Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Виконання аварійно – відновлювальних робіт на Глибочицькому каналізаційному колекторі у Подільському районі » (Капітальний ремонт)»
Очікувана вартість
129 600,00 UAH
UA-2020-08-13-003147-c 94d886ced01843fe804d51005ede044b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бабенко Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Олександр Бабенко Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», авторський нагляд здійснюється архітектором – автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі – генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Крім того, абз. 5 п. 2 ч. 2 Ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що роботи будуть виконані виключно певним суб’єктом господарювання, оскільки існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 25 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Виконання аварійно – відновлювальних робіт на Глибочицькому каналізаційному колекторі у Подільському районі » (Капітальний ремонт)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, м. Київ, 01014, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

13 серпня 2020 14:41
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖКОМПРОЕКТ»
#36002919
Переможець 129 600,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 16:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖКОМПРОЕКТ»
#36002919
129 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 09:28
49-11.pdf укладений
26 серпня 2020 09:27
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 10:56
Додаткова 1.pdf зміни до договору
10 червня 2021 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.2.1, п. 2.2 та п. 2.3 Розділу ІІ Договору «Вартість робіт і порядок розрахунків». 2. Додаток № 1 до Договору – «Протокол погодження договірної ціни» викласти в новій редакції. 3. Додаток № 2 до Договору – «Графік здійснення авторського нагляду» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 49-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 90 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 000,00 UAH)