Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення СЗШ №72 на вул. Зубрівській, 1
Очікувана вартість
5 873 620,00 UAH
UA-2020-08-13-002806-c 74268ad2dbe44ce5928172625b213701
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Пришляк Олегівна

380986692064 sikhiv72@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа №72
Код ЄДРПОУ: 20781471
Місцезнаходження: 79066, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Зубрівська,1
Контактна особа: Ольга Пришляк Олегівна
380986692064
sikhiv72@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:45
Очікувана вартість: 5 873 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 368,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення СЗШ №72 на вул. Зубрівській, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:01
Технічне завдання.pdf
13 серпня 2020 16:01
Тендерна документація 72.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.1.2. Додатку 1
Дата подання: 14 серпня 2020 18:28
Дата відповіді: 17 серпня 2020 16:00
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше трьох копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту та/або реконструкції системи опалення вартістю не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Із Вашої відповід на Вимогу (відповідь на вимогу 72.pdf) виникає питання - Учасник повинен надати не менше 3-х аналогічних договрів, кожний з яких повинен бути на сумму не менше 2 936 810,00 грн., щоб Вам довести, що він може виконати роботи, які Ви закуповуєте? І чому це не може бути один договір на сумму 15 000 000,00 гривень ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику ! Тендерний комітет ознайомився з поданим запитанням, на що повідомляє наступне. Кваліфікаційні вимоги до учасників, подані у тендерній документації, розроблені із врахуванням специфіки предмету закупівлі. Крім цього, Закон України " Про публічні закупівлі" надає право учасникам звернутись до Замовника із уточненнями, вимогами чи то питаннями, що стосуються вимог тендерної документації, з чітким формулюванням їхньої суті. Ваше запитання не носить такого характеру. Одночасно звертаємо Вашу увагу на те,що Закон, діючи в межах захисту прав учасників, надає їм право звернутись до АКУ у випадку незгоди з діями тендерного комітету. Дякуємо .
ВАРТІСТЬ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ
Дата подання: 14 серпня 2020 19:01
Дата відповіді: 17 серпня 2020 16:00
Відповідно до статті ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." Яким законодавчим документом передбачено, що Замовник може вимагати від Учасника підтвердження інформації стосовно виконання аналогічного договору ВАРТІСТЮ НЕ МЕНШЕ НІЖ 50% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику ! Тендерний комітет ознайомився з поданим запитанням, на що повідомляє наступне. Кваліфікаційні вимоги до учасників, подані у тендерній документації, розроблені із врахуванням специфіки предмету закупівлі. Крім цього, Закон України " Про публічні закупівлі" надає право учасникам звернутись до Замовника із уточненнями, вимогами чи то питаннями, що стосуються вимог тендерної документації, з чітким формулюванням їхньої суті. Ваше запитання не носить такого характеру. Одночасно звертаємо Вашу увагу на те,що Закон, діючи в межах захисту прав учасників, надає їм право звернутись до АКУ у випадку незгоди з діями тендерного комітету. Дякуємо .
відповіді 17.08.20, 16:00 не носять роз*яснення - порушення ч. 1 ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 18 серпня 2020 12:52
Дата відповіді: 20 серпня 2020 10:40
Вельмишановний замовнику! Учасник ознайомився з вашим текстом відповіді 17.08.20, 16:00 , на що повідомляє наступне: А що Вам не є чітко сформульовано в питанні "Яким законодавчим документом передбачено, що Замовник може вимагати від Учасника підтвердження інформації стосовно виконання аналогічного договору ВАРТІСТЮ НЕ МЕНШЕ НІЖ 50% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ) ? " ? Ви ставите ДИСКРИМІНАЦІЙ ВИМОГУ в тендерній документації, позбавляючи права участі в закупівлі інших учасників та обмежуючи конкуренцію, наводите підставу, що критерії 50 % від очікуваної вартості в 3-х аналогічних договорах Вами застосовано відповідно до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", при цьому пишите купу тексту не по суті звернення і глузуєте з нас відправляючи в АМКУ. Тому ми як Учасник, якого ви позбавляєте права брати участь в закупівлі, уважно читаючи ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (цитуємо - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.) ЗАПИТУЄМО ВАС - "Яким законодавчим документом передбачено, що Замовник може вимагати від Учасника підтвердження інформації стосовно виконання аналогічного договору ВАРТІСТЮ НЕ МЕНШЕ НІЖ 50% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ) ? " ? Дякуємо ч. 1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону." А Ваші відповіді 17.08.20, 16:00 не носять роз*яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Тендерна документація розроблена з врахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, ст. 16 Закону надає право замовником застосовувати до учасників підтвердження кваліфікаційних критеріїв таких як наявність виконання аналогічних договорів. При тому Законом не встановлено форми підтвердження такого кваліфікаційного критерію, законодавець надає таке право замовнику враховуючи специфіку предмету закупівлі. Тендерний комітет вважає за необхідне підтвердження такого критерію учасниками у формі встановленням тендерної документації. У випадку Вашої незгоди з даною вимогою тендерної документації Ви вправі звернутися до АМКУ.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-002806-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДОНБАС-ТЕРМО"", Код ЄДРПОУ:31445803
Дата подання: 13 серпня 2020 19:01
Дискримінаційна вимога, що суперечить ч.3 ст.16
Вимагаємо видалили вимогу в Додатку 1 п.3 Критерії оцінки відповідності текст - "...не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі."
Підстава для видалення:
- ч.3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі " говорить, що "3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору (договорів);", а не за ВАРТІСТЮ. Вимога стосовно вартості аналогічного договору є дискримінаційною, надмірною порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю, та обмежує конкуренцію, позбавляючи права брати участь у даних торгах багатьох інших учасників згідно з встановленим законом порядком.
У ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закріплено принцип недискримінації учасників, у ст. 5 Закону прямо передбачено, що замовники не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ст. 22 ч.4 Закону містить заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 16:52
вимога розглянута тендерним комітетом

Документи

14 серпня 2020 16:51
відповідь на вимогу 72.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 5 144 952,00
UAH з ПДВ
5 144 952,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІР-ТЕПЛО" 5 223 624,00
UAH з ПДВ
5 223 624,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 16:41
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:40
Довідки_ст_17.rar
29 серпня 2020 13:47
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:02
174.imd.p7s
28 серпня 2020 18:02
Локальний_кошторис.pdf
28 серпня 2020 18:02
Договірна ціна.pdf
28 серпня 2020 18:02
Розрахунок_ЗВВ.pdf
28 серпня 2020 18:02
174.imd
28 серпня 2020 18:02
Ліцензія_АВК.pdf
28 серпня 2020 18:02
Тендерна_пропозиція.pdf
28 серпня 2020 18:02
35.Технічне завдання.pdf
28 серпня 2020 18:02
24.Банківська_гарантія.rar
28 серпня 2020 18:02
21.Проект_договору.pdf
28 серпня 2020 18:01
11.1.ВПВ_ст.17.pdf
28 серпня 2020 18:01
3.Документи про освіту.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 19:53
Проект Договору.PDF
29 серпня 2020 19:52
Договірна та все інше.PDF
29 серпня 2020 19:52
Договірна та все інше.PDF
29 серпня 2020 19:52
документи про освіту.pdf
29 серпня 2020 19:52
охорона праці.pdf
29 серпня 2020 19:52
Зразок підпису.PDF
29 серпня 2020 19:52
Цінова пропозиція0001.PDF
29 серпня 2020 19:52
Лист щодо ліцензії.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІР-ТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Переможець 5 144 952,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
5 144 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 20:27
Scan_20231229_164548.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 20:26
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 13:32
Додаткова угода 3 (опалення).pdf зміни до договору
26 грудня 2022 13:29
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 11:31
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:32
дод угода опалення.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:35
додатки до договору.pdf укладений
18 вересня 2020 14:30
Договір.pdf укладений
18 вересня 2020 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі відповідно до бюджетних призначень згідно Рішення виконкому Львівської міської ради від 20.11.20 р. №1085 на фінансування робіт по даному Договору.
Номер договору про закупівлю: №570-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №570-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: №570-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №570-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML