Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зали курсового та дипломного проектування ФІОТ учбового корпусу №18 (зона Б) Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», за адресою: м. Київ, вул. Політехнічна, 41
Очікувана вартість
3 350 000,00 UAH
UA-2020-08-12-008787-a 47fc783b9fec4f1399c94f5849a5283a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казмірчук Катерина Анатоліївна

044-204-83-34 K.KAZMIRCHUK@KPI.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02070921
Вебсайт: https://kpi.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, Київ, Солом’янський район, проспект Перемоги, будинок 37
Контактна особа: Казмірчук Катерина Анатоліївна
044-204-83-34
K.KAZMIRCHUK@KPI.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 12:05
Очікувана вартість: 3 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт зали курсового та дипломного проектування ФІОТ учбового корпусу №18 (зона Б) Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», за адресою: м. Київ, вул. Політехнічна, 41
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансувавння: кошти Державного бюджету України. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 16:37
Зміни ТД.docx
20 серпня 2020 16:37
Додаток 4.rtf
12 серпня 2020 17:31
ТД.doc
12 серпня 2020 17:31
Додаток 7.doc
12 серпня 2020 17:31
Додаток 1 .doc
12 серпня 2020 17:31
Додаток 3.docx
12 серпня 2020 17:31
Додаток 2.doc
12 серпня 2020 17:31
Додаток 5.docx
12 серпня 2020 17:31
Додаток 6.docx
20 серпня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 16:37
Зміни ТД.docx
20 серпня 2020 16:37
Додаток 4.rtf
12 серпня 2020 17:31
Додаток 4.rtf
12 серпня 2020 17:31
ТД.doc
12 серпня 2020 17:31
Додаток 7.doc
12 серпня 2020 17:31
Додаток 1 .doc
12 серпня 2020 17:31
Додаток 3.docx
12 серпня 2020 17:31
Додаток 2.doc
12 серпня 2020 17:31
Додаток 5.docx
12 серпня 2020 17:31
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-008787-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Дата подання: 14 серпня 2020 16:56
Скарга на вимоги тендерної документації
Відповідно до п. 1.1. та п. 2 Додатку 2 тендерної документації:
Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору* Учасник повинен надати копію договорів (не більше трирічної давнини, не менше 2-х для позицій 2.7-2.9 п.п. 2 даного Додатку) та документи, які підтверджують факт його виконання/часткового виконання належним чином, а саме:

- Акт виконаних робіт за формою КБ-2в
- Довідка про вартість виконаних робіт за формою КБ-3

* Під аналогічним договором Замовник розуміє договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, а саме:
2 Основні види робіт, які мають бути враховані в Акті (Актах) виконаних робіт:
2.1 Суцiльне вирiвнювання бетонних поверхонь стель штукатуркою "Ротбанд"
2.2 Безпіщане накриття поверхонь стель та стін шпаклівкою "Сатенгіпс"
2.3 Улаштування підвісних стель з гіпсокартонних листів на металевому профілі
2.4 Улаштування перегородок на металевому каркасі з гіпсокартонних листів
2.5 Улаштування цементної стяжки
2.6 Улаштування електричних мереж з встановленням ввідно-розподільчих пристроїв, вимикачів, розеток, LED-світильників
2.7 Улаштування системи кондиціювання з встановленням кондиціонерів
2.8 Улаштування систем вентиляції з прокладанням повітроводів та монтажем припливно-витяжної установки з максимальною витратою повітря не менше 2000 м3/год
2.9 Улаштування системи опалення з встановленням радіаторів
Учасник повинен надати окрему довідку з наступною інформацією:
Назва робіт Договір №____ від _____ Акт № ____ від ______ п. _____ в Акті
Суцiльне вирiвнювання бетонних поверхонь стель штукатуркою "Ротбанд"
Безпіщане накриття поверхонь стель та стін шпаклівкою "Сатенгіпс"
Улаштування підвісних стель з гіпсокартонних листів на металевому профілі
Улаштування перегородок на металевому каркасі з гіпсокартонних листів
Улаштування цементної стяжки
Улаштування електричних мереж з встановленням ввідно-розподільчих пристроїв, вимикачів, розеток, LED-світильників
Улаштування системи кондиціювання з встановленням кондиціонерів
Улаштування систем вентиляції з прокладанням повітроводів та монтажем припливно-витяжної установки з максимальною витратою повітря не менше 2000 м3/год
Улаштування системи опалення з встановленням радіаторів

Таким чином, Замовник визначає аналогічний договір за основними видами робіт, які мають бути враховані в Акті (Актах) виконаних робіт, що є порушенням п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з яким Замовник установлює такий кваліфікаційний критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно до п. 4.1 розділу 1 тендерної документації предметом закупівлі є: Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт зали курсового та дипломного проектування ФІОТ учбового корпусу №18 (зона Б) Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», за адресою: м. Київ, вул. Політехнічна, 41.
Беручи до уваги вищезазначене, вимагаємо викласти п. 1.1. у наступній редакції: «Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору* Учасник повинен надати копію договорів (не більше трирічної давнини, не менше 2-х) та документи, які підтверджують факт його виконання/часткового виконання належним чином, а саме:

- Акт виконаних робіт за формою КБ-2в
- Довідка про вартість виконаних робіт за формою КБ-3

* Під аналогічним договором Замовник розуміє договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, а саме договори з капітального ремонту та/або реставрації об’єктів соціальної інфраструктури.»
Разом з тим, вимогу щодо складання довідки за формою, встановленою у п. 2 Додатку 2 тендерної документації вважаємо також неправомірною та дискримінаційною з таких підстав:
- Не кожен учасник для суцiльного вирiвнювання бетонних поверхонь стель використовує саме штукатурку "Ротбанд" та в актах до договору даний вид робіт сформульований саме таким чином, що порушує такі принципи публічних закупівель як «добросовісна конкуренція серед учасників» та «недискримінація учасників та рівне ставлення до них»
- Не кожен учасник для безпіщаного накриття поверхонь стель та стін користується саме шпаклівкою "Сатенгіпс", що порушує такі принципи публічних закупівель як «добросовісна конкуренція серед учасників» та «недискримінація учасників та рівне ставлення до них»
- порушено ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо замінити форму окремої довідки з інформацією та викласти у наступній редакції:
№ п/п Замовник,
Місцезнаходження, ПIБ вiдповiдальної особи,
№ телефону,
код ЄДРПОУ 1. Дата та номер
договору
2. Найменування та мiсцезнаходження об’єкта
Сума договору
Предмет договору

1 2 3 4 5
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2020 10:43
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Додаток 2 тендерної документації містить фразу: «У разі посилань у тендерній документації на конкретну торговельну марку чи фірму, після такого посилання вважати вираз «або еквівалент», тому вимога щодо складання довідки відповідної форми не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-08-12-008787-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Дата подання: 14 серпня 2020 18:06
Скарга на вимоги тендерної документації
Відповідно до п. 2.4 Додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку (Форма 1), щодо наявності в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації,
- кваліфікованих робітників (маляр-штукатур – не менше 5 осіб, сантехніків – не менше 2 осіб, електрик – не менше 2 осіб, монтажник систем ОВК – не менше 2 осіб, інженер з пуско-налагоджувальних робіт – не менше 1 особи ), які мають необхідні знання та досвід, а також надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації (копії штатного розпису підприємства, посвідчень, сертифікатів, свідоцтв та інші документи), які будуть задіяні у виконанні робіт. Замовник має право для підтвердження наданої інформації в довідці звернутися до компетентних організацій щодо підтвердження наданої інформації.
Разом з тим, відповідно до п. 2.5 Додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку (Форма 2) про основний інженерно-технічний персонал, наявність в штатному розписі спеціаліста з кваліфікацією «інженер з охорони праці», «інженер-проектувальник в частині кошторисної документації».
Дані вимоги, встановлені Замовником в Додатку 4 до тендерної документації є такими, що порушують принцип здійснення публічних закупівель «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», а відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Звертаємо увагу на те, що Замовник ігнорує наявність цивільно-правового договору, на підставі якого можуть залучатись працівники до виконання певного виду робіт. Цивільний договір спрямований на надання певного обсягу послуг, виконання певного обсягу робіт, обумовленого цивільно-правовим договором (ст. 837, 901 ЦК). Залучення працівників на такій правовій підставі не передбачає наявності даних працівників в штаті підприємства.
Також повідомляємо про те, що відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та не порушувати норми чинного законодавства!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 10:45
Після засідання тендерного комітету будуть внесені зміни до тендерної документації.

Документи подані скаржником

14 серпня 2020 16:55
Вимога на закупівлю.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 2 949 728,10
UAH з ПДВ
2 932 978,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ" 3 162 000,00
UAH з ПДВ
2 944 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА" 3 211 109,82
UAH з ПДВ
3 194 359,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 16:35
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:32
Довідка МВС від 04.09.20.pdf
09 вересня 2020 16:32
Документи переможця.PDF
02 вересня 2020 11:47
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:43
Договір № 1.07 (Грінченка).rar
02 вересня 2020 11:42
Договір № 04.20.rar
27 серпня 2020 18:58
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:57
Витяг з ЄДР 28.07.rtf
27 серпня 2020 18:52
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:51
Довідка пояснення.PDF
27 серпня 2020 18:45
6. Витяг ПДВ від 01.07.20.pdf
27 серпня 2020 18:45
5.1. Виписка з ЄДР.pdf
27 серпня 2020 18:43
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:40
Гарантійний лист (Д. 7).PDF
27 серпня 2020 18:40
Статут (оригінал).pdf
27 серпня 2020 18:40
Паспорт.pdf
27 серпня 2020 18:40
Опис до Статуту.pdf
27 серпня 2020 18:40
Декларація (оригінал).pdf
27 серпня 2020 18:40
Витяг з статуту.PDF
27 серпня 2020 18:40
Витяг ПДВ від 01.07.20.pdf
27 серпня 2020 18:40
Ліцензія (оригінал).pdf
27 серпня 2020 18:40
Лмст згода з вимогою.PDF
27 серпня 2020 18:40
Гарантійний лист (Д. 7).PDF
27 серпня 2020 18:40
SCAN0037.PDF
27 серпня 2020 18:40
посвідчення по ОП ориг.PDF
27 серпня 2020 18:40
SCAN0040.PDF
27 серпня 2020 18:40
SCAN0035.PDF
27 серпня 2020 18:40
SCAN0039.PDF
27 серпня 2020 18:40
SCAN0036.PDF
27 серпня 2020 18:39
Календарний графік.PDF
27 серпня 2020 18:39
3.3. Копія ліцензії.pdf
27 серпня 2020 18:39
Диплом Свистуна І. С..PDF
27 серпня 2020 18:39
SCAN0034.PDF
27 серпня 2020 18:39
SCAN0038.PDF
27 серпня 2020 18:39
3.10. Копія Декларації.PDF
27 серпня 2020 18:39
SCAN0032.PDF
27 серпня 2020 18:39
SCAN0031.PDF
27 серпня 2020 18:39
SCAN0033.PDF
27 серпня 2020 18:39
3.13. Акт огляду об'єкта.PDF
27 серпня 2020 18:39
SCAN0030.PDF
27 серпня 2020 18:39
Договір 240-18 (Вишневе).rar
27 серпня 2020 18:39
Договір РДЛ-21.rar
27 серпня 2020 18:39
Артек.rar
27 серпня 2020 18:39
Договір № 34 (Ауд 439, 443).rar
27 серпня 2020 18:39
Договір № 16.04 (Ауд 311).rar

Публічні документи

27 серпня 2020 18:59
Акт №3.rtf
27 серпня 2020 18:59
Акт №2.rtf
27 серпня 2020 18:59
Акт №9.rtf
27 серпня 2020 18:59
Акт №7.rtf
27 серпня 2020 18:58
Акт №7 на 31 січня 19.rtf
27 серпня 2020 18:58
КБ-3 за лютий 2018.jpeg.jpeg
27 серпня 2020 18:58
КБ-3 за жовтень 2018.jpeg
27 серпня 2020 18:58
Акт №8-опалення.xls
27 серпня 2020 18:58
Акт №5-електромонтаж.rtf
27 серпня 2020 18:57
Акт №15-вентиляція.rtf
27 серпня 2020 18:48
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:47
Диплом.PDF
27 серпня 2020 18:47
Договір 3.PDF
27 серпня 2020 18:17
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:17
Проект договору.PDF
27 серпня 2020 18:17
Посвыдчення.PDF
27 серпня 2020 18:17
Обладнання.PDF
27 серпня 2020 18:17
Кошторис.PDF
27 серпня 2020 18:17
Договір 2.PDF
27 серпня 2020 17:35
Тендерна Пропозиція.PDF
27 серпня 2020 17:35
Договір погодження.pdf
27 серпня 2020 17:35
Договір 1.PDF
27 серпня 2020 17:35
Довідка МВС.PDF
27 серпня 2020 17:09
Призначення директора.pdf
27 серпня 2020 17:09
Ліцензія.pdf
27 серпня 2020 17:09
Штатний розпис.pdf
27 серпня 2020 17:09
Служба охорони праці.pdf
27 серпня 2020 17:09
Наявність ІТР.pdf
27 серпня 2020 17:09
Дозвола ОП.pdf
27 серпня 2020 17:09
Довідка будівлі.pdf
27 серпня 2020 17:09
Дипломи спеціалістів.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:39
Технічне завдання.pdf
27 серпня 2020 15:39
Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 15:39
Статут.pdf
27 серпня 2020 15:39
Наказ на директора.pdf
27 серпня 2020 15:39
Календарний графік.pdf
27 серпня 2020 15:38
Паспорт керівника.PDF
27 серпня 2020 15:38
Договірна ціна.pdf
27 серпня 2020 15:38
Витяг платника ПДВ.pdf
27 серпня 2020 15:38
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2020 15:38
Аналогічний договір 1.pdf
27 серпня 2020 15:38
Акт огляду об_єкта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ"

ТОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
Переможець 2 932 978,10
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 17:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 17:16

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» на виконання вимог: 1. Згідно п.2 «Основні види робіт, які мають бути враховані в Акті (Актах) виконаних робіт» Додатку 2 Тендерної документації, Замовник вимагав від Учасника надати підтвердження про виконання аналогічних договорів не менше трирічної давнини. Відповідно до довідки про виконання аналогічних робіт, наданої Учасником, у наданих Актах виконаних робіт відсутні підтвердження досвіду виконання наступних позицій: - п.2.3 «Улаштування підвісних стель з гіпсокартонних листів на металевому профілі» - Договір підряду №16/04 від 16.04.2020 р., Акт №1 за квітень 2020 року, п.п. 58-62; - п. 2.6 «Улаштування електричних мереж з встановленням ввідно-розподільчих пристроїв, вимикачів, розеток, LED-світильників» - Договір підряду №16/04 від 16.04.2020 р., Акт №1 за квітень 2020 року, п.п. 102-117; - п. 2.9 «Улаштування системи опалення з встановленням радіаторів» - Договір підряду №16/04 від 16.04.2020 р., Акт №1 за квітень 2020 року, п.п. 120-129; також по п. 2.7, 2.8, 2.9 має бути не менше двох аналогічних договорів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
2 932 978,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:26
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 09:24
ДУ_3_до ВТ-20288.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 09:24
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 16:30
ДУ№2 (1).pdf зміни до договору
25 листопада 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 11:59
ДУ №1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 12:36
ВТ-20288.pdf укладений
23 вересня 2020 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 2.3., 19.2., 19.3. Договору, пунктом 5 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: ВТ-20288
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.19.3 Договору та у зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника.
Номер договору про закупівлю: ВТ-20288
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: ВТ-20288
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 613 866,79
UAH (в тому числі ПДВ 435 644,46 UAH)