Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ноутбук)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-08-12-008779-a ● 3f070e16b167466f881cf9c932e7f9b9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ананьївської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145079 |
Місцезнаходження: | 66400, Україна , Одеська обл., місто Ананьїв, вул. Незалежності, 51 |
Контактна особа: |
Романенко Тетяна Вікторівна +380486321266 acbosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2020 11:17 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
1. Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ АНАНЬЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145079. 4. Місцезнаходження замовника*. 66400, Одеська обл., Ананьївський р-н, м. Ананьїв, вул. Незалежності, буд. 51. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Романенко Тетяна Вікторівна, заступник тендерного комітету відділу освіти Ананьївської районної державної адміністрації, тел.: +38 (04863) 21266, ел.пошта acbosvita@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі. Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі. Ноутбук. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 (п'ятнадцять) штук. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66400, Одеська обл., Ананьївський р-н, м. Ананьїв, вул. Незалежності, буд. 51. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 20.09.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Розрахунки за товар, що є предметом даного Договору, здійснюються у безготівковому порядку грошовим переказом на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) днів з дати отримання товару згідно з накладною або акту приймання-передачі товару, документи, що підтверджують якість товару. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 195 000,00 грн. (сто дев’яносто п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 1 950,00 грн. (одна тисяча пятдесят гривень 00 копійок) – 1%. 17. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки*. Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). Відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій « 27 » серпня 2020 року (час 0000 год.) 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66400, Україна, Одеська область, м. Ананьїв, вул. Незалежності, буд. 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, що є предметом даного Договору, здійснюються у безготівковому порядку грошовим переказом на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) днів з дати отримання товару згідно з накладною або акту приймання-передачі товару, документи, що підтверджують якість товару. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2020 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2020 17:30 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_.doc | |
12 серпня 2020 17:30 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf | |
12 серпня 2020 17:30 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
12 серпня 2020 17:30 |
ТД_ДОДАТОК_4.doc | |
12 серпня 2020 17:30 |
ТД_ДОДАТОК_3.docx | |
12 серпня 2020 17:30 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc | |
12 серпня 2020 17:30 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 13 серпня 2020 16:02
Дата відповіді: 17 серпня 2020 17:00
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації передбачено: * або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими) застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.
Дкуємо за звернення.
Дкуємо за звернення.
Тендер
Дата подання: 13 серпня 2020 16:02
Дата відповіді: 17 серпня 2020 17:01
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації передбачено: Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, розвантаження, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ" |
193 050,00
UAH з ПДВ
|
193 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Коршиков Володимир Вікторович |
193 500,00
UAH з ПДВ
|
193 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ" #39812278 |
Переможець |
193 050,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 10:55
|
46_від_15_09_2020.pdf | укладений |
15 вересня 2020 10:39
|