Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контактний дріт
Очікувана вартість
1 005 130,00 UAH
UA-2020-08-13-002012-b 7096057ce2be4d128c726c9c4a14774b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круценко Дмитро Олександрович

+380564094129 metro.tramvay@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Контактна особа: Круценко Дмитро Олександрович
+380564094129
metro.tramvay@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 14:05
Очікувана вартість: 1 005 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі


ЄЗС ДК 021-2015 (CPV): 44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (Контактний дріт), відповідно до технічної специфікації (додаток 4 до ТД), або еквівалент. Постачання партіями, згідно заявок замовника. Оплата після постачання партії Товару Покупцеві. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 кг.
Дріт мідний контактний (фасонний) МФ-85, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44333000-3 — Дріт
1400 кг.
Дріт мідний контактний (фасонний) МФ-100, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44333000-3 — Дріт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар (партію Товару) здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату, протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів від дати поставки партії Товару на склад Покупця, за умови надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Покупця Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАВОД "ДІАЛОГ" 856 800,00
UAH з ПДВ
856 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦЛІТ'Є" 993 888,00
UAH з ПДВ
993 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 16:19
15. Лист-відгук.PDF
27 серпня 2020 16:19
12. Сертификат МФ-100.PDF
27 серпня 2020 16:19
12. Сертификат МФ-85.PDF
27 серпня 2020 16:19
9.4 Статут.pdf
27 серпня 2020 16:19
9.3 Рішення.PDF
27 серпня 2020 16:19
9.2 Паспорт Рудман Н.Е..pdf
27 серпня 2020 16:19
5. Баланс 31.12.2019.PDF
27 серпня 2020 16:19
5. Баланс 31.03.2020.PDF
27 серпня 2020 16:19
5. Баланс 31.03.2019.PDF
27 серпня 2020 16:19
5. Баланс 30.06.2019.PDF
27 серпня 2020 16:19
5. Баланс 30.03.2019.PDF
27 серпня 2020 16:19
5. S1499201 Квитанція №2.pdf
27 серпня 2020 16:19
4.1 J1499202 Квитанція №2.pdf
27 серпня 2020 16:19
2.1 Договір оренди MFCEE 300.pdf
27 серпня 2020 16:19
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 14:19
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:10
Довидка МВС
04 вересня 2020 14:10
Довидка ст 17 п.12
04 вересня 2020 14:10
Довидка ст 17 ч2
04 вересня 2020 14:10
Тендерна оновлена
28 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:34
Витяг ПДВ-копия.pdf
28 серпня 2020 14:34
Статут та опис -копия .pdf
28 серпня 2020 14:33
Боровик-Директор.pdf
28 серпня 2020 14:33
Сертификати.pdf
28 серпня 2020 14:33
Проект договору дод 5.pdf
28 серпня 2020 14:33
Стаття 17.pdf
28 серпня 2020 14:33
Договори_ВН.pdf
28 серпня 2020 14:33
Довидка аналогичних.pdf
28 серпня 2020 14:33
Комерцийна пропозиция.pdf
28 серпня 2020 14:33
Тендерна пропозиция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАВОД "ДІАЛОГ"

ТОВ СПЕЦЛІТ'Є"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАВОД "ДІАЛОГ"
#42406536
Відхилено 856 800,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 13:01
ТОВ СПЕЦЛІТ'Є"
#41276614
Переможець 993 888,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 14:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦЛІТ'Є"
#41276614
993 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 11:50
ДУ№3 Д№6266 (1).pdf зміни до договору
23 лютого 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:34
ДУ№2 Д№6266 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 10:07
ДУ№1 Д№6266 (1).pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 09:37
6266.pdf укладений
14 вересня 2020 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 9.3. даного Договору, та у відповідності з частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони досягли згоди щодо зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. Виклали п.4.1. Договору та Специфікацію №2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6266
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 9.2., 9.3. та 9.5. цього Договору, у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, а саме затримки фінансування витрат Замовника, що підтверджується повідомленням від головного розпорядника бюджетних коштів, Сторони погодились продовжити дію цього Договору про закупівлю та викласти пункти 5.1. та 9.1. цього Договору у наступній редакції: “5.1. За 2020 рік Замовник сплатив на користь Постачальника: 441 000,00 грн. (чотириста сорок одна тисяча гривень, нуль копійок) з ПДВ. Оплата за поставлений товар у сумі 441 000,00 грн. (чотириста сорок одна тисяча гривень, нуль копійок) з ПДВ, на підставі рахунку № 302 від 05.11.2020, здійснюється Замовником на користь Постачальника у 2021 році після надходження коштів місцевого бюджету на рахунок Покупця протягом 10 (десяти) банківських днів.” “9.1. Цей Договір набирає чинності з дня укладання та діє до повного виконання Замовником оплати за фактично поставлені товари у 2020 році, але в будь-якому разі до виконання Сторонами своїх невиконаних зобовʼязань ”.
Номер договору про закупівлю: 6266
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Покупця, для належного здійснення оплати, Сторони дійшли згоди внести зміни до цього Договору, в яких містяться банківські реквізити Покупця, та викласти їх в новій редакції: Комунальне підприємство «Швидкісний трамвай» Юридична/поштова адреса: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці, 1. Код за ЄДРПОУ 30950099; ІПН 309500904868; Свідоцтво № 04958801. тел.: +38 (056) 493 08 09; 409 26 30; e-mail: kpsttram86@gmail.com Рахунок № 1 (код КЕКВ 2610): UA188201720344310004000048588; Рахунок № 2 (код КЕКВ 2610): UA488201720344380005000048588, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Рахунок 3 (поточний): UA263052990000026006020408526; Рахунок 4: UA983052990000026001040403562, в КФ АТ КБ “ПриватБанк”, м. Кривий Ріг, ЄДРПОУ банку 14360570; код банку (МФО) 305299.
Номер договору про закупівлю: 6266
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 882 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 147 000,00 UAH)