Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О120903 Компаніївка-Сасівка-Губівка-Калинівка на ділянці км 10+000 - км 21+200
Current average repair of the public road of local significance О120903 Kompaniyivka-Sasivka-Gubivka-Kalynivka on the section km 10 + 000 - km 21 + 200
Очікувана вартість
92 664 225,00 UAH
UA-2020-08-12-009467-a 7d26ea067377477ab61f4a9744692e4b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Горпинченко

+380522320635 torgy_amd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Контактна особа: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG"
National ID: 42852223
Contact point: Serhiy Gorpinchenko
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Additional contacts: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 22:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2020 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 01:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:00
Очікувана вартість: 92 664 225,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 463 321,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 926000 UAH
Publication date: 12 серпня 2020 22:43
Enquiries until: 12 вересня 2020 01:00
Complaints submission until: до 18 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 вересня 2020 01:00

Information

Estimated total value: 92 664 225 UAH including VAT
Minimal lowering step: 463 321 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2; Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації; Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації; ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”
Розгорнути Згорнути
Location of the customer: Kropyvnytskyi, street Preobrazhenskaya, bldg. 2; Category of the Customer: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law; Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian; Scope of works: according to the requirements of the tender documentation; Security of tender offers and security of the contract: guarantee, conditions of providing according to requirements of the tender documentation;
GBN G.1-218-182: 2011 “Repair of public roads. Types of repairs and lists of works ”
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О120903 Компаніївка-Сасівка-Губівка-Калинівка на ділянці км 10+000 - км 21+200

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення , О120903
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public road of local significance О120903 Kompaniyivka-Sasivka-Gubivka-Kalynivka on the section km 10 + 000 - km 21 + 200
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Субвенція з державного бюджету Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Субвенція з державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 19:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 19:35
Додаток 3 .doc
11 вересня 2020 19:35
ТД ПСР Компаніївка-Сасівка .doc
11 вересня 2020 19:35
Додаток 2 (1).doc
11 вересня 2020 19:35
Перелік змін до тендерної документації.doc
11 вересня 2020 19:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 22:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 19:35
Додаток 3 .doc
12 серпня 2020 22:43
Додаток 3.doc
11 вересня 2020 19:35
ТД ПСР Компаніївка-Сасівка .doc
12 серпня 2020 22:43
ТД ПСР Компаніївка-Сасівка .docx
11 вересня 2020 19:35
Додаток 2 (1).doc
12 серпня 2020 22:43
Додаток 2.doc
11 вересня 2020 19:35
Перелік змін до тендерної документації.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 жовтня 2020
UA-2020-08-12-009467-a7d26ea067377477ab61f4a9744692e4b
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ГЕЛОР ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 17:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 15:51
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 17:00

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Виявлені невідповідності: В складі пропозиції учаснико наданий договір №02/01/20 від 02.01.20р. в п.9.5 якого зазначено термін його дії до 31.12.20р. В складі пропозиції учасника надана транспортна схема в якій різниться відстань перевезення (в населеному пункті/поза населеним пунктом) вказана в таблиці «Транспотна схема» та в п. 2 нижче зазначеної таблиці. В складі пропозиції надані відгуки від балансоутримувача за наданим(ми) аналогічним договором(и) в яких відсутня інформація стосовно акту(ів) прийняття робіт з поточного середнього ремонту, який свідчить про повне виконання робіт В «довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації» » відсутній: -Інженер-проектувальник (напрямок - проектування у частині технології будівельного виробництва) та відповідний сертифікат інженерно-будівельного проектування на даного працівника Також у вищезазначеній довідці зазначений інженер проектувальник автомобільних доріг Сагайдак Костянтин Олександрович стосовно якого наданий сертифікат за напрямком: « інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. В складі пропозиції учасника надана транспортна схема в якій різниться відстань перевезення (в населеному пункті/поза населеним пунктом) вказана в таблиці «Транспотна схема» та в п. 2 нижче зазначеної таблиці. Невідповідність вимогам: Додатку 1 Тендерної документації Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1 Додаткову угоду до договору №02/01/20 від 02.01.20р. стосовно подовження терміну його дії до 31.12.21р. чи триваліший термін або інший договір з терміном дії до 31.12.21р. чи триваліший термін на надання послуг (оренди, тощо) технічних засобів що є предметом наданого договору. 2.Транспортна схема в якій приведена у відповідність відстань перевезення (в населеному пункті/поза населеним пунктом) вказана в таблиці «Транспотна схема» та в п. 2 нижче зазначеної таблиці. 3. відгуки від балансоутримувача за наданим(ми) аналогічним договором(и) в яких міститься інформація стосовно акту(ів) прийняття робіт з поточного середнього ремонту, який свідчить про повне виконання робіт. 4. Оновлену «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації» із зазначенням в ній Інженера-проектувальник (напрямок - проектування у частині технології будівельного виробництва) та інженера проектувальника автомобільних доріг (замість Сагайдака Костянтина Олександровича у якого сертифікат іншого спрямування) 5. Сертифікати інженерно-будівельного проектування відповідного напрямку стосовно: - інженера-проектувальника за напрямком проектування у частині технології будівельного виробництва) - інженера проектувальника автомобільних доріг. 6. накази про призначення (переведення) на посаду або цивільно-правові угоди стосовно: - інженера-проектувальника за напрямком проектування у частині технології будівельного виробництва) - інженера проектувальника автомобільних доріг.

Документи

22 вересня 2020 01:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 вересня 2020 18:26
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:24
Проектна частина.rar
21 вересня 2020 18:24
Працівники_додатки.pdf
21 вересня 2020 18:24
Постійні довідки.pdf
21 вересня 2020 18:24
Змінні довідки.pdf
21 вересня 2020 18:24
Досвід роботи_додатки.pdf
21 вересня 2020 18:24
Договора поставки.pdf
21 вересня 2020 18:24
Договора по техніці.pdf
21 вересня 2020 18:24
Гаранія Компаніївка.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Виявлені невідповідності: Згідно Додатку 1 Тендерної документації - На кожного працівника, якого перераховано в довідці «Про інженерно-технічних працівників» , Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом. У наданій в складі пропозиції Учасника довідці «Про інженерно-технічних працівників» в п. 11 зазначений механік – Фрицак Віталій Іванович стосовно якого надана копія документу про наявність середньої (середньої-спеціальної) освіти Невідповідність вимогам Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Документ (копія диплому) стосовно Фрицака В. І., що свідчить про наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом або оновлену довідку «Про інженерно-технічних працівників» (далі – довідка) із зазначенням інженерно-технічних працівників (в необхідній кількості) стосовно яких наявні дипломи про наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом. У разі зазначення в оновленій довідці нових працівників, не зазначених в первинній довідці, стосовно них надати: - копії дипломів про наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом.); - Копії наказів про призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці. - копію таблиці 6, зареєстрованого у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Інформація наведена в таблиці 6 звіту має містити відомості про всіх працівників, вказаних в довідці «Про інженерно-технічних працівників». Або учасник може надати Повідомлення про прийняття на роботу, складене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 разом з квитанцією №2 про прийняття пакету на кожного такого працівника.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

22 вересня 2020 01:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 жовтня 2020 16:42
Електронний підпис
16 жовтня 2020 08:38
Електронний підпис
16 жовтня 2020 08:37
Довідка МВС (13.10.20).pdf
16 жовтня 2020 08:37
Довідка (ст.17).pdf
05 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:27
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:27
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:15
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:11
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:10
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:09
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:08
20) Звіт по зарплаті.rar
22 вересня 2020 00:08
20) Звіт по зарплаті.pdf
21 вересня 2020 23:26
Електронний підпис
21 вересня 2020 23:26
Електронний підпис
21 вересня 2020 20:17
Електронний підпис
21 вересня 2020 20:17
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:54
9) Сертифікати ISO.pdf
21 вересня 2020 18:54
25) Інші документи.pdf
21 вересня 2020 18:54
24) Договір.pdf
21 вересня 2020 18:54
20) Звіт по зарплаті.pdf
21 вересня 2020 18:54
2) Захист довкілля.pdf
21 вересня 2020 18:54
19) Довідка працівників.pdf
21 вересня 2020 18:54
12) Транспортна схема.pdf
21 вересня 2020 18:54
1) Стаття 17.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Виявлені невідповідності: В складі пропозиції відсутні: - накази про призначення (переведення) на посаду та на наступних працівників : Древаль Євген Віталійович, Дорошенко Володимир Олександрович, Майданюк Сергій Анатолійович, Тонеян Арсен Саакович, Тонеян Акоб Араікович, Тонеян Арут Араікович, Тонеян Карлен Араікович, Падалиця Віктор Володимирович - відомості в таблиці 6, зареєстрованого у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" або Повідомлення про прийняття на роботу, складене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 разом з квитанцією №2 стосовно наступних працівників: Древаль Євген Віталійович, Дорошенко Володимир Олександрович, Майданюк Сергій Анатолійович, Тонеян Арсен Саакович, Тонеян Акоб Араікович, Тонеян Арут Араікович, Тонеян Карлен Араікович, Падалиця Віктор Володимирович, Мерзлий Михайло Михайлович. В «довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації» » відсутній: -Інженер-проектувальник (напрямок - проектування у частині технології будівельного виробництва) та відповідний сертифікат інженерно-будівельного проектування на даного працівника Також у вищезазначеній довідці зазначений інженер проектувальник автомобільних доріг Сагайдак Костянтин Олександрович стосовно якого наданий сертифікат за напрямком: « інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. В складі пропозиції учасника надана транспортна схема в якій різниться відстань перевезення (в населеному пункті/поза населеним пунктом) вказана в таблиці «Транспотна схема» та в п. 2 нижче зазначеної таблиці. Невідповідність вимогам: Додатку 1 Тендерної документації Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накази про призначення (переведення) на посаду та на наступних працівників : Древаль Євген Віталійович, Дорошенко Володимир Олександрович, Майданюк Сергій Анатолійович, Тонеян Арсен Саакович, Тонеян Акоб Араікович, Тонеян Арут Араікович, Тонеян Карлен Араікович, Падалиця Віктор Володимирович 2.Відомості в таблиці 6, зареєстрованого у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" або Повідомлення про прийняття на роботу, складене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 разом з квитанцією №2 стосовно наступних працівників: Древаль Євген Віталійович, Дорошенко Володимир Олександрович, Майданюк Сергій Анатолійович, Тонеян Арсен Саакович, Тонеян Акоб Араікович, Тонеян Арут Араікович, Тонеян Карлен Араікович, Падалиця Віктор Володимирович, Мерзлий Михайло Михайлович. 3. Оновлену «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації» із зазначенням в ній Інженера-проектувальник (напрямок - проектування у частині технології будівельного виробництва) та інженера проектувальника автомобільних доріг (замість Сагайдака Костянтина Олександровича у якого сертифікат іншого спрямування) 4. Сертифікати інженерно-будівельного проектування відповідного напрямку стосовно: - інженера-проектувальника за напрямком проектування у частині технології будівельного виробництва) - інженера проектувальника автомобільних доріг. 5. накази про призначення (переведення) на посаду або цивільно-правові угоди стосовно: - інженера-проектувальника за напрямком проектування у частині технології будівельного виробництва) - інженера проектувальника автомобільних доріг. 6. Оновлену транспортну схему в якій приведена у відповідність відстань перевезення (в населеному пункті/поза населеним пунктом) вказана в таблиці «Транспотна схема» та в п. 2 нижче зазначеної таблиці.

Документи

22 вересня 2020 01:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
03 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
03 жовтня 2020 13:51
ПКД-Документи.pdf
03 жовтня 2020 13:51
ПКД-Лист+Довідка.pdf
03 жовтня 2020 13:51
ПП Ефект - Квитанції-2.PDF
22 вересня 2020 00:24
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:24
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:20
ТЗ-Компаніївка-Сасівка.pdf
22 вересня 2020 00:20
Табл.6+прийом.pdf
22 вересня 2020 00:20
Договор ПКД_Досвід.pdf
22 вересня 2020 00:20
Сертифікати ISO.pdf
22 вересня 2020 00:20
Дорошенко - майстер.pdf
22 вересня 2020 00:20
АБЗ - Договір+Листи.pdf
22 вересня 2020 00:20
Документи по АВК.pdf
22 вересня 2020 00:20
Довідки.pdf
22 вересня 2020 00:20
Довідки_ст.17.pdf
22 вересня 2020 00:20
Витяг із Статуту.7z
22 вересня 2020 00:20
Банківська ліцензі1.7z
22 вересня 2020 00:20
Протокол НР.7Z
22 вересня 2020 00:20
довідка 926 000_1.jpg
22 вересня 2020 00:20
погодження2.pdf
22 вересня 2020 00:20
Лист для клієнті1.7z
22 вересня 2020 00:20
виписка 926 000.jpg
22 вересня 2020 00:20
Гарантія 7976-20.7z
22 вересня 2020 00:20
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 вересня 2020 00:20
oledata.rar
22 вересня 2020 00:19
Фінзвіт 2019-2018.PDF
22 вересня 2020 00:19
Статут.pdf
22 вересня 2020 00:19
Стаття 16 - Довідка ІТР.pdf
22 вересня 2020 00:19
Проектанти - Сертифікат.pdf
22 вересня 2020 00:19
Фінзвіт 1-2кв 2020.PDF
22 вересня 2020 00:19
Інф.субпідряд.pdf
22 вересня 2020 00:19
1ДФ 1-2кв 2020.PDF
22 вересня 2020 00:19
Інф.довідка_субпідряд.pdf
22 вересня 2020 00:19
Довідки_Тех.якості.pdf
22 вересня 2020 00:19
АБЗ-Олександрія.pdf
22 вересня 2020 00:19
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕЛОР ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 92 000 000,00
UAH з ПДВ
88 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" 88 031 000,00
UAH з ПДВ
88 031 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 16:42
Електронний підпис
16 жовтня 2020 08:38
Електронний підпис
16 жовтня 2020 08:37
Довідка МВС (13.10.20).pdf
16 жовтня 2020 08:37
Довідка (ст.17).pdf
05 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:27
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:27
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:15
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:11
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:10
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:09
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:08
20) Звіт по зарплаті.rar
22 вересня 2020 00:08
20) Звіт по зарплаті.pdf
21 вересня 2020 23:26
Електронний підпис
21 вересня 2020 23:26
Електронний підпис
21 вересня 2020 20:17
Електронний підпис
21 вересня 2020 20:17
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:54
9) Сертифікати ISO.pdf
21 вересня 2020 18:54
25) Інші документи.pdf
21 вересня 2020 18:54
24) Договір.pdf
21 вересня 2020 18:54
20) Звіт по зарплаті.pdf
21 вересня 2020 18:54
2) Захист довкілля.pdf
21 вересня 2020 18:54
19) Довідка працівників.pdf
21 вересня 2020 18:54
12) Транспортна схема.pdf
21 вересня 2020 18:54
1) Стаття 17.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
03 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
03 жовтня 2020 13:51
ПКД-Документи.pdf
03 жовтня 2020 13:51
ПКД-Лист+Довідка.pdf
03 жовтня 2020 13:51
ПП Ефект - Квитанції-2.PDF
22 вересня 2020 00:24
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:24
Електронний підпис
22 вересня 2020 00:20
ТЗ-Компаніївка-Сасівка.pdf
22 вересня 2020 00:20
Табл.6+прийом.pdf
22 вересня 2020 00:20
Договор ПКД_Досвід.pdf
22 вересня 2020 00:20
Сертифікати ISO.pdf
22 вересня 2020 00:20
Дорошенко - майстер.pdf
22 вересня 2020 00:20
АБЗ - Договір+Листи.pdf
22 вересня 2020 00:20
Документи по АВК.pdf
22 вересня 2020 00:20
Довідки.pdf
22 вересня 2020 00:20
Довідки_ст.17.pdf
22 вересня 2020 00:20
Витяг із Статуту.7z
22 вересня 2020 00:20
Банківська ліцензі1.7z
22 вересня 2020 00:20
Протокол НР.7Z
22 вересня 2020 00:20
довідка 926 000_1.jpg
22 вересня 2020 00:20
погодження2.pdf
22 вересня 2020 00:20
Лист для клієнті1.7z
22 вересня 2020 00:20
виписка 926 000.jpg
22 вересня 2020 00:20
Гарантія 7976-20.7z
22 вересня 2020 00:20
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 вересня 2020 00:20
oledata.rar
22 вересня 2020 00:19
Фінзвіт 2019-2018.PDF
22 вересня 2020 00:19
Статут.pdf
22 вересня 2020 00:19
Стаття 16 - Довідка ІТР.pdf
22 вересня 2020 00:19
Проектанти - Сертифікат.pdf
22 вересня 2020 00:19
Фінзвіт 1-2кв 2020.PDF
22 вересня 2020 00:19
Інф.субпідряд.pdf
22 вересня 2020 00:19
1ДФ 1-2кв 2020.PDF
22 вересня 2020 00:19
Інф.довідка_субпідряд.pdf
22 вересня 2020 00:19
Довідки_Тех.якості.pdf
22 вересня 2020 00:19
АБЗ-Олександрія.pdf
22 вересня 2020 00:19
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 88 030 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 18:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 18:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
88 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 17:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 18:15
286.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 18:13
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 15:12
196-346-20 (Сасівка).pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 18:45
ДУ 159-1-346-20 Сасівка.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 18:43
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 14:26
ДУ 146-346-20.pdf зміни до договору
20 липня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 09:48
ДУ 141-346-20.pdf зміни до договору
19 липня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 10:05
ДУ 84-346-20 Сасівка.pdf зміни до договору
18 травня 2021 10:05
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 08:48
ДУ Компаніївка 21+200.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 08:47
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 08:58
ДУ Компаніївка 54-346-20 від 01.04.2021.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 08:56
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:14
515-346-20 Кмп.-Сас+ПКД.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 11:54
346-20 (Сасівка).pdf укладений
03 листопада 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 346/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 515/346/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна суми бюджетного забов`язання та зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 346/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/346/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до умов попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 346/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 62/346/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану фінансування послуг
Номер договору про закупівлю: 346/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 84/346/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану фінансування послуг
Номер договору про закупівлю: 346/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 141/346/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 346/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 146/346/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення додатку до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 346/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 159/1/436/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення додатку до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 346/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 196/346/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 346/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/346/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 82 949 771,20
UAH (в тому числі ПДВ 13 824 961,86 UAH)