Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя. Канцелярські вироби.
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-08-12-008360-a ea1a899ed1fe44d9bcf559434097d1cf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Бабій

+380977667425 luda.babiy87@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34422134
Вебсайт: http://ekhmilnyk.gov.ua/
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул.Столярчука 10
Контактна особа: Людмила Бабій
+380977667425
luda.babiy87@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:54
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Органи місцевого самоврядування, мова державна (Українська)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 пачка
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Ручки масл. HYPNOS BM 8353 01 BUROMAX або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Біндер -зажим металевий для паперу 51 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штуки
Швидкозшивач А4 картонний, з пластиковим або металевим механізмом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Скотч шир.48*20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Папки пластикові з боковим притиском Формат: А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом з перфорацією А4 кольоровий в ассортименті Обкладинка: М'яка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 штуки
Файли 40 мікрон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Степлер на скоби 24 DELTA або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Ножиці канцелярські офісні Delta by Axent 18 см чорні (D6219) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Папка-реєстратор 75мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Антистеплер скоб Buromax (BM.4490-01) Buromax або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Дирокол 10 аркушів, металевий Buromax або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Коректор-ручка Axent з металевим наконечником або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Олівці FATIN ZEBRA 17200 HB або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Вертикальний лоток Axent на 3 відділення збірний,або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Лоток для паперу горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Столярчука, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:47
Оголошення.docx
12 серпня 2020 16:47
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СКРЄПКА 35 409,48
UAH з ПДВ
34 152,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" 35 695,00
UAH з ПДВ
34 153,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕВЕН ОФІС" 37 459,50
UAH з ПДВ
35 408,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Транзит-С" 38 500,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 17:33
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:32
11_Свідоцтво ПДВ.pdf
25 серпня 2020 17:32
10_Витяг 2020.pdf
25 серпня 2020 17:32
8_СТАТУТ.pdf
25 серпня 2020 17:32
7_Сертифікати.pdf
25 серпня 2020 17:32
6_ВІДГУКИ Три .pdf
25 серпня 2020 17:32
5_Довідки.pdf
25 серпня 2020 17:32
4_Проект Договору.pdf
25 серпня 2020 17:32
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 14:39
довідка_тех_умови.pdf
26 серпня 2020 14:39
пропозиція.pdf
26 серпня 2020 14:39
накладна_бершадь_пфу.pdf
26 серпня 2020 14:39
Лист_відгук_23.PDF
26 серпня 2020 14:39
копія_договору_23.pdf
26 серпня 2020 14:39
код_паспорт.pdf
26 серпня 2020 14:39
довідка_право_підпису.pdf
26 серпня 2020 14:39
витяг_платкника_ЄП.pdf
26 серпня 2020 14:39
витяг_єдрпоу.pdf
26 серпня 2020 14:39
виписка_єдрпоу.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 14:16
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:14
Установчі документи.pdf
26 серпня 2020 14:14
Конт.інфор..pdf
26 серпня 2020 14:14
ЗП.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:00
Транзит_Техвимоги.pdf
19 серпня 2020 17:00
Транзит_Пропозиція 38500.pdf
19 серпня 2020 17:00
Аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СКРЄПКА

ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"

ТОВ "СЕВЕН ОФІС"

ТОВ "Транзит-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СКРЄПКА
#37489783
Переможець 34 152,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:00

Документи

28 серпня 2020 13:00
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:00
Протокол №28.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СКРЄПКА
#37489783
34 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 13:00
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:00
Протокол №28.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 09:44
договір № 133.pdf укладений
11 вересня 2020 09:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 152,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 692,00 UAH)