Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Принтери, багатофункціональні пристрої).
Очікувана вартість
188 400,00 UAH
UA-2020-08-12-008922-a 8abcb7c71d134f84b48186e324702936
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Котляр

+380312642627 lmtz2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108913
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Ференца Ракоці, буд. 13
Контактна особа: Яна Котляр
+380312642627
lmtz2020@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 17:36
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 17:36
Очікувана вартість: 188 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 942,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Принтери (код ДК 021:2015 30232100-5).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вулиця Ференца Ракоці, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
18 штуки
Багатофункціональні пристрої(код ДК 021:2015 30232100-5).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вулиця Ференца Ракоці, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 17:52
ТД .doc
12 серпня 2020 17:52
Проект договору.docx
13 серпня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 17:52
ТД .doc
12 серпня 2020 17:52
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 13 серпня 2020 12:10
Дата відповіді: 13 серпня 2020 12:23
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Тільки поставка товару.
МФУ Samsung 4650n
Дата подання: 13 серпня 2020 16:08
Дата відповіді: 13 серпня 2020 16:40
Шановний Замовнику. дане МФУ вже давно зняте з виробництва. Просимо внести зміни у тд, оскільки поставка даного МФУ неможлива з технічної точки зору.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пунктом 6.3 тендерної документації визначено, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Також, пунктом 2 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що посилання в цій документації на конкретну торгівельну марку чи фірму виробника принтера надано виключно з метою порівняння характеристик.
При цьому, в таблиці Додатку №2 до тендерної документації визначено колонку "Товар, що пропонується учасником".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-008922-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 серпня 2020 11:02
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2020 14:46
Доброго дня, Шановний учасник!
В тендерній документації, встановлено вимогу надання письмового підтвердження від виробника або представника виробника в Україні для запобігання ризиків постачання контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Ствердження, що вимога надання листа від виробника чи офіційного представника виробника на територіїї України є дискримінаційна, не відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офісні представники на території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом. Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернатива, надати лист від офіційного представника виробника запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки що пропонується у торгах. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючим гарантійними зобов'язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Право Замовника передбачено ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити". Тож відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та /або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Звертаємо Вашу увагу, на той факт, що Рішення АМКУ на які Ви посилаєтесь:1) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-14-000597-a, 2) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-15-000266-c містять вимогу щодо надання Листа-авторизації саме від виробника товару, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в той час як тендерна документація містить вимогу щодо надання листа від виробника або представника виробника в Україні.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші правомірні дії. Таким чином Ваша вимога не може бути задоволена.

Інформація про відміну

Дата відміни
28 серпня 2020 17:36
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій