Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з поточного (середнього) ремонту проїзду по вул. Автозаводській (від вул. Полярної до вул. Дубровицька) в Оболонському районі м. Києва) – код за ДК 021:2015 – 45230000-8
services for current (average) travel repair on the street. Avtozavodskaya (from Polyarna Street to Dubrovytska Street) in the Obolonskyi district of Kyiv
Очікувана вартість
9 183 000,00 UAH
UA-2020-08-13-001596-b ca15d0a1d8574f5f9bb5e0fd801d0a58
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська область обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise “Road–Maintenance Administration of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on Them of Obolonskyi District" of Kyiv
National ID: 05465258
Contact point: Vinidyktova Nataliy
+380445037569
cheu@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 15:43
Очікувана вартість: 9 183 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 229000 UAH
Publication date: 13 серпня 2020 14:10
Enquiries until: 03 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 09 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 вересня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 9 183 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 46 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного (середнього) ремонту проїзду по вул. Автозаводській (від вул. Полярної до вул. Дубровицька) в Оболонському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Автозаводська Оболонський район
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

services for current (average) travel repair on the street. Avtozavodskaya (from Polyarna Street to Dubrovytska Street) in the Obolonskyi district of Kyiv
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:10
ТД - Поточный ремонт.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 вересня 2020
UA-2020-08-13-001596-bca15d0a1d8574f5f9bb5e0fd801d0a58
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна, Київська область обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОДІ КОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 12:02
ТОВ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 12:03

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 18 вересня 2020 року 1. Перелік виявлених невідповідностей: - документальне підтвердження наявності складу та виробничої бази. Не надано копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склад та виробнича база, що вказано у довідці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -На вимогу пункту 1.2.1. Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі, яка повинна містити дані про місцезнаходження складу матеріалів, майданчика для зберігання техніки, офісного приміщення в м. Києві або приміській зоні для підготовки виробництва (надати опис, вказати адреси); Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази Учасник надає скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склад та виробнича база. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документальне підтвердження наявності складу та виробничої бази Учасник надає скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склад та виробнича база.

Документи

13 вересня 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 18 вересня 2020 року 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у довідці, яка повинна містити дані про місцезнаходження складу матеріалів, майданчика для зберігання техніки, офісного приміщення в м. Києві або приміській зоні для підготовки виробництва - не вказана адреса; - у Цивільно - правовому договорі від 23.04.2020 № СТІ/04.20-01 на Ларіна Д.А вказано надання послуг геодезиста, у довідці про наявність працівників зазначено посаду «Майстер будівельних та монтажних робіт» - не приведено у відповідність. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -На вимогу пункту 1.2.1. Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі, яка повинна містити дані про місцезнаходження складу матеріалів, майданчика для зберігання техніки, офісного приміщення в м. Києві або приміській зоні для підготовки виробництва (надати опис, вказати адреси); - На вимогу пункту 1.2. Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка, яка повинна містити дані про місцезнаходження складу матеріалів, майданчика для зберігання техніки, офісного приміщення в м. Києві або приміській зоні для підготовки виробництва (надати опис, вказати адреси) - підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших

Документи

13 вересня 2020 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:14
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:37
Цінова (переможця).pdf
01 жовтня 2020 08:37
Розрахунок зп.pdf
01 жовтня 2020 08:37
МВС.zip
01 жовтня 2020 08:37
ДЦ.pdf
01 жовтня 2020 08:37
ДФС.zip
01 жовтня 2020 08:37
Довідка щодо ч 2 ст 17.pdf
18 вересня 2020 13:34
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:25
Довідка щодо приміщень.pdf
18 вересня 2020 13:25
ЦПД.pdf
12 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
12 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
12 вересня 2020 17:17
1.Заявка пропозиція.pdf
12 вересня 2020 17:17
20.3.Трудові книжки.zip
12 вересня 2020 17:17
20.3.1.Трудові книжки 2.zip
12 вересня 2020 17:17
20823 ТОВ СТІ p7s.zip
12 вересня 2020 17:17
40.Баланс І півр.2020.pdf
12 вересня 2020 17:17
39.Фінансові звіти 2019.pdf
12 вересня 2020 17:17
36.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 вересня 2020 17:17
35.Довідка щодо ст 17.pdf
12 вересня 2020 17:17
32.Лист - підтвердження.pdf
12 вересня 2020 17:17
28.Довідка про учасника.pdf
12 вересня 2020 17:17
25.Довідка щодо довкілля.pdf
12 вересня 2020 17:17
23.Лист-відгук ПУБ Альянс.pdf
12 вересня 2020 17:17
21.Довідка щодо досвіду.pdf
12 вересня 2020 17:17
20.4.Інше по персоналу.zip
12 вересня 2020 17:17
20.2.Дипломи.zip
12 вересня 2020 17:17
20.1.Накази.zip
12 вересня 2020 17:17
18.Атестат виробництва.pdf
12 вересня 2020 17:17
17.Лист - гарантія АБЗ.pdf
12 вересня 2020 17:17
16.Договір постачання.pdf
12 вересня 2020 17:17
15.Довідка щодо АБЗ.pdf
12 вересня 2020 17:17
9.Копія витягу ПДВ.pdf
12 вересня 2020 17:17
8.Лист щодо коду доступу.pdf
12 вересня 2020 17:17
7.Статут СТІ 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОДІ КОМ"

ТОВ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" 9 180 000,00
UAH з ПДВ
9 134 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОДІ КОМ" 9 165 238,00
UAH з ПДВ
9 165 238,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:14
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:37
Цінова (переможця).pdf
01 жовтня 2020 08:37
Розрахунок зп.pdf
01 жовтня 2020 08:37
МВС.zip
01 жовтня 2020 08:37
ДЦ.pdf
01 жовтня 2020 08:37
ДФС.zip
01 жовтня 2020 08:37
Довідка щодо ч 2 ст 17.pdf
18 вересня 2020 13:34
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:25
Довідка щодо приміщень.pdf
18 вересня 2020 13:25
ЦПД.pdf
12 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
12 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
12 вересня 2020 17:17
1.Заявка пропозиція.pdf
12 вересня 2020 17:17
20.3.Трудові книжки.zip
12 вересня 2020 17:17
20.3.1.Трудові книжки 2.zip
12 вересня 2020 17:17
20823 ТОВ СТІ p7s.zip
12 вересня 2020 17:17
40.Баланс І півр.2020.pdf
12 вересня 2020 17:17
39.Фінансові звіти 2019.pdf
12 вересня 2020 17:17
36.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 вересня 2020 17:17
35.Довідка щодо ст 17.pdf
12 вересня 2020 17:17
32.Лист - підтвердження.pdf
12 вересня 2020 17:17
28.Довідка про учасника.pdf
12 вересня 2020 17:17
25.Довідка щодо довкілля.pdf
12 вересня 2020 17:17
23.Лист-відгук ПУБ Альянс.pdf
12 вересня 2020 17:17
21.Довідка щодо досвіду.pdf
12 вересня 2020 17:17
20.4.Інше по персоналу.zip
12 вересня 2020 17:17
20.2.Дипломи.zip
12 вересня 2020 17:17
20.1.Накази.zip
12 вересня 2020 17:17
18.Атестат виробництва.pdf
12 вересня 2020 17:17
17.Лист - гарантія АБЗ.pdf
12 вересня 2020 17:17
16.Договір постачання.pdf
12 вересня 2020 17:17
15.Довідка щодо АБЗ.pdf
12 вересня 2020 17:17
9.Копія витягу ПДВ.pdf
12 вересня 2020 17:17
8.Лист щодо коду доступу.pdf
12 вересня 2020 17:17
7.Статут СТІ 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОДІ КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА"
#42229523
Переможець 9 134 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 12:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА"
#42229523
9 134 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:53
доп 1.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 15:02
договір укладений
15 жовтня 2020 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з фактичним виконанням
Номер договору про закупівлю: 104-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 902 739,92
UAH (в тому числі ПДВ 1 483 789,99 UAH)