Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Державне підприємство водних шляхів "Укрводшлях"" |
Код ЄДРПОУ: | 03150102 |
Вебсайт: | http://ukrvodshliah.org.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Електриків,14 |
Контактна особа: |
Ірина Ковтун +380443374513 tender@ukrvodshliah.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 15:21 |
Очікувана вартість: | 96 914 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 484 571,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | 30 % попередньої оплати у разі погодження Головним розпорядником бюджетних коштів | Аванс | 20 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2020 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2020 11:53 |
Перелік змін.docx | |
20 серпня 2020 11:53 |
Додаток 6 нульовий кошт.pdf | |
20 серпня 2020 11:52 |
Додаток 2 зі змінами.doc | |
12 серпня 2020 16:24 |
Тендерна документація.docx | |
12 серпня 2020 16:24 |
Додаток 5 Проект Договору.docx | |
12 серпня 2020 16:24 |
Додаток № 4 (техн. вимоги).docx | |
12 серпня 2020 16:24 |
Додаток № 1 (тенд проп).docx | |
12 серпня 2020 16:24 |
Додаток № 3 (ст 17).doc | |
12 серпня 2020 16:24 |
Додаток № 2 (кваліф критер).doc |
20 серпня 2020 11:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 серпня 2020 11:53 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
20 серпня 2020 11:53 |
Додаток 6 нульовий кошт.pdf
|
|||||||||
20 серпня 2020 11:52 |
Додаток 2 зі змінами.doc
|
|||||||||
12 серпня 2020 16:24 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
12 серпня 2020 16:24 |
Додаток 5 Проект Договору.docx
|
|||||||||
12 серпня 2020 16:24 |
Додаток № 4 (техн. вимоги).docx
|
|||||||||
12 серпня 2020 16:24 |
Додаток № 1 (тенд проп).docx
|
|||||||||
12 серпня 2020 16:24 |
Додаток № 3 (ст 17).doc
|
|||||||||
12 серпня 2020 16:24 |
Додаток № 2 (кваліф критер).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зазначені міжнародні стандарти містять мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація робіт із забезпечення гарантії якості незалежно від того, яку саме продукцію випускає підприємство або які послуги воно надає чи які роботи виконує. До того ж, наявність зазначених
документів гарантує підвищення якості виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід підлягає у систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що буде попереджувати безсистемні дії різних структурних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Щодо надання сертифікату ДСТУ OHSAS 18001:2010 на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я або будь-якого рівнозначного аналогу, то звертаємо увагу учасників, що роботи з капітального ремонту робочих воріт шлюзу, що є предметом закупівлі, мають виконуватись на об’єкті, що є частиною водної інфраструктури та від його оснащеності та якості виконання безпосередньо залежить стан навколишнього природнього середовища. Невиконання вимог з охорони навколишнього середовища при виконанні робіт загрожує великою катастрофою державного масштабу, у зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час виконання даних робіт для нас як для Замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час виконання робіт, в складі тендерної документації вимагає від учасників надання сертифікату ДСТУ OHSAS 18001:2010. До того ж, оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, ISO 14001, ДСТУ OHSAS 18001:2010, зазначені вимоги не є дискримінаційними та задоволенню не підлягають.
Стосовно надання сертифікатів EN 1090-1 та EN 3834-2 на відповідність процесів зварювання вимогам європейських стандартів. З огляду на скасування в Україні СНиП та ГОСТ, єдиними діючими нормативами для виконання зварювальних робіт являються саме EN 1090-1 та EN 3834-2. Цим Замовник підтверджує можливість надання сертифікатів для підтвердження процесів зварювання вимогам інших стандартів, застосування яких не протирічить проектній документації та чинним нормативним актам України.
кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Отже, Замовник визначив вимоги, які є на його думку, достатніми для підтвердження можливості виконання робіт, що є предметом закупівлі, такими, що впливають на якість робіт, підтверджують кваліфікацію учасників. Замовник має жорсткі вимоги до строків (термінів) виконання робіт, для цього тендерною документацією передбачено авансування в розмірі 30% від загальної вартості робіт.
Однак учасник при цьому повинен належним чином підтвердити: 1) достатню технічну підготовленість, розуміння суті завдань; 2) глибоке опрацювання технічного завдання та проектної документації, наявність власної або орендованої виробничої бази з виробничим обладнанням і технологічними межами, необхідними для повного циклу виробництва; - з метою виключення ситуації недооцінення учасником об’ємів виконання робіт, зриву термінів в реалізації проекту тощо; 3) розуміння стратегічної значущості об’єкта для країни в цілому, що зумовлює необхідність виключити потенційні загрози прострочки термінів виконання робіт через недостатню кількість обладнання та матеріально-технічної бази в цілому. Замовник з метою впорядкування вимог щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у прийнятній для сприйняття формі виклав їх у вигляді переліку обладнання. При цьому Замовник підтверджує, що учасник може надати
альтернативну матеріально-технічну базу та перелік виробничого обладнання, яким на законних підставах користується учасник, що є достатнім для забезпечення технологічної можливості процесів виробництва гідротехнічних споруд, а саме: різання металу достатніх габаритів (довжин, товщини, виконання робіт зі сталлю різних марок); збирання-зварювання металу; підготовка і очищення металу, правка, гнуття, підготовка кромок тощо; наявність вантажопідйомного обладнання для переміщення важких вузлів і деталей у достатній кількості, можливості маніпуляції - кантування, перестановка, укрупнена збірка, контрольне збирання; обладнання з підготовки та очищення металу перед фарбуванням для забезпечення якості покриття на гарантійний період 10 років за умови роботи покриття в агресивному середовищі; можливості проведення всіх необхідних випробувань і методів контролю за процесом виробництва та таке інше. Виключення ж зазначених вимог не дасть можливості переконатися в реальні спроможності учасника здійснити якісне виконання робіт в необхідні для Замовника строки, та буде сприяти недобросовісній конкуренції.
Належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», є подання відповідної довідки зазначеної у тендерній документації у додатку 2, пункт 1. В разі відсутності у власності Учасника необхідної матеріально-технічної бази, необхідно надати копії договорів, вказаних у Дод №2 до ТД. Повідомляємо, що для набрання договором юридичної сили він має відповідати загальним вимогам, передбаченим Цивільним кодексом України. Стосовно визначення договорів, в силу закону нікчемними відбувається відповідно до § 2 глави 16 розділу IV Цивільного кодексу України.
Отже, Замовник визначив вимоги, які являються, на його думку, достатніми для підтвердження кваліфікації спеціалістів для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зважаючи на це, вважаємо вимоги встановлені у додатку 2, пункт 2.2. цілком законними та недискримінаційними.
При цьому Закон зобов’язує Замовника визначати інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, в тому числі на свій розсуд визначати критерії оцінки фінансової спроможності учасників процедури закупівлі. Само по собі подання фінансової звітності з зазначенням певного обсягу річного доходу (виручки) не являється підтвердженням можливості належного виконання учасником зобов’язань щодо виконання всього комплексу робіт, що є предметом закупівлі, оскільки результати господарської діяльності учасника можуть бути збитковими. Оскільки сама суть критерію «фінансова спроможність» полягає у забезпеченні впевненості Замовника у прибутковості учасника та можливості покриття ним витрат, пов’язаних з виконанням договору, зазначена вимога не підлягає задоволенню. Щодо застосування визначення «чистий дохід», то його необхідно тлумачити відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тобто як «дохід (виручка)», що в бухгалтерському обліку класифікується згідно з пунктом 7 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 «Дохід», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 № 290, як загальний дохід (виручка) від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг без вирахування наданих знижок, повернення раніше проданих товарів та непрямих податків і зборів (податку на додану вартість, акцизного збору тощо). Будуть внесенні коригування до тексту ТД щодо визначення "чистий дохід".
Для максимально коректного та точного розрахунку вартості додаємо до складу тендерної документації нульовий кошторис у форматі .pdf. Даної документації досить для формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни). Надання інформаційної моделі або у форматі інформаційного блоку вважаємо недоцільним. Ознайомитися з кресленнями ви можете безпосередньо на території замовника за попереднім зверненням. У зв’язку з великим об’ємом інформації та трудомістким процесом завантаження файлів – прикріпити їх до складу тендерної документації неможливо.
Для максимально коректного та точного розрахунку вартості додаємо до складу тендерної документації нульовий кошторис у форматі .pdf. Даної документації досить для формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни). Надання інформаційної моделі або у форматі інформаційного блоку вважаємо недоцільним. Ознайомитися з кресленнями ви можете безпосередньо на території замовника за попереднім зверненням.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація є ключовим документом, який готує Замовник під час проведення процедури закупівлі. Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації визначено частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, однією з передумов успішного проведення публічних закупівель є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку, відсутність у документації дискримінаційних умов, та, з іншого боку, визначення достатніх умов для підтвердження можливості якісного виконання робіт учасниками сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції та ринку, а положення тендерної документації дозволять обрати з-поміж учасників того, який виконуватиме якісно роботи за оптимальною вартістю. Вважаємо, що наявність сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, не є дискримінацією або обмеженням конкуренції. Зазначені міжнародні стандарти містять мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація робіт із забезпечення гарантії якості незалежно від того, яку саме продукцію випускає підприємство або які послуги воно надає чи які роботи виконує. До того ж, наявність зазначених документів гарантує підвищення якості виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід підлягає у систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що буде попереджувати безсистемні дії різних структурних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Щодо надання сертифікату ДСТУ OHSAS 18001:2010 на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я або будь-якого рівнозначного аналогу, то звертаємо увагу учасників, що роботи з капітального ремонту робочих воріт шлюзу, що є предметом закупівлі, мають виконуватись на об’єкті, що є частиною водної інфраструктури та від його оснащеності та якості виконання безпосередньо залежить стан навколишнього природнього середовища. Невиконання вимог з охорони навколишнього середовища при виконанні робіт загрожує великою катастрофою державного масштабу, у зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час виконання даних робіт для нас як для Замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час виконання робіт, в складі тендерної документації вимагає від учасників надання сертифікату ДСТУ OHSAS 18001:2010. До того ж, оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, ISO 14001, ДСТУ OHSAS 18001:2010, зазначені вимоги не є дискримінаційними та задоволенню не підлягають. Стосовно надання сертифікатів EN 1090-1 та EN 3834-2 на відповідність процесів зварювання вимогам європейських стандартів. З огляду на скасування в Україні СНиП та ГОСТ, єдиними діючими нормативами для виконання зварювальних робіт являються саме EN 1090-1 та EN 3834-2. Цим Замовник підтверджує можливість надання сертифікатів для підтвердження процесів зварювання вимогам інших стандартів, застосування яких не протирічить проектній документації та чинним нормативним актам України.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Отже, Замовник визначив вимоги, які являються, на його думку, достатніми для підтвердження кваліфікації спеціалістів для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зважаючи на це, вважаємо вимоги встановлені у додатку 2, пункт 2.2. цілком законними та недискримінаційними.
Вказані пункти договору регламентують різні юридично значущі факти.
Громадський транспорт – трамваї, тролейбуси, автобуси та маршрутні таксі – здійснюють перевезення пасажирів. Тому ми не бачимо перешкод для ознайомлення з кресленнями.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000026 ● 927c36bcb69f4fa7ae7ac90275fccd5f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 17:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2020-08-12-007927-a 12.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-12 14:45:34
Заперечення
Відповідно до абзацу 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон) ДП «УКРВОДШЛЯХ» надає заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт двостулкових робочих воріт нижньої голови Дніпродзержинського шлюзу» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, оголошення про закупівлю № UA-2020-08-12-007927-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель 12 серпня 2020 року.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон) ДП «УКРВОДШЛЯХ» надає заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт двостулкових робочих воріт нижньої голови Дніпродзержинського шлюзу» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, оголошення про закупівлю № UA-2020-08-12-007927-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель 12 серпня 2020 року. Всі документи підтвердження учасника переможця завантажені до закупівлі.
2020-11-12 14:53:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
94 024 047,97
UAH з ПДВ
|
93 539 476,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОНСОРЦІУМ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "УКРГІДРОЕНЕРГОБУД" |
94 600 687,67
UAH з ПДВ
|
94 024 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтехмаш" |
96 914 000,00
UAH з ПДВ
|
96 914 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" #38622372 |
Переможець |
93 539 476,96
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:23
|
ДУ 10 СТМ ворота Середньодніпровський СШ.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 09:28
|
ДУ 9 СТМ ворота увш.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2022 10:45
|
ДУ 8 ворот дніпродздог 91 2020.pdf | зміни до договору |
16 травня 2022 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 12:41
|
ДУ 7 СТМ Енерго УВШ до дог 91 2020.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 11:01
|
допка.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 15:42
|
ДУ 5 СТМ Енерго.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2021 09:42
|
Додаткова угода № 4 СТМ.pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:45
|
ДУ 3 СТМ Енерго.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 15:20
|
Дог.91-2020 енерго.pdf | укладений |
16 вересня 2020 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії виконання робіт у звя"зку з об"єктивною затримкою початку виготовлення воріт та введеням карантиних обмежень |
Номер договору про закупівлю: | 91/2020-В/Т/Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 91/2020-В/Т/Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 91/2020-В/Т/Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 91/2020-В/Т/Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 91/2020-В/Т/Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості по тексту договора, а саме - зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 91/2020-В/Т/Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 91/2020-В/Т/Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 91/2020-В/Т/Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |