Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресую м. Київ, бульвар Дружби народів, 28», код за ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проєктування.
Очікувана вартість
1 103 000,00 UAH
UA-2020-08-12-009413-a 5ead8acb65ed4ca1809ff759469115a2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Швець

+380442000642 v.shvets@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Валерій Швець
+380442000642
v.shvets@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 21:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 20:00
Очікувана вартість: 1 103 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 515,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт до 01.10.2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресую м. Київ, бульвар Дружби народів, 28»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за фактично виконані роботи здійснюється з дати підписання обома Сторонами акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 19:12
Нова редакція оголошення. 18.08.2020.docx
12 серпня 2020 21:54
Додаток_2 пов.pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_6 пов.pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_цоколь.pdf
12 серпня 2020 21:54
Оголош. ПДК від 12.08.2020.docx
12 серпня 2020 21:54
Додаток_3 пов.pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_7 пов.pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_4 пов.pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_1 пов.pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_ підвал.pdf
12 серпня 2020 21:54
дружба 28 надбудова (460х297).pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_5 пов.pdf
18 серпня 2020 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 22:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 19:12
Нова редакція оголошення. 18.08.2020.docx
12 серпня 2020 21:54
Додаток_2 пов.pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_6 пов.pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_цоколь.pdf
12 серпня 2020 21:54
Оголош. ПДК від 12.08.2020.docx
12 серпня 2020 21:54
Додаток_3 пов.pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_7 пов.pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_4 пов.pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_1 пов.pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_ підвал.pdf
12 серпня 2020 21:54
дружба 28 надбудова (460х297).pdf
12 серпня 2020 21:54
Додаток_5 пов.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін виконання робіт
Дата подання: 13 серпня 2020 09:46
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:11
Поясніть будьласка за яким розрахунком ви визначили, що для розроблення ПКД по вашому об'єкту, достатньо 1 місяця? Для розроблення документації по заявленим роботам в завданні на проектування потрібно приблизно 3 місяця, а не 1. Це не реально, якщо не розробляти проект заздалегідь!!! Та які вихідні дані надає замовник? Зроблено чи ні технічне обстеження будівлі? Якщо ні, хто його робить? Прошу надати відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та надаємо наступну відвоідь:Орієнтовний розрахунок терміну виконання розроблення розділів ПКД
Архітектурно будівельні рішення АБ: 20 календарних днів паралельно з ТХ
Технологія ТХ : 15 календарних днів паралельно з ТХ
водопостачання та каналізація: 10 календарних днів від ТХ
опалення, вентиляція та кондиціювання: 10 календарних днів від ТХ
теплопункт: 15 календарних днів від ТХ
електротехнічні рішення: 10 календарних днів від дати завершення інженерних розділів тобто від 20-го календарного дня
енергозбереження та енергоефективність: 10 календарних днів від АБ
системи відеоспостереження: 10 календарних днів від АБ
системи СКС: 10 календарних днів від АБ
система контролю концентрації газу: 10 календарних днів від АБ
системи пожежної сигналізації: 10 календарних днів від АБ
системи аерозольного пожежогасіння в адмінбудівлі: 10 календарних днів від АБ,ТХ
автоматизація комплексна: 10 календарних днів від АБ,ТХ
технологія їдальні та кухні, у відповідності вимог HACCP 10 календарних днів від АБ
кошторисна документація (з урахуванням експертизи проєктно-кошторисної документації, авторського та технічного нагляду) 4 календарних днів від усіх розділів проектування
ескізний або візуалізований розділ по об’єкту (входить в АБ).
Виходячи з вищенаведеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вказано наступне: «Учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі (Додаток 2) сертифікованих на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС2, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче,»
Питання стосовно вихідних данних та технічного обстеження викладені у Додатоку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Аналогічні договори
Дата подання: 13 серпня 2020 15:13
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:12
Доброго дня! За умовами тендерної документації аналогічним договором є договір з виготовлення та/або розроблення проєктної документації (проєктно-кошторисної документації) на будівництво та/або реконструкцію та/або капітальний ремонт об’єктів класу наслідків, не нижче СС2. Чи може вважатися також аналогічним договір на реставрацію/реставраційний ремонт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та надаємо наступну відвоідь: Реставрація – це роботи по зміцненню фізичного стану і поліпшенню зовнішнього вигляду об’єкта, які є науково обґрунтованими і розкривають характерні ознаки споруди, відновлюють пошкоджені і втрачені елементи предметів, які мають музейне значення. Завдання на проектування об’єктів даного виду будівництва складається з урахуванням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-14-2016. Отже договори з реставрації/реставраційного ремонту не відносяться до аналогічних договорів з предмету закупівлі оскільки передбачають інші види робіт.
Терміни та ПОРЯДОК виконання проектних робіт
Дата подання: 15 серпня 2020 11:07
Дата відповіді: 17 серпня 2020 16:09
СТОСОВНО НАДАНОЇ ВІДПОВІДІ ЗАМОВНИКА НА ТЕРМІН ВИКОНАННЯ РОБІТ! Заявлений термін виконання робіт ПКД, являється нереальним та розрахований невірно, навіть при наявності всіх необхідних спеціалістів. Організація та порядок розроблення ПКД приблизно здійснюється наступними етапами: 1. Виконуються обміри та обмірні креслення (по всім заявленим поверхам), а це орієнтовно 15 роб. днів на ваш обсяг; 2. Розробляється розділ АБ - 30 роб. днів та паралельно ТХ (в т.ч. їдальня і кухня) 25 роб. днів (яка погоджується із замовником, де кінцевий термін залежить від часу погодження замовником); 3. Після погодження ТХ, розроблюються паралельно розділи ВК, ОВ, теплопункт, ВС, СКС, газовий аналіз, ПС та ОП, автоматизація, а це десь 30 роб. днів; 4. Розробляється розділ ЕТР - 20 роб. днів; 5. Після всіх розділів виконується кошторисна документація - 15 роб. днів. А тепер рахуємо скільки потрібно часу для розроблення ПКД - 110 роб.днів (приблизний термін виготовлення ПКД). При заявленні термінів виконання ПКД, потрібно враховувати поетапний, технологічний порядок розроблення документації, а не ВСЕ І РАЗОМ !!! ПРОСИМО ПРИВЕСТИ ТЕРМІНИ ВИГОТОВЛЕННЯ ПКД ДО РЕАЛЬНИХ. В іншому випадку присутня корупційна складова по лабіюванню інтересів конкретного виконавця. ПРОСИМО НАДАТИ ВІДПОВІДЬ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь : строки виготовлення проектно-кошторисної документації не визначені чинним законодавством України, та не регламентовані іншими нормативними документами.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає усі необхідні критерії процедури закупівлі, серед яких є і строк виконання робіт.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» 1 096 000,00
UAH з ПДВ
1 096 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 18:42
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:38
Договір.pdf
27 серпня 2020 18:38
4.8. Лист-згода.pdf
27 серпня 2020 18:38
4.1. Опис.pdf
27 серпня 2020 18:38
4. Статут.pdf
27 серпня 2020 18:38
4.5. Лист-гарантія.pdf
27 серпня 2020 18:38
2.2. накази договора.rar
27 серпня 2020 18:38
4.3.1. Лист підписант.pdf
27 серпня 2020 18:38
4.3. Наказ.pdf
27 серпня 2020 18:38
2.1. Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА»
#42031078
Переможець 1 096 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА»
#42031078
1 096 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:22
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 17:16
79_20_ду1 від 15.10.20.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 12:21
79_20.pdf укладений
03 вересня 2020 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завдання на проєктування викласти у наступній редакції: Пункт 2 - Підстава для проєктування -Розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 437-р. «Про передачу нежитлових приміщень у м. Києві до сфери управління Національного агентства з питань запобігання корупції», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2016 р. № 329-р «Про передачу нежитлових приміщень у м. Києві до сфери управління Національного агентства з питань запобігання корупції», Акти приймання-передачі нежитлових приміщень до сфери управління Національного агентства з питань запобігання корупції від 01.07.2020року (б/н) та від 10.06.2016 року № 1. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 30.07.2020 року № 218435569. Акту обстеження окремих приміщень Національного агентства з питань запобігання корупції від 17.07.2020(б/н). Пункт 1111 Черговість проєктування і будівництва-Одна черга з можливістю виділення пускових комплексів. Кількість пускових комплексів визначити робочим проектом.
Номер договору про закупівлю: 79/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова Угода 31 до договору від 02.09.2020 року № 79/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 096 000,00
UAH