Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи про проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка, вул. Центральна, 33»
Очікувана вартість
1 553 534,40 UAH
UA-2020-08-13-000401-a ● 5a7b4ea0ac0e4754b469919a6540956d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33838679 |
Вебсайт: | http://donoda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20 |
Контактна особа: |
Олеся Ігорівна +380663730677,+380626420137 iva-ois@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 09:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 1 553 534,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 535,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7767.67 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи про проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка, вул. Центральна, 33»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84483, Україна, Донецька область, м. Новогродівка, вул. Центральна, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | «Замовник» може перерахувати «Підряднику» аванс до 30% річного обсягу фінансування. «Підрядник» зобов'язується використати одержаний аванс відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). По закінченні терміну невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». «Підрядник» зобов'язується використати одержаний аванс відповідно до вимог п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3.Остаточна оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання акту прийому-передачі, оформленого в порядку передбаченому діючим законодавством України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
строк виконання : | 5% |
у строк, що складає менш ніж 80 % строку виконання робіт: | 5% |
у строк від 81 % до 90 % строку виконання робіт: | 3% |
у строк, що складає більше 91 %, включно до 99% строку виконання робіт: | 1% |
у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: | 0% |
28 серпня 2020 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2020 15:13 |
зміни до тендерної документації.PDF | |
28 серпня 2020 15:13 |
ТД Реконструкція електромереж Центральна 33 Новогродівка (ред 28 08 2020).docx | |
13 серпня 2020 09:06 |
Додаток 5 - ВОБ та ВР Центральна, 33.rtf | |
13 серпня 2020 09:06 |
Додаток 6 - Проект договору (Центральна 33 НОВОГРОДІВКА).docx | |
13 серпня 2020 09:06 |
ТД Реконструкція електромереж Центральна 33 Новогродівка.docx |
28 серпня 2020 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2020 15:13 |
зміни до тендерної документації.PDF
|
|||
28 серпня 2020 15:13 |
ТД Реконструкція електромереж Центральна 33 Новогродівка (ред 28 08 2020).docx
|
|||
13 серпня 2020 09:06 |
Додаток 5 - ВОБ та ВР Центральна, 33.rtf
|
|||
13 серпня 2020 09:06 |
Додаток 6 - Проект договору (Центральна 33 НОВОГРОДІВКА).docx
|
|||
13 серпня 2020 09:06 |
ТД Реконструкція електромереж Центральна 33 Новогродівка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документального забезпечення закупівлі
Дата подання: 13 серпня 2020 13:42
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:32
Просимо надати у разі наявності проект на реконструкцію внутрішньо будинкової електричної мережи загального призначення багатоквартирного житлового будинку погоджений з ЛЕО для визначення обсягів, використання матеріалів та техніки, необхідних для складання цінової пропозиції.
Відповідь: Інформація щодо обсягів, використання матеріалів та техніки для складання цінової пропозиції Учасника наведена у Додатку №9 до документації до закупівлі.
Щодо документального забезпечення закупівлі
Дата подання: 14 серпня 2020 13:29
Дата відповіді: 14 серпня 2020 13:57
Чи є в наявності проект на реконструкцію внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку?
Відповідь: Доброго дня! Так, проєкт є в наявності із позитивним експертним звітом по ньому.
Щодо документального забезпечення закупівлі
Дата подання: 14 серпня 2020 14:11
Дата відповіді: 14 серпня 2020 14:21
Просимо надати проект на реконструкцію внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку.
Відповідь: Із проєктом Учасник може ознайомитися в приміщені департаменту за адресою: бул. Машинобудівників, буд. 20, каб. 2, попередньо узгодивши час прибуття, але не пізніше дати закінчення періоду уточнень.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-13-000401-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С", Код ЄДРПОУ:38789486
Дата подання: 11 вересня 2020 15:04
Вимога
Департаментом житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) № UA-2020-08-13-000401-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГІЯ С» (надалі - Учасник) виявило бажання прийняти участь у даному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Роботи про проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка, вул. Центральна, 33»
07.09.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого ціна Учасника у розмірі 1 210 000,00 грн з ПДВ була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Однак, 09.09.2020 року Протоколом засідання тендерного комітету Департамента житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГІЯ С» на закупівлю робіт за об’єктом, ID № UA-2020-08-13-000401-a. Вказане вище рішення обґрунтовано тим, що за результатами розгляду пропозиції Учасника членами тендерного комітету встановлено невідповідності вимогам тендерної документації в пропозиції Учасника, а саме:
1. До ціни тендерної пропозиції не додані підтверджуючі розрахунки(обгрунтування) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно вимог п.6 розділу III тендерної документації;
2. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів складена не за формоюзгідно вимог п.1.3 Додатку 2. Всупереч вимогам п.5 розділу III відсутнє документальне підтвердження виконання аналогічного договору - довідки про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, та акти, складених за формою КБ-2в, які надані у складі тендерної пропозиції, не підтверджують виконання договору у повному обсязі, не містять дат підписання;
3. Не наданий заповнений проект договору із додатками згідно вимог пункту 4 Розділу VI тендерної документації.
4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації: не містить реквізитів згідно вимог пункту 1 Розділу III тендерної документації; не вказані повні ім’я та по батькові працівників; надані посвідчення щодо перевірки знань з питань охорони праці не мають перекладу українською мовою згідно вимог пункту 7 розділу І тендерної документації.
5. Відсутня інформація щодо залучення або незалучення субпідрядника до виконання робіт згідно пункту 1 Розділу III тендерної документації.
Учасник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Учасника, також ці дії порушують норми Закону України «Пропублічні закупівлі» з наступних підстав: Відповідно до п. 2.3 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Зазначаємо, що 08.09.20 та 09.09.20 під час процедури Оцінки не було оприлюднено Вимогу Замовника про виправлення невідповідностей в документах.
Вважаємо, що таким чином Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2.максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Учасник є по-перше сумлінним виконавцем своїх зобов’язань, в тому числі й щодо додержання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», по-друге є Учасником відповідної процедури, має бездоганну репутацію та єдиний, що має реальний досвід реалізації аналогічних проектів, підтверджений відгуками минулого Замовника в особі Управління міського господарства Новогродівської міської ради та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Учасник є реальним учасником ринку послуг з будівництва, реконструкції та елекромонтажу.
Своїми деструктивними діями Замовник дає підстави для розуміння про відсутність інтересу в раціоналізації витрат на виконання робіт, зменшенні їх вартості без втрати якості таких робіт. Такі дії Замовника можуть бути розцінені як учасниками публічної закупівлі, так і контролюючими органами, як саботаж державної програми Президента України «Велике будівництво». Нами, як Учасником публічної закупівлі, запропонована об’єктивна та найменша вартість виконання необхідних Замовнику робіт, що надасть йому можливість зекономити бюджетні кошти, що в майбутньому може призвести до відновлення більшої кількості об’єктів будівництва в наявному бюджеті.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника у строк до 18.09.2020 року включно: надати вмотивовану відповідь на дану вимогу, скасувати рішення про дискваліфікацію, у зв’язку з безпідставністю, надати можливість Учаснику пред’явити для вивчення документи, які на думку тендерного комітету не відповідали вимогам тендерної документації та прийняти пропозицію ТОВ «ЕНЕРГІЯ С» як найбільш економічно вигідну. У разі ігнорування зазначених вимог або їх незадоволення, наше Підприємство буде вимушено звернутися до Антимонопольного Комітету України, НАЗК та до інших контролюючих органів. Також наше Підприємство буде змушене звернутись до засобів масової інформації з метою надання публічності вказаної ситуації та отримання підтримки громадськості.
Розгорнути
Згорнути
07.09.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого ціна Учасника у розмірі 1 210 000,00 грн з ПДВ була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Однак, 09.09.2020 року Протоколом засідання тендерного комітету Департамента житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГІЯ С» на закупівлю робіт за об’єктом, ID № UA-2020-08-13-000401-a. Вказане вище рішення обґрунтовано тим, що за результатами розгляду пропозиції Учасника членами тендерного комітету встановлено невідповідності вимогам тендерної документації в пропозиції Учасника, а саме:
1. До ціни тендерної пропозиції не додані підтверджуючі розрахунки(обгрунтування) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно вимог п.6 розділу III тендерної документації;
2. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів складена не за формоюзгідно вимог п.1.3 Додатку 2. Всупереч вимогам п.5 розділу III відсутнє документальне підтвердження виконання аналогічного договору - довідки про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, та акти, складених за формою КБ-2в, які надані у складі тендерної пропозиції, не підтверджують виконання договору у повному обсязі, не містять дат підписання;
3. Не наданий заповнений проект договору із додатками згідно вимог пункту 4 Розділу VI тендерної документації.
4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації: не містить реквізитів згідно вимог пункту 1 Розділу III тендерної документації; не вказані повні ім’я та по батькові працівників; надані посвідчення щодо перевірки знань з питань охорони праці не мають перекладу українською мовою згідно вимог пункту 7 розділу І тендерної документації.
5. Відсутня інформація щодо залучення або незалучення субпідрядника до виконання робіт згідно пункту 1 Розділу III тендерної документації.
Учасник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Учасника, також ці дії порушують норми Закону України «Пропублічні закупівлі» з наступних підстав: Відповідно до п. 2.3 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Зазначаємо, що 08.09.20 та 09.09.20 під час процедури Оцінки не було оприлюднено Вимогу Замовника про виправлення невідповідностей в документах.
Вважаємо, що таким чином Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2.максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Учасник є по-перше сумлінним виконавцем своїх зобов’язань, в тому числі й щодо додержання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», по-друге є Учасником відповідної процедури, має бездоганну репутацію та єдиний, що має реальний досвід реалізації аналогічних проектів, підтверджений відгуками минулого Замовника в особі Управління міського господарства Новогродівської міської ради та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Учасник є реальним учасником ринку послуг з будівництва, реконструкції та елекромонтажу.
Своїми деструктивними діями Замовник дає підстави для розуміння про відсутність інтересу в раціоналізації витрат на виконання робіт, зменшенні їх вартості без втрати якості таких робіт. Такі дії Замовника можуть бути розцінені як учасниками публічної закупівлі, так і контролюючими органами, як саботаж державної програми Президента України «Велике будівництво». Нами, як Учасником публічної закупівлі, запропонована об’єктивна та найменша вартість виконання необхідних Замовнику робіт, що надасть йому можливість зекономити бюджетні кошти, що в майбутньому може призвести до відновлення більшої кількості об’єктів будівництва в наявному бюджеті.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника у строк до 18.09.2020 року включно: надати вмотивовану відповідь на дану вимогу, скасувати рішення про дискваліфікацію, у зв’язку з безпідставністю, надати можливість Учаснику пред’явити для вивчення документи, які на думку тендерного комітету не відповідали вимогам тендерної документації та прийняти пропозицію ТОВ «ЕНЕРГІЯ С» як найбільш економічно вигідну. У разі ігнорування зазначених вимог або їх незадоволення, наше Підприємство буде вимушено звернутися до Антимонопольного Комітету України, НАЗК та до інших контролюючих органів. Також наше Підприємство буде змушене звернутись до засобів масової інформації з метою надання публічності вказаної ситуації та отримання підтримки громадськості.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 16:02
Відхилити вимогу (ідентифікатор UA-2020-08-13-000401-a.a1), що була подана 11.09.2020 о 15:04, по закупівлі Роботи по проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка,
вул. Центральна, 33» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-000401-a) та залишити протокольне рішення тендерного комітету з організації та проведення процедури закупівлі від 09.09.2020 №24 без змін.
вул. Центральна, 33» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-000401-a) та залишити протокольне рішення тендерного комітету з організації та проведення процедури закупівлі від 09.09.2020 №24 без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ РСП Дніпро |
1 459 163,05
UAH з ПДВ
|
1 281 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 1 216 950 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С" |
1 349 860,73
UAH з ПДВ
|
1 210 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 1 210 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С" #38789486 |
Відхилено |
1 210 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 17:10
|
|
ТОВ РСП Дніпро #40102218 |
Відхилено |
1 281 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 13:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
11 вересня 2020 13:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі