Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до колійних машин (контактори) Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Очікувана вартість
770 400,00 UAH
UA-2020-08-12-007793-a 2a8972260e0b49c298857503fdcaa181
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Марина Леонідівна

+380487272769 ntvm2@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Бикова Марина Леонідівна
+380487272769
ntvm2@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 15:10
Очікувана вартість: 770 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 852,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування - власні кошти.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (більш детальна інформація зазначена в тендерній документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 шт.
Контактор МК 6-10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Степна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
18 шт.
Контактор МК 4-10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Степна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:17
ТД Контактори.doc
12 серпня 2020 16:17
Проект договору на 2020 рік станом на 14.07.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 13 серпня 2020 10:03
Дата відповіді: 18 серпня 2020 10:03
Прошу внести зміни до тендерної документації, а саме подовжити строк дії тендерних пропозицій до 120 календарних днів у зв'язку з тим, що опираючись на практику 90 календарних днів недостатньо для визначення переможця торгів. Також просимо надати роз'яснення, а саме: - Чому ТУ або ТЗ, креслення не повинно бути погоджено у встановленному порядку з АТ "Укрзалізниця" оскільки предмет закупівлі є Контактор для ремонту колійних машин тобто безпосередньо є залізничного призначення. - Який основний технічний документ повинен надати учасник згідно якого буде проведена оцінка технічних та якісних характеристик запропонованого товару. - З зв'язку з яким причинами тендерною документацією не передбачено вимога до виробника товару а саме надання сертифікату системи контролю якості продукції ISO 9001:2015, оскільки кожен виробник продукції обов'язково повинен мати даний сертифікат для виробництва продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник.
П. 11 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено відомості, які зазначаються у Тендерній документації, зокрема, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, Замовник керується виключно положеннями вказаного Закону, які є обов`язковими для всіх учасників.

Дякуємо за звернення.
ТД
Дата подання: 13 серпня 2020 10:23
Дата відповіді: 18 серпня 2020 10:05
Згідно тендерної документації, а саме згідно розділу 6 Відміна замовником тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся п.1.2 неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Прошу Вас викласти перелік усіх допустимих порушень, оскільки звертаючи увагу на відкриті торги UA-2020-03-11-00092-a запасні частини до дизелів К-661 Замовник має право відмінити будь-які відкриті торги, щоб не підписувати договір з підприємством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник.
Ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відміняє торги у разі 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Тобто, вказаною статтею Закону встановлено виключний перелік умов, за яких Замовник відміняє торги.
ТД
Дата подання: 14 серпня 2020 10:55
Дата відповіді: 19 серпня 2020 10:10
Прошу надати роз'яснення, у разі надання учасником технічних характеристик що мають різні параметри у довідці Дані про товар/Паспорт/ТУ така пропозиція учасника підлягає дискваліфікації або тендерний комітет розглядає один з наданих документів. У разі якщо тендерний комітет розглядає один з наданих документів просимо вказати який саме це документ.
Відповідь: 2. Тендерним комітетом розглядаються та аналізуються всі документи надані в складі тендерної пропозиції учасників торгів на відповідність вимог Тендерної документації.
ТД
Дата подання: 14 серпня 2020 11:18
Дата відповіді: 19 серпня 2020 10:09
Повідомляємо, що згідно процедури закупівлі UA-2020-02-13-003264-c Контактори, що проводило Ваше підприємство, згідно тендерної документації було чітко визначено габаритні розміри та механічна зносостійкість. Проте тендерна пропозиція учасника який був обраний переможцем процедури закупівлі не відповідала вказаним технічним характеристикам, тим самим рішенням АМКУ було забов'язано скасувати рішення про визначення переможця закупівлі та перейти до розгляду наступного учасника. Проте оскільки розгляд тендерних пропозицій був більше 90 днів тендер був скасований. Оскільки дана процедура закупівлі є аналогічною, прошу Вас внести зміни до тендерної документації та вказати ті ж самі технічні характеристики які вимагались Вашим підприємством. У разі відмови прошу надати повне обгрунтування даного рішення. Також прошу підтвердити або спростувати той факт, що замовник спеціально відмінив процедуру закупівлі 2020-02-13-003264-c Контактори, оскільки АМКУ зобов'язав скасувати рішення визначення переможця ТОВ "Бурж-Трейд", оголосив нову процедуру закупівлі та спростив її для учасника ТОВ "Бурж-Трейд"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо, що відповідно ч. 2 ст. 24 Закону України «Про Публічні закупівлі» в чинній редакції, Замовник має право з власної ініціативи вносити зміни до Тендерної Документації.
Зазначаємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації по даній процедурі закупівлі. Також Замовник наголошує, що з огляду на вимоги вказаної статті, внесення змін до Тендерної документації є правом Замовника.
Щодо підтвердження або спростування факту спеціальної відміни процедури закупівлі 2020-02-13-003264-с, вважаємо за необхідне звернути увагу на наступне.
Усі рішення Замовника по зазначеній процедурі оформлені відповідними протоколами розгляду тендерних пропозицій та наявні у вільному доступі на сайті Prozorro. А такі Ваші твердження, свідчать про Вашу особисту зацікавленість та упереджене ставлення до даної процедури відкритих торгів, що, на думку Замовника, є неприпустимим для учасників та суперечить принципам публічних закупівель, відповідно ст. 5 згаданого Закону.
Підсумовуючи вище викладене, хотілось би звернутись до Вас та запропонувати прийняти участь в даних торгах на рівних умовах з іншими учасниками, а не нав’язувати Замовнику «свої умови».
ТД
Дата подання: 18 серпня 2020 11:08
Дата відповіді: 21 серпня 2020 08:39
Згідно П. 11 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено відомості, які зазначаються у Тендерній документації, зокрема, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оскільки пропозиції вважаються дійсними НЕ МЕНЬШЕ 90 днів, прошу збільшити термін в тендерній документації до 120 днів оскільки беручи до уваги аналогічну закупівлю UA-2020-02-13-003264-c Контактори, тендерний комітет не встиг розглянути пропозицію учасника, тобто 90 календарних днів замало для розгляду усіх тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник.
Замовник вважає за необхідне звернути Вашу увагу на той факт, що на поставлені питання вже були надані відповідні відповіді: від 18.08.2020 о 10:05 та 19.08.2020 року о 10:09.
ТД
Дата подання: 18 серпня 2020 11:25
Дата відповіді: 21 серпня 2020 08:39
Згідно ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відміняє торги у разі 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Також звертаю Вашу увагу, що наше питання стосується безпосередньо п.2. неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Згідно цього просимо Вас надати роз’яснення ЗГІДНО П.2, а саме викласти повний перелік порушень, що можуть виникнути через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник.
Замовник вважає за необхідне звернути Вашу увагу на той факт, що на поставлені питання вже були надані відповідні відповіді: від 18.08.2020 о 10:05 та 19.08.2020 року о 10:09.
Технічні характеристики
Дата подання: 19 серпня 2020 10:56
Дата відповіді: 25 серпня 2020 10:00
Зважаючи на те, що предметом закупівлі є продукція, що має багато аналогів просимо Вас надати роз'яснення щодо технічних характеристик, а саме: - вказати механічну зносостійкість, млн.циклів ВО кожного контактору - вказати габаритні розміри кожного контактору
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник.
Ваше звернення розглянуто, у разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-007793-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:42497026
Дата подання: 19 серпня 2020 17:05
Зміни до тендерної документації
Доброго дня! Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, щодо надання ТУ в повному обсязі.
Оскільки ТУ це є комерційна таємниця заводу виробника, на жаль відсутня можливість надання ТУ в повному обсязі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 серпня 2020 10:05
Детальна відповідь у супровідному листі

Документи

25 серпня 2020 10:05
2.3 Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-12-007793-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНО ІНВЕСТ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:43601050
Дата подання: 25 вересня 2020 14:59
Скарга
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "СВП "Квазар" (далі – Переможець) повинна бути відхилена Замовником
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2020 10:33
рішння від 29.09.2020№18237+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 10:32
рішення від 21.10.2020№19652.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 21:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1) Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "СВП ʺКвазар" на закупівлю частин до колійних машин(контактори) відповідно до рішення №19652-р/пк-пз від 21.10.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2) Удруге розглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ "СВП ʺКвазар."
Дата виконання рішення замовником: 05 листопада 2020 16:37

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

05 листопада 2020 16:37
5.1 Протокол скасування АМКУ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВП "Квазар" 594 000,00
UAH
594 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" 689 760,00
UAH
684 900,00
UAH
Документи
ТОВ"ТОРГОВИЙ ДІМ "НХК" 740 000,00
UAH
685 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНО ІНВЕСТ ГРУПП" 713 700,00
UAH
713 700,00
UAH
Документи
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" 770 400,00
UAH
770 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 13:14
Протокол
13 листопада 2020 13:14
Наказ №8
13 листопада 2020 13:14
Комерційна пропозиція
13 листопада 2020 13:14
Додаток 5 п.5
13 листопада 2020 13:14
Додаток 5 п.4
13 листопада 2020 13:14
Додаток 5 п.3
13 листопада 2020 13:14
Додаток 5 п.1.2
06 листопада 2020 11:18
Договір з видатковими
06 листопада 2020 11:18
аналогічні договір
18 вересня 2020 13:51
Цінова пропозиція
18 вересня 2020 13:51
Протокол
18 вересня 2020 13:51
Наказ
18 вересня 2020 13:51
МВС
30 серпня 2020 13:45
Захист довкілля.pdf
30 серпня 2020 13:45
ДСТУ 2773.pdf
30 серпня 2020 13:44
ISO.pdf
30 серпня 2020 13:44
Сертифікат.pdf
30 серпня 2020 13:44
Сертифікат 1.pdf
30 серпня 2020 13:44
Дані про товар.pdf
30 серпня 2020 13:44
Протокол 28-05-19-1.pdf
30 серпня 2020 13:44
Наказ _8.pdf
30 серпня 2020 13:44
Ком. пред.pdf
30 серпня 2020 13:44
Документи А.В. Патока.zip
30 серпня 2020 13:44
Договор.pdf
30 серпня 2020 13:44
Видаткова.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 09:40
Квалификация ецп.part3.rar.p7s
31 серпня 2020 09:40
Квалификация ецп.part3.rar
31 серпня 2020 09:40
Квалификация ецп.part2.rar.p7s
31 серпня 2020 09:40
Квалификация ецп.part2.rar
31 серпня 2020 09:40
Квалификация ецп.part1.rar.p7s
31 серпня 2020 09:40
Квалификация ецп.part1.rar
31 серпня 2020 09:40
Техническая часть.pdf
31 серпня 2020 09:40
Квалификация.pdf
31 серпня 2020 09:40
Licenziya.zip
31 серпня 2020 09:40
Licenziya DEA.PDF
31 серпня 2020 09:40
Dovirenist.zip
31 серпня 2020 09:40
Doverennost DEA.PDF
31 серпня 2020 09:40
BG 6082-20G NVP SEAL.zip

Публічні документи

31 серпня 2020 09:53
Св-во_НДС_ТД_НХК.jpg
31 серпня 2020 09:53
Протокол_1-2.JPG
31 серпня 2020 09:53
Протокол_1-1.JPG
31 серпня 2020 09:53
Приказ.JPG

Публічні документи

31 серпня 2020 09:18
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:18
ТС.pdf
31 серпня 2020 09:18
ПаспортМК-4-10 Земит.pdf
31 серпня 2020 09:18
ДСТУ.pdf
31 серпня 2020 09:18
Диллерство МОНО.jpg
31 серпня 2020 09:18
ДаніНаТовар.pdf
31 серпня 2020 09:18
Проект договору.pdf
31 серпня 2020 09:18
3_Аналогічн_дог.pdf
31 серпня 2020 09:18
2_МатТехБази.pdf
31 серпня 2020 09:18
1_Цінова.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 18:32
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:32
6.1. Рішення_Учасника.pdf
28 серпня 2020 18:32
5. Витяг платника ПДВ.pdf
28 серпня 2020 18:32
4. Витяг ЄДРЮОФОП.pdf
28 серпня 2020 18:32
2. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВП "Квазар"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ"

ТОВ"ТОРГОВИЙ ДІМ "НХК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНО ІНВЕСТ ГРУПП"

ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СВП "Квазар"
#36177373
Рішення скасоване 594 000,00
UAH
05 листопада 2020 16:22
ТОВ "СВП "Квазар"
#36177373
Переможець 594 000,00
UAH
13 листопада 2020 08:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2020 08:46

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. - У наданій довідці відсутні підтверджуючі документи про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме на запасні частини до колійних машин. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - п.2 додатку №4 тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), з обов’язковим додаванням сканованих копій документів, підтверджуючих виконання зазначеного(их) договору(ів). При цьому довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, найменування Замовника(ів), його(їх) код ЄДРПОУ, номер та дати договору(ів).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 08:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВП "Квазар"
#36177373
594 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 10:34
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:22
Untitled.631.pdf укладений
24 листопада 2020 15:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 712 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 118 800,00 UAH)