Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №15 «Перлинка» із заміною вікон та дверей на металопластикові за адресою вул. Нахімова, 17 м. Суми, Сумської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код за ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
1 264 504,00 UAH
UA-2020-08-13-003707-a ● 955c791d4d4a4f50afb19b503481a16d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)№15 "Перлинка" м.Суми, Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 21116422 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Нахімова, 17 |
Контактна особа: |
Антоненко Наталія Олександрівна +380542611158 sudnz15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 1 264 504,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 322,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №15 «Перлинка» із заміною вікон та дверей на металопластикові за адресою вул. Нахімова, 17 м. Суми, Сумської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код за ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Нахімова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 17:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 16:35 |
Оголошення зі змінами від 18.08.2020. Проект договору.doc |
18 серпня 2020 17:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 серпня 2020 16:35 |
Оголошення зі змінами від 18.08.2020. Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
специфікація заповнення віконних та дверних прорізів
Дата подання: 14 серпня 2020 09:36
Дата відповіді: 14 серпня 2020 13:02
Доброго дня, для підготовки тендерної пропозиції просимо надати креслення вікон і специфікацію заповнення віконних та дверних прорізів, де буде вказано розміри конструкцій.
Відповідь: Шановні учасники! Ваше звернення буде розглянуто. У разі необхідності до оголошення будуть внесені зміни. Додатково повідомляємо що з проектною документацією ви можете ознайомитися за адресою замовника вказаною в оголошенні до закупівлі.
Маркування віконного блоку
Дата подання: 15 серпня 2020 05:37
Дата відповіді: 16 серпня 2020 23:10
В оголошенні встановлені вимоги до вікон "4 MDS PLUS...". В дсту відсутнє таке маркування склопакетів. Виробники склопакетів також не розуміють, що це.
Поясніть, що це за маркування, та чим воно передбачене, або зазначте реальні вимоги до вікон.
Відповідь: Шановні учасники! Ваше запитання буде уважно розглянуто! У разі необхідності до технічних характеристик будуть внесені зміни.
Надайте пояснення
Дата подання: 15 серпня 2020 07:02
Дата відповіді: 16 серпня 2020 23:13
П. 14.2. оголошення вимагає:
"14.2. Документи для підтвердження можливості виконання робіт з капітального ремонту будівлі із заміною вікон на металопластикові, що мають бути надані у складі пропозиціїзгідно з Додатком 3 до цього оголошення."
Які документи мають бути на підтвердження даної вимоги?
Відповідь: Шановні учасники! Перегляньте, будь-ласка, Додаток 3 до документації оголошення. В Додатку 3 перелічені документи які мають подати учасники відповідно до умов пункту 14.2.
Інформація для перевірки даних Учасника у реєстрах
Дата подання: 17 серпня 2020 13:26
Дата відповіді: 17 серпня 2020 14:16
Доброго дня.
п. 14.4. оголошення вимагається:
"Даними про Учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон, видів діяльності, дозволів, кваліфікаційних сертифікатів тощо), в тому числі для перевірки даних Учасника в відкритих державних реєстрах."
Яку саме інформацію потрібно вказати для перевірки даних Учасника в відкритих державних реєстрах?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Замовник самостійно буде перевіряти внформацію у відкритих державних реєстрах. Для перевірки замовнику повинні бути надані учасником дані, вказані в умовах оголошення (реквізити учасника: назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштову адресу, телефон, електронна адреса; відомості про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон, видів діяльності, дозволів, кваліфікаційних сертифікатів тощо).
Витяг з єдиного державного реєстру
Дата подання: 17 серпня 2020 13:56
Дата відповіді: 17 серпня 2020 14:25
Доброго дня.
п. 14.8. оголошення
" Оригінал або нотаріально завірена копія повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий уповноваженим органом або роздрукований витяг, отриманий в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи від уповноваженого органу та завірений підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника, виданий не раніше дати публікації даного оголошення до спрощеної закупівлі;"
На даний час з технічних причин на веб-сайті Міністерства юстиції України не можливо створити онлайн запит для отримання повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Чи можна надати у пропозиції Витяг з єдиного державного реєстру виданий раніше дати публікації даного оголошення??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Ваше звернення буде перевірено. У разі об'єктивної та підтвердженої необхідності до оголошення будуть внесені зміни.
підсумкова відомість ресурсів
Дата подання: 18 серпня 2020 11:13
Дата відповіді: 18 серпня 2020 16:26
Для підготовки Тендерної пропозиції просимо внести зміни до Оголошення про закупівлю і додати підсумкову відомість ресурсів, де буде вказана кількість матеріалів, необхідна для виконання робіт.
Відповідь: Шановні учасники! Ваше звернення буде перевірено. У разі об'єктивної та підтвердженої необхідності до оголошення будуть внесені зміни. Щодо розрахунку матеріалу, то такий розрахунок мають здійснювати підрядники, у розмірах та кількості необхідній для виконання повного переліку робіт згідно даного оголошення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-13-003707-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:31787498
Дата подання: 18 серпня 2020 11:10
Вимога
Вимога щодо внесення змін до Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2020 16:30
Шановін учасни! Дякуємо за звернення. В найближчий час до документації оголошення будуть внесені зміни. Вимога що описана вами буде видалена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРБУДСЕРВІС ГРУП" |
1 064 000,00
UAH з ПДВ
|
957 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
1 028 000,00
UAH з ПДВ
|
999 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" |
1 135 524,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ |
1 074 828,00
UAH з ПДВ
|
1 074 828,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" |
1 159 815,48
UAH з ПДВ
|
1 159 815,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТІРАДА" |
1 217 964,00
UAH з ПДВ
|
1 217 964,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРБУДСЕРВІС ГРУП" #42793514 |
Відхилено |
957 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 14:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" #40207010 |
Відхилено |
999 999,99
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 13:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" #40547504 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 14:05
|
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ #31787498 |
Відхилено |
1 074 828,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 14:08
|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" #30759920 |
Відхилено |
1 159 815,48
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 13:40
|
ТОВ "ТІРАДА" #40446713 |
Переможець |
1 217 964,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 18:31
|
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 18:22
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 18:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 17:26
|
календарний графік.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 17:24
|
ДУ 2 від 15-12-2020 (дог. 04-09-20 від 11.09.2020).pdf.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 13:32
|
ДУ 1 від 25-11-2020 (дог. 04-09-20 від 11.09.2020).pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 15:44
|
Договір | укладений |
11 вересня 2020 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робыт - до 15 грудня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 04/09/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строни погодили внести зміни щодо строку виконання робіт - до 28 грудня 2020 року. Календарний графік викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 04/09/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору становить 1201616.64 грн. Сторони погодили зменшити суму договору. |
Номер договору про закупівлю: | 04/09/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |