Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування, ремонту персональних комп’ютерів (ПК), ноутбуків, принтерів (БФП), джерел безперебійного живлення (ДБЖ), сканерів (Код 50320000-4 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
375 500,00 UAH
UA-2020-08-12-009232-a 8611ee222adb4c8da560476200cc07cf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Яковлева

+380442000642 h.yakovleva@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Галина Яковлева
+380442000642
h.yakovleva@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 19:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 14:59
Очікувана вартість: 375 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 877,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Строк надання Послуг становить: протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання заявки Замовника (на адресу електронної пошти Виконавця або адресу місцезнаходження Виконавця, вказану в розділі ХІІІ Договору).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування, ремонту персональних комп’ютерів (ПК), ноутбуків, принтерів (БФП), джерел безперебійного живлення (ДБЖ), сканерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати за договором (порядок здійснення розрахунків): розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються Замовником у розмірі, вказаному в Специфікації витрат наданих Послуг (Додаток № 2 до Договору) на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг. Оплата Послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у розділі ХІІІ Договору, впродовж 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг. Для здійснення оплати Акт приймання-передачі наданих Послуг повинен бути належним чином оформлений (наявність печатки (за наявності), підписів тощо). До Актів приймання-передачі наданих Послуг Виконавець, додає калькуляції вартості фактично наданих Послуг із зазначенням переліку матеріалів та деталей, які використовувались при наданні кожної Послуги. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 19:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 19:47
Проєкт договору.docx
12 серпня 2020 19:47
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-009232-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 11 вересня 2020 12:02
Неправомірне відхилення
Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» звертається до Національного агентства з питань запобігання корупції у зв’язку з прийняттям рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, що викладене у вигляді «Протоколу розгляду тендерних пропозицій засідання тендерного комітету Національного агентства з питань запобігання корупції Код ЄДРПОУ 40381452, 01103 місто Київ бульвар Дружби народів буд. 28 (категорія замовника: орган державної влади) № 119 від 10.09.2020 року». Вважаємо аргументацію відхилення недостовірною, та вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам Тендерної документації.
При наданні відповіді просимо врахувати наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації Учасники у складі тендерних пропозицій мали надати: «…інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником відповідно до додатка 3 до тендерної документації.»
У Додатках №3, №4 та №5 до Тендерної документації зазначено «Орієнтовний перелік матеріалів та деталей, що будуть використані при наданні послуг», при цьому перелік матеріалів та деталей у кожному Додатку має суттєві розбіжності, що не дає можливості зрозуміти, які товари будуть необхідними для надання послуг Замовнику.
До того ж у Додатку №3 до Тендерної документації зазначено: «У зв’язку з тим, що при виконанні Договору конкретний перелік Послуг та деталей, що потребують заміни, має визначатись за результатами діагностики обладнання, яке входить до Переліку, кількість фактично наданих послуг може відрізнятись (тобто буде залежати від вартості фактично наданих Послуг, але не більше ціни Договору).»
Тому Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» на виконання вимог Тендерної документації надає документ «Інформація щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» №1104-3/01-03 від 27.08.2020 року з ОРІЄНТОВНИМ переліком матеріалів та деталей, що будуть використовуватися при наданні послуг, оскільки остаточний перелік матеріалів та деталей можливо визначити лише після діагностики обладнання, що знаходиться у власності Замовника.
Враховуючи вище викладене, та беручи до уваги, явну помилку Замовника при оформленні Тендерної документації, а саме Додатків №3, №4 та №5, відсутність у документі «Інформація щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» №1104-3/01-03 від 27.08.2020 року позиції «Процесор ноутбука HP 250G5» не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Тому, вимагаємо скасувати рішення, що оформлене у вигляді «Протоколу розгляду тендерних пропозицій засідання тендерного комітету Національного агентства з питань запобігання корупції Код ЄДРПОУ 40381452, 01103 місто Київ бульвар Дружби народів буд. 28 (категорія замовника: орган державної влади) № 119 від 10.09.2020 року», та повернути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» на кваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 17:39
Добрий день!
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Слід зауважити, що ст 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить положень щодо можливості учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, звертатися до замовника з вимогою щодо скасування рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Під час розгляду замовником 10.09.2020 тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» встановлено.
Абзацом 4 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено вимогу щодо завантаження необхідних документів та/або інформації, в тому числі: «інформації та/або документів про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у тому числі відповідної технічної специфікації) згідно із додатком 3 до тендерної документації».
На підтвердження відповідності зазначеній вимозі учасником ТОВ «В.М.» завантажено в електронній системі, зокрема, «Інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» від 27.08.2020 № 1104-03/01-03 (далі – Інформація).
Під час розгляду Інформації було виявлено.
Учасником ТОВ «В.М.» в орієнтовному переліку матеріалів та деталей необхідних для ремонту, що будуть використовуватися при наданні послуг, зазначено материнські плати та процесори з типом роз’єму 1151-2. Запропоновані матеріали не сумісні з обладнанням, що потребує ремонту та обслуговування, яке наведено в таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. У таблиці 2 «Орієнтовний перелік матеріалів та деталей необхідних для ремонту» відсутня інформація про процесор ноутбука НР 250G5, який вимагається додатком 3 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «В.М.» не відповідає умовам технічної специфікації, які встановлено у додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 209 880,00
UAH з ПДВ
209 880,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 304 056,18
UAH з ПДВ
304 056,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:59
Оборотна відідомість.pdf
01 вересня 2020 10:38
Електронний підпис
01 вересня 2020 10:37
Обгрунтування ціни.pdf
27 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:48
Протокол НАЗК.pdf
27 серпня 2020 16:48
Пропозиція.pdf
27 серпня 2020 16:48
Оборотна від.pdf
27 серпня 2020 16:48
Копія Статут.pdf
27 серпня 2020 16:48
Копія Протокол.pdf
27 серпня 2020 16:48
дорученя Петелько.pdf
27 серпня 2020 16:48
Договор на станцію.pdf
27 серпня 2020 16:48
Довідка по Ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант прінт сервіс

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
Відхилено
209 880,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 18:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 18:07
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 вересня 2020 00:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 304 056,18
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 17:52

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною щодо закупівлі за предметом Послуги з технічного обслуговування, ремонту персональних комп’ютерів (ПК), ноутбуків, принтерів (БФП), джерел безперебійного живлення (ДБЖ), сканерів (Код 50320000-4 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), UA-2020-08-12-009232-a. 1. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ГАРАНТ ПРІНТ СЕРВІС» надано довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 27.08.2020 № 589 (далі – довідка), інвентаризаційний опис необоротних активів станом на перше липня 2020 від 27.08.2020 (далі – інвентаризаційний опис). Під час розгляду цих документів були виявлені такі невідповідності: 1. У довідці та підтверджуючому(чих) документі(ах) відсутня інформація щодо наявності у ТОВ «ГАРАНТ ПРІНТ СЕРВІС» ручного інструменту, а саме: дрилів та викруток. 2. У довідці та інвентаризаційному описі міститься інформація щодо наявності у ТОВ «ГАРАНТ ПРІНТ СЕРВІС» одного тестера YX-9205F+ - 1 шт., хоча вимагається наявність декількох тестерів. 3. У оборотно-сальдовій відомості міститься інформація щодо наявності у ТОВ «ГАРАНТ ПРІНТ СЕРВІС» одного шурупокруту Intertool Storm WT-0318, хоча у довідці міститься інформація щодо наявності декількох шуруповертів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Абзацом 2 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено вимогу щодо завантаження необхідних документівта/або інформації, в тому числі: «інформації та/або документів, що підтверджують відповідність Учасника установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно із додатком 1 до тендерної документації». Пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо надання учасником в електронному вигляді довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази і обладнання та підтверджуючих документів щодо власності та/або користування (завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на 01.07.2020 та/або завірена копія(ї) договору(ів) оренди обладнання, матеріально-технічної бази, які зазначені в довідці або інші документи, які підтверджують право власності та/або користування на обладнання та матеріально-технічну базу). Перелік обладнання, інформація про яке обов’язково має міститися у вищезазначеній довідці та підтверджуючому(чих) документі(ах) : • вимірювальна техніка (тестери, тощо); • спеціалізовані пилососи; • ручні інструменти (шуруповерти, дрилі, викрутки тощо). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Виправлену довідку. 2. Інформацію щодо наявності у учасника матеріально-технічної бази і обладнання та підтверджуючих документів щодо власності та/або користування (завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на 01.07.2020 та/або завірена копія(ї) договору(ів) оренди обладнання, матеріально-технічної бази, які зазначені в довідці або інші документи, які підтверджують право власності та/або користування на обладнання та матеріально-технічну базу), а саме ручного інструменту: дрилів та викруток. 3. Підтверджуючі документи щодо власності та/або користування (завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на 01.07.2020 та/або завірена копія(ї) договору(ів) оренди обладнання, матеріально-технічної бази щодо наявності шуруповертів.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

08 вересня 2020 18:42
Електронний підпис
08 вересня 2020 18:40
Протокол розгляду ТП.pdf

Документи

10 вересня 2020 17:52
Електронний підпис
08 вересня 2020 18:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
08 вересня 2020 18:42
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
10 вересня 2020 17:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі