Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі для початкових класів "НУШ" (стіл-парта учнівський з полицею зі змінною висотою + стілець учнівський зі змінною висотою - відповідно від 3-ої та 5-ої ростових груп)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-08-13-002784-b a0f00573eff54391ae7d10284900d721
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабій Катерина Миколаївна

+380486422532 osvitalyb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02145228
Місцезнаходження: 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132
Контактна особа: Бабій Катерина Миколаївна
+380486422532
osvitalyb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 22:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 22:09
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 22:09
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. (Згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 комплекти
Шкільні меблі для початкових класів "НУШ" (стіл-парта учнівський з полицею зі змінною висотою + стілець учнівський зі змінною висотою - відповідно від 3-ої та 5-ої ростових груп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт.Любашівка, вул.Володимира Князя,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання рахунків та видаткових накладних, після фактичної поставки повару Покупцю, за умови відповідного фінансування. Фінансування здійснюється за рахунок Державного та місцевого бюджетів (співфінансування). Оплата за шкільні меблі буде здійснюватись згідно помісячного плану асигнувань, починаючи з серпня 2020 року по 01 листопада 2020 року Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 22:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 22:05
ТЕНДЕР ДОКУМ Шкільні меблі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2020 22:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАКОВЕЦЬКА-ГРАТІЙ КАТЕРИНА ПАВЛІВНА" 397 440,00
UAH з ПДВ
397 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 23:18
Електронний підпис
28 серпня 2020 23:17
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2020 23:17
Сертифікат.pdf
28 серпня 2020 23:17
Порівняльна таблиця.docx
28 серпня 2020 23:17
Педагогічні висновки.pdf
28 серпня 2020 23:17
Паспорт, ІПН.pdf
28 серпня 2020 23:17
Паспорт стілець.pdf
28 серпня 2020 23:17
Паспорт (парти).pdf
28 серпня 2020 23:17
Договір скан.pdf
28 серпня 2020 23:17
Довідка ст.17.pdf
28 серпня 2020 23:17
Довідка ПДВ.pdf
28 серпня 2020 23:17
Гарантійні листи .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАКОВЕЦЬКА-ГРАТІЙ КАТЕРИНА ПАВЛІВНА"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 серпня 2020 22:09
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій