Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стаціонарні (великі) виборчі скриньки
Stationary (large ones) ballot boxes
Очікувана вартість
10 841 500,00 UAH
UA-2020-08-12-009090-a f7dc7164e14849ae9b5afb12a3d82d5f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Галина

+380442568196 treqw@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Центральна виборча комісія
Код ЄДРПОУ: 21661450
Місцезнаходження: 01196, Україна , Київська область обл., Київ, площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Тарасюк Галина
+380442568196
treqw@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Central Election Commission
National ID: 21661450
Contact point: Tarasyuk Galyna
+380442568196
treqw@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 18:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 12:42
Початок аукціону: 30 вересня 2020 12:42
Очікувана вартість: 10 841 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 207,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 серпня 2020 18:38
Enquiries until: 02 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 вересня 2020 00:00
Planned auction date: 30 вересня 2020 12:42

Information

Estimated total value: 10 841 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 208 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2820 штуки
Стаціонарні (великі) виборчі скриньки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Stationary (large ones) ballot boxes
CPV: 44610000-9
Період постачання: по 16 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по датах
Дата подання: 17 серпня 2020 08:57
Дата відповіді: 19 серпня 2020 11:29
Доброго ранку шановий замовник! просимо внести зміни до оголошення про закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-12-009090-a" Стаціонарні (великі) виборчі скриньки" а саме: Початок Аукціону - 19 жовтня 2020 11:41 Період постачання: по 16 жовтня 2020.
Відповідь: Для здійснення закупівлі стаціонарних (великих) виборчих скриньок (код згідно з ДК 021:2015: 44610000-9 – цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) тендерним комітетом Центральної виборчої комісії 12 серпня 2020 року була оголошена процедура відкритих торгів.
За змістом пункту 1 частини першої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закону) оголошення про відкриті торги з одночасною публікацією англійською мовою, тендерна документація до нього оприлюднюються замовником не пізніше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону (з публікацією оголошення англійською мовою), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозиції.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Тобто, визначення дати та часу проведення аукціону визначається електронною системою автоматично після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Наразі, визначені в електронній системі закупівель дата і час є примірними, враховуючи всі максимально допустимі строки розгляду тендерних пропозицій та строки на оскарження, і будуть коригуватися після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Оскільки чергові місцеві вибори відбудуться 25 жовтня 2020 року, а виборчі скриньки поставляються до виборчих комісій не пізніше ніж за 7 днів до дня голосування, замовником було аргументовано визначено граничний термін постачання, а саме до 16 жовтня 2020 року.
Отже, враховуючи остаточне визначення електронною системою закупівель дати та часу проведення електронного аукціону, яке відбувається вже після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій (а не при оголошенні закупівлі), а також законодавчі обмеження щодо строків поставки виборчих скриньок, тендерним комітетом Комісії було обґрунтовано визначено граничний термін доставки предмету закупівлі до місць призначення.
Щодо внесення змін до закупівлі
Дата подання: 31 серпня 2020 14:21
Дата відповіді: 03 вересня 2020 11:33
Вивчивши тендерну документацію про закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-12-009090-a «Стаціонарні (великі) виборчі скриньки» опубліковано 12 серпня 2020 року Центральною Виборчою Комісією, було виявлено порушення Закону України « Про публічні закупівлі» а саме, Замовником було встановлено термін постачання товару раніше Аукціону. Наполегливо просимо внести зміни до даної закупівлі. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2020 00:00 Початок аукціону: 19 жовтня 2020року 11:41 Період постачання: по 16 жовтня 2020року Порушення Закону України «Про публічні закупівлі» за статтями: 1) Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій П.10 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. 2) Стаття 33. Рішення про намір укласти договір про закупівлю П.5 З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. П.6 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно Постанови Верховної Ради №3809 «Про призначення місцевих виборів у 2020 році» на 25 жовтня 2020 року. Встановлені вимоги замовника станом на 31.08.2020року унеможливлюють виконання предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для здійснення закупівлі стаціонарних (великих) виборчих скриньок (код згідно з ДК 021:2015: 44610000-9 – цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) тендерним комітетом Центральної виборчої комісії 12 серпня 2020 року була оголошена процедура відкритих торгів.
За змістом пункту 1 частини першої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закону) оголошення про відкриті торги з одночасною публікацією англійською мовою, тендерна документація до нього оприлюднюються замовником не пізніше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону (з публікацією оголошення англійською мовою), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозиції.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Тобто, визначення дати та часу проведення аукціону електронною системою здійснюється автоматично вже після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Наразі, визначені в електронній системі закупівель дата і час є примірними, враховуючи всі максимально допустимі строки розгляду тендерних пропозицій та строки на оскарження, і будуть коригуватися після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Оскільки чергові місцеві вибори відбудуться 25 жовтня 2020 року, а виборчі скриньки поставляються до виборчих комісій не пізніше ніж за 7 днів до дня голосування, замовником було аргументовано визначено граничний термін постачання, а саме до 16 жовтня 2020 року.
Отже, враховуючи остаточне визначення електронною системою закупівель дати та часу проведення електронного аукціону, яке відбувається вже після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій (а не при оголошенні закупівлі), а також законодавчі обмеження щодо строків поставки виборчих скриньок, тендерним комітетом Комісії було обґрунтовано визначено граничний термін доставки предмету закупівлі до місць призначення, а виконавець в свою чергу матиме можливість виконати предмет закупівлі.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 01 вересня 2020 16:13
Дата відповіді: 03 вересня 2020 11:41
Шановний замовнику! Після вивчення документації щодо виготовлення великої виборчої скриньки, нами виявлена невідповідність у технічному завданні, де помилково зазначена товщина стінок, дна та кришки 2 мм, замість необхідних 3 мм. Маючи великий досвід у виготовленні виборчих скриньок (були неодноразово задіяні в виробничому процесі в різні роки як генпідрядники та субпідрядники), вважаємо за необхідне повідомити про вищевказане та аргументувати свої зауваження. У 2004 році була прийнята постанова ЦВК№43 від 21 квітня 2004 року зі змінами, внесеними постановою ЦВК від 8 липня 2004 року, в якій було висунуто принципово нові вимоги до виборчих скриньок. Для виконання вищевказаної постанови у 2004 році ЦВК, не маючи профільних фахівців, звернулась до Міністерства промислової політики з метою розроблення технічної документації для виготовлення виборчих скриньок. Мінпромполітики створило комісію, до якої залучило відповідних фахівців. Комісії було поставлено завдання розробити технічні умови для виготовлення скриньок з урахуванням вимог постанови, залучити профільні підприємства для виготовлення зразків та провести експлуатаційні випробування (багаторазове збирання/розбирання, пакування, а головне -перенесення, розвантаження/вивантаження, та транспортування автошляхами Державного і, особливо, місцевого значення). За результатами роботи комісії та опрацювання більш ніж 20 представлених зразків, проведених випробувань, комісія визначилась з матеріалами та затвердила технічне завдання, відповідно до яких товщина стінок, ден та кришок повинна бути 3 мм для великих виборчих скриньок. Хочемо відмітити, що забезпечуючи гарантійне та післягарантійне обслуговування скриньок в усіх регіонах України, ми помітили таку закономірність: абсолютна більшість скриньок, непридатних для використання, виготовлена саме з 2 мм пластику. Характерна відмінність таких скриньок полягає в тому, що вони виготовлені з застосуванням алюмінієвого профілю який, до речі, себе по багатьом причинам дуже погано зарекомендував. Такі скриньки, на превеликий жаль, були виготовлені одним із постачальників в той момент, коли через неспроможність генпідрядника виконати взяті на себе зобов’язанням, були терміново залучені сторонні підрядники, щоб не зірвати виборчий процес. Тому, до цих пір ЦВК доводиться докупляти в значній кількості нові скриньки, витрачаючи чималі кошти з державного бюджету. Також повідомляємо, що різниця у вартості скриньок товщиною 2мм чи 3 мм незначна (в межах 10-13 відсотків вартості), а термін придатності відрізняється в декілька разів. Таким чином, у разі виготовлення скриньок товщиною 2 мм скриньки не будуть відповідати експлуатаційним вимогам, будуть дуже швидко виходити з ладу. Відповідно Державі будуть нанесені значні збитки, а на дільницях знову будуть рятувати законність виборчого процесу за допомогою скотчу та різних клейових матеріалів. Відповідальним виробникам немає різниці яку товщину матеріалу використовувати , але, виконавши некоректно поставлене завдання, вони несвідомо будуть наражати себе на відповідальність та величезні збитки. Тому ми впевнені, що в технічному завданні тендерної документації щодо виготовлення виборчих скриньок таки дійсно закралася помилка або, навіть, просто прикра описка. З повагою: потенційний учасник майбутнього тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини першої статті 1 Закону).
Вимоги до тендерної документації, технічних специфікації, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності зазначені в статтях 22, 23 Закону.
Системний аналіз викладених правових норм дає підстави стверджувати, що замовник самостійно розробляє тендерну документацію, яка повинна містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При складанні тендерної документації на закупівлю стаціонарних (великих) виборчих скриньок замовником були висунуті вимоги відповідно до законодавства, а також ті, враховуючи специфіку предмета закупівлі, які забезпечують дотримання принципів здійснення публічних закупівель та організацію підготовки та проведення виборчого процесу.
Доцільно зауважити, що питання забезпечення Центральною виборчою комісією виготовлення виборчих скриньок для голосування на місцевих виборах урегульовано постановою від 8 серпня 2020 року №165 "Про порядок виготовлення, обліку, використання та зберігання виборчих скриньок".
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" виборчі скриньки повинні відповідати таким технічним вимогам, зокрема, товщина бокових стінок, ден, кришок – не менше 2 мм. Виставлена вимога є обґрунтованою та виправданою, завжаючи на наступні чинники:
- товщина бокових стінок, ден, кришок – не менше 2 мм. з урахуванням інших вимог, виставлених до предмету закупівлі, дає можливість стінкам бути гнучкішими, що унеможливлює їх крихкість та побиття, на відміну від більшої товщини стінок;
- конструкція, яка використовує металевий профіль (під товщину стінок 2мм) дозволяє здійснювати багаторазове збирання/розбирання без фізичного пошкодження стінок на відміну від пластикового профілю (під товщину стінок 3мм), конструкції з якого часто деформуються під час збирання. Це в свою чергу забезпечує довготривалість експлуатації та зменшує витрачання коштів державного бюджету;
- термін придатності пластиків (збереження фізичних та хімічних властивостей) однакові як для пластин завтовшки 2мм так і для пластин завтовшки 3мм;
- собівартість виробів із пластиків товщиною 2мм. є нижчою від тих, які виробляються з пластиків товщиною 3мм, що забезпечує економніше використання бюджетних коштів.
Крім того, учасників ніхто не обмежує в наданні тендерної пропозиції з урахуванням 3 міліметрової товщини бокових стінок, ден, кришок виборчих стінок.
Отже, зазначене свідчить, що дана вимога розширює конкурентне середовище учасників та забезпечує дотримання двох основних принципів здійснення публічних закупівель – добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-009090-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП", Код ЄДРПОУ:35944692
Дата подання: 31 серпня 2020 16:18
Вимога про усунення порушень
Не відповідність по датах
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2020 11:41
Для здійснення закупівлі стаціонарних (великих) виборчих скриньок (код згідно з ДК 021:2015: 44610000-9 – цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) тендерним комітетом Центральної виборчої комісії 12 серпня 2020 року була оголошена процедура відкритих торгів.
За змістом пункту 1 частини першої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закону) оголошення про відкриті торги з одночасною публікацією англійською мовою, тендерна документація до нього оприлюднюються замовником не пізніше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону (з публікацією оголошення англійською мовою), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозиції.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Тобто, визначення дати та часу проведення аукціону електронною системою здійснюється автоматично вже після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Наразі, визначені в електронній системі закупівель дата і час є примірними, враховуючи всі максимально допустимі строки розгляду тендерних пропозицій та строки на оскарження, і будуть коригуватися після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Оскільки чергові місцеві вибори відбудуться 25 жовтня 2020 року, а виборчі скриньки поставляються до виборчих комісій не пізніше ніж за 7 днів до дня голосування, замовником було аргументовано визначено граничний термін постачання, а саме до 16 жовтня 2020 року.
Отже, враховуючи остаточне визначення електронною системою закупівель дати та часу проведення електронного аукціону, яке відбувається вже після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій (а не при оголошенні закупівлі), а також законодавчі обмеження щодо строків поставки виборчих скриньок, тендерним комітетом Комісії було обґрунтовано визначено граничний термін доставки предмету закупівлі до місць призначення, а виконавець в свою чергу матиме можливість виконати предмет закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-08-12-009090-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС", Код ЄДРПОУ:16290804
Дата подання: 01 вересня 2020 16:15
Щодо технічних характеристик
Шановний замовнику!
Після вивчення документації щодо виготовлення великої виборчої скриньки, нами виявлена невідповідність у технічному завданні, де помилково зазначена товщина стінок, дна та кришки 2 мм, замість необхідних 3 мм.
Маючи великий досвід у виготовленні виборчих скриньок (були неодноразово задіяні в виробничому процесі в різні роки як генпідрядники та субпідрядники), вважаємо за необхідне повідомити про вищевказане та аргументувати свої зауваження.
У 2004 році була прийнята постанова ЦВК№43 від 21 квітня 2004 року зі змінами, внесеними постановою ЦВК від 8 липня 2004 року, в якій було висунуто принципово нові вимоги до виборчих скриньок.
Для виконання вищевказаної постанови у 2004 році ЦВК, не маючи профільних фахівців, звернулась до Міністерства промислової політики з метою розроблення технічної документації для виготовлення виборчих скриньок.
Мінпромполітики створило комісію, до якої залучило відповідних фахівців. Комісії було поставлено завдання розробити технічні умови для виготовлення скриньок з урахуванням вимог постанови, залучити профільні підприємства для виготовлення зразків та провести експлуатаційні випробування (багаторазове збирання/розбирання, пакування, а головне -перенесення, розвантаження/вивантаження, та транспортування автошляхами Державного і, особливо, місцевого значення).
За результатами роботи комісії та опрацювання більш ніж 20 представлених зразків, проведених випробувань, комісія визначилась з матеріалами та затвердила технічне завдання, відповідно до яких товщина стінок, ден та кришок повинна бути 3 мм для великих виборчих скриньок.
Хочемо відмітити, що забезпечуючи гарантійне та післягарантійне обслуговування скриньок в усіх регіонах України, ми помітили таку закономірність: абсолютна більшість скриньок, непридатних для використання, виготовлена саме з 2 мм пластику. Характерна відмінність таких скриньок полягає в тому, що вони виготовлені з застосуванням алюмінієвого профілю який, до речі, себе по багатьом причинам дуже погано зарекомендував. Такі скриньки, на превеликий жаль, були виготовлені одним із постачальників в той момент, коли через неспроможність генпідрядника виконати взяті на себе зобов’язанням, були терміново залучені сторонні підрядники, щоб не зірвати виборчий процес. Тому, до цих пір ЦВК доводиться докупляти в значній кількості нові скриньки, витрачаючи чималі кошти з державного бюджету.
Також повідомляємо, що різниця у вартості скриньок товщиною 2мм чи 3 мм незначна (в межах 10-13 відсотків вартості), а термін придатності відрізняється в декілька разів.
Таким чином, у разі виготовлення скриньок товщиною 2 мм скриньки не будуть відповідати експлуатаційним вимогам, будуть дуже швидко виходити з ладу. Відповідно Державі будуть нанесені значні збитки, а на дільницях знову будуть рятувати законність виборчого процесу за допомогою скотчу та різних клейових матеріалів.
Відповідальним виробникам немає різниці яку товщину матеріалу використовувати , але, виконавши некоректно поставлене завдання, вони несвідомо будуть наражати себе на відповідальність та величезні збитки.
Тому ми впевнені, що в технічному завданні тендерної документації щодо виготовлення виборчих скриньок таки дійсно закралася помилка або, навіть, просто прикра описка, тому наполегливо просимо виправити дану помилку.
З повагою: потенційний учасник майбутнього тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2020 11:42
Тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини першої статті 1 Закону).
Вимоги до тендерної документації, технічних специфікації, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності зазначені в статтях 22, 23 Закону.
Системний аналіз викладених правових норм дає підстави стверджувати, що замовник самостійно розробляє тендерну документацію, яка повинна містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При складанні тендерної документації на закупівлю стаціонарних (великих) виборчих скриньок замовником були висунуті вимоги відповідно до законодавства, а також ті, враховуючи специфіку предмета закупівлі, які забезпечують дотримання принципів здійснення публічних закупівель та організацію підготовки та проведення виборчого процесу.
Доцільно зауважити, що питання забезпечення Центральною виборчою комісією виготовлення виборчих скриньок для голосування на місцевих виборах урегульовано постановою від 8 серпня 2020 року №165 "Про порядок виготовлення, обліку, використання та зберігання виборчих скриньок".
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" виборчі скриньки повинні відповідати таким технічним вимогам, зокрема, товщина бокових стінок, ден, кришок – не менше 2 мм. Виставлена вимога є обґрунтованою та виправданою, завжаючи на наступні чинники:
- товщина бокових стінок, ден, кришок – не менше 2 мм. з урахуванням інших вимог, виставлених до предмету закупівлі, дає можливість стінкам бути гнучкішими, що унеможливлює їх крихкість та побиття, на відміну від більшої товщини стінок;
- конструкція, яка використовує металевий профіль (під товщину стінок 2мм) дозволяє здійснювати багаторазове збирання/розбирання без фізичного пошкодження стінок на відміну від пластикового профілю (під товщину стінок 3мм), конструкції з якого часто деформуються під час збирання. Це в свою чергу забезпечує довготривалість експлуатації та зменшує витрачання коштів державного бюджету;
- термін придатності пластиків (збереження фізичних та хімічних властивостей) однакові як для пластин завтовшки 2мм так і для пластин завтовшки 3мм;
- собівартість виробів із пластиків товщиною 2мм. є нижчою від тих, які виробляються з пластиків товщиною 3мм, що забезпечує економніше використання бюджетних коштів.
Крім того, учасників ніхто не обмежує в наданні тендерної пропозиції з урахуванням 3 міліметрової товщини бокових стінок, ден, кришок виборчих стінок.
Отже, зазначене свідчить, що дана вимога розширює конкурентне середовище учасників та забезпечує дотримання двох основних принципів здійснення публічних закупівель – добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність.

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 16:18
Вимога ЦВК.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 вересня 2020
UA-2020-08-12-009090-af7dc7164e14849ae9b5afb12a3d82d5f
Найменування: Центральна виборча комісія
Код ЄДРПОУ: 21661450
Місцезнаходження: 01196, Україна, Київська область обл., Київ, площа Лесі Українки, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2020 15:23
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІК ВІТА ВІКТОРІВНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Яцюк Олена Вікторівна Документи
Допущено до аукціону
Документи
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, дорученням або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів). Серед наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів наявний статут товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЗА-ГРУП", відповідно до пункту 8.9.4 якого до виключної компетенції загальних зборів учасника відноситься, зокрема, надання згоди на вчинення товариством правочину, якщо вартість майна, робіт та послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. При аналізі наданої у складі пропозиції фінансової звітності учасника встановлено, що очікувана вартість закупівлі стаціонарних (великих) виборчих скриньок перевищує 50 відсотків чистих активів товариства, а тому укладення договору потребує додаткового погодження загальних зборів учасника. Частиною шістнадцятою статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 зазначеного закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином, товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЗА-ГРУП" у складі своєї тендерної пропозиції повинне надати копію рішення загальних зборів про надання згоди директору товариства на укладення договору за результатами процедури закупівлі стаціонарних (великих) виборчих скриньок. У випадку не виправлення зазначеної невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЗА-ГРУП" буде відхилена відповідно до абзацу шостого пункту 1 розділу першого статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі".

Документи

12 вересня 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:20
Протокол № 7.pdf
22 вересня 2020 10:20
Лист-пояснення.pdf
11 вересня 2020 15:34
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:34
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:31
№ 4 Статутні документи.pdf
11 вересня 2020 08:54
Електронний підпис
11 вересня 2020 08:54
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:19
№ 39-41 Пороєкт договору.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 38 Копія Довідки МВС.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 21-34 Гарантійні листи.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 20 Звіт за півріччя 2020.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 19 Довідка банку.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 15-16 Довідки.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 4 Установчі документи.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 3 Довідка про Учасника.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 5--9 Кваліфікація.pdf

Документи

12 вересня 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2020 14:11
Тендерна пропозиція.pdf
11 вересня 2020 14:11
8. Про санкції.pdf
11 вересня 2020 14:11
6.Не виконання договору.pdf
11 вересня 2020 14:11
5. Захист довкілля.pdf
11 вересня 2020 14:11
3. Матер.техн.база.pdf
11 вересня 2020 14:11
2. Договор.pdf
11 вересня 2020 14:11
18 Паспорт.pdf
11 вересня 2020 14:11
17 Прописка.pdf
11 вересня 2020 14:11
15. Про персонал.pdf
11 вересня 2020 14:11
14 Про корупцію.pdf
11 вересня 2020 14:11
12. Про незасудженість.pdf
11 вересня 2020 14:11
11. Про банкрутство.pdf
11 вересня 2020 14:11
10. Про наявність інформ..pdf
11 вересня 2020 14:11
1.техн.якісн.характер.pdf

Документи

12 вересня 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 жовтня 2020 14:19
Тендерна пропозиція
13 жовтня 2020 11:58
Електронний підпис
12 жовтня 2020 18:46
Тендерна пропозиція
12 жовтня 2020 18:46
Лист пояснення
12 жовтня 2020 18:46
Витяг
11 вересня 2020 18:46
Додаток 4 .pdf
11 вересня 2020 18:46
Довідки ч.2.pdf
11 вересня 2020 18:46
Довідки ч.1.pdf
11 вересня 2020 18:46
Довідка Яцюк О.В..pdf
11 вересня 2020 18:46
Витяг 11.09.2020 .pdf
11 вересня 2020 18:46
ID Яцюк 2 стр .jpg
11 вересня 2020 18:46
ID Яцюк 1 стр .jpg

Документи

12 вересня 2020 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
12 вересня 2020 00:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

11 вересня 2020 21:44
Електронний підпис
11 вересня 2020 21:44
Електронний підпис
11 вересня 2020 21:43
Технічна специфікація.pdf
11 вересня 2020 21:43
Інформація про учасника.pdf
11 вересня 2020 21:43
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІК ВІТА ВІКТОРІВНА

ФОП Яцюк Олена Вікторівна

Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович 8 375 400,00
UAH з ПДВ
8 318 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП" 9 805 140,00
UAH з ПДВ
8 319 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яцюк Олена Вікторівна 10 236 600,00
UAH з ПДВ
10 236 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІК ВІТА ВІКТОРІВНА 10 820 000,00
UAH з ПДВ
10 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 21:44
Електронний підпис
11 вересня 2020 21:44
Електронний підпис
11 вересня 2020 21:43
Технічна специфікація.pdf
11 вересня 2020 21:43
Інформація про учасника.pdf
11 вересня 2020 21:43
Довідки.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:20
Протокол № 7.pdf
22 вересня 2020 10:20
Лист-пояснення.pdf
11 вересня 2020 15:34
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:34
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:31
№ 4 Статутні документи.pdf
11 вересня 2020 08:54
Електронний підпис
11 вересня 2020 08:54
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:19
№ 39-41 Пороєкт договору.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 38 Копія Довідки МВС.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 21-34 Гарантійні листи.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 20 Звіт за півріччя 2020.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 19 Довідка банку.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 15-16 Довідки.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 4 Установчі документи.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 3 Довідка про Учасника.pdf
10 вересня 2020 17:19
№ 5--9 Кваліфікація.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 14:19
Тендерна пропозиція
13 жовтня 2020 11:58
Електронний підпис
12 жовтня 2020 18:46
Тендерна пропозиція
12 жовтня 2020 18:46
Лист пояснення
12 жовтня 2020 18:46
Витяг
11 вересня 2020 18:46
Додаток 4 .pdf
11 вересня 2020 18:46
Довідки ч.2.pdf
11 вересня 2020 18:46
Довідки ч.1.pdf
11 вересня 2020 18:46
Довідка Яцюк О.В..pdf
11 вересня 2020 18:46
Витяг 11.09.2020 .pdf
11 вересня 2020 18:46
ID Яцюк 2 стр .jpg
11 вересня 2020 18:46
ID Яцюк 1 стр .jpg

Публічні документи

11 вересня 2020 14:11
Тендерна пропозиція.pdf
11 вересня 2020 14:11
8. Про санкції.pdf
11 вересня 2020 14:11
6.Не виконання договору.pdf
11 вересня 2020 14:11
5. Захист довкілля.pdf
11 вересня 2020 14:11
3. Матер.техн.база.pdf
11 вересня 2020 14:11
2. Договор.pdf
11 вересня 2020 14:11
18 Паспорт.pdf
11 вересня 2020 14:11
17 Прописка.pdf
11 вересня 2020 14:11
15. Про персонал.pdf
11 вересня 2020 14:11
14 Про корупцію.pdf
11 вересня 2020 14:11
12. Про незасудженість.pdf
11 вересня 2020 14:11
11. Про банкрутство.pdf
11 вересня 2020 14:11
10. Про наявність інформ..pdf
11 вересня 2020 14:11
1.техн.якісн.характер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович

ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП"

ФОП Яцюк Олена Вікторівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІК ВІТА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович
#3194023578
Рішення скасоване 8 318 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 19:01
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович
#3194023578
Відхилено 8 318 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 19:11
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП"
#35944692
Рішення скасоване 8 319 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 19:37
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП"
#35944692
Відхилено 8 319 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 19:40
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
#3190123024
Переможець 10 236 600,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 19:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 19:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
#3190123024
10 236 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 11:27
Додаткова угода до Договору виборчі скриньки.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 11:24
94-2020 від 20.10.2020.pdf укладений
20 жовтня 2020 11:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 жовтня 2020 15:40
406 560,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
275 880,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
319 440,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
301 290,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
733 260,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
526 350,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
461 010,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
246 840,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
337 590,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
1 049 070,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
660 660,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
758 670,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
863 940,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
431 970,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
464 640,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
424 710,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
653 400,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
217 800,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений
29 жовтня 2020 15:40
1 103 520,00 UAH UA818201720343110001000001729
ЦВК
UA823510050000026002879008360
ФОП Яцюк Олена Вікторівна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 12.3 Договору, Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язання щодо передачі товару шляхом внесення змін до пункту 5.3 Договору, виклавши його в такій редакції: "5.3. Виконавець доставляє Товар до 22 жовтня 2020 року "
Номер договору про закупівлю: 94-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 до Договору 94-2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 236 600,00
UAH