Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект учнівських меблів для запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах
Очікувана вартість
317 928,00 UAH
UA-2020-08-13-002878-a b0da7045e2b14805b35a81289dc4a7ca
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старушко Олена Броніславівна

+380414442302 baranivkaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41067449
Місцезнаходження: 12701, Україна , Житомирська обл., місто Баранівка, вулиця Соборна будинок 20
Контактна особа: Старушко Олена Броніславівна
+380414442302
baranivkaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 11:43
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 11:43
Очікувана вартість: 317 928,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 179,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мово
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплекти
Комплект учнівських меблів для запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця, на підставі рахунків та/або видаткових накладних протягом 30 банківських днів з дня їх підписання. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 11:38
Оголошення.docx
13 серпня 2020 11:38
Додаток 6.docx
13 серпня 2020 11:38
Додаток 5 до тендерної документації.docx
13 серпня 2020 11:38
Додаток 4 до тендерної документації.docx
13 серпня 2020 11:38
Додаток 3 меблі.docx
13 серпня 2020 11:38
Додаток 2.docx
13 серпня 2020 11:38
Додаток 1 до тендерної документації.docx
13 серпня 2020 11:38
Тендерна докум.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
28 серпня 2020 11:43
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій