Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги охорони
Очікувана вартість
91 032,24 UAH
UA-2020-08-13-002000-b ● 7c466c719c2d49a5982a40169a8810f0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43144399 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Кісельова Наталія 380997975209 NATALEEYA1976@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2020 15:18 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 91 032,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 455,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Централізована охорона майна на об'єкті з реагуванням наряду поліції охорони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Після підписання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 15:27 |
Додаток № 1 до договору.doc | |
13 серпня 2020 15:27 |
Проєкт договору_1.doc | |
13 серпня 2020 15:27 |
Оголошення про проведення закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-13-002000-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СП "Защита-92", Код ЄДРПОУ:14008181
Дата подання: 19 серпня 2020 11:07
Внесення змін до умов процедури закупівлі.
Згідно умов закупівлі, виконавець повинен здійснювати централізовану охорону об’єктів замовника в 13 населених пунктах, розташованих в Сумській області. При цьому серед суб’єктів охоронної діяльності, які надають послуги в Сумській області, можливість здійснювати охорону одночасно в 13 населених пунктах має лише один такий суб’єкт охоронної діяльності – Управління поліції охорони в Сумській області. Виходячи з цього, вбачаємо, що закупівля створена для укладення договору саме з цим учасником.
Згідно ч. 1 ст. 5 цього ж Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, як в тому числі добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 4 цієї ж статті, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, закупівля послуг з охорони одночасно, одним лотом в 13 різних населених пунктах, коли за таких умов послуги фактично може надати лише один суб’єкт охоронної діяльності, порушує визначені в ч. 1 ст. 5 вказаного Закону принципи здійснення закупівель, перешкоджає конкуренції між учасниками та економії бюджетних коштів, тобто коштів платників податків, дискримінує інших учасників.
Ці порушення законодавства про публічні закупівлі, створення закупівлі під одного учасника особливо неприпустимі в складних умовах, що склалися на теперішній час – пандемія коронавірусу, зниження економічних показників в країні, дефіцит бюджету, коли потрібно дбайливо і обачно поводитись з коштами платників податків, за кожної можливості заощаджувати ці кошти, не допускати їх недоцільних розтрат.
Окрім того, зі змісту п. 39 ч. 1 ст. 1, п. 2 ч. 3, ч. 9 ст. 14 цього ж Закону допускається поділ спрощеної закупівлі на лоти.
Також зауважуємо, що ідентифікатор закупівлі за ДК 7971000-4 «Охоронні послуги» в цілому не визначає реагування саме наряду поліції охорони, таким чином вказавши у найменуванні предмета закупівлі Послуги охорони (ДК 021:2015 - 79710000-4 – охоронні послуги (централізована охорона майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони) ви прямо дискримінуєте інших учасників, порушуючи законні підстави їх участі у процедурі закупівлі.
На підставі вищенаведеного, для дотримання принципів здійснення закупівель, вимагаємо розділити цю закупівлю на 13 окремих лотів, кожен з яких передбачатиме надання послуг централізованої охорони в окремому населеному пункті. Вимагаємо визначити процедуру закупівлі для інших учасників, а не тільки для поліції охорони!
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 1 ст. 5 цього ж Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, як в тому числі добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 4 цієї ж статті, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, закупівля послуг з охорони одночасно, одним лотом в 13 різних населених пунктах, коли за таких умов послуги фактично може надати лише один суб’єкт охоронної діяльності, порушує визначені в ч. 1 ст. 5 вказаного Закону принципи здійснення закупівель, перешкоджає конкуренції між учасниками та економії бюджетних коштів, тобто коштів платників податків, дискримінує інших учасників.
Ці порушення законодавства про публічні закупівлі, створення закупівлі під одного учасника особливо неприпустимі в складних умовах, що склалися на теперішній час – пандемія коронавірусу, зниження економічних показників в країні, дефіцит бюджету, коли потрібно дбайливо і обачно поводитись з коштами платників податків, за кожної можливості заощаджувати ці кошти, не допускати їх недоцільних розтрат.
Окрім того, зі змісту п. 39 ч. 1 ст. 1, п. 2 ч. 3, ч. 9 ст. 14 цього ж Закону допускається поділ спрощеної закупівлі на лоти.
Також зауважуємо, що ідентифікатор закупівлі за ДК 7971000-4 «Охоронні послуги» в цілому не визначає реагування саме наряду поліції охорони, таким чином вказавши у найменуванні предмета закупівлі Послуги охорони (ДК 021:2015 - 79710000-4 – охоронні послуги (централізована охорона майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони) ви прямо дискримінуєте інших учасників, порушуючи законні підстави їх участі у процедурі закупівлі.
На підставі вищенаведеного, для дотримання принципів здійснення закупівель, вимагаємо розділити цю закупівлю на 13 окремих лотів, кожен з яких передбачатиме надання послуг централізованої охорони в окремому населеному пункті. Вимагаємо визначити процедуру закупівлі для інших учасників, а не тільки для поліції охорони!
Скасована
Дата: 19 серпня 2020 11:09
Причина: Недостатність визначень законодавчої бази
Номер вимоги: UA-2020-08-13-002000-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СП "Защита-92", Код ЄДРПОУ:14008181
Дата подання: 19 серпня 2020 11:11
Зміна умов процедури закупівлі
Згідно умов закупівлі, виконавець повинен здійснювати централізовану охорону об’єктів замовника в 13 населених пунктах, розташованих в Сумській області. При цьому серед суб’єктів охоронної діяльності, які надають послуги в Сумській області, можливість здійснювати охорону одночасно в 13 населених пунктах має лише один такий суб’єкт охоронної діяльності – Управління поліції охорони в Сумській області. Виходячи з цього, вбачаємо, що закупівля створена для укладення договору саме з цим учасником.
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупвлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як в тому числі добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 4 цієї ж статті, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, закупівля послуг з охорони одночасно, одним лотом в 13 різних населених пунктах, коли за таких умов послуги фактично може надати лише один суб’єкт охоронної діяльності, порушує визначені в ч. 1 ст. 5 вказаного Закону принципи здійснення закупівель, перешкоджає конкуренції між учасниками та економії бюджетних коштів, тобто коштів платників податків, дискримінує інших учасників.
Ці порушення законодавства про публічні закупівлі, створення закупівлі під одного учасника особливо неприпустимі в складних умовах, що склалися на теперішній час – пандемія коронавірусу, зниження економічних показників в країні, дефіцит бюджету, коли потрібно дбайливо і обачно поводитись з коштами платників податків, за кожної можливості заощаджувати ці кошти, не допускати їх недоцільних розтрат.
Окрім того, зі змісту п. 39 ч. 1 ст. 1, п. 2 ч. 3, ч. 9 ст. 14 цього ж Закону допускається поділ спрощеної закупівлі на лоти.
Також зауважуємо, що ідентифікатор закупівлі за ДК 7971000-4 «Охоронні послуги» в цілому не визначає реагування саме наряду поліції охорони, таким чином вказавши у найменуванні предмета закупівлі Послуги охорони (ДК 021:2015 - 79710000-4 – охоронні послуги (централізована охорона майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони) ви прямо дискримінуєте інших учасників, порушуючи законні підстави їх участі у процедурі закупівлі.
На підставі вищенаведеного, для дотримання принципів здійснення закупівель, вимагаємо розділити цю закупівлю на 13 окремих лотів, кожен з яких передбачатиме надання послуг централізованої охорони в окремому населеному пункті. Вимагаємо визначити процедуру закупівлі для інших учасників, а не тільки для поліції охорони!
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупвлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як в тому числі добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 4 цієї ж статті, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, закупівля послуг з охорони одночасно, одним лотом в 13 різних населених пунктах, коли за таких умов послуги фактично може надати лише один суб’єкт охоронної діяльності, порушує визначені в ч. 1 ст. 5 вказаного Закону принципи здійснення закупівель, перешкоджає конкуренції між учасниками та економії бюджетних коштів, тобто коштів платників податків, дискримінує інших учасників.
Ці порушення законодавства про публічні закупівлі, створення закупівлі під одного учасника особливо неприпустимі в складних умовах, що склалися на теперішній час – пандемія коронавірусу, зниження економічних показників в країні, дефіцит бюджету, коли потрібно дбайливо і обачно поводитись з коштами платників податків, за кожної можливості заощаджувати ці кошти, не допускати їх недоцільних розтрат.
Окрім того, зі змісту п. 39 ч. 1 ст. 1, п. 2 ч. 3, ч. 9 ст. 14 цього ж Закону допускається поділ спрощеної закупівлі на лоти.
Також зауважуємо, що ідентифікатор закупівлі за ДК 7971000-4 «Охоронні послуги» в цілому не визначає реагування саме наряду поліції охорони, таким чином вказавши у найменуванні предмета закупівлі Послуги охорони (ДК 021:2015 - 79710000-4 – охоронні послуги (централізована охорона майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони) ви прямо дискримінуєте інших учасників, порушуючи законні підстави їх участі у процедурі закупівлі.
На підставі вищенаведеного, для дотримання принципів здійснення закупівель, вимагаємо розділити цю закупівлю на 13 окремих лотів, кожен з яких передбачатиме надання послуг централізованої охорони в окремому населеному пункті. Вимагаємо визначити процедуру закупівлі для інших учасників, а не тільки для поліції охорони!
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 15:02
Доброго дня, шановний Учаснику.
Вашу вимогу розглянуто.
Відповідь:
Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Крім того, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
З повагою
Уповноважена особа
Вашу вимогу розглянуто.
Відповідь:
Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Крім того, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
З повагою
Уповноважена особа
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Сумській області #40108871 |
Переможець |
91 032,24
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 12:00
|
Договір № п-17-002324-20-65.pdf | укладений |
01 вересня 2020 11:53
|