Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги охорони
Очікувана вартість
91 032,24 UAH
UA-2020-08-13-002000-b 7c466c719c2d49a5982a40169a8810f0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кісельова Наталія

380997975209 NATALEEYA1976@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43144399
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Кісельова Наталія
380997975209
NATALEEYA1976@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 15:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 15:18
Очікувана вартість: 91 032,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 455,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Централізована охорона майна на об'єкті з реагуванням наряду поліції охорони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:27
Додаток № 1 до договору.doc
13 серпня 2020 15:27
Проєкт договору_1.doc
13 серпня 2020 15:27
Оголошення про проведення закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-002000-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СП "Защита-92", Код ЄДРПОУ:14008181
Дата подання: 19 серпня 2020 11:07
Внесення змін до умов процедури закупівлі.
Згідно умов закупівлі, виконавець повинен здійснювати централізовану охорону об’єктів замовника в 13 населених пунктах, розташованих в Сумській області. При цьому серед суб’єктів охоронної діяльності, які надають послуги в Сумській області, можливість здійснювати охорону одночасно в 13 населених пунктах має лише один такий суб’єкт охоронної діяльності – Управління поліції охорони в Сумській області. Виходячи з цього, вбачаємо, що закупівля створена для укладення договору саме з цим учасником.
Згідно ч. 1 ст. 5 цього ж Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, як в тому числі добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 4 цієї ж статті, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, закупівля послуг з охорони одночасно, одним лотом в 13 різних населених пунктах, коли за таких умов послуги фактично може надати лише один суб’єкт охоронної діяльності, порушує визначені в ч. 1 ст. 5 вказаного Закону принципи здійснення закупівель, перешкоджає конкуренції між учасниками та економії бюджетних коштів, тобто коштів платників податків, дискримінує інших учасників.
Ці порушення законодавства про публічні закупівлі, створення закупівлі під одного учасника особливо неприпустимі в складних умовах, що склалися на теперішній час – пандемія коронавірусу, зниження економічних показників в країні, дефіцит бюджету, коли потрібно дбайливо і обачно поводитись з коштами платників податків, за кожної можливості заощаджувати ці кошти, не допускати їх недоцільних розтрат.
Окрім того, зі змісту п. 39 ч. 1 ст. 1, п. 2 ч. 3, ч. 9 ст. 14 цього ж Закону допускається поділ спрощеної закупівлі на лоти.
Також зауважуємо, що ідентифікатор закупівлі за ДК 7971000-4 «Охоронні послуги» в цілому не визначає реагування саме наряду поліції охорони, таким чином вказавши у найменуванні предмета закупівлі Послуги охорони (ДК 021:2015 - 79710000-4 – охоронні послуги (централізована охорона майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони) ви прямо дискримінуєте інших учасників, порушуючи законні підстави їх участі у процедурі закупівлі.
На підставі вищенаведеного, для дотримання принципів здійснення закупівель, вимагаємо розділити цю закупівлю на 13 окремих лотів, кожен з яких передбачатиме надання послуг централізованої охорони в окремому населеному пункті. Вимагаємо визначити процедуру закупівлі для інших учасників, а не тільки для поліції охорони!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 серпня 2020 11:09
Причина: Недостатність визначень законодавчої бази
Номер вимоги: UA-2020-08-13-002000-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СП "Защита-92", Код ЄДРПОУ:14008181
Дата подання: 19 серпня 2020 11:11
Зміна умов процедури закупівлі
Згідно умов закупівлі, виконавець повинен здійснювати централізовану охорону об’єктів замовника в 13 населених пунктах, розташованих в Сумській області. При цьому серед суб’єктів охоронної діяльності, які надають послуги в Сумській області, можливість здійснювати охорону одночасно в 13 населених пунктах має лише один такий суб’єкт охоронної діяльності – Управління поліції охорони в Сумській області. Виходячи з цього, вбачаємо, що закупівля створена для укладення договору саме з цим учасником.
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупвлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як в тому числі добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 4 цієї ж статті, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, закупівля послуг з охорони одночасно, одним лотом в 13 різних населених пунктах, коли за таких умов послуги фактично може надати лише один суб’єкт охоронної діяльності, порушує визначені в ч. 1 ст. 5 вказаного Закону принципи здійснення закупівель, перешкоджає конкуренції між учасниками та економії бюджетних коштів, тобто коштів платників податків, дискримінує інших учасників.
Ці порушення законодавства про публічні закупівлі, створення закупівлі під одного учасника особливо неприпустимі в складних умовах, що склалися на теперішній час – пандемія коронавірусу, зниження економічних показників в країні, дефіцит бюджету, коли потрібно дбайливо і обачно поводитись з коштами платників податків, за кожної можливості заощаджувати ці кошти, не допускати їх недоцільних розтрат.
Окрім того, зі змісту п. 39 ч. 1 ст. 1, п. 2 ч. 3, ч. 9 ст. 14 цього ж Закону допускається поділ спрощеної закупівлі на лоти.
Також зауважуємо, що ідентифікатор закупівлі за ДК 7971000-4 «Охоронні послуги» в цілому не визначає реагування саме наряду поліції охорони, таким чином вказавши у найменуванні предмета закупівлі Послуги охорони (ДК 021:2015 - 79710000-4 – охоронні послуги (централізована охорона майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони) ви прямо дискримінуєте інших учасників, порушуючи законні підстави їх участі у процедурі закупівлі.
На підставі вищенаведеного, для дотримання принципів здійснення закупівель, вимагаємо розділити цю закупівлю на 13 окремих лотів, кожен з яких передбачатиме надання послуг централізованої охорони в окремому населеному пункті. Вимагаємо визначити процедуру закупівлі для інших учасників, а не тільки для поліції охорони!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 15:02
Доброго дня, шановний Учаснику.
Вашу вимогу розглянуто.

Відповідь:
Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Крім того, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.

З повагою
Уповноважена особа

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Сумській області 91 032,24
UAH з ПДВ
91 032,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 11:44
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:42
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 11:42
ТЗ.pdf
20 серпня 2020 11:42
право підпису.pdf
20 серпня 2020 11:42
Положення.PDF
20 серпня 2020 11:42
платник ПДВ.pdf
20 серпня 2020 11:42
Ліцензія.PDF
20 серпня 2020 11:42
Виписка.pdf
20 серпня 2020 11:42
аналог договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в Сумській області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Сумській області
#40108871
Переможець 91 032,24
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 11:30

Документи

26 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:30
Протокол № 21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Сумській області
#40108871
91 032,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:30
Протокол № 21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:10
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 12:00
Договір № п-17-002324-20-65.pdf укладений
01 вересня 2020 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 91 032,24
UAH (в тому числі ПДВ 15 172,04 UAH)