Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з докового ремонту п/к "ПК-179" (інв.№1861)
Очікувана вартість
2 025 051,04 UAH
UA-2020-08-13-002022-b 1b0a96dcb10d4036bc1c91df0b4523ea
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страхов Євген Михайлович

+380629408764 e.strahov@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: https://www.marport.net/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Страхов Євген Михайлович
+380629408764
e.strahov@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 15:35
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 15:35
Очікувана вартість: 2 025 051,04 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 125,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 60700,00 грн. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з докового ремонту п/к "ПК-179" (інв.№1861)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2021
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 30% від вартості договору на підставі оригіналу рахунку. Аванс 30 Банківські 30
Надання послуг Оплата вартості фактично наданих послуг здійснюється Замовником згідно з «Актами наданих послуг», «Специфікаціями вартості послуг» та рахунками, виставленими Виконавцем на підставі цих Актів, з урахуванням утримання 30% авансового платежу від вартості послуг, та за наявності повного пакету належним чином оформлених первинних документів, що підтверджують факт здійснення господарської операції, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, а при завершені ремонту також при наявності «Акту приймання Судна з ремонту», протягом 15 календарних днів з дати отримання оригіналу рахунку Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 15:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:31
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СРЗ" 2 025 051,04
UAH
2 025 051,04
UAH
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 14:05
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:44
довідки.pdf
20 серпня 2020 13:44
опис коп.верна.pdf
20 серпня 2020 13:44
Статут.pdf
20 серпня 2020 13:44
протокол, наказ.pdf
20 серпня 2020 13:44
ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СРЗ"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 серпня 2020 15:35
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій