Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 38550000-5 Лічильники (Трифазний прилад обліку електронної енергії (з інтерфейсом RS-485); однофазний електронний лічильник)
Очікувана вартість
1 032 800,40 UAH
UA-2020-08-13-003313-a ● 4a69cd3ca79342968d8909babe934996
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2020 15:21 |
Очікувана вартість: | 1 032 800,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 164,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники
Трифазний прилад обліку електронної енергії (з інтерфейсом RS-485); однофазний електронний лічильник (пункти 2.32, 2.41 інвестиційної програми)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Лічильник електроенергії НІК 2303 ARTT.1200.MC 11, 3-фазний багатотарифний (з інтерфейсом RS-485) у комплекті з боксом або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
2000 штуки
Лічильник електроенергії 1-фазний електронний НІК 2100 АР2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2020 13:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2020 13:51 |
Перелік змін.docx | |
01 вересня 2020 13:51 |
575 ТД ЗМІНИ Ліч.трифазний.docx |
01 вересня 2020 13:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 вересня 2020 13:51 |
Перелік змін.docx
|
|||
01 вересня 2020 13:51 |
575 ТД ЗМІНИ Ліч.трифазний.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ДСТУ
Дата подання: 20 серпня 2020 14:56
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:36
Наше підприємство є виробником з багаторічним досвідом поставки якісних лічильників електричної енергії. Проте ДСТУ, яким відповідає продукція, на даний час існують лише англійською мовою (мовою оригіналу), які прийняті методом підтвердження та діють на території України. Метод підтвердження означає, що це національний стандарт України, гармонізований з міжнародним або європейським нормативним документом (вони представлені в незмінному вигляді мовою оригіналу). Для нормативних документів, прийнятих методом підтвердження, передбачено тільки оприлюднення підтверджуючого повідомлення та не передбачено перекладу або офіційного видання нормативного документа. Тому ці стандарти складаються з підтверджуючого повідомлення та міжнародного або європейського стандарту. Виникає питання чи можемо надавати у складі пропозиції чинні ДСТУ, які прийняті як національний стандарт та мають підтверджуюче повідомлення, але викладені мовою оригіналу та пояснювальний лист, відповідно до якого ці документи не підлягають перекладу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо що вказані у тендерній документації ДСТУ яким повинна відповідати продукція були розроблені ДП «Український науково-дослідний учбовий центр проблем стандартизації, сертифікації та якості». По всім питанням щодо придбання офіційного видання та роз’яснень по застосуванню іноземної мови у нормативних документах необхідно офіційно звернутися безпосередньо до вказаного розробника нормативно-технічної документації.
При цьому отриманні від розробника роз’яснення необхідно додати до комплекту документів, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі (розділу 2 Додаток №4 тендерної документації).
При цьому отриманні від розробника роз’яснення необхідно додати до комплекту документів, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі (розділу 2 Додаток №4 тендерної документації).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-13-003313-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Харківський електротехнічний завод "Енергоміра", Код ЄДРПОУ:34952220
Дата подання: 21 серпня 2020 16:23
Щодо внесення змін до технічної документації
Звертаємося до Замовника з вимогою, щодо внесення змін до технічних вимог до предмету закупівлі, бо діюча редакція технічних вимог порушує принцип недискримінації учасників,
Технічні вимоги до всіх позицій містять актиконкурентні технічні характеристики, що не дають змогу запропонувати еквіваленти різних торгових марок до однієї позиції, окрім певного виробника, який єдиний випускає продукцію з даними технічними характеристиками. Тобто до позиції закупівлі можна запропонувати продукцію лише одного (певного) виробника, а не хоча б від 2-х різних заводів-виробників.
Перелік антиконкурентних вимог:
Щодо вимог до трифазного лічильника електроенергії:
- «Щодо класу точності вимірювання активної енергії – 1,0 та вимірювання реактивної енергії – 2,0», така вимога вказує на конкретне значення класу точності, а тому виробник який забажає запропонувати прилад обліку з кращим класом точності може бути відхилений Замовником з формальних підстав, тому пропонуємо викласти вимогу в наступній редакції «вимірювання активної енергії – не гірше 1,0, а вимірювання реактивної енергії – не гірше 2,0»
- «Номінальна напруга, Uном. – 3х220/380В / 50Гц.» не дозволяє потенційному учаснику запропонувати лічильник електроенергії вироблений за європейськими стандартами, адже ними передбачено 3х230/400В / 50Гц. при цьому значення передбачене європейськими стандартами не передбачає додаткових перешкод у користуванні на вже встановлених мережах, тому пропонуємо змінити вимогу на «Номінальна напруга, Uном. – 3х220/380В / 50Гц або 3х230/400В / 50Гц.»
- «Наявність одноразового індикатора фіксації дії на лічильник та його внутрішні елементи зовнішнього постійного магнітного поля, силові характеристики котрого перебільшують порогове значення 100 мТл. (Постанова НКРЕ від 14.10.2010 №1338). Факт такого впливу повинен запам’ятовуватись у журналі подій лічильника з міткою дати та часу». Наявність одноразового індикатора фіксації дії на лічильник та його внутрішні елементи зовнішнього постійного магнітного поля передбачає наявність саме ОДНОРАЗОВОГО індикатора, тобто такого, який спрацьовує лише один раз та після цього не використовується, а виходячи з цього факт впливу не може бути зафіксовано у журналі подій саме лічильника, тому пропонуємо викласти вимогу в наступній редакції «Наявність одноразового індикатора фіксації дії на лічильник та його внутрішні елементи зовнішнього постійного магнітного поля, силові характеристики котрого перебільшують порогове значення 100 мТл. (Постанова НКРЕ від 14.10.2010 №1338).»
Щодо комплектних боксів для лічильників електроенергії:
- Діапазон робочих температур : -500С… +700С лише один виробник даної вторинної продукції може запропонувати такий діапазон температур, а саме ТОВ «НІК-Електроніка», для збереження конкуренції в закупівлі пропонуємо змінити характеристику на «не менше -400С… +700С»
- Габаритні розміри, мм: 280х305х167 для комплектної шафи вказує на конкретне значення розміру до міліметру, тому пропонуємо змінити таку характеристику на «Габаритні розміри, мм: не більше 280х305х167» для пропонування продукції інших виробників
Щодо вимог до однофазного лічильника електроенергії:
Замовник бажає закупити однофазні однотарифні лічильники ел.енергії, з електронним дисплеєм. Подібні лічильники на території України виробляють лише 3-ри заводи-виробники – ТОВ «НІК-Електроніка», ТОВ «ХЕТЗ «Енергоміра» та ТОВ «Промснабінвест», однак технічним вимогам відповідає лічильник лише ТОВ «НІК-Електроніка». Так дискримінаційними вимогами є:
- Виділення лише РКІ як спосіб відображення даних, адже враховуючи те, що прилади обліку знаходитимуться у боксі, виключає можливість стороннього впливу на них, а в разу визначення характеристики як «Спосіб відображення: цифровий дисплей (РКІ) або механічний» дозволить значно ефективніше використати кошти та розширити потенційне коло учасників, наприклад в разі зміни цієї характеристики, зможе прийняти учать додатковий виробник, а саме ДНВП «Об'єднання Комунар»
- Стала лічильника (актив), імп/(кВт год) – 6400. Лічильники ДНВП «Об'єднання Комунар», ТОВ «Промснабінвест», ТОВ «ХЕТЗ «Енергоміра» та інщі вітчизняні виробники мають таку характеристику лише значенням 3200 імп/(кВт год)
- Діапазон робочих температур – –40...+55°С. Вказує на конкретне значення температурного діапазону, але в даний час всі вітчизняні виробники можуть запропонувати більш високий діапазон температури, а тому пропонуємо вказати «Діапазон робочих температур, не гірше – –40...+55°С.»
- Габаритні розміри, не менше, мм – 178х110х71 передбачає можливість пропонування приладів обліку більшого розміру ніж шафа яка буде йти комплектом до нього, тому пропонуємо змінити формулювання на «Габаритні розміри, не більше, мм – 178х110х71»
Щодо технічної частини тендерної пропозиції:
- Пункт 2.5 «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.» є дискримінаційним, адже деякі нормативні документи відсутні в оригіналі українською мовою, а прийняті як національні стандарти методом "підтвердження" за позначенням відповідно до наказу від 12.02.2016 № 34 ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості", тому пропонуємо викласти пункт 2.5 у наступній редакції «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів. Скановані копії таких документів можуть бути надані учасником торгів мовою оригіналу»
- Пункт 2.7.2. «не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.» необхідно замінити на «не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам та щодо продукції, яка постачається комплектом до основного предмету закупівлі.» адже предметом закупівлі є саме лічильники електроенергії, тому необхідність посвідчення продукції яка не є предметом закупівлі повністю відсутня
Підсумовуючи вищенаведене, зазначення технічних вимог в існуючій редакції обмежує конкуренцію серед учасників, в тому числі рівності прав на участь з продукцією різних торгових марок. Через порушення принципу недискримінації Замовник не зможе максимально ефективно та з максимальною економією використати кошти на публічну закуплю, що виділяються на розвиток оператора систем розподілу.
Розгорнути
Згорнути
Технічні вимоги до всіх позицій містять актиконкурентні технічні характеристики, що не дають змогу запропонувати еквіваленти різних торгових марок до однієї позиції, окрім певного виробника, який єдиний випускає продукцію з даними технічними характеристиками. Тобто до позиції закупівлі можна запропонувати продукцію лише одного (певного) виробника, а не хоча б від 2-х різних заводів-виробників.
Перелік антиконкурентних вимог:
Щодо вимог до трифазного лічильника електроенергії:
- «Щодо класу точності вимірювання активної енергії – 1,0 та вимірювання реактивної енергії – 2,0», така вимога вказує на конкретне значення класу точності, а тому виробник який забажає запропонувати прилад обліку з кращим класом точності може бути відхилений Замовником з формальних підстав, тому пропонуємо викласти вимогу в наступній редакції «вимірювання активної енергії – не гірше 1,0, а вимірювання реактивної енергії – не гірше 2,0»
- «Номінальна напруга, Uном. – 3х220/380В / 50Гц.» не дозволяє потенційному учаснику запропонувати лічильник електроенергії вироблений за європейськими стандартами, адже ними передбачено 3х230/400В / 50Гц. при цьому значення передбачене європейськими стандартами не передбачає додаткових перешкод у користуванні на вже встановлених мережах, тому пропонуємо змінити вимогу на «Номінальна напруга, Uном. – 3х220/380В / 50Гц або 3х230/400В / 50Гц.»
- «Наявність одноразового індикатора фіксації дії на лічильник та його внутрішні елементи зовнішнього постійного магнітного поля, силові характеристики котрого перебільшують порогове значення 100 мТл. (Постанова НКРЕ від 14.10.2010 №1338). Факт такого впливу повинен запам’ятовуватись у журналі подій лічильника з міткою дати та часу». Наявність одноразового індикатора фіксації дії на лічильник та його внутрішні елементи зовнішнього постійного магнітного поля передбачає наявність саме ОДНОРАЗОВОГО індикатора, тобто такого, який спрацьовує лише один раз та після цього не використовується, а виходячи з цього факт впливу не може бути зафіксовано у журналі подій саме лічильника, тому пропонуємо викласти вимогу в наступній редакції «Наявність одноразового індикатора фіксації дії на лічильник та його внутрішні елементи зовнішнього постійного магнітного поля, силові характеристики котрого перебільшують порогове значення 100 мТл. (Постанова НКРЕ від 14.10.2010 №1338).»
Щодо комплектних боксів для лічильників електроенергії:
- Діапазон робочих температур : -500С… +700С лише один виробник даної вторинної продукції може запропонувати такий діапазон температур, а саме ТОВ «НІК-Електроніка», для збереження конкуренції в закупівлі пропонуємо змінити характеристику на «не менше -400С… +700С»
- Габаритні розміри, мм: 280х305х167 для комплектної шафи вказує на конкретне значення розміру до міліметру, тому пропонуємо змінити таку характеристику на «Габаритні розміри, мм: не більше 280х305х167» для пропонування продукції інших виробників
Щодо вимог до однофазного лічильника електроенергії:
Замовник бажає закупити однофазні однотарифні лічильники ел.енергії, з електронним дисплеєм. Подібні лічильники на території України виробляють лише 3-ри заводи-виробники – ТОВ «НІК-Електроніка», ТОВ «ХЕТЗ «Енергоміра» та ТОВ «Промснабінвест», однак технічним вимогам відповідає лічильник лише ТОВ «НІК-Електроніка». Так дискримінаційними вимогами є:
- Виділення лише РКІ як спосіб відображення даних, адже враховуючи те, що прилади обліку знаходитимуться у боксі, виключає можливість стороннього впливу на них, а в разу визначення характеристики як «Спосіб відображення: цифровий дисплей (РКІ) або механічний» дозволить значно ефективніше використати кошти та розширити потенційне коло учасників, наприклад в разі зміни цієї характеристики, зможе прийняти учать додатковий виробник, а саме ДНВП «Об'єднання Комунар»
- Стала лічильника (актив), імп/(кВт год) – 6400. Лічильники ДНВП «Об'єднання Комунар», ТОВ «Промснабінвест», ТОВ «ХЕТЗ «Енергоміра» та інщі вітчизняні виробники мають таку характеристику лише значенням 3200 імп/(кВт год)
- Діапазон робочих температур – –40...+55°С. Вказує на конкретне значення температурного діапазону, але в даний час всі вітчизняні виробники можуть запропонувати більш високий діапазон температури, а тому пропонуємо вказати «Діапазон робочих температур, не гірше – –40...+55°С.»
- Габаритні розміри, не менше, мм – 178х110х71 передбачає можливість пропонування приладів обліку більшого розміру ніж шафа яка буде йти комплектом до нього, тому пропонуємо змінити формулювання на «Габаритні розміри, не більше, мм – 178х110х71»
Щодо технічної частини тендерної пропозиції:
- Пункт 2.5 «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.» є дискримінаційним, адже деякі нормативні документи відсутні в оригіналі українською мовою, а прийняті як національні стандарти методом "підтвердження" за позначенням відповідно до наказу від 12.02.2016 № 34 ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості", тому пропонуємо викласти пункт 2.5 у наступній редакції «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів. Скановані копії таких документів можуть бути надані учасником торгів мовою оригіналу»
- Пункт 2.7.2. «не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.» необхідно замінити на «не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам та щодо продукції, яка постачається комплектом до основного предмету закупівлі.» адже предметом закупівлі є саме лічильники електроенергії, тому необхідність посвідчення продукції яка не є предметом закупівлі повністю відсутня
Підсумовуючи вищенаведене, зазначення технічних вимог в існуючій редакції обмежує конкуренцію серед учасників, в тому числі рівності прав на участь з продукцією різних торгових марок. Через порушення принципу недискримінації Замовник не зможе максимально ефективно та з максимальною економією використати кошти на публічну закуплю, що виділяються на розвиток оператора систем розподілу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 серпня 2020 16:36
Відповідно питання щодо антиконкурентних вимог та уточнення технічних параметрів документації по предмету закупівлі повідомляємо, що найближчим часом після детального вивчення та консультацій з безпосередньо замовником продукції буде розглянуте питання щодо перегляду технічних вимог до предмету закупівлі Додатку №4 тендерної документації з подальшим внесенням відповідних змін.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-13-003313-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Харківський електротехнічний завод "Енергоміра", Код ЄДРПОУ:34952220
Скарга про визначення переможцем торгів ТОВ "СМАРТ ЕКСІМ"
08 жовтня 2020 року Замовником було опубліковано Протокол №575/4 засідання тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування, яким було визначено тендерну пропозицію Переможця аукціону такою, що відповідає вимогам тендерної документації, визначено переможцем торгів та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (надалі – Рішення Замовника).
Суб’єкт оскарження не погоджується з Рішенням Замовника, вважаємо його прийнятим з порушенням діючого законодавства в сфері публічних закупівель та положень тендерної документації,
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-13-003313-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Харківський електротехнічний завод "Енергоміра", Код ЄДРПОУ:34952220
Дата подання: 13 жовтня 2020 16:17
Дата подання: 13 жовтня 2020 16:17
Скарга про визначення переможцем торгів ТОВ "СМАРТ ЕКСІМ"
08 жовтня 2020 року Замовником було опубліковано Протокол №575/4 засідання тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування, яким було визначено тендерну пропозицію Переможця аукціону такою, що відповідає вимогам тендерної документації, визначено переможцем торгів та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (надалі – Рішення Замовника).
Суб’єкт оскарження не погоджується з Рішенням Замовника, вважаємо його прийнятим з порушенням діючого законодавства в сфері публічних закупівель та положень тендерної документації,
Аргументи сформовані у вкладеному до скарги файлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2020 22:07
рішення від 16.10.2020 № 19396.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 22:07
інформація про перенесення від 27.10.2020 № 17043.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 11:39
інформація про резулятивну частину рішення від 09.11.2020 № 20727.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 21:21
рішення від 09.11.2020 № 20727.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 22:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ" |
1 032 000,00
UAH з ПДВ
|
1 026 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Харківський електротехнічний завод "Енергоміра" |
1 032 798,00
UAH з ПДВ
|
1 027 634,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ |
1 032 800,40
UAH з ПДВ
|
1 032 800,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВТФ "ЕЛІЗ" |
1 032 800,40
UAH з ПДВ
|
1 032 800,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ" #41104270 |
Переможець |
1 026 830,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 16:05
|
575 Договір.pdf | укладений |
25 листопада 2020 15:28
|