Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Очікувана вартість
475 000,00 UAH
UA-2020-08-13-001225-c 0fbae309daf8423e90ef2b83968cdc62
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:16
Очікувана вартість: 475 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


1. Інформація про Замовника: 1.1. Найменування – Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради 1.2. Місцезнаходження – 61146, Україна, Харківська обл., м.Харків, вул. Валентинівська, 27-Г. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - 02146334. 1.4. Категорія: відповідно до частини 3 пункту 4 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
Шафи холодильні середньотемпературні промислові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Замовником після отримання Товару за накладною в термін до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту її підписання шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Постачальником. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 11:11
ОГОЛОШЕННЯ.docx
13 серпня 2020 11:11
ТД ХОЛОДИЛЬНИКИ 2020.doc
13 серпня 2020 11:11
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ХОЛОДИЛЬНИКИ 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПОЛЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА 474 525,00
UAH з ПДВ
474 525,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна 474 900,00
UAH з ПДВ
474 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 17:09
Dovidka_20241532820410439113.pdf.p7s
08 вересня 2020 17:09
Dovidka_20241532820410439113.pdf
08 вересня 2020 17:09
Тендерна_пропозиція.pdf
28 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:34
Тендерна_пропозицiя.pdf
28 серпня 2020 14:34
Статистика_перевiзник.pdf
28 серпня 2020 14:34
Листи-згоди.pdf
28 серпня 2020 14:34
Єдиний податок.pdf
28 серпня 2020 14:34
Договiр_перевезення.pdf
28 серпня 2020 14:34
Довідка.pdf
28 серпня 2020 14:34
Дислокацiя.pdf
28 серпня 2020 14:34
Виписка.pdf
28 серпня 2020 14:34
Аналогiчнi_договори.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 18:07
Пакет 1.pdf
26 серпня 2020 18:07
Паспорт та РНОКПП.pdf
26 серпня 2020 18:07
Фінризики_Ліцензія.pdf
26 серпня 2020 18:07
Свідоцтво ФінУстанови.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПОЛЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПОЛЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2233222862
Переможець 474 525,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 13:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПОЛЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2233222862
474 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 09:00
Додпугода 2 до дог 227 Холодильники.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 08:59
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 08:43
ДУ 1 холодильники.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 10:23
Договір Тополєва Холодильники.pdf укладений
16 вересня 2020 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.11.1. Договору, для приведення назв товару відповідно до розподілу резерву освітньої субвенції та нерозподілених видатків освітньої субвенції для територій Донецької та Луганської областей, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, у 2020 році за напрямом: "Ремонт обладнання та придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти", за взаємною згодою сторін, внести зміни до п.2.1, Додатку 1, Додатку 3 та викласти їх в наступній редакції: « 2.1. Предметом Договору є придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти (Шафи холодильні (середньотемпературні промислові)) код за ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (далі – товар) за цінами та в асортименті, які узгоджуються Сторонами в Специфікації (Додаток №1 до цього Договору, що є його невід'ємною частиною), згідно наказу МОНУ від 30.04.2020 № 585 "Про затвердження деяких переліків погоджених пропозицій обласних державних адміністрацій щодо використання освітньої субвенції у 2020 році за відповідними напрямами" за напрямом "Ремонт та придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти". Постачальник зобов’язується в порядку та на умовах визначених цим Договором здійснювати Замовнику поставку товару, а Замовник зобов’язаний прийняти поставлений товар та оплатити його вартість на умовах, та в строки визначені даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.11.1. Договору, за взаємною згодою Сторін внести зміни до додаткової угоди 1 від 21.10.2020 та викласти п. 1 в наступній редакції: «1. Керуючись п.11.1. Договору, для приведення назв товару відповідно до розподілу резерву освітньої субвенції та нерозподілених видатків освітньої субвенції для територій Донецької та Луганської областей, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, у 2020 році за напрямом: "Ремонт обладнання та придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти", за взаємною згодою сторін, внести зміни до п.1.1, Додатку 1, Додатку 3 та викласти їх в наступній редакції: « 1.1. Предметом Договору є придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти (Шафи холодильні (середньотемпературні промислові)) код за ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (далі – товар) за цінами та в асортименті, які узгоджуються Сторонами в Специфікації (Додаток №1 до цього Договору, що є його невід'ємною частиною), згідно наказу МОНУ від 30.04.2020 № 585 "Про затвердження деяких переліків погоджених пропозицій обласних державних адміністрацій щодо використання освітньої субвенції у 2020 році за відповідними напрямами" за напрямом "Ремонт та придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти". Постачальник зобов’язується в порядку та на умовах визначених цим Договором здійснювати Замовнику поставку товару, а Замовник зобов’язаний прийняти поставлений товар та оплатити його вартість на умовах, та в строки визначені даним Договором.» 2. Керуючись п.11.1. Договору, за взаємною згодою Сторін внести зміни до п.2.3. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.3.Датою поставки товару вважається дата його введення в експлуатацію за адресами визначеними п.2.4, але не пізніше 01 грудня 2020 року.»
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 474 525,00
UAH