Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування пожежної сигналізації в ЗДО (ясла-садок ) компенсуючого типу №38 ЛМР по вул. Уласа Самчука, 21 у м. Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-08-12-008491-a 4a114c4389454b58b76bcdf11bc45a6b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322371330 OLENA880213@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322371330
OLENA880213@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 12:58
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія 1 органи місцевого самоврядування зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами оголошення та додатками до нього складаються українською мовою. Єдиний критерій оцінки пропозицій - Ціна, з податком на додану вартість (ПДВ). Питома вага цінового критерію становить 100 відсотків. Інші критерії оцінки пропозицій Замовником не застосовуються. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено у додатку 2 до цього оголошення.Виконувати роботи у відповідності з вимогами будівельних норм та правил.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Влаштування пожежної сигналізації в ЗДО (ясла-садок ) компенсуючого типу №38 ЛМР по вул. Уласа Самчука, 21 у м. Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79011, Україна, Львівська область, Львів, вул. Уласа Самчука, 21 (Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу № 38 Львівської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право перерахувати Виконавцю попередню оплату на підставі пред’явленого Виконавцем рахунку, у розмірі до 30% від відповідного бюджетного призначення на 2020 рік, передбачених умовами договору протягом 30 календарних днів. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Після виконання робіт: оплата буде здійснена після виконання робіт. Фінансування виконаних робіт здійснюється відповідно до оформленого акта за формою № КБ-2в та довідки за формою № Кб-3 після підписання акта при наявності фінансування та протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:57
Вимоги.docx
12 серпня 2020 16:57
Додаток 3 Проект договору.docx
12 серпня 2020 16:57
Додаток 2 Технічні вимоги(дефектний акт).rtf
12 серпня 2020 16:57
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-008491-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА", Код ЄДРПОУ:43221504
Дата подання: 01 вересня 2020 15:56
Дискваліфікація переможця
1. Відповідно вимог ТД та Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення) розрахунок ціни повинен бути складений з дотриманням вимог відповідних стандартів в будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», та відповідно до наказу Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (далі - наказ Мінрегіону від 20.10.2016 № 281) розмір кошторисної заробітної плати має бути не нижче 9954,78 грн. Натомість, у складі тендерної пропозиції ПП «Охорона 004» надано кошторисний розрахунок із визначеною заробітною платою у розмірі 7000,00 грн.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, дана кошторисна документація складена із порушенням вимог, передбачених наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та як наслідок, не відповідає умовам закупівлі, визначеним в Оголошенні.

2. Також Учасником не було надано згоду на обробку персональних даних, визначених Оголошенням. додатку № 4 ТД.
Відповідно до визначення наведеного у ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Разом з цим, однією з підстав для обробки персональних даних, визначених у частині першій ст. 11 цього Закону є визначена згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних.
Відповідно до частини п’ятої ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних», обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
Таким чином, враховуючи відсутність згоди на обробку персональних даних у складі тендерної пропозиції ПП «Охорона-004», відсутні підстави для здійснення подальшої обробки останньої, що як наслідок, зумовлює порушення вимог Закону України «Про захист персональних даних» та Оголошення.

3. Крім цього згідно п. 9 Вимог до предмета закупівлі, ПП «Охорона 004» не надано у складі пропозиції копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів пропозиції та договору за результатами торгів.

Відповідно до п. 2 частини першої ст. 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Відповідно до п. 1 частини тринадцятої ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно абз. 3 частини дванадцятої ст. 14 даного Закону, у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2020 14:56
Доброго дня! Шановний учаснику, розглянуто Вашу вимогу щодо дискваліфікації учасника ПП "ОХОРОНА-004", якого визначено переможцем даної закупівлі.
Згідно до додатку 5 до Оголошення про проведення закупівлі вимога про надання у пропозиції учасника листа – згоди на обробку персональних даних для фізичних осіб та фізичних осіб підприємців застосовується лише до фізичної особа та фізичної особи-підприємця.
Також повідомляємо про те, що часником ПП «Охорона 004» подано у складі пропозиції копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів пропозиції та договору за результатами торгів, а саме: наказ про призначення на посаду директора та рішення ПП "охорона-004" про призначення директора.

Разом з тим, повідомляємо про те, що розмір заробітної плати працівників на будівництві не повинен бути нижче від розміру мінімальної заробітньої плати відповідно до ЗУ «Про оплату праці».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 63 232,55
UAH з ПДВ
59 998,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА" 63 581,27
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 15:40
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:39
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 15:39
тз.pdf
20 серпня 2020 15:39
Статут (оригінал).pdf
20 серпня 2020 15:39
ст. 17.pdf
20 серпня 2020 15:39
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 15:39
працівники.pdf
20 серпня 2020 15:39
охорона праці Коцун ор.pdf
20 серпня 2020 15:39
Матбаза.pdf
20 серпня 2020 15:39
Ліцензія ПС (оригінал).pdf
20 серпня 2020 15:39
Ліцензія ПС (копія).pdf
20 серпня 2020 15:39
Кошторис.pdf
20 серпня 2020 15:39
Копія ІРЦ +акти.pdf
20 серпня 2020 15:39
Інші документи.pdf
20 серпня 2020 15:39
договір технологій.pdf
20 серпня 2020 15:39
відгук ІРЦ.pdf
20 серпня 2020 15:39
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 серпня 2020 15:39
Аналогічний досвід.pdf
20 серпня 2020 15:39
акт ІРЦ.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:56
Техзавд.pdf
21 серпня 2020 13:56
ЦПХ ОП.pdf
21 серпня 2020 13:56
Пропозиція.pdf
21 серпня 2020 13:56
Статут.pdf
21 серпня 2020 13:56
Реквізити.pdf
21 серпня 2020 13:56
лист_вiдгук_77_лiцей.pdf
21 серпня 2020 13:56
Договiр_школа_№77.pdf
21 серпня 2020 13:56
Календарний графік.pdf
21 серпня 2020 13:56
НАКАЗ ОП.pdf
21 серпня 2020 13:56
Довідка працівники.pdf
21 серпня 2020 13:56
Кошторисні .pdf
21 серпня 2020 13:56
Довкілля.pdf
21 серпня 2020 13:56
лист_вiдгук_51_лiцей.pdf
21 серпня 2020 13:56
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 13:56
Згода.pdf
21 серпня 2020 13:56
Довідка право підпису.pdf
21 серпня 2020 13:56
Гарантійний.pdf
21 серпня 2020 13:56
Довідка маттехбаза.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 59 998,98
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 17:22

Документи

28 серпня 2020 17:22
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:21
Повідомлення
28 серпня 2020 17:21
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
59 998,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 17:22
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:21
Повідомлення
28 серпня 2020 17:21
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 13:37
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 15:26
додаткова угода.pdf зміни до договору
22 липня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:26
додаткова угода.pdf зміни до договору
05 січня 2021 16:23
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 14:11
Повідомлення.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 14:04
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:48
Додатки укладений
18 вересня 2020 15:38
Договір укладений
18 вересня 2020 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в календарний графік виконання робіт та продовжено термін виконання робіт до 19.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 20/С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування витрат замовника продовжити дію договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 20/С
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 18212.65 грн. відповідно зменшити обсяг закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 20/С
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 41 786,33
UAH (в тому числі ПДВ 6 964,39 UAH)