Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», (34870- Електричне лікарняне ліжко (Функціональне ліжко) Basic electric hospital bed).
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-08-13-002537-a 6f8fa5bcd30c49799ca4b4715ebcd02e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Чернікін

+380629333474 ky.mtmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольське територіальне медичне об’єднання здоров’я дитини та жінки"
Код ЄДРПОУ: 05492930
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 80
Контактна особа: В'ячеслав Чернікін
+380629333474
ky.mtmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 12:02
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Ліжко медичне функціональне - 8од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 одиниця
Ліжко медичне функціональне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, пр.Миру,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34870 — Електричне лікарняне ліжко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 11:21
Тендерная документация (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-002537-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "Ю БІ СІ-ПРОМО", Код ЄДРПОУ:33119392
Дата подання: 20 серпня 2020 11:20
Вимога усунення ряд дискримінаційних вимог щодо предмета закупівлі
При детальному ознайомленні з тендерною документацією було встановлено ряд дискримінаційних вимог, які не дають нам та іншим можливим учасникам (виробникам), як українським, так і іноземним взяти участь у даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2020 08:25
Шановний Учаснику, по-перше, слід зауважити, що при розгляді даних вимог, Замовником було враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Частиною 3 статті 22 Закону України: Про публічні закупівлі: (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Причому в тендерній документації зазначено, що Усі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз або еквівалент, а тому тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя. Вимоги до тендерної документації, встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документи, гарантійні листи чи довідки в довільній формі, які вимагаються, можуть бути надані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, вимоги тендерної документації, можуть бути виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та відповідні документи можуть бути подані на участь у даній процедурі закупівлі. Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення надає Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (детальніше слід дивитись за посиланням - http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff&lang=uk-UA) де зазначає, що “...у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації” а також, слід прийняти до уваги аналогічні роз'яснення, що містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017. По-друге, усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації” А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить жодних дискримінаційних вимог.
PS^ При підготовці технічного завдання наші спеціалісти за основу брали ліжка таких всесвітньо відомих брендів: Stiegelmeyer, Linet, Hill-Rom, Stryker та інші.


Документи подані скаржником

20 серпня 2020 11:20
Вимога UA-2020-08-13-002537-a.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕД ДІАГНОСТИК" 751 996,80
UAH з ПДВ
751 996,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сервісмед" 798 380,00
UAH з ПДВ
798 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 12:33
довідки згідно ст 17.pdf
09 вересня 2020 12:33
довідка податкова.pdf
09 вересня 2020 12:33
довідка МВС.PDF
28 серпня 2020 11:34
характеристики.pdf
28 серпня 2020 11:34
тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 11:34
статут.pdf
28 серпня 2020 11:34
санкції.pdf
28 серпня 2020 11:34
проект договору.pdf
28 серпня 2020 11:34
Декларації LINET_2020.pdf
28 серпня 2020 11:34
Витяг.pdf
28 серпня 2020 11:34
Витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2020 11:34
Витяг ЄДРПОУ.rtf
28 серпня 2020 11:34
виписка.pdf
28 серпня 2020 11:34
брошура.pdf
28 серпня 2020 11:34
аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕД ДІАГНОСТИК"

ТОВ "Сервісмед"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕД ДІАГНОСТИК"
#43362521
751 996,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 15:33
Договор 2537 від 24.09.2020.pdf укладений
24 вересня 2020 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 751 996,80
UAH (в тому числі ПДВ 125 332,80 UAH)