Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підземного переходу на перехресті вул. Д.Галицького та вул. С. Бандери в м. Рівне
Очікувана вартість
2 133 470,00 UAH
UA-2020-08-13-003869-c 259ab402b8f849308c08866690508664
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Шевцова Миколаївна

380682418002
dezil-2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа: Катерина Шевцова Миколаївна
380682418002,
dezil-2018@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:48
Очікувана вартість: 2 133 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 334,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт підземного переходу на перехресті вул. Д.Галицького та вул. С. Бандери в м. Рівне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підземного переходу на перехресті вул. Д.Галицького та вул. С. Бандери в м. Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Д.Галицького та вул. С. Бандери
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт підземного переходу на перехресті вул. Д.Галицького та вул. С. Бандери в м. Рівне Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:41
ТД.docx
13 серпня 2020 15:38
проект договору.docx
13 серпня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:41
ТД.docx
13 серпня 2020 15:39
ТД.docx
13 серпня 2020 15:38
проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ-фірма "Захист-Сервіс" 1 999 279,00
UAH з ПДВ
1 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сантехбуд К 2 032 066,75
UAH з ПДВ
1 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 2 094 371,00
UAH з ПДВ
2 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:34
Документи переможця
30 вересня 2020 11:00
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:54
Підтверджуючі документи
30 вересня 2020 10:47
Електронний підпис
28 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
28 серпня 2020 10:30
33.imd
28 серпня 2020 10:30
пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 09:49
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Захист-Сервіс"

ПП Сантехбуд К

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТзОВ-фірма "Захист-Сервіс"
#25317264
Рішення скасоване 1 870 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 11:52
ТзОВ-фірма "Захист-Сервіс"
#25317264
Відхилено 1 870 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 11:55
ПП Сантехбуд К
#35504893
Переможець 1 990 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 16:51

Документи

24 вересня 2020 12:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 вересня 2020 11:54
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, що подані учасником ПП «Сантехбуд К» (код ЄДРПОУ 35504893) у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією Закупівля – «Капітальний ремонт підземного переходу на перехресті вул. Д.Галицького та вул. С. Бандери в м. Рівне» (ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь)» 1.1 Перелік виявлених невідповідностей: У таблиці довідки від 28.08.2020 року № 28 Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в рядку 8 та рядку б/н (наступний після рядка 8 (т/з автомобіль)) вказано транспортні засоби та механізми, які орендуються на підставі договору оренди. Договір оренди щодо цих транспортних засобів відсутній. 1.2 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: У п. 1 додатку №2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження» вказано, що: Учасник повинен надати Довідку, у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність власної чи такої, що знаходяться у користуванні (оренда, лізинг, тощо) матеріально-технічної бази та обладнання (машин, механізмів) для виконання робіт або послуг, що є предметом закупівлі. Учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи: договір оренди чи його копію, тощо, які будуть чинні на дату подання пропозиції, або копії технічних паспортів. Інформація повинна містити перелік обладнання, механізмів, з наведенням інформації: власна/орендована, термін експлуатації механізмів. 1.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: Просимо надати відповідні підтверджуючі документи: договір оренди чи його копію, завірену відповідно до вимог тендерної документації щодо транспортних засобів та механізмів вказаних в рядку 8 та рядку б/н (наступний після рядка 8) довідки від 28.08.2020 року № 28.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Сантехбуд К
#35504893
1 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2023 10:08
1079_4.pdf зміни до договору
14 грудня 2023 10:07
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2022 08:34
1079_3.PDF зміни до договору
01 грудня 2022 08:32
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 15:09
1079_2.PDF зміни до договору
30 вересня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:08
1-1079.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 16:05
1079.PDF укладений
12 жовтня 2020 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобовязання на 2020 рік = 291 680,34 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 1079
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замінити одну із сторін договору в порядку правонаступництва, а саме: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 26259965) на Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 44250562). 4. Підрядник зобов'язується виконати доручену роботу в термін до 01.12.2022року. 5. Термін дії договору - до 31 грудня 2022року.
Номер договору про закупівлю: 1079
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю бюджетних призначень підрядник зобов'язується виконати доручену роботу в термін до 24.12.2023 року. Термін дії договору до 31 грудня 2023 року.
Номер договору про закупівлю: 1079
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю бюджетних призначень підрядник зобов'язується виконати доручену роботу в термін до 24.12.2024 року. Термін дії договору до 31 грудня 2024 року.
Номер договору про закупівлю: 1079
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML