Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи про проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка, вул. Мічуріна, 36»
Очікувана вартість
2 727 601,20 UAH
UA-2020-08-13-000266-a ● 39250f84a7e14431b661bd2c3df4f1c6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33838679 |
Вебсайт: | http://donoda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20 |
Контактна особа: |
Олеся Ігорівна +380663730677,+380626420137 iva-ois@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 08:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 13:57 |
Очікувана вартість: | 2 727 601,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 276,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13638 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи про проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка, вул. Мічуріна, 36»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84483, Україна, Донецька область, м. Новогродівка, вул. Мічуріна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | «Замовник» може перерахувати «Підряднику» аванс до 30% річного обсягу фінансування. «Підрядник» зобов'язується використати одержаний аванс відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). По закінченні терміну невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». «Підрядник» зобов'язується використати одержаний аванс відповідно до вимог п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Остаточна оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання акту прийому-передачі, оформленого в порядку передбаченому діючим законодавством України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
строк виконання : | 5% |
у строк, що складає менш ніж 80 % строку виконання робіт: | 5% |
у строк від 81 % до 90 % строку виконання робіт: | 3% |
у строк, що складає більше 91 %, включно до 99% строку виконання робіт: | 1% |
у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: | 0% |
28 серпня 2020 15:15 |
ТД Реконструкція електромереж Мічуріна 36 Новогродівка (ред 28 08 2020).docx | |
28 серпня 2020 15:15 |
зміни до тендерної документації.PDF | |
13 серпня 2020 08:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 08:51 |
Додаток 5 - ВОБ та ВР Мічуріна, 36.docm | |
13 серпня 2020 08:51 |
Додаток 6 - Проект договору (Мічуріна 36 НОВОГРОДІВКА).docx | |
13 серпня 2020 08:51 |
ТД Реконструкція електромереж Мічуріна 36 Новогродівка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документального забезпечення закупівлі
Дата подання: 13 серпня 2020 13:40
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:32
Просимо надати у разі наявності проект на реконструкцію внутрішньо будинкової електричної мережи загального призначення багатоквартирного житлового будинку погоджений з ЛЕО для визначення обсягів, використання матеріалів та техніки, необхідних для складання цінової пропозиції.
Відповідь: Інформація щодо обсягів, використання матеріалів та техніки для складання цінової пропозиції Учасника наведена у Додатку №9 до документації до закупівлі.
Щодо документального забезпечення закупівлі
Дата подання: 14 серпня 2020 13:27
Дата відповіді: 14 серпня 2020 13:56
Чи є проект на реконструкцію внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку?
Відповідь: Доброго дня! Так, проєкт є в наявності із позитивним експертним звітом по ньому.
Щодо документального забезпечення закупівлі
Дата подання: 14 серпня 2020 14:10
Дата відповіді: 14 серпня 2020 14:22
Доброго дня! Просимо надати проект на реконструкцію внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку.
Відповідь: Із проєктом Учасник може ознайомитися в приміщені департаменту за адресою: бул. Машинобудівників, буд. 20, каб. 2, попередньо узгодивши час прибуття, але не пізніше дати закінчення періоду уточнень.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-13-000266-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С", Код ЄДРПОУ:38789486
Дата подання: 11 вересня 2020 14:45
Вимога
Департаментом житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) № UA-2020-08-13-000266-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГІЯ С» (надалі - Учасник) виявило бажання прийняти участь у даному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Роботи про проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка, вул. Мічуріна, 36»
07.09.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого Учасник надав ціну у розмірі 2 399 999,99 грн з ПДВ, яка є найбільш економічно вигідною. Ціна ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ" у розмірі 2 145 872,00 грн до уваги не береться, бо має всі ознаки технічного учасника торгів.
Однак, 09.09.2020 року Протоколом засідання тендерного комітету Департамента житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГІЯ С» на закупівлю робіт за об’єктом ID № UA-2020-08-13-000266-a. Вказане вище рішення обґрунтовано тим, що за результатами розгляду пропозиції Учасника членами тендерного комітету встановлено невідповідності вимогам тендерної документації в пропозиції Учасника, а саме:
1. До ціни тендерної пропозиції не додані підтверджуючі розрахунки(обгрунтування) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно вимог п.6 розділу III тендерної документації;
2. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів складена не за формоюзгідно вимог п.1.3 Додатку 2. Всупереч вимогам п.5 розділу III відсутнє документальне підтвердження виконання аналогічного договору - довідки про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, та акти, складених за формою КБ-2в, які надані у складі тендерної пропозиції, не підтверджують виконання договору у повному обсязі, не містять дат підписання;
3. Не наданий заповнений проект договору із додатками згідно вимог пункту 4 Розділу VI тендерної документації.
4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації: не містить реквізитів згідно вимог пункту 1 Розділу III тендерної документації; не вказані повні ім’я та по батькові працівників; надані посвідчення щодо перевірки знань з питань охорони праці не мають перекладу українською мовою згідно вимог пункту 7 розділу І тендерної документації.
5. Відсутня інформація щодо залучення або незалучення субпідрядника до виконання робіт згідно пункту 1 Розділу III тендерної документації.
Учасник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Учасника, також ці дії порушують норми Закону України «Пропублічні закупівлі» з наступних підстав: Відповідно до п. 2.3 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Зазначаємо, що 08.09.20 та 09.09.20 під час процедури Оцінки не було оприлюднено Вимогу Замовника про виправлення невідповідностей в документах.
11.09.2020 Замовником оприлюднено протокол обрання переможцем ТОВ «Моноліт-Центр» з пропозицією 2 663 050,00 грн з ПДВ, що перевищує пропозицію ТОВ «ЕНЕРГІЯ С» на 263 050,01 грн.
Вважаємо,що таким чином Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2.максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Учасник є по-перше сумлінним виконавцем своїх зобов’язань, в тому числі й щодо додержання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», по-друге є Учасником відповідної процедури, має бездоганну репутацію та єдиний, що має реальний досвід реалізації аналогічних проектів, підтверджений відгуками минулого Замовника в особі Управління міського господарства Новогродівської міської ради та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Учасник є реальним учасником ринку послуг з будівництва, реконструкції та елекромонтажу.
Своїми деструктивними діями Замовник дає підстави для розуміння про відсутність інтересу в раціоналізації витрат на виконання робіт, зменшенні їх вартості без втрати якості таких робіт. Такі дії Замовника можуть бути розцінені як учасниками публічної закупівлі, так і контролюючими органами, як саботаж державної програми Президента України «Велике будівництво». Нами, як Учасником публічної закупівлі, запропонована об’єктивна та найменша вартість виконання необхідних Замовнику робіт, що надасть йому можливість зекономити бюджетні кошти, що в майбутньому може призвести до відновлення більшої кількості об’єктів будівництва в наявному бюджеті.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника у строк до 18.09.2020 року включно: надати вмотивовану відповідь на дану вимогу, скасувати рішення про обрання ТОВ «Моноліт Центр» переможцем, скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ЕНЕРГІЯ С», у зв’язку з безпідставністю, надати можливість Учаснику пред’явити для вивчення документи, які на думку тендерного комітету не відповідали вимогам тендерної документації та прийняти пропозицію ТОВ «ЕНЕРГІЯ С» як найбільш економічно вигідну. У разі ігнорування зазначених вимог або їх незадоволення, наше Підприємство буде вимушено звернутися до Антимонопольного Комітету України, НАЗК та до інших контролюючих органів. Також наше Підприємство буде змушене звернутись до засобів масової інформації з метою надання публічності вказаної ситуації та отримання підтримки громадськості.
Розгорнути
Згорнути
07.09.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого Учасник надав ціну у розмірі 2 399 999,99 грн з ПДВ, яка є найбільш економічно вигідною. Ціна ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ" у розмірі 2 145 872,00 грн до уваги не береться, бо має всі ознаки технічного учасника торгів.
Однак, 09.09.2020 року Протоколом засідання тендерного комітету Департамента житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГІЯ С» на закупівлю робіт за об’єктом ID № UA-2020-08-13-000266-a. Вказане вище рішення обґрунтовано тим, що за результатами розгляду пропозиції Учасника членами тендерного комітету встановлено невідповідності вимогам тендерної документації в пропозиції Учасника, а саме:
1. До ціни тендерної пропозиції не додані підтверджуючі розрахунки(обгрунтування) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно вимог п.6 розділу III тендерної документації;
2. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів складена не за формоюзгідно вимог п.1.3 Додатку 2. Всупереч вимогам п.5 розділу III відсутнє документальне підтвердження виконання аналогічного договору - довідки про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, та акти, складених за формою КБ-2в, які надані у складі тендерної пропозиції, не підтверджують виконання договору у повному обсязі, не містять дат підписання;
3. Не наданий заповнений проект договору із додатками згідно вимог пункту 4 Розділу VI тендерної документації.
4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації: не містить реквізитів згідно вимог пункту 1 Розділу III тендерної документації; не вказані повні ім’я та по батькові працівників; надані посвідчення щодо перевірки знань з питань охорони праці не мають перекладу українською мовою згідно вимог пункту 7 розділу І тендерної документації.
5. Відсутня інформація щодо залучення або незалучення субпідрядника до виконання робіт згідно пункту 1 Розділу III тендерної документації.
Учасник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Учасника, також ці дії порушують норми Закону України «Пропублічні закупівлі» з наступних підстав: Відповідно до п. 2.3 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Зазначаємо, що 08.09.20 та 09.09.20 під час процедури Оцінки не було оприлюднено Вимогу Замовника про виправлення невідповідностей в документах.
11.09.2020 Замовником оприлюднено протокол обрання переможцем ТОВ «Моноліт-Центр» з пропозицією 2 663 050,00 грн з ПДВ, що перевищує пропозицію ТОВ «ЕНЕРГІЯ С» на 263 050,01 грн.
Вважаємо,що таким чином Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2.максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Учасник є по-перше сумлінним виконавцем своїх зобов’язань, в тому числі й щодо додержання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», по-друге є Учасником відповідної процедури, має бездоганну репутацію та єдиний, що має реальний досвід реалізації аналогічних проектів, підтверджений відгуками минулого Замовника в особі Управління міського господарства Новогродівської міської ради та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Учасник є реальним учасником ринку послуг з будівництва, реконструкції та елекромонтажу.
Своїми деструктивними діями Замовник дає підстави для розуміння про відсутність інтересу в раціоналізації витрат на виконання робіт, зменшенні їх вартості без втрати якості таких робіт. Такі дії Замовника можуть бути розцінені як учасниками публічної закупівлі, так і контролюючими органами, як саботаж державної програми Президента України «Велике будівництво». Нами, як Учасником публічної закупівлі, запропонована об’єктивна та найменша вартість виконання необхідних Замовнику робіт, що надасть йому можливість зекономити бюджетні кошти, що в майбутньому може призвести до відновлення більшої кількості об’єктів будівництва в наявному бюджеті.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника у строк до 18.09.2020 року включно: надати вмотивовану відповідь на дану вимогу, скасувати рішення про обрання ТОВ «Моноліт Центр» переможцем, скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ЕНЕРГІЯ С», у зв’язку з безпідставністю, надати можливість Учаснику пред’явити для вивчення документи, які на думку тендерного комітету не відповідали вимогам тендерної документації та прийняти пропозицію ТОВ «ЕНЕРГІЯ С» як найбільш економічно вигідну. У разі ігнорування зазначених вимог або їх незадоволення, наше Підприємство буде вимушено звернутися до Антимонопольного Комітету України, НАЗК та до інших контролюючих органів. Також наше Підприємство буде змушене звернутись до засобів масової інформації з метою надання публічності вказаної ситуації та отримання підтримки громадськості.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 15:58
Відхилити вимогу (ідентифікатор UA-2020-08-13-000266-a.a1), що була подана 11.09.2020 о 14:45, по закупівлі Роботи по проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка,
вул. Мічуріна, 36» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-000266-a) та залишити протокольне рішення тендерного комітету з організації та проведення процедури закупівлі від 09.09.2020 №23 без змін.
вул. Мічуріна, 36» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-000266-a) та залишити протокольне рішення тендерного комітету з організації та проведення процедури закупівлі від 09.09.2020 №23 без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "Моноліт-Центр" |
2 663 050,00
UAH з ПДВ
|
2 663 050,00
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 2 529 897.50 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С" |
2 449 249,40
UAH з ПДВ
|
2 399 999,99
UAH з ПДВ
|
1 | 2 399 999.99 | Документи |
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ" |
2 714 842,00
UAH з ПДВ
|
2 145 872,00
UAH з ПДВ
|
1 | 2 145 872 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ" #43369270 |
Відхилено |
2 145 872,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 17:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С" #38789486 |
Відхилено |
2 399 999,99
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 17:08
|
ТОВ "Моноліт-Центр" #34722653 |
Переможець |
2 663 050,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:10
|
ДУ 4 до договору 645.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 16:12
|
ДУ 3 до договору 645.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2020 08:55
|
Дод угода 2 до договору 645.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 13:00
|
дод уг 1 до дог 645.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 16:29
|
Договір 645 від 24 09 2020 (Мічуріна 36).pdf | укладений |
24 вересня 2020 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 645 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 645 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 645 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 645 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |