Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» (конвеєр СП-251 з навісним обладнанням (або еквівалент))
DK 021: 2015 - 42410000-3 "Lifting and transport equipment" (conveyor SP-251 with attachments (or equivalent))
Очікувана вартість
53 000 000,00 UAH
UA-2020-08-13-003724-c c159a96e974d4229bb80c0c6ddc0a3d9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пахомов Андрій Анатолійович

380505315343 ud1.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1"
Код ЄДРПОУ: 34032208
Місцезнаходження: 85670, Україна , Донецька область обл., Вугледар, Магістральна, 4
Контактна особа: Пахомов Андрій Анатолійович
380505315343
ud1.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise "Mine Administration "Pivdennodonbasske 1"
National ID: 34032208
Contact point: Pakhomov Andrey
380505315343
ud1.tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 08:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 14:12
Очікувана вартість: 53 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 серпня 2020 15:26
Enquiries until: 04 вересня 2020 08:00
Complaints submission until: до 10 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 вересня 2020 08:00

Information

Estimated total value: 53 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 265 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською або російською мовами.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською або російською мовами.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
During the procurement procedures, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian or Russian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian or Russian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian or Russian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» (конвеєр СП-251 з навісним обладнанням (або еквівалент))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85670, Україна, Донецька область, Вугледар, Магістральна, 4
ДК 021:2015: 42417200-4 — Конвеєри

DK 021: 2015 - 42410000-3 "Lifting and transport equipment"
(conveyor SP-251 with attachments (or equivalent))
CPV: 42417200-4
Період постачання: по 01 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:28
ТД конвеєр СП251 з навісним облад. анг.язык.doc
13 серпня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:28
ТД конвеєр СП251 з навісним облад. анг.язык.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Terms
Дата подання: 15 серпня 2020 21:16
Дата відповіді: 17 серпня 2020 08:01
Dear Buyer, Some terms of your tender conditions are requiring clarification and some - correction. 1. You propose to pay within 120 days from the day of delivery. Are you going to open Confirmed Letter of Credit or Bank Guarantee? If not - no need even to read the next question. 2. Delivery time in Sec. 4.4 of tender document is stated as 1st of October 2021. That looks realistic. But in Supplement 1.1 we read "within 45 days". That would be possible hardly even if to take it from other mine in your area. If we shall produce and ship equipment from China or India - it does not seem even as dream. Only as typing mistake, which must be corrected. If both answers are negative, your tender looks as discriminating for foreign participants and must be stopped by AMCU. Thank you. --------------------------------- Шановний Покупець, Деякі умови ваших тендерних умов потребують уточнення, а деякі - виправлення. 1. Ви пропонуєте сплатити протягом 120 днів з дня доставки. Ви збираєтесь відкрити підтверджений акредитив або банківську гарантію? Якщо ні - не потрібно навіть читати наступне запитання. 2. Час доставки в розд. 4.4 тендерного документа зазначено як 1 жовтня 2021 року. Це виглядає реально. Але в Додатку 1.1 ми читаємо "протягом 45 днів". Це навряд чи можливо, навіть якщо взяти його з іншого шахти у вашому районі. Якщо ми будемо виробляти та поставляти обладнання з Китаю чи Індії - це не здається навіть мрією. Тільки як помилка введення тексту, яку треба виправити. Якщо обидві відповіді негативні, ваша пропозиція виглядає як дискримінаційна для іноземних учасників і повинна бути припинена АМКУ. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, відповідно до річного плану закупівель замовник планує сплачувати за поставлений товар коштами від господарської діяльності підприємства (власний бюджет) залежно від реального обсягу фінансування. Щодо умов поставки: 1. в пункті 4.4 вказано максимальний термін поставки товару з дня надання заявки на замовлення, тобто, наприклад, якщо замовник здійснить замовлення 15 серпня, тоді постачальник повинен поставити товар до 01 жовтня, а в частині роз ранків - до повного і належного їх виконання.2. Термін поставки 45 днів обумовлено тим, що замовник відноситься до категорії підприємств, який має безперебійне виробництво та працює цілодобово. Отже, замовник відноситься до категорії юридичної особи, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та повинно дотримуватися принципів прозорого здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Тендерна документація складена у відповідності до інтересів підприємства державної форми власності і не містить у своєму складі вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
your answer
Дата подання: 17 серпня 2020 12:17
Дата відповіді: 17 серпня 2020 12:28
Dear Buyer, We work exclusively with Governmental buyers both in Ukraine and USA. But your term is doubtfully realistic even if to disassemble equipment in the next mine and assemble at yours. Ask Mr. Pushilin - maybe he will help. But we quit from this tender as terms are not realistic. Thank you. --------------------------- Шановний Покупець, Ми працюємо виключно з урядовими покупцями в Україні та США. Але ваш термін сумнівно реалістичний, навіть якщо розібрати обладнання на наступній шахті та зібрати на свій. Запитайте пана Пушиліна - можливо, він допоможе. Але ми виходимо з цього тендеру, оскільки умови не реалістичні. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, тендерна документація складена у відповідності до інтересів підприємства державної форми власності, яке забезпечує потреби держави. Дякуємо за запитання.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 вересня 2020
UA-2020-08-13-003724-cc159a96e974d4229bb80c0c6ddc0a3d9
Найменування: Державне підприємство "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1"
Код ЄДРПОУ: 34032208
Місцезнаходження: 85670, Україна, Донецька область обл., Вугледар, Магістральна, 4
Учасник Документи Рішення
ТОВ КОРУМ ТРЕЙДІНГ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ « НОРД СУПРА » Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МЕТИЗРЕМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

14 вересня 2020 08:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:22
6. Витяг з ЄДР.pdf
11 вересня 2020 15:22
1. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

14 вересня 2020 08:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 вересня 2020 11:06
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:04
Довідка п.12 ч.1
29 вересня 2020 11:04
Довідка ч.2
29 вересня 2020 11:04
Довідка про несудимість
12 вересня 2020 16:09
Електронний підпис
12 вересня 2020 16:09
Електронний підпис
12 вересня 2020 16:03
Гар.лист сертифікати.pdf
12 вересня 2020 16:02
Гар.лист керівництво.pdf
12 вересня 2020 16:02
Гар.лист техпаспорт.pdf
12 вересня 2020 16:02
Дозвіл конв.pdf
12 вересня 2020 16:02
ISO.pdf
12 вересня 2020 16:02
Гар.лист декларація.pdf
12 вересня 2020 16:02
Декларація.pdf
12 вересня 2020 16:02
Ділерський сертифікат.pdf
12 вересня 2020 16:02
Працівники.pdf
12 вересня 2020 16:02
База.pdf
12 вересня 2020 16:02
витяг ндс.pdf
12 вересня 2020 16:02
Статут.pdf
12 вересня 2020 16:02
Погодження з договором.pdf
12 вересня 2020 16:02
СТ17.pdf
12 вересня 2020 16:02
Протокол.pdf
12 вересня 2020 16:02
Приказ Норд.pdf
12 вересня 2020 16:02
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

14 вересня 2020 08:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2020 17:01
Електронний підпис
13 вересня 2020 17:01
Електронний підпис
13 вересня 2020 16:53
Гарантія сертифік..pdf
13 вересня 2020 16:53
Гарантія керівниц.pdf
13 вересня 2020 16:53
Гарантія техпаспорт.pdf
13 вересня 2020 16:53
Гарантія СЕС.pdf
13 вересня 2020 16:53
Гарантія дозвіл.pdf
13 вересня 2020 16:53
Декларація.pdf
13 вересня 2020 16:53
Сертифікат дилера.pdf
13 вересня 2020 16:53
Довідка про робітників.pdf
13 вересня 2020 16:52
Довідка про МТБ.pdf
13 вересня 2020 16:52
Витяг НДС.pdf
13 вересня 2020 16:52
Статут.pdf
13 вересня 2020 16:52
Довідка ст.17-.2.pdf
13 вересня 2020 16:52
Довідка ст.17.pdf
13 вересня 2020 16:52
Рішення.pdf
13 вересня 2020 16:52
Наказ директор.pdf
13 вересня 2020 16:52
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОРУМ ТРЕЙДІНГ

ТОВ « НОРД СУПРА »

ТОВ "МЕТИЗРЕМБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОРУМ ТРЕЙДІНГ 49 330 200,00
UAH з ПДВ
45 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕТИЗРЕМБУД" 52 890 000,00
UAH з ПДВ
46 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ « НОРД СУПРА » 52 700 004,00
UAH з ПДВ
52 700 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:22
6. Витяг з ЄДР.pdf
11 вересня 2020 15:22
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2020 17:01
Електронний підпис
13 вересня 2020 17:01
Електронний підпис
13 вересня 2020 16:53
Гарантія сертифік..pdf
13 вересня 2020 16:53
Гарантія керівниц.pdf
13 вересня 2020 16:53
Гарантія техпаспорт.pdf
13 вересня 2020 16:53
Гарантія СЕС.pdf
13 вересня 2020 16:53
Гарантія дозвіл.pdf
13 вересня 2020 16:53
Декларація.pdf
13 вересня 2020 16:53
Сертифікат дилера.pdf
13 вересня 2020 16:53
Довідка про робітників.pdf
13 вересня 2020 16:52
Довідка про МТБ.pdf
13 вересня 2020 16:52
Витяг НДС.pdf
13 вересня 2020 16:52
Статут.pdf
13 вересня 2020 16:52
Довідка ст.17-.2.pdf
13 вересня 2020 16:52
Довідка ст.17.pdf
13 вересня 2020 16:52
Рішення.pdf
13 вересня 2020 16:52
Наказ директор.pdf
13 вересня 2020 16:52
Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 11:06
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:04
Довідка п.12 ч.1
29 вересня 2020 11:04
Довідка ч.2
29 вересня 2020 11:04
Довідка про несудимість
12 вересня 2020 16:09
Електронний підпис
12 вересня 2020 16:09
Електронний підпис
12 вересня 2020 16:03
Гар.лист сертифікати.pdf
12 вересня 2020 16:02
Гар.лист керівництво.pdf
12 вересня 2020 16:02
Гар.лист техпаспорт.pdf
12 вересня 2020 16:02
Дозвіл конв.pdf
12 вересня 2020 16:02
ISO.pdf
12 вересня 2020 16:02
Гар.лист декларація.pdf
12 вересня 2020 16:02
Декларація.pdf
12 вересня 2020 16:02
Ділерський сертифікат.pdf
12 вересня 2020 16:02
Працівники.pdf
12 вересня 2020 16:02
База.pdf
12 вересня 2020 16:02
витяг ндс.pdf
12 вересня 2020 16:02
Статут.pdf
12 вересня 2020 16:02
Погодження з договором.pdf
12 вересня 2020 16:02
СТ17.pdf
12 вересня 2020 16:02
Протокол.pdf
12 вересня 2020 16:02
Приказ Норд.pdf
12 вересня 2020 16:02
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОРУМ ТРЕЙДІНГ

ТОВ "МЕТИЗРЕМБУД"

ТОВ « НОРД СУПРА »

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОРУМ ТРЕЙДІНГ
#32131733
Відхилено 45 900 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 11:44
ТОВ "МЕТИЗРЕМБУД"
#42890688
Відхилено 46 000 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 14:11
ТОВ « НОРД СУПРА »
#42459881
Переможець 52 700 004,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ « НОРД СУПРА »
#42459881
52 700 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 12:11
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 13:12
Додаткова угода №1 до дог№337Т.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 13:10
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 13:34
Дог №337Т від 05.10.20.pdf укладений
05 жовтня 2020 13:33
Дог №337Т від 05.10.20.pdf укладений
05 жовтня 2020 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог Закону "Про публічні закупівлі" ст. 41, ч.5, п.5. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів.
Номер договору про закупівлю: 337Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 11 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 900,00 UAH)