Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи зі здійснення авторського нагляду по об'єкту: "Реконструкція частини приміщень першого поверху приймального відділення КНП "Овруцька міська лікарня" Овруцької міської ради під відділення екстренної медичної допомоги за адресою: вул. Т. Шевченка 106, м. Овруч, Житомирської області"(ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
25 578,95 UAH
UA-2020-08-13-002019-c 88d4982e17e14983864fa98aaf018378
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальченко Іван Вікторович

+380939654149 David16.04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Кальченко Іван Вікторович
+380939654149
David16.04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 25578.95UAH з ПДВ
Роботи зі здійснення авторського нагляду по об'єкту: "Реконструкція частини приміщень першого поверху приймального відділення КНП "Овруцька міська лікарня" Овруцької міської ради під відділення екстренної медичної допомоги за адресою: вул. Т. Шевченка 106, м. Овруч, Житомирської області"(ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11104, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі Актів виконаних робіт з авторського нагляду, підписаними Сторонами, у разі наявності фінансування та в межах бюджетних асигнувань Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

13 серпня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирбудпроектекспертиза"
#41523369
Переможець 25 578,95
UAH
13 серпня 2020 12:42

Документи

13 серпня 2020 12:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 09:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:39
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи зі здійснення авторського нагляду по об'єкту: "Реконструкція частини приміщень першого поверху приймального відділення КНП "Овруцька міська лікарня" Овруцької міської ради під відділення екстренної медичної допомоги за адресою: вул. Т. Шевченка 106, м. Овруч, Житомирської області"(ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 - Реконструкція) 1 роб 25 578,95
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: №АН69-20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: доповнити пункт 2.1. розділу 2 договору підпунктом 2.1.1.; додаток № 1 викласти у новій редакції; у зв`язку зі зміною реквізитів, внести зміни до розділу 12 Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №АН69-20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи зі здійснення авторського нагляду по об'єкту: "Реконструкція частини приміщень першого поверху приймального відділення КНП "Овруцька міська лікарня" Овруцької міської ради під відділення екстренної медичної допомоги за адресою: вул. Т. Шевченка 106, м. Овруч, Житомирської області"(ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 - Реконструкція) 1 роб 25 578,95
UAH з ПДВ