Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: капітальний ремонт стін житлового будинку №64-а по вул.Володимира Довганюка (вул.Орджонікідзе) в м.Бердянськ Запорізької області
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-08-13-000837-a ● 84d0e08258464ccbad7bed695a3316f7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25969699 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, площа Єдності, будинок 2 |
Контактна особа: |
Черемісіна Лілія Олександрівна +380507430299 liliyacheremisina790@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 09:46 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 09:46 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 15:19 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: капітальний ремонт стін житлового будинку №64-а по вул.Володимира Довганюка (вул.Орджонікідзе) в м.Бердянськ Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, вул.Володимира Довганюка (вул.Орджонікідзе), №64-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Підписання сторонами актів наданих послуг/виконаних робіт та виконавчих кошторисів | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 09:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 09:41 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc | |
13 серпня 2020 09:41 |
ВИМОГИ В.Довганюка (Орджонікідзе) 64а.doc | |
13 серпня 2020 09:41 |
Оголошення по вул.В.Довганюка _64-а.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-13-000837-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Проектна компанія АРКОН, Код ЄДРПОУ:40833722
Дата подання: 04 вересня 2020 09:18
Оскарження рішення Замовника
Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради було оголошено закупівлю UA-2020-08-13-000837-а за предметом Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: капітальний ремонт стін житлового будинку №64-а по вул.Володимира Довганюка (вул.Орджонікідзе) в м.Бердянськ Запорізької області
За результатами розгляду Протоколом №73 від 02.09.2020р. Учасника ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" було визнано переможцем, проте зазначене рішення Замовника є протиправним, порушує вимоги оголошення та Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки :
У складі пропозиції ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" надано кошторисні розрахунки, що не відповідають ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та відповідно не відображають реальних та коректних витрат на проектні роботи передбачені предметом закупівлі., а саме:
Зведений кошторис учасника складений з порушенням додатку В ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» - відсутні підписи головного архітектора проекту або головного інженера проекту та особи, яка склала кошторис.
Кошториси №1 та №2 складені з порушенням додатку Г ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, відсутні підписи головного архітектора проекту або головного інженера проекту та особи, яка склала кошторис. А підпис директора не ставиться, згідно Зміни №1 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.11.2015 № 290). Зведений кошторис та кошториси №1 та №2 складені без врахування зазначеного вище та при відсутності печатки, свідчить, що вони розраховані без відповідальної сертифікованої особи, яка в подальшому несе відповідальність за дані розрахунки. Це є суттєвим порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, який є обов’язковим для розрахунку кошторисної вартості.
Кошторис №1:
п.п1-6, 11,12 розраховані з порушенням норми Збірника цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд (надалі – ЗЦПРКапРем) таблиця 3 пункт 1-32-2 «Складання зведених специфікацій архітектурно-будівельної частини проєкту». Назва та склад норми у кошторисі не відповідає зазначеної ЗЦПРКапРем, учасник ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" (надалі Учасник) цим вводить в оману Замовника, згідно видів робіт та порушує правила розрахунку, згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Також у цих пунктах показник ціни вказаний Учасником за 1 лист дорівнює 47,6, але згідно ЗЦПРКапРем таблиця 3 пункт 1-32-2 повинен бути 56.
П. 7 розраховано з порушеннями норми ЗЦПРКапРем таблиця 2 пункт 1-5 «5-7-поверховий житловий будинок». Згідно п.4 Вказівок щодо застосування Часстини 2 ЗЦПРКапРем «Вартість проектних робіт з капітального ремонту об'єкта визначається, виходячи з основного показника проектованого об'єкта за формулою: С = а + вх». Де а - постійна величина вартості, яка наведена у таблиці 2-1 і дорівнює 864, а Учасник застосовує 734,4, що не відповідає даній нормі. Також нижче цієї таблиці наведена відносна вартість проектування видів проектних робіт капітального ремонту житлових будинків (у відсотках), де зазначений для архітектурно-будівельної частини – 31%. Але Учасник вказує 60%, що призводить до збільшення суми пропозиції, а це є порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. П. 13 розраховано з порушеннями норми ЗЦПРКапРем таблиця 1 пункт 1-28-1 «Експертиза правильності технологічного процесу» у цих пунктах показник ціни вказаний Учасником за 1 експертизу дорівнює 26,35, але згідно ЗЦПРКапРем таблиця 1 пункт 1-28-1 повинен бути 31. А застосований коефіцієнт до цього пункту «к=10: експертиза» не обґрунтований та не містить посилання на нормативні документи, цим призводить до збільшення суми пропозиції, а це є порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Кошторис №2:
п.6 не вірно вибрана норма ЗЦПРКапРем таблиця 3 пункт 1-11-3 «Розроблення ескізу панно в масштабі 1:50 у кольорі», яка включає у себе такі види робіт: «Отримання завдання, креслення на підрамниках перспективи розгорток внутрішніх стін приміщення з показом меблів і устаткування. Розробка ескізу панно, фрагмента, деталей інтер'єрів в кольорі. Складання пояснювальної записки. Захист проектів в які стверджують інстанціях». Про те Учасник видає її як «Розробка паспорта опорядження фасадів», що відноситься до зовнішнього оздоблення фасадів.
У кошторисах №1 п.п.1-13 та №2 п.п. 1-9 - застосований «коефіцієнт до стадії робочий проект к=1,1765» не обґрунтований та не містить посилання на нормативні документи. Що призводить до збільшення суми пропозиції, а це є порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
З огляду на вище зазначене учасник ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" у складі пропозиції надав кошторисні розрахунки, що не відповідають ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 містять не коректні показники та не можуть вважатися належним підтвердження цінової пропозиції учасника. Більш того, не відповідність даних цінових показників нормам та стандартам призводить до необґрунтованого збільшення суми, що в подальшому призведе до нецільових витрат бюджетних коштів.
З огляду на вище зазначене, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" як таку, що не відповідає вимогам Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
За результатами розгляду Протоколом №73 від 02.09.2020р. Учасника ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" було визнано переможцем, проте зазначене рішення Замовника є протиправним, порушує вимоги оголошення та Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки :
У складі пропозиції ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" надано кошторисні розрахунки, що не відповідають ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та відповідно не відображають реальних та коректних витрат на проектні роботи передбачені предметом закупівлі., а саме:
Зведений кошторис учасника складений з порушенням додатку В ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» - відсутні підписи головного архітектора проекту або головного інженера проекту та особи, яка склала кошторис.
Кошториси №1 та №2 складені з порушенням додатку Г ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, відсутні підписи головного архітектора проекту або головного інженера проекту та особи, яка склала кошторис. А підпис директора не ставиться, згідно Зміни №1 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.11.2015 № 290). Зведений кошторис та кошториси №1 та №2 складені без врахування зазначеного вище та при відсутності печатки, свідчить, що вони розраховані без відповідальної сертифікованої особи, яка в подальшому несе відповідальність за дані розрахунки. Це є суттєвим порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, який є обов’язковим для розрахунку кошторисної вартості.
Кошторис №1:
п.п1-6, 11,12 розраховані з порушенням норми Збірника цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд (надалі – ЗЦПРКапРем) таблиця 3 пункт 1-32-2 «Складання зведених специфікацій архітектурно-будівельної частини проєкту». Назва та склад норми у кошторисі не відповідає зазначеної ЗЦПРКапРем, учасник ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" (надалі Учасник) цим вводить в оману Замовника, згідно видів робіт та порушує правила розрахунку, згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Також у цих пунктах показник ціни вказаний Учасником за 1 лист дорівнює 47,6, але згідно ЗЦПРКапРем таблиця 3 пункт 1-32-2 повинен бути 56.
П. 7 розраховано з порушеннями норми ЗЦПРКапРем таблиця 2 пункт 1-5 «5-7-поверховий житловий будинок». Згідно п.4 Вказівок щодо застосування Часстини 2 ЗЦПРКапРем «Вартість проектних робіт з капітального ремонту об'єкта визначається, виходячи з основного показника проектованого об'єкта за формулою: С = а + вх». Де а - постійна величина вартості, яка наведена у таблиці 2-1 і дорівнює 864, а Учасник застосовує 734,4, що не відповідає даній нормі. Також нижче цієї таблиці наведена відносна вартість проектування видів проектних робіт капітального ремонту житлових будинків (у відсотках), де зазначений для архітектурно-будівельної частини – 31%. Але Учасник вказує 60%, що призводить до збільшення суми пропозиції, а це є порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. П. 13 розраховано з порушеннями норми ЗЦПРКапРем таблиця 1 пункт 1-28-1 «Експертиза правильності технологічного процесу» у цих пунктах показник ціни вказаний Учасником за 1 експертизу дорівнює 26,35, але згідно ЗЦПРКапРем таблиця 1 пункт 1-28-1 повинен бути 31. А застосований коефіцієнт до цього пункту «к=10: експертиза» не обґрунтований та не містить посилання на нормативні документи, цим призводить до збільшення суми пропозиції, а це є порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Кошторис №2:
п.6 не вірно вибрана норма ЗЦПРКапРем таблиця 3 пункт 1-11-3 «Розроблення ескізу панно в масштабі 1:50 у кольорі», яка включає у себе такі види робіт: «Отримання завдання, креслення на підрамниках перспективи розгорток внутрішніх стін приміщення з показом меблів і устаткування. Розробка ескізу панно, фрагмента, деталей інтер'єрів в кольорі. Складання пояснювальної записки. Захист проектів в які стверджують інстанціях». Про те Учасник видає її як «Розробка паспорта опорядження фасадів», що відноситься до зовнішнього оздоблення фасадів.
У кошторисах №1 п.п.1-13 та №2 п.п. 1-9 - застосований «коефіцієнт до стадії робочий проект к=1,1765» не обґрунтований та не містить посилання на нормативні документи. Що призводить до збільшення суми пропозиції, а це є порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
З огляду на вище зазначене учасник ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" у складі пропозиції надав кошторисні розрахунки, що не відповідають ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 містять не коректні показники та не можуть вважатися належним підтвердження цінової пропозиції учасника. Більш того, не відповідність даних цінових показників нормам та стандартам призводить до необґрунтованого збільшення суми, що в подальшому призведе до нецільових витрат бюджетних коштів.
З огляду на вище зазначене, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" як таку, що не відповідає вимогам Оголошення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2020 11:16
Положенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 передбачає визначення кошторисної вартості проектних робіт шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до вартості будівельних робіт, та дає право уточнюватися проектувальником разом із замовником.
Стосовно предмета оскарження ТОВ Проектна компанія АРКОН, повідомляємо показники цін вказаних ТОВ «БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ» є нижчими ніж передбачені ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 що не може призвести до не цільового використання бюджетних коштів.
Також, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Розрахунки здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Зобов’язання Замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за цим Договором виникає у разі наявності та в межах відповідного бюджетного асигнування.
Стосовно предмета оскарження ТОВ Проектна компанія АРКОН, повідомляємо показники цін вказаних ТОВ «БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ» є нижчими ніж передбачені ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 що не може призвести до не цільового використання бюджетних коштів.
Також, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Розрахунки здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Зобов’язання Замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за цим Договором виникає у разі наявності та в межах відповідного бюджетного асигнування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" |
278 087,00
UAH з ПДВ
|
199 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДЯНСЬКИЙ ФІЛІАЛ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" |
356 919,22
UAH з ПДВ
|
199 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Проектна компанія АРКОН |
350 916,98
UAH з ПДВ
|
350 916,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" #23289291 |
Переможець |
199 800,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
07 вересня 2020 13:08
|