Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи про проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка, вул. Мічуріна, 36»
Очікувана вартість
2 727 601,20 UAH
UA-2020-08-13-000266-a 39250f84a7e14431b661bd2c3df4f1c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Ігорівна

+380663730677
+380626420137
iva-ois@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 33838679
Вебсайт: http://donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20
Контактна особа: Олеся Ігорівна
+380663730677,+380626420137
iva-ois@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 08:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:57
Очікувана вартість: 2 727 601,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 276,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13638 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи про проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка, вул. Мічуріна, 36»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84483, Україна, Донецька область, м. Новогродівка, вул. Мічуріна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору «Замовник» може перерахувати «Підряднику» аванс до 30% річного обсягу фінансування. «Підрядник» зобов'язується використати одержаний аванс відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). По закінченні терміну невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». «Підрядник» зобов'язується використати одержаний аванс відповідно до вимог п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Остаточна оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання акту прийому-передачі, оформленого в порядку передбаченому діючим законодавством України. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання : 5%
у строк, що складає менш ніж 80 % строку виконання робіт: 5%
у строк від 81 % до 90 % строку виконання робіт: 3%
у строк, що складає більше 91 %, включно до 99% строку виконання робіт: 1%
у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документального забезпечення закупівлі
Дата подання: 13 серпня 2020 13:40
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:32
Просимо надати у разі наявності проект на реконструкцію внутрішньо будинкової електричної мережи загального призначення багатоквартирного житлового будинку погоджений з ЛЕО для визначення обсягів, використання матеріалів та техніки, необхідних для складання цінової пропозиції.
Відповідь: Інформація щодо обсягів, використання матеріалів та техніки для складання цінової пропозиції Учасника наведена у Додатку №9 до документації до закупівлі.
Щодо документального забезпечення закупівлі
Дата подання: 14 серпня 2020 13:27
Дата відповіді: 14 серпня 2020 13:56
Чи є проект на реконструкцію внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку?
Відповідь: Доброго дня! Так, проєкт є в наявності із позитивним експертним звітом по ньому.
Щодо документального забезпечення закупівлі
Дата подання: 14 серпня 2020 14:10
Дата відповіді: 14 серпня 2020 14:22
Доброго дня! Просимо надати проект на реконструкцію внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку.
Відповідь: Із проєктом Учасник може ознайомитися в приміщені департаменту за адресою: бул. Машинобудівників, буд. 20, каб. 2, попередньо узгодивши час прибуття, але не пізніше дати закінчення періоду уточнень.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-000266-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С", Код ЄДРПОУ:38789486
Дата подання: 11 вересня 2020 14:45
Вимога
Департаментом житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) № UA-2020-08-13-000266-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГІЯ С» (надалі - Учасник) виявило бажання прийняти участь у даному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Роботи про проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка, вул. Мічуріна, 36»
07.09.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого Учасник надав ціну у розмірі 2 399 999,99 грн з ПДВ, яка є найбільш економічно вигідною. Ціна ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ" у розмірі 2 145 872,00 грн до уваги не береться, бо має всі ознаки технічного учасника торгів.
Однак, 09.09.2020 року Протоколом засідання тендерного комітету Департамента житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГІЯ С» на закупівлю робіт за об’єктом ID № UA-2020-08-13-000266-a. Вказане вище рішення обґрунтовано тим, що за результатами розгляду пропозиції Учасника членами тендерного комітету встановлено невідповідності вимогам тендерної документації в пропозиції Учасника, а саме:
1. До ціни тендерної пропозиції не додані підтверджуючі розрахунки(обгрунтування) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно вимог п.6 розділу III тендерної документації;
2. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів складена не за формоюзгідно вимог п.1.3 Додатку 2. Всупереч вимогам п.5 розділу III відсутнє документальне підтвердження виконання аналогічного договору - довідки про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, та акти, складених за формою КБ-2в, які надані у складі тендерної пропозиції, не підтверджують виконання договору у повному обсязі, не містять дат підписання;
3. Не наданий заповнений проект договору із додатками згідно вимог пункту 4 Розділу VI тендерної документації.
4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації: не містить реквізитів згідно вимог пункту 1 Розділу III тендерної документації; не вказані повні ім’я та по батькові працівників; надані посвідчення щодо перевірки знань з питань охорони праці не мають перекладу українською мовою згідно вимог пункту 7 розділу І тендерної документації.
5. Відсутня інформація щодо залучення або незалучення субпідрядника до виконання робіт згідно пункту 1 Розділу III тендерної документації.

Учасник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Учасника, також ці дії порушують норми Закону України «Пропублічні закупівлі» з наступних підстав: Відповідно до п. 2.3 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Зазначаємо, що 08.09.20 та 09.09.20 під час процедури Оцінки не було оприлюднено Вимогу Замовника про виправлення невідповідностей в документах.
11.09.2020 Замовником оприлюднено протокол обрання переможцем ТОВ «Моноліт-Центр» з пропозицією 2 663 050,00 грн з ПДВ, що перевищує пропозицію ТОВ «ЕНЕРГІЯ С» на 263 050,01 грн.
Вважаємо,що таким чином Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2.максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Учасник є по-перше сумлінним виконавцем своїх зобов’язань, в тому числі й щодо додержання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», по-друге є Учасником відповідної процедури, має бездоганну репутацію та єдиний, що має реальний досвід реалізації аналогічних проектів, підтверджений відгуками минулого Замовника в особі Управління міського господарства Новогродівської міської ради та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Учасник є реальним учасником ринку послуг з будівництва, реконструкції та елекромонтажу.
Своїми деструктивними діями Замовник дає підстави для розуміння про відсутність інтересу в раціоналізації витрат на виконання робіт, зменшенні їх вартості без втрати якості таких робіт. Такі дії Замовника можуть бути розцінені як учасниками публічної закупівлі, так і контролюючими органами, як саботаж державної програми Президента України «Велике будівництво». Нами, як Учасником публічної закупівлі, запропонована об’єктивна та найменша вартість виконання необхідних Замовнику робіт, що надасть йому можливість зекономити бюджетні кошти, що в майбутньому може призвести до відновлення більшої кількості об’єктів будівництва в наявному бюджеті.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника у строк до 18.09.2020 року включно: надати вмотивовану відповідь на дану вимогу, скасувати рішення про обрання ТОВ «Моноліт Центр» переможцем, скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ЕНЕРГІЯ С», у зв’язку з безпідставністю, надати можливість Учаснику пред’явити для вивчення документи, які на думку тендерного комітету не відповідали вимогам тендерної документації та прийняти пропозицію ТОВ «ЕНЕРГІЯ С» як найбільш економічно вигідну. У разі ігнорування зазначених вимог або їх незадоволення, наше Підприємство буде вимушено звернутися до Антимонопольного Комітету України, НАЗК та до інших контролюючих органів. Також наше Підприємство буде змушене звернутись до засобів масової інформації з метою надання публічності вказаної ситуації та отримання підтримки громадськості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 15:58
Відхилити вимогу (ідентифікатор UA-2020-08-13-000266-a.a1), що була подана 11.09.2020 о 14:45, по закупівлі Роботи по проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка,
вул. Мічуріна, 36» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-000266-a) та залишити протокольне рішення тендерного комітету з організації та проведення процедури закупівлі від 09.09.2020 №23 без змін.

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 14:45
вимога Мічурина 36.PDF

Документи

14 вересня 2020 15:58
протокол 33.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Моноліт-Центр" 2 663 050,00
UAH з ПДВ
2 663 050,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 2 529 897.50 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С" 2 449 249,40
UAH з ПДВ
2 399 999,99
UAH з ПДВ
1 2 399 999.99 Документи
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ" 2 714 842,00
UAH з ПДВ
2 145 872,00
UAH з ПДВ
1 2 145 872 Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 15:22
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:19
Довідка торгівля людьми.pdf
16 вересня 2020 15:19
Довідка МВС.pdf
15 вересня 2020 09:15
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:12
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:11
G8204.20.7z
04 вересня 2020 18:11
41. Лист з банку.pdf
04 вересня 2020 18:11
37. Сертифікат ISO.PDF
04 вересня 2020 18:11
35. ПДВ копія та оригінал.pdf
04 вересня 2020 18:11
25. Доп. угоди Роддом.pdf
04 вересня 2020 18:11
24. Доп. угоди ЦНАП.pdf
04 вересня 2020 18:11
16 .Довідка субпідрядник.pdf
04 вересня 2020 18:11
5. Відгуки цнап і роддом.pdf
04 вересня 2020 18:11
4 .Банківські довідки.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 12:43
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:42
Цінова пропозиція.PDF
04 вересня 2020 12:42
Статут з доповненнями(2).pdf
04 вересня 2020 12:42
Српавка с банка 1.pdf
04 вересня 2020 12:42
Справка з банку 2.pdf
04 вересня 2020 12:42
сертифікат ісо.PDF
04 вересня 2020 12:42
Реєстр документів.PDF
04 вересня 2020 12:42
про надання транспорту.PDF
04 вересня 2020 12:42
Наявність працівників.pdf
04 вересня 2020 12:42
Матеріально тех база.PDF
04 вересня 2020 12:42
Ліцензія.PDF
04 вересня 2020 12:42
Лист платоспоможн_сть.rar
04 вересня 2020 12:42
Захист довкілля.PDF
04 вересня 2020 12:42
Договірна ціна.PDF
04 вересня 2020 12:42
Даны про АВК.PDF
04 вересня 2020 12:42
відсутність санкцій.PDF
04 вересня 2020 12:42
Відомості про учасника.PDF
04 вересня 2020 12:42
відгук Центр 35 001.jpg
04 вересня 2020 12:42
Відгук Паркова 56 001.jpg
04 вересня 2020 12:42
відгук Мич 38 001.jpg
04 вересня 2020 12:42
відгук Мич 2 001.jpg
04 вересня 2020 12:42
Витяг ПДВ.PDF
04 вересня 2020 12:42
Ведомость обсягів робіт.PDF
04 вересня 2020 12:42
Аналогічні договори.PDF

Публічні документи

04 вересня 2020 16:53
Катрич_реквизиты.docx
04 вересня 2020 16:53
Катрич_уставные.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Моноліт-Центр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С"

ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ"
#43369270
Відхилено 2 145 872,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 17:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С"
#38789486
Відхилено 2 399 999,99
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 17:08
ТОВ "Моноліт-Центр"
#34722653
Переможець 2 663 050,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Моноліт-Центр"
#34722653
2 663 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:10
ДУ 4 до договору 645.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:12
ДУ 3 до договору 645.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:11
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 08:55
Дод угода 2 до договору 645.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 08:55
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 13:00
дод уг 1 до дог 645.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 12:59
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 16:29
Договір 645 від 24 09 2020 (Мічуріна 36).pdf укладений
24 вересня 2020 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 645
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 645
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 645
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 645
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 551 023,86
UAH (в тому числі ПДВ 425 170,64 UAH)