Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішнього дворика Львівського драматичного театру ім. Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36, 38» у м. Львові (коригування)
Очікувана вартість
2 576 582,40 UAH
UA-2020-08-13-002943-c 8bf96f87faef4b86addc34f4a10ac526
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Калиш Ярославівна

teatrlesi@teatrlesi.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський академічний драматичний театр імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 35664399
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Городоцька, 36
Контактна особа: Юлія Калиш Ярославівна
teatrlesi@teatrlesi.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 15:30
Очікувана вартість: 2 576 582,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 882,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Категорія Замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішнього дворика Львівського драматичного театру ім. Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36, 38» у м. Львові (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Городоцька, 36, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 11:41
Рішення про внеcення змін.docx
19 серпня 2020 11:40
Тендерна документація_нова редакція.docx
13 серпня 2020 14:20
Тендерна документація.docx
13 серпня 2020 14:20
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17+.docx
13 серпня 2020 14:20
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
13 серпня 2020 14:20
Додаток №3 Технічна специфікація.docx
13 серпня 2020 14:19
Додаток № 5 Проект договору.docx
13 серпня 2020 14:19
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Назва процедури закупівлі в п 2.5 про банківську гарантію.
Дата подання: 18 серпня 2020 17:05
Дата відповіді: 19 серпня 2020 11:39
Доброго дня! В тендерній документації, в Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, в п.2. Забезпечення цінової пропозиції, в пп 2.5 про банківську гарантію вказана наступна назва: “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету магнітно-резонансної томографії у складі відділення невідкладної допомоги КНП «8-а міська клінічна лікарня м.Львова» на вул. В.Навроцького, 23»» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)", що не відповідає назві даної процедури закупівлі. Просимо уточнити (виправити) дані процедури закупівлі в тендерній документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Уточнення щодо вимог
Дата подання: 20 серпня 2020 11:59
Дата відповіді: 26 серпня 2020 10:21
Шановний Замовник! Згідно виставлених вами вимог, а саме у Додатку 4 пункті 2.1 зазначається: Учасник процедури закупівлі в електроній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частини другої цієї статті (ст.17) Відповідно до поданої таблиці в Додатку 4 пункт 5 Таблиці Учасника визнано у всстановленому законом пордяку банкрутом та відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру (п.8 ч.1 ст.17 Закону), де у графі 2 зазначено, що Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, теж стосується пункту 6, а пункти 12 і 13 взагалі відсутні у таблиці Додатку 4. Уточніть, як правильно подати документи, які стосуються ст.17
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2.1 Додатку №4 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Дана вимога пропописана відповідно до положень ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Водночас, згідно з ч.6 ст.17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тому Замовником у тендерній документації зроблено розяснення з таблицею, у якому міститься інформація, яку Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен надати в складі пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД" 2 314 700,97
UAH з ПДВ
2 046 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВМ+" 2 353 508,56
UAH з ПДВ
2 047 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» 2 289 716,83
UAH з ПДВ
2 148 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проспер Вінд 2 576 516,40
UAH з ПДВ
2 576 516,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 17:26
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:24
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:24
кошторис.rar
03 вересня 2020 17:24
Згода з ТЗ.pdf
03 вересня 2020 17:24
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2020 17:24
Статут.pdf
03 вересня 2020 17:24
Протокол.pdf
03 вересня 2020 17:24
проект договору.pdf
03 вересня 2020 17:24
Опис документів.pdf
03 вересня 2020 17:24
Ліцензія.pdf
03 вересня 2020 17:24
Довідка Субпідряд.pdf
03 вересня 2020 17:24
Довідка захист довкілля.pdf
03 вересня 2020 17:24
Декларація ЗНБ.pdf
03 вересня 2020 17:24
Відомість про учасника.pdf
03 вересня 2020 17:24
Договора на механізми.rar

Публічні документи

03 вересня 2020 17:59
штатний розписВМ+.pdf
03 вересня 2020 17:59
Цінова.pdf
03 вересня 2020 17:59
Технічне завдання.pdf
03 вересня 2020 17:59
договір субор_нди №1.pdf
03 вересня 2020 17:59
Довідка щодо 1 ДФ.pdf
03 вересня 2020 17:59
Довідка робітники.pdf
03 вересня 2020 17:59
Довідка працівники ІТР.pdf
03 вересня 2020 17:59
Відгук1 (1).pdf
03 вересня 2020 17:59
Відгук ЖБК.pdf
03 вересня 2020 17:59
Аналогічні ВМ.pdf
03 вересня 2020 17:59
СТ17.pdf
03 вересня 2020 17:59
Наказ на призначення.pdf
03 вересня 2020 17:59
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 вересня 2020 17:59
Кошторис.pdf
03 вересня 2020 17:59
Копія квитанції.pdf
03 вересня 2020 17:59
Копія БалансВМ+2019.pdf
03 вересня 2020 17:59
ІД Наказ на призначення.pdf
03 вересня 2020 17:59
ІД ліцензія ВМ+нова.pdf
03 вересня 2020 17:59
ІД Копія Витягу з ПДВ.pdf
03 вересня 2020 17:59
ІД Дозвіл.pdf
03 вересня 2020 17:59
Довідка про субпідряд.pdf
03 вересня 2020 17:59
витяг ПДВ.pdf
03 вересня 2020 17:59
17788_ВМ_Гарантія_03_09_2020.rar
03 вересня 2020 17:59
2.pdf
03 вересня 2020 17:59
_Довідка _рахунки.pdf
03 вересня 2020 17:59
_Довідка _кредити.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 14:43
Електронний підпис
17 вересня 2020 14:35
Переклад трудова Шишало.pdf
17 вересня 2020 14:34
Переклад трудова Савчак.pdf
03 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:17
137 ТЕНДЕР.rar
03 вересня 2020 17:17
Технічне завдання.pdf
03 вересня 2020 17:17
Оригінал договору Бойки.pdf
03 вересня 2020 17:17
Копія звіту 1ДФ.pdf
03 вересня 2020 17:17
Документи ОП Смаль Г В.pdf
03 вересня 2020 17:17
Лист відгук Жупан.pdf
03 вересня 2020 17:17
Документи ОП Задирайчук.pdf
03 вересня 2020 17:17
Лист відгук Винниченка.pdf
03 вересня 2020 17:17
Документи ОП Шишало.pdf
03 вересня 2020 17:17
Документи ОП Шостак.pdf
03 вересня 2020 17:17
Декларація МТБ.pdf
03 вересня 2020 17:17
Документ_ЄДР_1006582858.zip
03 вересня 2020 17:17
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2020 17:17
Проект договору.pdf
03 вересня 2020 17:17
гарантия.zip
03 вересня 2020 17:17
Договірна ціна.pdf
03 вересня 2020 17:17
Копія ліцензії.pdf
03 вересня 2020 17:16
Копія Витяг ПДВ.pdf
03 вересня 2020 17:16
Довідка Кредо.pdf
03 вересня 2020 17:16
Відомості про учасника.pdf
03 вересня 2020 17:16
Довідка Глобус 1.pdf
03 вересня 2020 17:16
Довідка Глобус 2.pdf
03 вересня 2020 17:16
Довiдка ПРИВАТБАНК1.pdf
03 вересня 2020 17:16
Довiдка ПРИВАТБАНК2.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 10:30
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:28
МВС
28 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:15
ДПІ, довідки до ч.2 ст 17
02 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:16
11516720000.pdf
02 вересня 2020 10:17
проект дог.pdf
02 вересня 2020 10:17
оренда складу _ витяг.pdf
02 вересня 2020 10:17
накази ІТР.pdf
02 вересня 2020 10:17
Ліцензія Політ ст 1.jpg
02 вересня 2020 10:17
ліцензія Політ дод ст 2.jpg
02 вересня 2020 10:17
Лист-згода Будекстра.pdf
02 вересня 2020 10:17
Лист від Політ про субп.jpg
02 вересня 2020 10:17
л_ценз_я банку.jpg
02 вересня 2020 10:17
кошт 3.pdf
02 вересня 2020 10:17
кошт 2.pdf
02 вересня 2020 10:17
Кошт 1 без дц.pdf
02 вересня 2020 10:17
кваліфікаційні част 2.pdf
02 вересня 2020 10:16
кваліфікаційні част 1.pdf
02 вересня 2020 10:16
ДЦ.pdf
02 вересня 2020 10:16
Доручення Михалюк.pdf
02 вересня 2020 10:16
цінова пропоз.pdf
02 вересня 2020 10:16
ст17.pdf
02 вересня 2020 10:16
Ст 17 Політ 2 ст.jpg
02 вересня 2020 10:16
ст 17 Політ 1 ст.jpg
02 вересня 2020 10:16
ст 17 Будекстра.pdf
02 вересня 2020 10:16
додатки до аналог дог.pdf
02 вересня 2020 10:16
Дог банк гар част 2.pdf
02 вересня 2020 10:16
ст 17 Будекстра 2 ст.pdf
02 вересня 2020 10:16
Дог банк гар част 1.pdf
02 вересня 2020 10:16
аналог дог _ акти 25.08..pdf
02 вересня 2020 10:16
fffdf97d-df12-41de-bfb8-93ba975ac761.pdf
02 вересня 2020 10:16
1дф 2 кв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД"

ТОВ "ВМ+"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»

ТОВ Проспер Вінд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД"
#42029514
Відхилено 2 046 999,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 13:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВМ+"
#39800699
Відхилено 2 047 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 17:06
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»
#40452418
Відхилено 2 148 999,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 17:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 17:50
ТОВ Проспер Вінд
#20857872
Переможець 2 576 516,40
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 11:22

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД" #42029514

№ рішення у справі

63/45-р/к

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

11 вересня 2020 12:59
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» в процедурі відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт внутрішнього дворика Львівського драматичного театру ім. Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36, 38» у м. Львові (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у складі тендерної документації встановлено наступні вимоги згідно розділу 2 додатку 2, надати: Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: - документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» подано трудові книжки на працівників Шишало С,В. та Савчак М.О., перша сторінка яких викладена російською мовою, що є порушенням п.7 розділу 1 тендерної документації, а саме: Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Отже, учасником не підтверджено вказаного кваліфікаційного критерію в повному обсязі. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Переклад першої сторінки трудових книжок на працівників Шишало С,В. та Савчак М.О. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

21 вересня 2020 17:09
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проспер Вінд
#20857872
2 576 516,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 17:01
IMG_0001.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 16:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:22
IMG_0001.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 10:20
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2022 11:35
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2022 11:34
IMG_0001.pdf зміни до договору
04 травня 2022 11:34
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 09:54
IMG_0001.pdf зміни до договору
04 січня 2022 09:50
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 16:41
IMG_0001.pdf зміни до договору
25 березня 2021 16:41
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:27
IMG_0001.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 12:12
IMG_0001.pdf укладений
09 жовтня 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетоного фінансування на 2020 рік становить 394236,00 в ч ПДВ 65706,00
Номер договору про закупівлю: 07/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі Ухвали сесії ЛМР №313 від 11.03.2021р.: 1. 1Внести зміни до розділу 3 «Ціна договору» та викласти його в наступній редакції: “3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 2 576 516,40 грн. (Два мільйони п’ятсот сімдесят шість тисяч п’ятсот шістнадцять грн. 40коп) в тому числі ПДВ 20% 429 419,40 грн. 3.2. Вартість виконаних робіт по даному Договору та профінансованих в межах бюджетного фінансування у 2020 р. становить 394 236,00грн (триста дев'яносто чотири тисячі двісті тридцять шість грн. 00коп).в т.ч. ПДВ 20 % - 65706,00 грн. Вартість робіт по договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік становить 2182280,40 грн. (два мільйони сто вісімдесят дві тисячі двісті вісімдесят грн. 40 коп. ) в т.ч. ПДВ 20 % - 363 713,40 грн. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.
Номер договору про закупівлю: 07/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору до 31. 12. 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 07/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи ухвалу Львівської міської ради№1973 від 31.12.2021 р у зв'язку із завершенням робіт згідно з Договором в повному обсязі та уточненням фактичних обсягів робіт , на підставі п 1.ч.4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник і Підрядник дійшли до згоди про зміну загальної вартості робіт по Договору №07/10 від 09.10.2020 про що вирішили внести відповідні зміни до даного Договору, а саме: 1.1.Внести зміни до розділу 3"Ціна договору" Договору 07/10 від 09. 10. 2020 р та викласти його у наступній редакції: "3.1.Договірна цін, що на момент укладання Договору становить: 2576516,40 грн.вт.ч. ПДВ 20% 429419,40грн., зменшується на 154177,79 грн. з ПДВ і становить 2 422 338,61 грн. т. ч ПДВ 20% 403723,10,грн."
Номер договору про закупівлю: 07/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Розділу 3.
Номер договору про закупівлю: 07/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін дії до 31.12.2024
Номер договору про закупівлю: 07/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML