Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
43 576,00 UAH
UA-2020-08-13-000562-c 597a1179870d4deb86d977531e32ea03
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Забабон Вікторівна

380501554155 hozgrgoroo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142827
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вул. Освіти, 8
Контактна особа: Оксана Забабон Вікторівна
380501554155
hozgrgoroo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Особові рахунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Освіти, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
5 штуки
Лоток металевий 4 секції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Освіти, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
1 ящик
Папір перфарований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Освіти, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
25 ящик
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Освіти, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
15 пачок
Папір ксер.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Освіти, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
223 пачок
Папір ксер.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Освіти, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
5 штуки
Ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Освіти, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
5 штуки
Стрічка для принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Освіти, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192320-0 — Стрічка для принтерів
1 пачка
Папір газетний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Освіти, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Тендерна документація

13 серпня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Сорокіна Юлія Валеріївна
#3174101188
Переможець 43 576,00
UAH
13 серпня 2020 10:02

Документи

13 серпня 2020 10:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:24
додаткова угода №1 від 26.08.2020 р..pdf укладений
27 серпня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 10:06
договір №43 від 07.08.2020 р..pdf укладений
13 серпня 2020 10:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Особові рахунки 50 штуки 55,00
UAH
Лоток металевий 4 секції 5 штуки 350,00
UAH
Папір перфарований 1 ящик 620,00
UAH
Папір 25 ящик 520,00
UAH
Папір ксер. 15 пачок 100,00
UAH
Папір ксер. 223 пачок 105,00
UAH
Ручки 5 штуки 18,20
UAH
Стрічка для принтера 5 штуки 75,00
UAH
Папір газетний 1 пачка 75,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди