Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту за адресою: вул. Лесі Українки 57-в, м. Оріхів Запорізької області»
Очікувана вартість
2 091 382,80 UAH
UA-2020-08-13-003577-c de38b2ec22784d12b6a68288a576160b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Герасименко

380614143221 vkomitetorichiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОРІХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04593250
Місцезнаходження: 70500, Україна , Запорізька обл., Оріхів, вул. Шевченка, буд. 11
Контактна особа: Сергій Герасименко
380614143221
vkomitetorichiv@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:44
Очікувана вартість: 2 091 382,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 456,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту за адресою: вул. Лесі Українки 57-в, м. Оріхів Запорізької області»
(Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 Реконструкція).

Категорія замовника: згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (орган місцевого самоврядування).

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту за адресою: вул. Лесі Українки 57-в, м. Оріхів Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70500, Україна, Запорізька область, Оріхів, вул. Лесі Українки 57-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 20 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.п.1.1 п.1 Розділ ІІІ
Дата подання: 17 серпня 2020 14:58
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:55
Добрий день. Поясніть, які документи потрібно надати, та де починається "частина 4 цієї документації", виходячи з п.п.1.1 п.1 Розділ ІІІ "- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації; "
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація вказана в ч. 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та в Додатку 7 до тендерної документації.
Учасники повинні надати у складі пропозиції наступні документи:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 7 до тендерної документації;
- інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами документації.
підтвердження наявності робітників
Дата подання: 19 серпня 2020 11:56
Дата відповіді: 20 серпня 2020 09:43
Якщо подавати лише цивільно-правові угоди "Для підтвердження наявності робітників робочих професій надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за останній звітний період, або трудових, цивільно-правових угод робітників з учасником торгів (відповідно до наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» № 435 від 14.04.2015).", вони також повинні бути датовані за останній звітний період?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження наявності робітників робочих професій надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за останній звітний період, або трудових, цивільно-правових угод робітників з учасником торгів (відповідно до наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» № 435 від 14.04.2015).
назва об'єкта в Додатку 7
Дата подання: 19 серпня 2020 14:22
Дата відповіді: 20 серпня 2020 09:36
різні назви об'єкта в Додатку 7
Відповідь: Назва предмета закупівлі вірно вказана в оголошенні та в Додатку 7 тендерної документації, а саме: «Реконструкція мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту за адресою: вул. Лесі Українки 57-в, м. Оріхів Запорізької області»
(Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 Реконструкція)
різні назви об'єкта в Додатку 7
Дата подання: 20 серпня 2020 11:25
Дата відповіді: 21 серпня 2020 09:38
"Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на влаштування мультифункціонального майданчика Влаштування мультифункціонального майданчика" "Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на влаштування мультифункціонального майданчика Влаштування мультифункціонального майданчика" В назві реконструкція, а локальний кошторис на влаштування. Чи так має бути?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В назві локального кошториса міститься описка, предметом закупівлі є реконструкція.
графік робіт
Дата подання: 20 серпня 2020 15:43
Дата відповіді: 21 серпня 2020 09:35
Доброго дня. В 3 розділі "...гарантій лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника (оформлений відповідно умов тендерної документації), на згоду з Проектом договору (Додаток 10 до тендерної документації). До листа-підтвердження додаються «Графік виконання робіт» (Додаток 9 до тендерної документації) та ...." потрібно надати графік робіт. Його треба заповнювати (якщо так, то невідома дата початку робіт), або досить буде підпису та печатки Підрядника на бланку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку 9 до тендерної документації вказано, що Учасник зазначає орієнтовану дату початку та закінчення робіт.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-13-003577-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:41373919
Дата подання: 16 вересня 2020 17:44
Скарга
Викладені в файлі з текстом
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 23:24
Рішення від 21.09.2020 № 17721 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 23:24
інформація про перенесення розгляду скарги № 14315.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 12:21
Рішення від 13.10.2020 № 19232.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 22:40

Документи подані скаржником

16 вересня 2020 17:28
Скарга на дії Замовника.pdf
16 вересня 2020 17:28
Скарга на дії Замовника.pdf
16 вересня 2020 17:50
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

23 вересня 2020 12:04
Відповідь на скаргу.pdf
23 вересня 2020 12:04
Пояснення по скарзі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОФІННОВАЦІЯ 1 826 253,76
UAH з ПДВ
1 826 253,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП 2 036 871,00
UAH з ПДВ
2 026 414,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО СОФІЯ" 2 088 311,58
UAH з ПДВ
2 035 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 17:43
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:31
Пояснювальний лист.PDF
14 вересня 2020 17:31
ліцензія_додаток.PDF
14 вересня 2020 17:31
Змінений кошторис.PDF
14 вересня 2020 17:31
Довідка п.12 ч.1 ст.17.PDF
14 вересня 2020 17:31
Довідка МВС.rar
14 вересня 2020 17:30
Довідка абз.1 та 2 с. 17.PDF
14 вересня 2020 17:30
Змінена пропозиція.PDF
07 вересня 2020 15:37
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:34
Додаток 3 працівники
30 серпня 2020 14:16
Електронний підпис
30 серпня 2020 14:14
Посвідчення з ОП.rar
30 серпня 2020 14:14
ЛЗ перс. дані.PDF
30 серпня 2020 14:14
ЛГ довкілля.PDF
30 серпня 2020 14:14
Таблиця 6.PDF
30 серпня 2020 14:14
Кошторис.PDF
30 серпня 2020 14:13
Додаток 8.PDF
30 серпня 2020 14:13
Додаток 7.PDF
30 серпня 2020 14:13
Додаток 5.PDF
30 серпня 2020 14:13
Додаток 3 працівники.PDF
30 серпня 2020 14:13
Додаток 3 МТБ.PDF
30 серпня 2020 14:13
Додаток 2.PDF
30 серпня 2020 14:13
Додаток 1.PDF
30 серпня 2020 14:13
Довідка субпідрядники.PDF
30 серпня 2020 14:13
Довідка ст. 17.PDF
30 серпня 2020 14:13
Довідка не платник ПДВ.PDF
30 серпня 2020 14:13
ГЛ з умовами договору.PDF
30 серпня 2020 14:13
ГЛ дозволи.PDF

Публічні документи

30 серпня 2020 08:34
Електронний підпис
30 серпня 2020 08:25
24.Копія до табл.6.pdf
29 серпня 2020 20:34
30.Реєстр.pdf
29 серпня 2020 20:34
29.Копія Витяг з ЄДР.pdf
29 серпня 2020 20:34
28.Додаток 10.pdf
29 серпня 2020 20:34
27.Додаток 7.pdf
29 серпня 2020 20:34
24.Копія_табл.6.pdf
29 серпня 2020 20:34
17.Додаток 8 інф.довідка.pdf
29 серпня 2020 20:34
13.Рішення 9.pdf
29 серпня 2020 20:34
13.Рішення 1,2.pdf
29 серпня 2020 20:34
13.Наказ Директора №1_К.pdf
29 серпня 2020 20:34
12.Копія ліцензії.pdf
29 серпня 2020 20:34
11.Довідки ст.17.pdf
29 серпня 2020 20:34
10.ПЗ.pdf
29 серпня 2020 20:34
10.Договірна ціна.pdf
29 серпня 2020 20:34
7.Витяг єдиний податок.pdf
29 серпня 2020 20:34
6.Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2020 20:34
5.Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОФІННОВАЦІЯ

ТОВ РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП

ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ПРОФІННОВАЦІЯ
#40706566
Відхилено 1 826 253,76
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 09:31
ТОВ РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП
#41242575
Переможець 2 026 414,08
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 11:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 14:36

Документи

03 вересня 2020 09:29
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:28
3. Протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

В Додатку 3 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» міститься наступна вимога про надання учасниками документів: Довідка «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Примітки: 1. Обов’язкова кількість робітників робочих професій не повинна бути менш ніж 6 чоловік. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП» міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (файл «Додаток 3 працівники») в якій вказано наявність в учасника 5 (п’яти) робітників робочих професій, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник повинен надати наступні документи: - Довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» робітників робочих професій. Обов’язкова кількість робітників робочих професій не повинна бути менш ніж 6 чоловік.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП
#41242575
2 026 414,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 18:31
Додаткова угода №5 від 19.07.2021 (1).pdf зміни до договору
19 липня 2021 17:35
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 09:57
Додаткова угода №4 від 30.06.2021.pdf зміни до договору
01 липня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:38
Додаткова угода №2 від 23.12.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 12:26
Додаткова угода 1 від 23.10.2020 + Протокол.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 17:07
Договір №123 від 21.10.2020.pdf укладений
22 жовтня 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Викласти п.4.2., Додаток №2, Додаток №3 Договору в новій редакції. Строк виконання робіт: до 31.12.2020. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 4.2. Розділу 4 «ТЕРМІНИ ТА МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору : «4.2. Строк виконання робіт встановлюється згідно з Графіком: до 30.06.2021 р.». Викладені в новій редакції Додаток до договору №2 «Графік виконання робіт» та Додаток № 3 «План фінансування будівництва». Зміни до п. 13.1. Розділу 13 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору: «Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими особами Сторін і діє до 30.06.2021 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. Закінчення строку дії Договору не звільняє ПІДРЯДНИКА від виконання гарантійних обов’язків по Договору.»
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Викласти п.п.4.2, 13.1, додаток 2 у новій редакції. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Сума Договору: 2 025 355.55 грн. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 20 липня 2021
Сума оплати за договором: 2 025 355,55
UAH