Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: просп. Науки, 13-15, ПВ-1646 у Голосіївському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
492 248,40 UAH
UA-2020-08-13-003678-c 22415fe7c0424a51b907c1fc2a5c7ac3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Зайченко Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Марина Зайченко Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 492 248,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: просп. Науки, 13-15, ПВ-1646 у Голосіївському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Науки, 13-15, ПВ-1646 у Голосіївському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.Вид закупівлі:Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 477 726,50
UAH з ПДВ
477 726,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 16:21
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:05
1.1. Договір Кемського.pdf
28 серпня 2020 16:05
1.1. Договір Вишневе.pdf
28 серпня 2020 16:05
28. Протокол 240919..pdf
28 серпня 2020 16:05
15. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ..pdf
28 серпня 2020 16:04
18. ЛИСТ згода ДОДАТОК 5..pdf
28 серпня 2020 16:04
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 477 726,50
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:47

Документи

02 вересня 2020 16:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
477 726,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2020 16:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:48
62 КР Науки, 13-15.pdf укладений
16 січня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 16:56
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 16:45
ДУ №2 від 30.11.2020 р. до Дог. №50-КР на зменшення.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 12:51
Повідомлення про внесення змін.pdf.p7s зміни до договору
22 вересня 2020 12:50
ДУ №1 від 21.09.2020 р. до Договору №50-КР.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 11:41
Договір підряду №50-КР від 21.09.2020 р..pdf укладений
22 вересня 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №50-КР від ___21.09.2020__ року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування», в новій редакції. 2. План фінансування в редакції від «21» ___09_____ 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: №50-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 468 896,98 (Чотириста шістдесят вісім тисяч вісімсот дев’яносто шість грн. 98 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 78 149,50 (Сімдесят вісім тисяч сто сорок дев’ять грн. 50 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 468 896,98 (Чотириста шістдесят вісім тисяч вісімсот дев’яносто шість грн. 98 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 78 149,50 (Сімдесят вісім тисяч сто сорок дев’ять грн. 50 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «30» листопада 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).»
Номер договору про закупівлю: №50-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 468 896,98
UAH (в тому числі ПДВ 78 149,50 UAH)