Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1)
CPV Code 50530000-9 under the SC 021:2015 - Repair and Maintenance of Equipment (Overhaul of the type BVD-4600-1500UZ exciter armature, power unit No. 1)
Очікувана вартість
99 151 032,80 UAH
UA-2020-08-13-000296-c aaeca13df2d84c6b82baaa5bc3095c8e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise "National Nuclear Energy Generating Company "Еnergoatom" (DS SU NPP)
National ID: 20915546
Contact point: FRANKO Yuriy
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 14:36
Очікувана вартість: 99 151 032,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000000 UAH
Publication date: 13 серпня 2020 09:22
Enquiries until: 09 жовтня 2020 10:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 99 151 033 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Scope of the procurement
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник дільниці Ковтун Анатолій Андрійович, т.05136 4-43-14, e-mail: a_kovtun@sunpp.atom.gov.ua; Начальник дільниці Чумак Володимир Павлович, т.05136 4-22-65, e-mail: vp_chumak@sunpp.atom.gov.ua.
Commissioner contact person authorized to communicate with the bidders on technical matters: Section Foreman - Anatolii Kovtun, tel. (05136) 4-43-14, a_kovtun@sunpp.atom.gov.ua; Section Foreman - Volodymyr Chumak, tel. (05136) 4-22-65, vp_chumak@sunpp.atom.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1). (РПЗ -2.19)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, Територія промислового майданчика Замовника (ВП «Южно-Українська АЕС») та майданчик Підрядника послуг (у заводських умовах). Обсяг послуг визначено у Додатку 1 до ТД. Строк надання послуг: орієнтовно протягом 9 (дев’ять) календарних місяців у 2020 – 2021 роках, закінчення надання послуг - 31.12.2021. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Переклад документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, має бути завірений в установленому порядку (згідно з наказом Міністерством юстиції України «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» N 296/5 від 22.02.2012). Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

CPV Code 50530000-9 under the SC 021:2015 - Repair and Maintenance of Equipment (Overhaul of the type BVD-4600-1500UZ exciter armature, power unit No. 1)
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Авансовий платіж у розмірі 25% від вартості Договору перераховується після реєстрації Договору протягом 20 банківських днів після надання Виконавцем рахунку та забезпечення. Аванс 20 Банківські 25
Надання послуг Остаточний розрахунок за надані послуги здійснюється по факту їх надання протягом 60 робочих днів після підписання Сторонами фінансового та технічного актів здачі-приймання послуг і надання Виконавцем рахунку для оплати Пiсляоплата 60 Робочі 75

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
Строк виконання, питома вага критерію – 10%: 10%
менше 220 днів: 10%
від 220 до 270 днів: 5%
більше 270 днів: 0%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію – 5%: 5%
більше 48 місяців з часу постановки устаткування під навантаження, або більше 60 місяців з моменту передачі Замовнику: 5%
від 36 до 48 місяців з часу постановки устаткування під навантаження, або від 48 до 60 місяців з моменту передачі Замовнику: 3%
36 місяців з часу постановки устаткування під навантаження, або 48 місяців з моменту передачі Замовнику: 0%
09 жовтня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 15:30
Перелік змін 3.docx
09 жовтня 2020 15:30
оголошення англ. мовою.docx
09 жовтня 2020 15:30
Тендерна документація.docx
25 вересня 2020 10:56
Перелік змін.docx
11 вересня 2020 11:30
Перелік змін.docx
13 серпня 2020 09:23
Додаток 3 Проект контракту (для нерезидентів).doc
13 серпня 2020 09:23
Додаток 2 Проект договору (для резидентів).doc
13 серпня 2020 09:23
Додаток 1 Технічна специфікація.docx
09 жовтня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 15:30
Перелік змін 3.docx
09 жовтня 2020 15:30
оголошення англ. мовою.docx
25 вересня 2020 10:56
оголошення англ. мовою.docx
11 вересня 2020 11:30
оголошення англ. мовою.docx
13 серпня 2020 09:23
оголошення англ. мовою.docx
09 жовтня 2020 15:30
Тендерна документація.docx
25 вересня 2020 10:56
Тендерна документація .docx
11 вересня 2020 11:30
50530000-9 Тендерна документація .docx
13 серпня 2020 09:23
50530000-9 Тендерна документація .docx
25 вересня 2020 10:56
Перелік змін.docx
11 вересня 2020 11:30
Перелік змін.docx
13 серпня 2020 09:23
Додаток 3 Проект контракту (для нерезидентів).doc
13 серпня 2020 09:23
Додаток 2 Проект договору (для резидентів).doc
13 серпня 2020 09:23
Додаток 1 Технічна специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунок договірної ціни
Дата подання: 01 вересня 2020 14:57
Дата відповіді: 03 вересня 2020 10:34
Просимо уточнити вимогу тендерних умов - частина III, Розділ 3, пункт 12. Яку інформацію повинен містити розрахунок договірної ціни. Чи є форма, у вигляді якої повинен бути наданий цей розрахунок
Відповідь: В розрахунку договірної ціни повинна міститися інформація згідно вимог, які наведені:
- для резидентів у п.3.3 Додатку 2 до ТД, а саме – «Ціна послуг визначається відповідно до __________(вказується назва кошторисної документації) Виконавця з обов’язковим наданням розшифровок за статтями витрат. Фактичні витрати Виконавця на придбання матеріалів, їх доставку, залучення субпідрядників, відрядження та інше компенсуються Виконавцю за умови надання відповідних підтверджуючих документів, але не більше суми передбаченої __________(вказується назва кошторисної документації).»;
- для нерезидентів у п.3.4 Додатку 3 до ТД, а саме – «Ціна послуг визначається відповідно до __________(вказується назва кошторисної документації) Виконавця, з наданням розшифровок за статтями витрат. Фактичні витрати Виконавця на придбання матеріалів, їх доставку, залучення субпідрядників, відрядження та інше компенсуються Виконавцю за умови надання відповідних підтверджуючих документів, але не більше суми передбаченої __________(вказується назва кошторисної документації).».
Таким чином учасник повинен у розрахунку договірної ціни надати розшифровку за усіма статтями витрат, такими як заробітна плата, витрати на придбання матеріалів, транспортні витрати, витрати на субпідрядників (за умови залучення субпідрядників), витрати на відрядження та іншим статтям витрат, які він понесе під час надання послуг.
Єдиної форми для розрахунку не існує.
Просимо надати форму цінової пропозиції
Дата подання: 01 вересня 2020 14:58
Дата відповіді: 03 вересня 2020 10:34
Просимо надати форму цінової пропозиції
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації та Закону про публічні закупівлі: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну…
Окремої форми цінової пропозиції не передбачено.
Наявність антикорупційної програми
Дата подання: 01 вересня 2020 14:59
Дата відповіді: 03 вересня 2020 10:35
Так як в статті 17 Закону №922 визначено, що нерезиденти не повинні підтверджувати наявність антикорупційної програми, просимо Вас уточнити, чи поширюється вимога тендерних умов - частина III, Розділ 3, пункти 10 і 11 на нерезидентів. Або цим вимоги повинні підтвердити тільки резиденти України
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації, а саме Примітки 1 до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» наголошено:
«Для нерезидентів України необхідно надавати аналогічні документи відповідно до норм, які діють в їх країнах, перекладені українською мовою, крім антикорупційної програми учасника та документу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.»
Таким чином, нерезиденти не повинні надавати антикорупційну програму та документи про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
система якості в області безпеки та охорони здоров'я
Дата подання: 03 вересня 2020 16:10
Дата відповіді: 07 вересня 2020 11:16
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля № UA-2020-02-20-000154-c «Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1» не відбулася і в зв'язку з цим для придбання тих же самих послуг була оголошена нова процедура закупівлі № UA-2020-08-13-000296-c «Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1» В закупівлі № UA-2020-02-20-000154-c на ті ж послуги замовник вимагав від учасника наявність сертифіката або других дозвільніх документів, що підтверджують виконання послуг з використанням системи якості в області безпеки та охорони здоров'я. Однак в оновленій закупівлі № UA-2020-08-13-000296-c такої вимоги немає. З огляду на те, що послуги з капітального ремонту якоря Збудник типу БВД-4600-1500УЗ будуть проводитися на майданчику виконавця і силами персоналу виконавця такі роботи повинні виконуватися з використанням системи якості в області безпеки та охорони здоров'я згідно загальноприйнятих норм, позитивної світової практики і вимог європейських директив. У зв'язку з вищесказаним просимо Вас підтвердити необхідність надання Учасником відповідного сертифіката або інших дозвільних документів щодо діяльності з обслуговування, монтажу, налагодження та капітального ремонту синхронних генераторів, їх комплектуючих та частин з використанням системи безпеки та охорони здоров’я
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючі відсутність вимоги у ТД, щодо наявності сертифікату системи управління якості, безпеки та охорони здоров’я, необхідність його надання відсутня.

Додатоково надаємо відповідь на запитання від 03.09.2020, 16:14 "Щодо "Досвіду виконання робіт" : - Підтверджуємо, за умови, що обсяг виконаного капітального ремонту збудника ВТ-6000-2У3 або його якорю відповідає умовам та обсягу капітального ремонту який наведено у додатку 1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі послуги з капітального ремонту якоря збудника типу БВД-4600-1500У3 енергоблоку №1» до тендерної документації.
Досвід виконання робіт
Дата подання: 03 вересня 2020 16:14
Дата відповіді: 04 вересня 2020 10:48
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля № UA-2020-02-20-000154-c «Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1» не відбулася і в зв'язку з цим для придбання тих же самих послуг була оголошена нова процедура закупівлі № UA-2020-08-13-000296-c «Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1» При цьому кваліфікаційну вимогу щодо досвіду учасників нової закупівлі: «Позитивний досвід та своєчасне надання аналогічних послуг виконання капітального ремонту якорів збудника для генераторів типу ТВВ-1000, або аналогів в обсязі якій відповідає умовам цієї технічної специфікації» повністю відповідає вимозі до досвіду учасників попередньої закупівлі У процедурі закупівлі № UA-2020-02-20-000154-c на закупівлю тих же самих послуг з тим же самим кваліфікаційною вимогою щодо досвіду, замовник ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" підтвердив (26-03-2020, 18:59), “що обсяг капітального ремонту збудника ВТ-6000-2У3 або його якорю співпадає з обсягом капітального ремонту який наведено у технічних вимогах”. Просимо Вас повторно, для поточної закупівлі, підтвердити, що досвід виконання капітального ремонту збудника ВТ-6000-2УЗ є аналогічним, так як обсяг капітального ремонту збудника ВТ-6000-2УЗ можна порівняти з об'ємом робіт по виконанню капітального ремонту якоря збудника БВД-4600-1500»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючі відсутність вимоги у ТД, щодо наявності сертифікату системи управління якості, безпеки та охорони здоров’я, необхідність його надання відсутня.
Вимога щодо досвіду учасника
Дата подання: 03 вересня 2020 16:17
Дата відповіді: 07 вересня 2020 15:37
У тендерній документації висувається вимога щодо досвіду учасника: «Учасник повинен вказати не менше одного виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі який відповідає умовам цієї технічної специфікації». Збудник генератора є обертовою електричної машиною. Відповідно обертальна електрична машина потужністю не менше, ніж потужність збудника БВД-4600-1500, є аналогом даного збудника. Для забезпечення виконання основних принципів закону України про публічні закупівлі относительно забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвиток добросовісної конкуренції, просимо підтвердити, що досвід робіт, пов'язаний c виконанням капітального ремонту обертових електричних машин потужністю не менше потужності збудника БВД-4600-1500, в обсязі аналогічному обсягом робіт, вказаним в технічній специфікації, є аналогічним кваліфікаційній вимозі, зазначеній в ч.3 п.5 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підтверджуємо, за умови, що такі електричні машини за потужністю та принципом дії не відрізняються від збудника БВД-4600-1500 та обсяг виконаного ремонту на цих електричних машинах повністю відповідає обсягу, якій вказано в технічної специфікації.
п.16 в розділі 3 ТД
Дата подання: 02 жовтня 2020 08:49
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 11:13
Вимога в п.16 в розділі 3 ТД щодо надання копій виконаних договорів, є зайвим, тому що в п.15 вже зазначено, що необхідно надати відгуки про виконані роботи, крім того, зміст договорів є абсолютно конфіденційною інформацією, яка не може передаватися ніяким третім особам. Заводи європейського союзу таку інформацію не надають. Просимо Вас прибрати вимогу про надання копії виконаних договорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Враховуючи, що копії виконаних договорів необхідні для підтвердження досвіду надання аналогічних послуг, Замовник вважає за необхідне володіти інформацією стосовно обсягів послуг, наданих учасником або його субпідрядниками. Отже, вимога Замовника щодо надання копій виконаних договорів є лише встановленим відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним критерієм, і інформація, яку він містить, не може вважатися конфіденційною.
ТД п.3 в розділі 3
Дата подання: 02 жовтня 2020 08:52
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 11:12
Вимога в п.3 в розділі 3 ТД щодо надання проекту договору з субпідрядником є некоректною, оскільки такі договори є повністю конфіденційною інформацією, розкриття її суперечить нормам бізнес-етики. Просимо вас прибрати цю вимогу. При необхідності може бути надано офіційне підтвердження від субпідрядника про згоду брати участь в конкурсі і прийнятих на себе роботах в разі перемоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до ч. 2. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Таким чином, надання проекту договору з субпідрядником є лише встановленим відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним критерієм, і інформація, яку він містить, не може вважатися конфіденційною.
про систему якості в області безпеки і охорони здоров'я
Дата подання: 02 жовтня 2020 08:59
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 10:25
Просимо Вас звернути увагу на те, що серед вимоги конкурсу відсутня вимога про наявність сертифіката, який підтверджує використання Учасником системи якості в області безпеки і охорони здоров'я, хоча такі роботи по ремонту якоря вимагають особливої уваги до оцінки і зниження ризиків на робочому місці і забезпечення більш безпечної робочого середовища. Просимо Вас внести вимогу про наявність сертифіката OHSAS 18001, ISO 45001 або аналога в конкурсні умови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою розширення конкурентного середовища, не вважаємо за потрібне вносити вимогу, щодо наявності додаткових сертифікатів, крім тих, що вже визначено у тендерної документації.
Питання по вимогам розділу 8.6 Технічної специфікації.
Дата подання: 02 жовтня 2020 09:02
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 10:26
Звертаємо вашу увагу, що проект можна узгодити з замовником перед початком ремонту, однак точне технічне рішення буде відомо не раніше, ніж через 2 тижні після демонтажу обмотки якоря. (На основі фактичного стану буде створений новий електромагнітний розрахунок якоря і остаточна механічна конструкція, см. Пункт 8.6.7). Просимо прийняти таке уточнення в умови технічної спеціфікціі Обращаем ваше внимание, что проект можно согласовать с заказчиком перед началом ремонта, однако точное техническое решение будет известно не ранее, чем через 2 недели после демонтажа обмотки якоря. (На основе фактического состояния будет создан новый электромагнитный расчет якоря и окончательная механическая конструкция, см. Пункт 8.6.7 ). Просим принять такое уточнение в условия технической спецификции
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У технічній специфікації до предмету закупівлі послуги з капітального ремонту якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1 відсутній розділ 8.6 та пункт 8.6.7.
Питання по вимогам розділу 8.6.10.2 Технічної специфікації.
Дата подання: 02 жовтня 2020 09:04
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 10:27
Перед ремонтом ротора необхідно, щоб замовник здав технічний паспорт поточного активного залізного матеріалу якоря. (Стандарт, номер збитку і т.д.) Просимо Вас підтвердити можливість отримання від Замовника такого паспорта
Відповідь: У технічній специфікації до предмету закупівлі послуги з капітального ремонту якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1 відсутній розділ 8.6.10.2.
Питання по вимогам розділу 8.6.13 (Інформація про сейсмостійкості) з Технічної специфікації.
Дата подання: 02 жовтня 2020 09:06
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 10:27
Дуже проблематично довести сейсмостійкість шляхом вимірювання або випробування таких важких компонентів, як цей окремий ротор, що не вставляючи його в статор. Наведені в пункті 8.6.13 значення можна моделювати при балансуванню і центрифугировании готового ротора (але тільки в радіальному напрямку). Чи прийнятно таке випробування для Замовника? Очень проблематично доказать сейсмостойкость путем измерения или испытания таких тяжелых компонентов, как этот отдельный ротор, не вставляя его в статор. Приведенные в пункте 8.6.13 значения можно моделировать при балансировке и центрифугировании готового ротора (но только в радиальном направлении). Приемлемо ли такое испытание для Заказчика?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У технічній специфікації до предмету закупівлі послуги з капітального ремонту якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1 відсутній розділ 8.6.13 та будь які вимоги до випробувань на сейсмостійкість якоря збудника.
Питання по вимогам розділу 8.6.14 Технічної специфікації.
Дата подання: 02 жовтня 2020 09:08
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 10:24
Просимо точно описати умови зберігання (вологість, конденсація, температура, радіація, хімічний склад навколишнього середовища)
Відповідь: У технічній специфікації до предмету закупівлі послуги з капітального ремонту якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1 відсутній розділ 8.6.14. Особливі умови зберігання відсутні, але повинні відповідати вимогам мовою оригіналу ГОСТ 23216-78 «Изделия электротехнические. Хранение, транспортирование, временная противокоррозионная защита, упаковка. Общие требования и методы испытаний»
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-000296-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ", Код ЄДРПОУ:00215120
Дата подання: 02 вересня 2020 15:49
Про внесення змін до тендерної документації (стосовно забезпечення тендерної пропозиції)
З метою дотримання вимог підпункту 2 пункту 1 Статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, при проведені тендерних торгів на закупівлю послуг за темою: код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1) (Номер в PROZORRO UA-2020-08-13-000296-c) ВИМАГАЄМО внести наступні зміни до тендерної документації: виключити пункт 6 підрозділу 1 розділу ІІІ (забезпечення тендерної пропозиції). Пояснення: Для отримання Учасником/Виконавцем банківської або страхової гарантії необхідно сплатити банку або страховій компанії БЕЗПОВОРОТНУ КОМІСІЮ за надання послуг у розмірі 2% суми гарантії. Згідно тендерної документації Замовником передбачено надання виконавцем банківської або страхової гарантії забезпечення виконання договору у розмірі 4% від вартості договору де орієнтована сума (розрахунок на основі бюджету закупівлі) становитиме 4 759 249,57грн, а комісія банку становитиме 95 184,99 грн. Також тендерною документацією передбачена банківська або страхова гарантія забезпечення повернення авансового платежу який становить 25 % від договору де орієнтована сума (розрахунок на основі бюджету закупівлі) становитиме 29 745 309,84грн, а комісія банку становитиме 594 906,20 грн. Для отримання Учасником банківської або страхової гарантії забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 2 000 000,00 грн. необхідно сплатити банку або страховій компанії комісію у розмірі 40 000,00 грн. Загальні орієтовані витрати (розрахунок на основі бюджету закупівлі) на комісії банків які Учасник повинен ВРАХУВАТИ у своїй тендерній пропозиції становлять 730 091,19 грн. З метою економії буджетних коштів та керуючись тим що Замовник на етапі прекваліфікація має право відхилити тендерні пропозиції і не допустити до аукціону Учасників які не відповідають кваліфікаційним та іншим критеріям встановленим Замовником ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації: виключити пункт 6 підрозділу 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (забезпечення тендерної пропозиції) та зменшити банківську або страхову гарантію забезпечення виконання договору до 1%.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 14:39
Згідно статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначати вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно умов тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції буде повернене учасникам на умовах які визначені у Інструкції з підготовки тендерної пропозиції розділ 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції».
Згідно статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати надання забезпечення виконання договору закупівлі.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним, у випадках, передбачених статтею 43 Закону та згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин, при наявності письмового запиту контрагента.
Вимагати забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору обумовлена необхідністю убезпечить Замовника від ненадійних учасників.
Враховуючі вищевикладене, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-08-13-000296-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ", Код ЄДРПОУ:00215120
Дата подання: 02 вересня 2020 15:53
Про внесення змін до тендерної документації (стосовно аналогічного договору)
З метою дотримання вимог пункту 4 Статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, при проведені тендерних торгів на закупівлю послуг за темою: код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1) (Номер в PROZORRO UA-2020-08-13-000296-c) ВИМАГАЄМО виключити фразу «в повному обсязі» та фразу «в обсязі який відповідає умовам технічної специфікації» з пункту 15 підрозділу 1 розділу ІІІ. Пояснення: Нашим підприємством виконувався капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ в обсязі згідно технічного завдання яке було надано Замовником. Роботи та договір були виконані в повному обсязі. Перелік робіт до даного типу ремонту не є стандартним і завжди залежить від фактичного стану кожної одиниці обладнання, таким чином вважаємо, що Замовник не може вимагати 100% співпадіння обсягу робіт в аналогічному договорі, і дані дії є дискримінаційними, при тому, що учасник має обладнання та спеціалістів для виконання робіт передбачених технічною специфікацією в повному обсязі. Також пунктом 3.2.7 додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація) передбачено, що «Обсяг послуг, наведений у цієї технічної специфікації, може бути скорегований за результатами дефектації якоря на промисловому майданчику Виконавця та результатами розрахунків визначених п.3.2.12 цієї технічної специфікації, без збільшення вартості послуг.» На основі вищевикладеного ВИМАГАЄМО викласти пункт 15 підрозділу 1 розділу ІІІ в наступній редакції: «Файл у форматі pdf, відсканований з листа відгука від Замовника ремонтних робіт щодо виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 14:40
Під капітальний ремонт якорю збудника для генераторів типу ТВВ-1000, як аналогічний предмет закупівлі, підпадає будь якій за обсягом капітальний ремонт якорю збудника для генераторів типу ТВВ-1000.
Наприклад згідно вимог Мовою оригіналу ОБС.460.459 ТО «Возбудитель типа БВД-4600-1500У3. Техническое описание и инструкция по эксплуатации» та Мовою оригіналу НР-О.0.07.100-08 «Нормы времени на ремонт электрооборудования. Часть XV Генератор, возбудитель» таблиця 3 п.14-20 капітальний ремонт якорю збудника типу БВД-4600-1500У3 передбачає виконання тільки наступних операцій:
- Продування якоря стисненим повітрям, очищення від пилу забруднень . Перевірка стану закліновки пазових клинів, стану зовнішніх поверхонь зубців і клинів. Перевірка кріплення вентилятора, балансувальних вантажів;
- Перевірка стану, зачистка зовнішніх поверхонь бандажних кілець, центрующих кілець і вентилятора;
- Перевірка щільності опресування сердечника;
- Розкриття струмопідводу. Огляд стану струмоведучих болтів, ізоляційних деталей. Огляд стану контактної поверхні шин струмоведучих, жорстких і гнучких. Усунення дефектів без сріблення контактів.
- Огляд стану поверхні контактних кілець, перевірка кріплення контактних кілець на валу, контроль електричної ізоляції. Усунення дрібних дефектів;
- Дефектация шийки валу під опорні підшипники. Усунення дефектів ручної обробки. Контроль геометричних розмірів шийок валу;
- Перевірка кріплень деталей вузла короткозамикающього. Усунення дрібних дефектів;
Порівняльний аналіз наведеного обсягу та обсягу згідно технічної специфікації доводить, що обсяг послуг з капітального ремонту якоря збудника типу БВД-4600-1500 (турбогенератору типу ТВВ-1000) по назві послуги може бути однаковий, але по змісту згідно обсягів може бути різним.
Таким чином, з метою виконання вимог Статті 16 п.2 підпункт 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерну документацію включена вимога що – «Учасник повинен вказати не менше одного виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі який відповідає умовам цієї технічної специфікації.», тому що у технічної специфікації, вимоги до предмету закупівлі більш конкретизовані та визначають повний мінімально необхідний обсяг послуг.
Якщо учасник вкажіть декілька договорів, згідно яких учасник виконував окремі частині обсягу послуг, яка вказана в технічної специфікації, при цьому за підсумками обсяг послуг, вказаних договорів, буде відповідати обсягу капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі, який відповідає умовам технічної специфікації, то замовник буде вважати, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації.

Враховуючі вищевикладене, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-08-13-000296-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ", Код ЄДРПОУ:00215120
Дата подання: 02 вересня 2020 16:00
Про внесення змін до тендерної документації (стосовно валюти пропозиції)
З метою дотримання вимог пункту 2 Статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, при проведені тендерних торгів на закупівлю послуг за темою: код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1) (Номер в PROZORRO UA-2020-08-13-000296-c) вимагаємо для однакових фінансових ризиків при виконанні робіт Учасниками резидентами та нерезидентами тендерної процедури, надати можливість Учаснику резиденту зазначати ціну пропозиції у Доларах США або ЕВРО та заключити договір у відповідній валюті або надати можливість забезпечити прив’язку курсу гривні до курсу відповідної валюти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 14:41
Відповідно до частини першої ст. 5 Закону України «Про валюту і валютні операції» від 21.06.2018 №2473-VIII «Гривня є єдиним законним платіжним засобом в Україні з урахуванням особливостей, встановлених частиною другою цієї статті, і приймається без обмежень на всій території України для проведення розрахунків.
Згідно з частиною другою ст. 5 Закону України «Про валюту і валютні операції» від 21.06.2018 №2473-VIII Усі розрахунки на території України проводяться виключно у гривні…»
Вимоги у тендерної документації, щодо валюти пропозиції для учасників – резидентів України, встановлені Міністерством фінансів України та не можуть бути змінені Замовником.
Враховуючі вищевикладене, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-08-13-000296-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ", Код ЄДРПОУ:00215120
Дата подання: 16 вересня 2020 12:28
Про внесення змін до тендерної документації (стосовно індексації ціни договору)
З метою дотримання вимог пункту 2 Статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, при проведені тендерних торгів на закупівлю послуг за темою: код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1) (Номер в PROZORRO UA-2020-08-13-000296-c) вимагаємо внести зміни в додаток 2 до тендерної документації (Проект договору для резидентів) та доповнити його наступним пунктом «3.7 У разі зміни офіційного курсу Національного банка України для української гривні відносно долара США з початку дії договору більш ніж на 10%, ціна договору зазначена у пункті 3.2 повинна бути індексована на розмір змінення офіційного курсу Національного банка України для української гривні відносно долара США з початку дії договору. На момент початку дії договору офіційний курс вважається ________гривні за 1 долар США. Для розрахунку офіційного курсу НБУ української гривні відносно долара США з метою проведення індексації буде прийняте середнє арифметичне офіційного курсу НБУ по гривні відносно долара США взятого за усі робочі банківські дні місяця передуючого місяцю в якому відбудеться здача робіт. Підрядник у перший робочий день місяця в якому відбудеться здача робіт повинен направити Замовнику лист з вимогою проведення індексації ціни договору.». Або Ваш варіант з тим же сенсом. ПОЯСНЕННЯ: Даний пункт забезпечить ОДНАКОВІ фінансові ризики для резидентів та нерезидентів, так як частину матеріалів і комплектуючих для виконання робіт необхідно купувати в іноземних виробників та постачальників, де вартість договорів у резидентів завжди зазначається у доларах США або ЕВРО.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2020 10:43
Відповідно до частини першої ст. 5 Закону України «Про валюту і валютні операції» від 21.06.2018 №2473-VIII «Гривня є єдиним законним платіжним засобом в Україні з урахуванням особливостей, встановлених частиною другою цієї статті, і приймається без обмежень на всій території України для проведення розрахунків.
Згідно з частиною другою ст. 5 Закону України «Про валюту і валютні операції» від 21.06.2018 №2473-VIII Усі розрахунки на території України проводяться виключно у гривні…»
Згідно Вимоги у тендерної документації, щодо валюти пропозиції для учасників – резидентів України, встановлені Міністерством фінансів України у гривні та не можуть бути змінені Замовником.
Відповідно до підпункту 2 п.1 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII:
1. «Закупівлі здійснюються за такими принципами:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;».
Відповідно до підпункту 2 п.5 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII:
«5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:

2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
…»
що свідчить, що замовник не має права включати вимоги до договору, що може привести до збільшення суми, визначеної в договорі.
Враховуючі вищевикладене, а також такі факти:
1. Кожен з учасників несе відповідні фінансові ризики відповідно до свого статусу (резидент або нерезидент України), які залежать від курсу гривні.
2. Кожен з учасників може отримати відповідну конкурентну перевагу під час здійснення аукціону, яка залежить від курсу гривні. З ростом курсу гривні перевагу під час здійснення аукціону отримує нерезидент, з падінням курсу гривні – перевагу під час здійснення аукціону отримує резидент.
При цьому під час укладання договору, кожен з учасників номінує вартість послуг у тієї валюті, яка передбачена чинним законодавством України, а саме:
- резидент України у гривні;
- нерезидент України у валюті, долар США або Евро.
Чинним Законодавством України не передбачено покриття фінансових ризиків, які пов’язані з коливанням валютного курсу, для резидентів України, які приймають участь в торгах згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином Замовник не може погодитися з Вашою вимогою та відхиляє її.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-27-000015 ● 3ab0f210b93544a89e3fbf9ffc130a79
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2021 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.10.2021 № 675

Одеса


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 27.10.2021.


Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2021 № 675

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 3 UA-2020-08-13-000296-c 13.08.2020

Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-02 10:37:30

Запит про надання пояснень (фніормації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до пункту 6 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 4% від вартості договору у вигляді банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк, або гарантія страхової компанії, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах, визначених тендерною документацією.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-03 11:45:56

Надання інформаціїї

Страхова гарантія (Забезпечення виконання договору про закупівлю). Сертифікат №1076214 від 01 грудня 2020 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ґрунтовні заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-000296-c ID aaeca13df2d84c6b82baaa5bc3095c8e Очікувана вартість закупівлі - 99 151 032,80 грн код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1) Згідно статті 16 Закону про публічні закупівлі у розділі 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» частини III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації була встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме учасник повинен був надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписану уповноваженою особою учасника та оформлену належним чином (із зазначенням дати складання документу). В довідці повинна міститися наступна інформація: 1. Предмет, номер та дата договору. 2. Контрагент. Учасник повинен вказати не менше одного виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі який відповідає умовам цієї технічної специфікації. Згідно цієї вимоги учасник закупівлі JSC Svertas Group надав необхідну довідку у файлі «12 список виконаних договорів.pdf» - скан-копію «Довідка JSC Svertas Group, Список виконаних договорів» від 24.09.2020 (далі – Довідка від 24.09.2020), в якій зазначив три аналогічні договори: SVG17/034 2017-11-29, No 037-1026/11 2011-09-26 та Nr.5.1-1.2/803 2019-02-04. Таким чином учасник виконав умови тендерної документації та підтвердив відповідність даному кваліфікаційному критерію згідно вимог статті 16 Закону. Крім того, Замовник у відповідності до вимог частини 3 статті 22 Закону включив до розділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» частини III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації пунктом 16 вимогу надати іншу інформацію, а саме файл у форматі pdf, відсканований з довідки виконання аналогічних договорів та скан-копії наведених у довідці договорів. Дана інформація не віднесена Замовником до кваліфікаційних критеріїв. Згідно цієї вимоги учасник закупівлі JSC Svertas Group надав файлі «12 договір -досвід-.pdf», обґрунтовано визначив його як конфіденційну інформацію, та зазначив необхідне обґрунтування конфіденційності у відповідності до положень частини 2 статті 28 Закону. Таким чином вимога щодо конфіденційності згідно статті 28 Закону на зазначені документи (копії договорів), а саме файл «12 договір -досвід-.pdf» не розповсюджується.

2021-11-24 12:01:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 листопада 2020
UA-2020-08-13-000296-caaeca13df2d84c6b82baaa5bc3095c8e
Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна, Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 11:56
EXMONT-Energo a.s. Документи
Допущено до аукціону
JSC Svertas Group Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 11:51

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: У наданій ТОВ «Заводу Укрелектроремонт» довідці від 08.09.2020 №268/11 вказано 10 договорів, які свідчать про досвід виконання аналогічного договору, але не надано скан-копії наведених у довідці договорів, що не відповідає вимогам ТД. Відсутність скан-копій договорів не дозволяє виконати аналіз досвіду учасника на предмет виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі якій відповідає умовам Додатку 1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі послуги з капітального ремонту якоря збудника типу БВД-4600-1500У3 енергоблоку №1». 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерна документація, Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», підпункт 16 «Файл у форматі pdf, відсканований з довідки виконання аналогічних договорів та скан-копії наведених у довідці договорів». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Скан-копії наведених у довідці договорів, що підтверджують наявність досвіду виконання капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі якій відповідає умовам Додатку 1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі послуги з капітального ремонту якоря збудника типу БВД-4600-1500У3 енергоблоку №1». Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні ТК від 26.10.2020 № 477

Документи

19 жовтня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

26 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис
16 жовтня 2020 20:07
Електронний підпис
16 жовтня 2020 20:07
Електронний підпис
16 жовтня 2020 20:07
Рейтинг.pdf.(2).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Рейтинг.pdf.(1).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Рейтинг.pdf
16 жовтня 2020 20:07
Лiцензiя.pdf.(2).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Лiцензiя.pdf.(1).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Лiцензiя.pdf
16 жовтня 2020 20:07
Довiренiсть_Рижий.pdf.(2).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Довiренiсть_Рижий.pdf.(1).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Довiренiсть_Рижий.pdf
16 жовтня 2020 20:07
Гарантия_6375.pdf.(2).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Гарантия_6375.pdf.(1).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Гарантия_6375.pdf
16 жовтня 2020 20:07
9.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 20:07
29.ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 20:07
19.Сертифікат ISO 14001-2015.pdf
16 жовтня 2020 20:07
18.Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
16 жовтня 2020 20:07
17.Дозвіл на роботи.pdf
16 жовтня 2020 20:07
16.Дозвіл на обладнання.pdf
16 жовтня 2020 20:07
15.Дозвіл на викиди.pdf
16 жовтня 2020 20:07
30.Лист відгук АМКР.pdf
16 жовтня 2020 20:07
22.Лист-відгук 15-47-6035.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 00:18
20_Dodatek č. 3.pdf
19 жовтня 2020 00:18
18_O sancieh.pdf
19 жовтня 2020 00:18
16_Beneficiary.pdf
19 жовтня 2020 00:18
15_Выписка Эксмонт.PDF
19 жовтня 2020 00:18
5_Polmomoschnie Direktor.pdf
19 жовтня 2020 00:18
2_Potverzeni Zakona Ukrajiny.pdf
19 жовтня 2020 00:18
10_Tendernoe predlozjenie (Cena).PDF
19 жовтня 2020 00:18
10.1_Rozrakhunok ceni.PDF
19 жовтня 2020 00:18
19_Certificate CEZ, Skoda, ISO.pdf
19 жовтня 2020 00:18
17_Zprava o ochrane sredy.pdf
19 жовтня 2020 00:18
14_Dovidka dosvid ce Dogovor kopie.pdf
19 жовтня 2020 00:18
13_Відгук від ХАЕС.pdf
19 жовтня 2020 00:18
11_Certificate ISO 9001 14001.pdf
19 жовтня 2020 00:18
9_Antikorupcie programa.pdf
19 жовтня 2020 00:18
8_Prikaz.pdf
19 жовтня 2020 00:18
7_Smlouvy Dogovor (Dodatok 3).pdf
19 жовтня 2020 00:18
4_Teknicheskaya specifikacie (Dodatok 1).pdf
19 жовтня 2020 00:18
3_Zprava subdodavatelu.pdf
19 жовтня 2020 00:18
1_Kvalifikacia.pdf
19 жовтня 2020 00:18
0_Dovidka ECP.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: У наданій UAB «Svertas Group» довідці про наявність працівників, які мають необхідну кваліфікацію і досвід для виконання робіт від 12.10.2020 б/н відсутні відомості з документа про освіту (назва документа, номер, дата видачі, спеціальність, назва закладу, який закінчив) працівників, необхідних для надання послуг, а саме працівників, яких залучає учасник у субпідрядника. Також у довідці зазначено, що відомості з документу про освіту не надані, тому що це є конфіденційною інформацією, та є посилання на лист TES VSETIN № N/027, 2020-09-11. Сама довідка про персонал завантажено до системи PROZZORO з признакою, як конфіденційна інформація, але згідно до п.2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.» Таким чином, відомості з документа про освіту (назва документа, номер, дата видачі, спеціальність, назва закладу, який закінчив) працівників, необхідних для надання послуг, повинні бути розкрити, тому що вони підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У листі TES VSETIN № N/027, 2020-09-11, якій завантажено для відкритого доступу зазначено, що відомості з документів про освіту (назва документа, номер, дата видачі, спеціальність, назва закладу, який закінчив) працівників є конфіденційними. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерна документація, Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», підпункт 1 «Файл у форматі pdf, відсканований з документів, складених у довільній формі і підписаних уповноваженою особою учасника, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Перелік кваліфікаційних критеріїв зазначений нижче у розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цієї тендерної документації». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Перезавантажити довідку про наявність працівників, які мають необхідну кваліфікацію і досвід для виконання робіт згідно вимог тендерної документації для можливості її отримання у вільному доступі. Примітка. У разі неможливості оприлюднення відомостей з документа про освіту (назва документа, номер, дата видачі, спеціальність, назва закладу, який закінчив працівник), які вважаються субпідрядником TES VSETIN конфіденційною інформацією, надати обґрунтоване підтвердження (з посиланням на конкретний пункт, статтю, розділ законодавчого або нормативного акту), що ця інформація дійсно вважається конфіденційною, та не може бути надана для вільного доступу або передана третім особам.

Документи

19 жовтня 2020 10:06

код ЄДРПОУ 303017303 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

19 листопада 2020 15:45
Договірна ціна.pdf
19 листопада 2020 15:45
Документи.pdf
03 листопада 2020 11:03
SvGroup - довідка про персонал.pdf
19 жовтня 2020 05:31
платіж за гарантію.pdf
19 жовтня 2020 05:31
4 TES Vsetin_документи.pdf
19 жовтня 2020 05:31
10 ISO 9001 14001 45001.pdf
19 жовтня 2020 05:31
2 Цінова пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 05:31
12 Otziv - turbogenerator.pdf
19 жовтня 2020 05:31
10 ISO - пояснення.pdf
19 жовтня 2020 05:31
8 Про субпідрядників.pdf
19 жовтня 2020 05:31
1_Про відсутність ЕЦП.pdf
19 жовтня 2020 05:31
3 Підтвердженне - ст 17.pdf

Конфіденційні документи

19 жовтня 2020 05:31
17 персонал.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документе содержатся личные данные

19 жовтня 2020 05:31
12 договiр -досвід-.pdf

Обґрунтування конфіденційності

У документі знаходиться комерційна інформація, яка не призначена для розголосу

19 жовтня 2020 05:31
13 Підтвердження - бенефициары.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі містяться особисті дані

19 жовтня 2020 05:31
6 Протокол призначення директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі містяться особисті дані

19 жовтня 2020 05:31
4 Tes Vsetin - Проэкт договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

У документі знаходиться комерційна інформація, яка не призначена для розголосу

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ"

EXMONT-Energo a.s.

JSC Svertas Group

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
JSC Svertas Group 98 240 310,00
UAH
98 240 310,00
UAH
1.0941176471 89 789 530.64 Документи
EXMONT-Energo a.s. 99 132 798,24
UAH
96 200 842,00
UAH
1 96 200 842 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ" 99 100 508,48
UAH
99 100 508,48
UAH
1 99 100 508.48 Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 15:45
Договірна ціна.pdf
19 листопада 2020 15:45
Документи.pdf
03 листопада 2020 11:03
SvGroup - довідка про персонал.pdf
19 жовтня 2020 05:31
платіж за гарантію.pdf
19 жовтня 2020 05:31
4 TES Vsetin_документи.pdf
19 жовтня 2020 05:31
10 ISO 9001 14001 45001.pdf
19 жовтня 2020 05:31
2 Цінова пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 05:31
12 Otziv - turbogenerator.pdf
19 жовтня 2020 05:31
10 ISO - пояснення.pdf
19 жовтня 2020 05:31
8 Про субпідрядників.pdf
19 жовтня 2020 05:31
1_Про відсутність ЕЦП.pdf
19 жовтня 2020 05:31
3 Підтвердженне - ст 17.pdf

Конфіденційні документи

19 жовтня 2020 05:31
17 персонал.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документе содержатся личные данные

19 жовтня 2020 05:31
12 договiр -досвід-.pdf

Обґрунтування конфіденційності

У документі знаходиться комерційна інформація, яка не призначена для розголосу

19 жовтня 2020 05:31
13 Підтвердження - бенефициары.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі містяться особисті дані

19 жовтня 2020 05:31
6 Протокол призначення директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі містяться особисті дані

19 жовтня 2020 05:31
4 Tes Vsetin - Проэкт договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

У документі знаходиться комерційна інформація, яка не призначена для розголосу

Публічні документи

19 жовтня 2020 00:18
20_Dodatek č. 3.pdf
19 жовтня 2020 00:18
18_O sancieh.pdf
19 жовтня 2020 00:18
16_Beneficiary.pdf
19 жовтня 2020 00:18
15_Выписка Эксмонт.PDF
19 жовтня 2020 00:18
5_Polmomoschnie Direktor.pdf
19 жовтня 2020 00:18
2_Potverzeni Zakona Ukrajiny.pdf
19 жовтня 2020 00:18
10_Tendernoe predlozjenie (Cena).PDF
19 жовтня 2020 00:18
10.1_Rozrakhunok ceni.PDF
19 жовтня 2020 00:18
19_Certificate CEZ, Skoda, ISO.pdf
19 жовтня 2020 00:18
17_Zprava o ochrane sredy.pdf
19 жовтня 2020 00:18
14_Dovidka dosvid ce Dogovor kopie.pdf
19 жовтня 2020 00:18
13_Відгук від ХАЕС.pdf
19 жовтня 2020 00:18
11_Certificate ISO 9001 14001.pdf
19 жовтня 2020 00:18
9_Antikorupcie programa.pdf
19 жовтня 2020 00:18
8_Prikaz.pdf
19 жовтня 2020 00:18
7_Smlouvy Dogovor (Dodatok 3).pdf
19 жовтня 2020 00:18
4_Teknicheskaya specifikacie (Dodatok 1).pdf
19 жовтня 2020 00:18
3_Zprava subdodavatelu.pdf
19 жовтня 2020 00:18
1_Kvalifikacia.pdf
19 жовтня 2020 00:18
0_Dovidka ECP.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис
16 жовтня 2020 20:07
Електронний підпис
16 жовтня 2020 20:07
Електронний підпис
16 жовтня 2020 20:07
Рейтинг.pdf.(2).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Рейтинг.pdf.(1).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Рейтинг.pdf
16 жовтня 2020 20:07
Лiцензiя.pdf.(2).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Лiцензiя.pdf.(1).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Лiцензiя.pdf
16 жовтня 2020 20:07
Довiренiсть_Рижий.pdf.(2).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Довiренiсть_Рижий.pdf.(1).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Довiренiсть_Рижий.pdf
16 жовтня 2020 20:07
Гарантия_6375.pdf.(2).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Гарантия_6375.pdf.(1).P7S
16 жовтня 2020 20:07
Гарантия_6375.pdf
16 жовтня 2020 20:07
9.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 20:07
29.ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 20:07
19.Сертифікат ISO 14001-2015.pdf
16 жовтня 2020 20:07
18.Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
16 жовтня 2020 20:07
17.Дозвіл на роботи.pdf
16 жовтня 2020 20:07
16.Дозвіл на обладнання.pdf
16 жовтня 2020 20:07
15.Дозвіл на викиди.pdf
16 жовтня 2020 20:07
30.Лист відгук АМКР.pdf
16 жовтня 2020 20:07
22.Лист-відгук 15-47-6035.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

JSC Svertas Group

EXMONT-Energo a.s.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
JSC Svertas Group
#303017303
Переможець 98 240 310,00
UAH
16 листопада 2020 16:34

Документи

16 листопада 2020 16:33
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:27
Протокол 32.pdf
10 листопада 2020 15:03

код ЄДРПОУ 303017303 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
JSC Svertas Group
#303017303
98 240 310,00
UAH
Документи

Документи

16 листопада 2020 16:33
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:27
Протокол 32.pdf
10 листопада 2020 15:03

код ЄДРПОУ 303017303 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2022 14:33
Електронний підпис укладений
24 червня 2022 14:16
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
24 червня 2022 14:15
Електронний підпис укладений
11 квітня 2022 16:22
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
11 квітня 2022 16:20
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 08:11
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 08:08
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 09:03
Доп угода 1 11-123-01-20-06623.pdf зміни до договору
29 січня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 09:18
Контракт 11-123-01-20-06623.pdf укладений
07 грудня 2020 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11-123-01-20-06623
Договір:
Номер додаткової угоди: Доп угода №1 11-123-01-20-06623
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Продовження строку дії контракту
Номер договору про закупівлю: 11-123-01-20-06623
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії контракту
Номер договору про закупівлю: 11-123-01-20-06623
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії контракту без зміни вартості послуг
Номер договору про закупівлю: 11-123-01-20-06623
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 08 грудня 2022
Сума оплати за договором: 98 240 310,00
UAH