Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи опалення СЗШ №72 на вул. Зубрівській, 1
Очікувана вартість
5 873 620,00 UAH
UA-2020-08-13-002806-c ● 74268ad2dbe44ce5928172625b213701
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середня загальноосвітня школа №72 |
Код ЄДРПОУ: | 20781471 |
Місцезнаходження: | 79066, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Зубрівська,1 |
Контактна особа: |
Ольга Пришляк Олегівна 380986692064 sikhiv72@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 11:45 |
Очікувана вартість: | 5 873 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 368,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення СЗШ №72 на вул. Зубрівській, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 16:01 |
Технічне завдання.pdf | |
13 серпня 2020 16:01 |
Тендерна документація 72.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п.1.2. Додатку 1
Дата подання: 14 серпня 2020 18:28
Дата відповіді: 17 серпня 2020 16:00
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше трьох копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту та/або реконструкції системи опалення вартістю не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Із Вашої відповід на Вимогу (відповідь на вимогу 72.pdf) виникає питання - Учасник повинен надати не менше 3-х аналогічних договрів, кожний з яких повинен бути на сумму не менше 2 936 810,00 грн., щоб Вам довести, що він може виконати роботи, які Ви закуповуєте? І чому це не може бути один договір на сумму 15 000 000,00 гривень ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику ! Тендерний комітет ознайомився з поданим запитанням, на що повідомляє наступне. Кваліфікаційні вимоги до учасників, подані у тендерній документації, розроблені із врахуванням специфіки предмету закупівлі. Крім цього, Закон України " Про публічні закупівлі" надає право учасникам звернутись до Замовника із уточненнями, вимогами чи то питаннями, що стосуються вимог тендерної документації, з чітким формулюванням їхньої суті. Ваше запитання не носить такого характеру. Одночасно звертаємо Вашу увагу на те,що Закон, діючи в межах захисту прав учасників, надає їм право звернутись до АКУ у випадку незгоди з діями тендерного комітету. Дякуємо .
ВАРТІСТЬ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ
Дата подання: 14 серпня 2020 19:01
Дата відповіді: 17 серпня 2020 16:00
Відповідно до статті ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." Яким законодавчим документом передбачено, що Замовник може вимагати від Учасника підтвердження інформації стосовно виконання аналогічного договору ВАРТІСТЮ НЕ МЕНШЕ НІЖ 50% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику ! Тендерний комітет ознайомився з поданим запитанням, на що повідомляє наступне. Кваліфікаційні вимоги до учасників, подані у тендерній документації, розроблені із врахуванням специфіки предмету закупівлі. Крім цього, Закон України " Про публічні закупівлі" надає право учасникам звернутись до Замовника із уточненнями, вимогами чи то питаннями, що стосуються вимог тендерної документації, з чітким формулюванням їхньої суті. Ваше запитання не носить такого характеру. Одночасно звертаємо Вашу увагу на те,що Закон, діючи в межах захисту прав учасників, надає їм право звернутись до АКУ у випадку незгоди з діями тендерного комітету. Дякуємо .
відповіді 17.08.20, 16:00 не носять роз*яснення - порушення ч. 1 ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 18 серпня 2020 12:52
Дата відповіді: 20 серпня 2020 10:40
Вельмишановний замовнику!
Учасник ознайомився з вашим текстом відповіді 17.08.20, 16:00 , на що повідомляє наступне:
А що Вам не є чітко сформульовано в питанні "Яким законодавчим документом передбачено, що Замовник може вимагати від Учасника підтвердження інформації стосовно виконання аналогічного договору ВАРТІСТЮ НЕ МЕНШЕ НІЖ 50% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ) ? " ?
Ви ставите ДИСКРИМІНАЦІЙ ВИМОГУ в тендерній документації, позбавляючи права участі в закупівлі інших учасників та обмежуючи конкуренцію, наводите підставу, що критерії 50 % від очікуваної вартості в 3-х аналогічних договорах Вами застосовано відповідно до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", при цьому пишите купу тексту не по суті звернення і глузуєте з нас відправляючи в АМКУ.
Тому ми як Учасник, якого ви позбавляєте права брати участь в закупівлі, уважно читаючи ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (цитуємо - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.) ЗАПИТУЄМО ВАС - "Яким законодавчим документом передбачено, що Замовник може вимагати від Учасника підтвердження інформації стосовно виконання аналогічного договору ВАРТІСТЮ НЕ МЕНШЕ НІЖ 50% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ) ? " ?
Дякуємо
ч. 1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону." А Ваші відповіді 17.08.20, 16:00 не носять роз*яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Тендерна документація розроблена з врахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, ст. 16 Закону надає право замовником застосовувати до учасників підтвердження кваліфікаційних критеріїв таких як наявність виконання аналогічних договорів. При тому Законом не встановлено форми підтвердження такого кваліфікаційного критерію, законодавець надає таке право замовнику враховуючи специфіку предмету закупівлі. Тендерний комітет вважає за необхідне підтвердження такого критерію учасниками у формі встановленням тендерної документації. У випадку Вашої незгоди з даною вимогою тендерної документації Ви вправі звернутися до АМКУ.
Тендерна документація розроблена з врахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, ст. 16 Закону надає право замовником застосовувати до учасників підтвердження кваліфікаційних критеріїв таких як наявність виконання аналогічних договорів. При тому Законом не встановлено форми підтвердження такого кваліфікаційного критерію, законодавець надає таке право замовнику враховуючи специфіку предмету закупівлі. Тендерний комітет вважає за необхідне підтвердження такого критерію учасниками у формі встановленням тендерної документації. У випадку Вашої незгоди з даною вимогою тендерної документації Ви вправі звернутися до АМКУ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-13-002806-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДОНБАС-ТЕРМО"", Код ЄДРПОУ:31445803
Дата подання: 13 серпня 2020 19:01
Дискримінаційна вимога, що суперечить ч.3 ст.16
Вимагаємо видалили вимогу в Додатку 1 п.3 Критерії оцінки відповідності текст - "...не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі."
Підстава для видалення:
- ч.3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі " говорить, що "3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору (договорів);", а не за ВАРТІСТЮ. Вимога стосовно вартості аналогічного договору є дискримінаційною, надмірною порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю, та обмежує конкуренцію, позбавляючи права брати участь у даних торгах багатьох інших учасників згідно з встановленим законом порядком.
У ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закріплено принцип недискримінації учасників, у ст. 5 Закону прямо передбачено, що замовники не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ст. 22 ч.4 Закону містить заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Підстава для видалення:
- ч.3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі " говорить, що "3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору (договорів);", а не за ВАРТІСТЮ. Вимога стосовно вартості аналогічного договору є дискримінаційною, надмірною порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю, та обмежує конкуренцію, позбавляючи права брати участь у даних торгах багатьох інших учасників згідно з встановленим законом порядком.
У ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закріплено принцип недискримінації учасників, у ст. 5 Закону прямо передбачено, що замовники не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ст. 22 ч.4 Закону містить заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 16:52
вимога розглянута тендерним комітетом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
5 144 952,00
UAH з ПДВ
|
5 144 952,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІР-ТЕПЛО" |
5 223 624,00
UAH з ПДВ
|
5 223 624,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Переможець |
5 144 952,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:27
|
Scan_20231229_164548.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 13:32
|
Додаткова угода 3 (опалення).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:31
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:32
|
дод угода опалення.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 14:35
|
додатки до договору.pdf | укладений |
18 вересня 2020 14:30
|
Договір.pdf | укладений |
18 вересня 2020 14:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі відповідно до бюджетних призначень згідно Рішення виконкому Львівської міської ради від 20.11.20 р. №1085 на фінансування робіт по даному Договору. |
Номер договору про закупівлю: | №570-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | №570-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | №570-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | №570-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |