Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Картопля
Potato
Очікувана вартість
1 613 700,00 UAH
UA-2020-08-13-001866-b 9cddef852715425abaa532d69a717004
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубовик Надія Андріївна

098-569-71-18 work.nadyshka@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Військова частина 1471
Код ЄДРПОУ: 23311530
Місцезнаходження: 09600, Україна , Київська область обл., Київ, Київська обл., Рокитнянський р-н, с. Савинці
Контактна особа: Дубовик Надія Андріївна
098-569-71-18
work.nadyshka@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Official name: Military unit of 1471
National ID: 23311530
Contact point: Dubovyk Nadya
098-569-71-18
work.nadyshka@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 15:10
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 15:10
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:37
Очікувана вартість: 1 613 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 137,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 13 серпня 2020 15:08
Enquiries until: 18 серпня 2020 15:10
Complaints submission until: до 19 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 серпня 2020 15:10

Information

Estimated total value: 1 613 700 UAH including VAT
Minimal lowering step: 16 137 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Scope of the procurement
Забезпечення цінової пропозиції (паперова банківська гарантія), місця поставок та вимоги до предмету закупівлі визначені в оголошенні.
Provision of the price offer (paper bank guarantee), places of deliveries and requirements to the subject of purchase are defined in the announcement.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
163000 кг.
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Potato
CPV: 03210000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 серпня 2020 15:05
Електронний цифровий підпис
13 серпня 2020 15:05
оголошення_картопля_4.doc
13 серпня 2020 15:05
договір_прод_центр_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Протокол/Експертний висновок
Дата подання: 14 серпня 2020 14:58
Дата відповіді: 14 серпня 2020 15:55
Відповідно до вимог Тендерної документації: Учасник повинен надати копію протоколу дослідження (експертний висновок) на ім’я учасника, в якому повинно бути зазначено такі показники якості: - зовнішній вигляд. - розмір бульб по найбільшому поперечному діаметру. - наявність бульб з механічними пошкодженнями. - наявність бульб пошкоджених сільськогосподарськими шкідниками. - наявність бульб уражених хворобами. - наявність органічних та мінеральних домішок. - наявність токсичних елементів, пестицидів, нітратів, радіонуклідів (Cs137, Sr90). Чи може бути надано декілька протоколів досліджень, на певні показники, у зв'язку з проведенням досліджень різними лабораторіями за відповідними показниками?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, так, можна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА" 968 220,00
UAH з ПДВ
829 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ" 1 124 700,00
UAH з ПДВ
831 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БондарчукОп 1 106 770,00
UAH з ПДВ
1 106 770,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 1 535 460,00
UAH з ПДВ
1 206 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕГТЯРЕНКО ОЛЬГА ПЕТРІВНА" 1 449 070,00
UAH з ПДВ
1 269 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП" 1 476 780,00
UAH з ПДВ
1 476 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 15:01
sign.p7s
31 серпня 2020 14:58
Dovidka_20228417490190301741.pdf
28 серпня 2020 13:46
sign.p7s
28 серпня 2020 13:43
Банківська ліцензія.PDF
25 серпня 2020 16:59
sign.p7s
21 серпня 2020 14:05
sign.p7s
21 серпня 2020 11:02
sign.p7s
21 серпня 2020 09:49
24.4. Гарантійний лист.PDF
21 серпня 2020 09:47
38. Довідка про ПДВ.PDF
20 серпня 2020 19:59
sign.p7s
20 серпня 2020 19:55
49. ISO 14001.2015.pdf
20 серпня 2020 19:55
48. ДСТУ ISO 22000.2007.pdf
20 серпня 2020 19:55
47. ДСТУ ISO 9001.2015.pdf
20 серпня 2020 19:55
41.1. ТТН 1866.PDF
20 серпня 2020 19:55
40.2. Гарантійний лист.PDF
20 серпня 2020 19:55
38. Довідка про ПДВ.PDF
20 серпня 2020 19:54
17. Довідка транспорт.pdf
20 серпня 2020 19:54
16.2. Додаткова угода №1.PDF
20 серпня 2020 19:54
15.1. Довідка склад.pdf
20 серпня 2020 19:54
12. Цінова пропозиція ..pdf
20 серпня 2020 19:54
11.1. Гарантійний лист.PDF
19 серпня 2020 20:32
sign.p7s
19 серпня 2020 20:27
sign.p7s
19 серпня 2020 20:24
7. Витяг з ЄДР.docx
19 серпня 2020 20:24
2. Завірена Виписка.PDF
19 серпня 2020 20:24
1. Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

21 серпня 2020 15:01
Довіреність.PDF
21 серпня 2020 15:01
Довіреність завір..pdf
21 серпня 2020 15:01
БГ-5716.pdf
21 серпня 2020 15:01
Банк ліцензія.PDF
21 серпня 2020 15:01
Банк ліцензія завір..pdf
21 серпня 2020 15:01
Паспорт і ІПН.pdf
21 серпня 2020 15:01
Виписка ЄДР.PDF
21 серпня 2020 15:01
Аналогічний договір 2.pdf
21 серпня 2020 15:01
Аналогічний договір 1.PDF
21 серпня 2020 15:01
Експертний висновок.pdf
21 серпня 2020 15:01
IMG-2cf77680295655240ab91670eb0e089d-V.jpg
21 серпня 2020 15:01
IMG-6ace5c5ce10b8c702d32542b00da5e24-V.jpg
21 серпня 2020 15:01
14 Опис характеристик.pdf
21 серпня 2020 15:01
13 Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2020 15:01
11 Лист згода.pdf
21 серпня 2020 15:01
10 Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 15:01
04 ст.17.pdf
21 серпня 2020 15:01
03 Довідка досвід.pdf
21 серпня 2020 15:01
02 Довідка працівники.pdf
21 серпня 2020 15:01
01 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 17:23
sign.p7s
20 серпня 2020 17:21
Наказ.pdf
20 серпня 2020 17:21
експерний висновок.pdf
20 серпня 2020 17:21
Дов_рен_сть.pdf
20 серпня 2020 17:21
Дов_дка про рахунок.pdf
20 серпня 2020 17:21
Банківська гарантія-3.pdf
20 серпня 2020 17:21
Банк_вська_Л_ценз_я.pdf
20 серпня 2020 17:21
Dovidka pro nazvu.pdf
20 серпня 2020 17:21
Цінова.pdf
20 серпня 2020 17:21
3 ттн.pdf
20 серпня 2020 17:21
3 документи до зразку.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 13:41
sign.p7s
21 серпня 2020 13:25
IMG_0021.pdf
21 серпня 2020 13:25
IMG_0022.pdf
21 серпня 2020 13:25
IMG_0018.pdf
21 серпня 2020 13:25
цінова.pdf
21 серпня 2020 13:25
1. картопля основні.pdf
21 серпня 2020 13:25
IMG_0003.jpg
21 серпня 2020 13:25
IMG_0001.jpg
21 серпня 2020 13:25
IMG_0002.jpg
21 серпня 2020 13:25
проект.pdf
21 серпня 2020 13:25
ттн 163.jpg
21 серпня 2020 13:25
на зразки.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 14:54
sign.p7s
21 серпня 2020 14:52
пропозиція.rar

Публічні документи

21 серпня 2020 14:58
sign.p7s
21 серпня 2020 13:55
sign.p7s
21 серпня 2020 13:54
Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2020 13:54
ТТН.pdf
21 серпня 2020 13:54
Опис Статут Артис (1).pdf
21 серпня 2020 13:54
ліцензія (2).pdf
21 серпня 2020 13:54
експлуатац дозвіл (2).pdf
21 серпня 2020 13:54
довіреність (1).pdf
21 серпня 2020 13:54
Детальний опис.pdf
21 серпня 2020 13:54
АРТІС ПЛЮС картопля.pdf
21 серпня 2020 13:54
ISO 22000 2007.pdf
21 серпня 2020 13:54
ISO 14001.pdf
21 серпня 2020 13:54
ISO 9001.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА"
#2932712507
Переможець 829 670,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 12:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 16:19

Вимога про усунення невідповідностей

Під час перевірки документів, що надав переможець аукціону, виявлено недоліки: - п. 9 Оголошення про проведення відбору: «Одночасно з ціновою пропозицією учасник надає замовнику забезпечення цінової пропозиції у вигляді паперової банківської гарантії в розмірі, що не перевищує 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі товару у розмірі 48 411 грн. На підтвердження банківської гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії оригіналу паперової банківської гарантії, скановані копії ліцензії НБУ, документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку ( копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639 (зі змінами). Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банка виплатити замовнику суму забезпечення пропозиції при виникненні таких обставин передбачених частиною 15 статті 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони»». Учасник завантажив документ без наявності повної інформації. - п.п.1 п. 12 Оголошення про проведення відбору: «для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про: види наявного обладнання та його приналежність(власне чи орендоване, тощо); види наявного транспорту та його приналежність (власний чи орендований, тощо); наявність складського(-их) приміщення(-ь) (власного(-их) чи орендованого(-их)), тощо.». Учасник завантажив документ без наявності повної інформації. - п.п 2 п. 12 Оголошення про проведення відбору: «для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про: посади працівників, освіта, стаж роботи за фахом працівників». Учасник завантажив документ без наявності повної інформації. - абз. 11 п. 16 Оголошення про проведення відбору: «Цінова пропозиція подається учасником до електронної системи закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну. Цінова пропозиція з ціною поданою учасником (додатково за результатами проведеного аукціону з урахуванням зменшення) за підписом уповноваженої особи учасника та за формою визначеною додатком 1 цього оголошення самостійно завантажується до електронної системи.». Учасник завантажив вищевказаний документ з порушеннями вимог Оголошення про проведення відбору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА"
#2932712507
829 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 вересня 2020 09:01
Договір №345-20 від 09.09.2020 ФОП Первак.pdf укладений
10 вересня 2020 09:00
sign.p7s зміни до договору
02 жовтня 2020 13:04
Дог. №345-20 (1).pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 5.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 345-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку