Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розробка проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м.Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 68+700 - км 81+003, Київська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
8 500 000,00 UAH
UA-2020-08-13-003554-c 972a5e5f0af04fbdb13737d6d7df6b67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошель Олег Миколайович

+380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Контактна особа: Кошель Олег Миколайович
+380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:05
Очікувана вартість: 8 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комп.
ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розробка проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м.Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 68+700 - км 81+003, Київська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, Київ, Народного ополчення, 11 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі (по мірі надходження коштів з держбюджету та інших джерел фінансування на рахунок Замовника), після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 7 робочих днів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000102 ● 8fafdbbbcc4943198d4e83c35d36c56a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2020 Одеса № 324

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2020 № 324

Витяг з переліку процедур закупівель
2. UA-2020-08-13-003554-c 13.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ 5 599 000,00
UAH з ПДВ
5 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 6 672 500,00
UAH з ПДВ
5 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 6 800 000,00
UAH з ПДВ
5 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" 7 038 000,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 6 715 000,00
UAH з ПДВ
6 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» 8 082 432,00
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 8 070 300,00
UAH з ПДВ
8 070 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 14:57
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:55
6.Довідка 4.pdf
23 вересня 2020 14:55
5.Довідка 3.pdf
23 вересня 2020 14:55
4.Довідка 2.pdf
23 вересня 2020 14:55
3.Довідка 1.pdf
11 вересня 2020 15:08
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:00
5. Довідка про ст 17.pdf
11 вересня 2020 15:00
4. Довідка про ст 17 ч.2.pdf
11 вересня 2020 14:59
2. Довідка про ст 17 п.12.pdf
11 вересня 2020 14:59
1. Довідка МВС.pdf
03 вересня 2020 18:23
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:27
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:24
39. Довідка про санкції.pdf
28 серпня 2020 15:23
36. Гарантійний лист ПД.pdf
28 серпня 2020 15:23
35. Гарайтійний лист ТЗ.pdf
28 серпня 2020 15:23
32.Опис.pdf
28 серпня 2020 15:23
31. Лист про код доступу.pdf
28 серпня 2020 15:23
25. Довідка про ст 17.pdf
28 серпня 2020 15:23
14.Наказ Сичук О.С..pdf
28 серпня 2020 15:23
13.Наказ Гудима О.І..pdf
28 серпня 2020 15:23
12.Наказ Барабанчук О.І..PDF
28 серпня 2020 15:23
11.Наказ Шеремет А.В..PDF
28 серпня 2020 15:23
10.Наказ Некрасов М.М..pdf
28 серпня 2020 15:23
6.Експертний звіт.pdf
28 серпня 2020 15:23
5.Лист-відгук.pdf
28 серпня 2020 15:23
4.Акти до договору _ 57-19.pdf
28 серпня 2020 15:23
3.Договір _ 57-19.pdf
28 серпня 2020 15:23
2. Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:25
13_2 Договори_на_ПЗ.zip
27 серпня 2020 17:28
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:24
13_4 Інвентарні карти.pdf
27 серпня 2020 17:24
13_2 Договори_на_ПЗ.zip
27 серпня 2020 17:24
13_1 Довідка МТБ.pdf
27 серпня 2020 17:24
11_2 Аналогічний договір.7z
27 серпня 2020 17:24
07 Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2020 17:24
06_1 Статут.pdf
27 серпня 2020 17:24
03 Довідка за ст. 17.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 14:06
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:06
установчі документи.rar
28 серпня 2020 14:06
Проект договору.PDF
28 серпня 2020 14:06
працівники 2.rar
28 серпня 2020 14:06
працівники 1.rar
28 серпня 2020 14:06
інформаційна довідка.PDF
28 серпня 2020 14:06
довідка стаття 17.PDF
28 серпня 2020 14:06
довідка санкції.PDF
28 серпня 2020 14:06
довідка про обставини.PDF
28 серпня 2020 14:06
довідка працівники.PDF
28 серпня 2020 14:06
довідка підпис.PDF

Публічні документи

27 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:38
Технічне завдання.pdf
25 серпня 2020 14:38
Проект договору.pdf
25 серпня 2020 14:38
Листи орендодавців.pdf
25 серпня 2020 14:38
Гарантійний лист.pdf
25 серпня 2020 14:38
Статут.pdf
25 серпня 2020 14:38
Сертифікат ISO.pdf
25 серпня 2020 14:38
Витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 14:38
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 13:37
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:36
Технічний опис.7z
28 серпня 2020 13:36
8. Аналогічні договори.7z

Публічні документи

27 серпня 2020 18:01
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:30
лист-роз_яснення.PDF
27 серпня 2020 17:30
паспорт директора.pdf
27 серпня 2020 17:30
проект договору.PDF
27 серпня 2020 17:29
Техн. завдання.PDF
27 серпня 2020 17:29
сертифікати.pdf
27 серпня 2020 17:29
обладнання.PDF
27 серпня 2020 17:29
аналог. договор ПМП.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 16:45
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ
#36404096
Переможець 5 599 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 12:04

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі» (зі змінами) Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» (далі - ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ») Предмет закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розробка проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м.Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 68+700 - км 81+003, Київська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування). № оголошення: UA-2020-08-13-003554-c. Не дотримано в повному обсязі вимоги п. 1.3. ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: наданий в тендерній пропозиції аналогічний договір від 25.04.2019р № 57/19, укладений з Службою автомобільних доріг у Вінницькій області на роботи по розробці проектної документації з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі-Житомир-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 408+893 – км 413+600, Вінницька область, не оформлений належним чином, у відповідності до вимог чинного законодавства, в частині дотримання письмової форми документу, а саме власноручний підпис виконавця та печатка на додатках до договору нечитабельні. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлені невідповідності, а саме: надати зазначений аналогічний договір з додатками засвідчений належним чином.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ
#36404096
5 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 15:41
Договір № 636-20 від 24.09.2020р Част. ІІ.pdf укладений
24 вересня 2020 15:39
Договір № 636-20 від 24.09.2020р Част. І.pdf укладений
24 вересня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 15:39
ДУ № 2 від 01.04.2021 до договору № 636-20 від 24.09.2020р. (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2021 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з відновленням фінансування головним розпорядником бюджетних коштів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. № 122 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 05.03.2021 року № 1 Замовником беруться зобов’язання щодо оплати обсягів робіт в сумі 1 000 000,00 грн (один мільйон гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 166 666,67 грн. 2. Відповідно до п. 4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 5. 2 та п. 11.3 Договору, Сторони домовились продовжити строк виконання робіт і п. 5.1 та п. 11.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по « 31 » грудня 2022 року»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання.»
Номер договору про закупівлю: 636-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML