Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ноутбук)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-08-12-008779-a 3f070e16b167466f881cf9c932e7f9b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Тетяна Вікторівна

+380486321266 acbosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ананьївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145079
Місцезнаходження: 66400, Україна , Одеська обл., місто Ананьїв, вул. Незалежності, 51
Контактна особа: Романенко Тетяна Вікторівна
+380486321266
acbosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 11:17
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


1. Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ АНАНЬЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145079. 4. Місцезнаходження замовника*. 66400, Одеська обл., Ананьївський р-н, м. Ананьїв, вул. Незалежності, буд. 51. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Романенко Тетяна Вікторівна, заступник тендерного комітету відділу освіти Ананьївської районної державної адміністрації, тел.: +38 (04863) 21266, ел.пошта acbosvita@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі. Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі. Ноутбук. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 (п'ятнадцять) штук. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66400, Одеська обл., Ананьївський р-н, м. Ананьїв, вул. Незалежності, буд. 51. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 20.09.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Розрахунки за товар, що є предметом даного Договору, здійснюються у безготівковому порядку грошовим переказом на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) днів з дати отримання товару згідно з накладною або акту приймання-передачі товару, документи, що підтверджують якість товару. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 195 000,00 грн. (сто дев’яносто п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 1 950,00 грн. (одна тисяча пятдесят гривень 00 копійок) – 1%. 17. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки*. Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). Відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій « 27 » серпня 2020 року (час 0000 год.) 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66400, Україна, Одеська область, м. Ананьїв, вул. Незалежності, буд. 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що є предметом даного Договору, здійснюються у безготівковому порядку грошовим переказом на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) днів з дати отримання товару згідно з накладною або акту приймання-передачі товару, документи, що підтверджують якість товару. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 17:30
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_.doc
12 серпня 2020 17:30
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
12 серпня 2020 17:30
ТД_ДОДАТОК_5.doc
12 серпня 2020 17:30
ТД_ДОДАТОК_4.doc
12 серпня 2020 17:30
ТД_ДОДАТОК_3.docx
12 серпня 2020 17:30
ТД_ДОДАТОК_2.doc
12 серпня 2020 17:30
ТД_ДОДАТОК_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 13 серпня 2020 16:02
Дата відповіді: 17 серпня 2020 17:00
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації передбачено: * або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими) застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.
Дкуємо за звернення.
Тендер
Дата подання: 13 серпня 2020 16:02
Дата відповіді: 17 серпня 2020 17:01
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації передбачено: Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, розвантаження, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ" 193 050,00
UAH з ПДВ
193 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коршиков Володимир Вікторович 193 500,00
UAH з ПДВ
193 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 15:00
лс довідки.pdf
03 вересня 2020 14:59
Податкова.pdf
03 вересня 2020 14:59
Довідка МВС.pdf
27 серпня 2020 21:39
ТОВ Лакі Сейлз Статут.pdf
27 серпня 2020 21:39
ТОВ Лакі Сейлз наказ.pdf
27 серпня 2020 21:39
Технічний опис.pdf
27 серпня 2020 21:39
Протокол Лакі Сейлз.pdf
27 серпня 2020 21:39
пропозиція.pdf
27 серпня 2020 21:39
Краснопілля відгу.pdf
27 серпня 2020 21:39
Кваліфікація.pdf
27 серпня 2020 21:39
договір проект.pdf
27 серпня 2020 21:39
MAF UA-2020-08-12-008779-a 2020 08 26.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 12:11
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:11
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:10
установчі документи.pdf
27 серпня 2020 12:10
кваліфікаційні.pdf
27 серпня 2020 12:10
проект договору.pdf
27 серпня 2020 12:10
технічна частина.pdf
27 серпня 2020 12:10
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"

ФОП Коршиков Володимир Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"
#39812278
Переможець 193 050,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 09:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"
#39812278
193 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:55
46_від_15_09_2020.pdf укладений
15 вересня 2020 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 193 050,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 175,00 UAH)