Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція спортивного майданчика зі встановленням штучного покриття на території опорного закладу «Вікнянський ЗЗСО І-ІІІ ст.» в с.Вікно Заставнівського району Чернівецької області» (з дотриманням вимог щодо безперешкодного доступу маломобільних груп населення)
Очікувана вартість
1 474 879,00 UAH
UA-2020-08-12-007668-a 4ebdac0733b648d6bc9c1835e2182d15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Сергіївна

+380993624248 wiknorada.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІКНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04418570
Місцезнаходження: 59433, Україна , Чернівецька обл., Заставнівський р-н, , с. Вікно
Контактна особа: Олена Сергіївна
+380993624248
wiknorada.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 12:30
Очікувана вартість: 1 474 879,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 374,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


пропозиції готуються та подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція спортивного майданчика зі встановленням штучного покриття на території опорного закладу «Вікнянський ЗЗСО І-ІІІ ст.» в с.Вікно Заставнівського району Чернівецької області» (з дотриманням вимог щодо безперешкодного доступу маломобільних груп населення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться протягом 120 календарних днів на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту бюджетних асигнувань передбачених на 2020 – 2021 рік. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 20:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 19:58
Тендерная документація реконструкція спортивного майданчика зі змінами.doc
27 серпня 2020 19:58
Перелік змін (2).docx
18 серпня 2020 14:40
Додаток 2 зі змінами.docx
18 серпня 2020 14:40
Перелік змін (2).docx
12 серпня 2020 16:11
Додаток 6.docx
12 серпня 2020 16:11
Додаток 4.docx
12 серпня 2020 16:11
Додаток 7.docx
12 серпня 2020 16:11
Додаток 5.docx
12 серпня 2020 16:11
Додаток 3.docx
12 серпня 2020 16:11
Додаток 1.docx
27 серпня 2020 20:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 19:58
Тендерная документація реконструкція спортивного майданчика зі змінами.doc
18 серпня 2020 14:40
Тендерная документація реконструкція спортивного майданчика.doc
12 серпня 2020 16:11
Тендерная документація капітальний ремонт навчальний корпус зі змінами.doc
27 серпня 2020 19:58
Перелік змін (2).docx
18 серпня 2020 14:40
Додаток 2 зі змінами.docx
12 серпня 2020 16:12
Додаток 2.docx
18 серпня 2020 14:40
Перелік змін (2).docx
12 серпня 2020 16:11
Додаток 6.docx
12 серпня 2020 16:11
Додаток 4.docx
12 серпня 2020 16:11
Додаток 7.docx
12 серпня 2020 16:11
Додаток 5.docx
12 серпня 2020 16:11
Додаток 3.docx
12 серпня 2020 16:11
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по ТД
Дата подання: 17 серпня 2020 11:54
Дата відповіді: 18 серпня 2020 12:42
Доброго дня, згідно Дод. 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Вами, як замовником відповідно ст. 16 Закону України в п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» передбачено надання учасником договору на виконання КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ протягом 2019 року, проте предметом закупівлі є РЕКОНСТРУКЦІЯ, що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст.16 ч.2 п.3 , де вказано, що при застосуванні кваліфікуючого критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного саме за предметом закупівлі договору. Також Вами застосовано критерій щодо виконання договору протягом 2019 року, Даним критерієм Ви обмежуєте кількість учасників, чим порушуєте ст.5 п.1 ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» , а саме Недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації у частині предмету аналогічного договору та років його виконання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо! За результатами Вашого звернення буде внесено зміни до вимог Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-007668-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАБІЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2702417473
Дата подання: 18 вересня 2020 16:54
Оскарження визначення переможця
Оскарження рішення про визнання переможцем ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ""
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2020 15:41
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів, встановлено вимоги до тендерної документації, з урахуванням положення ст. 22 Закону.
У відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Звертаємо, що абз. 1 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальну вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
При цьому Закон не містить конкретний обсяг та вимоги до терміну “наявності обладнання та матеріально-технічної бази”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України конкретне поняття «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію про підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази є узагальненою нормою.
Згідно п. 1 Додатку № 2 Тендерної документації, встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема надати Довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: вказати складське приміщення на території Чернівецької області, техніку, обладнання та інструменти, які будуть використовуватись під час виконання умов договору (надати документальне підтвердження наявності).
У разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази механізмів, техніки на правах користування або згідно послуг будівельної техніки, надаються копії документів про право користування або про надання послуг техніки.
Звертаємо увагу, що згідно вимог п. 1 Додатку № 2 Тендерної документації, Замовник не вимагав від учасників надання документального підтвердження наявності вантажного автомобіля Камаз і екскаватора, а також надання інформації про техніку та обладнання, яка зазначена у підсумковій відомості ресурсів у розрахунок вартості будівельних робіт учасником ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»», яка буде використовуватись під час виконання умов договору у відповідності до технічної документації.
Наголошуємо, що згідно вимог тендерної документації, учасник має право надати будь-яку техніку, яку останній вважає за потрібною, однак обов’язковим є складське приміщення на території Чернівецької області, та техніку, обладнання та інструменти, які будуть використовуватись під час виконання умов договору (надати документальне підтвердження наявності).
Під час вивчення документів наданих у складі пропозиції учасника ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"", встановлено, що учасником завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу (систему Prozorro) загальний файл, в якому є довідка в довільній формі в якій зазначено інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з вказівкою орендованого складського приміщення, техніки, обладнання та ручних інструментів.
Крім того, Замовником враховано положення, що згідно п. 1.2. Додатку № 2 Тендерної документації встановлено, шо у разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази механізмів, техніки на правах користування або згідно послуг будівельної техніки, надаються копії документів про право користування або про надання послуг техніки.
В довідці учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначено про орендоване обладнання, враховуючи викладене згідно вимог п.1.2. надання копій документів оренди не передбачено вимогами п.1.2. Додатку № 2 Тендерної документації, а вимагалось лише документи на право користування/ право надання послуг.
Стосовно середньо ринкової вартості матеріалів, які будуть використовуватись в процесі будівництва, повідомляємо, що учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист щодо формування цінової пропозиції з урахуванням середньо-ринкових цін. У зв’язку з тим, що учасник під час розрахунку загальної вартості предмету закупівлі повинен дотримуватись середньо-ринкових цін, Замовник не має законних підстав для відхилення пропозиції учасника за вищезазначеної обставин.
На підставі викладеного, відхилення пропозиції учасника з підстав, що учасник не надав копії документів на право користування/ право надання послуг вантажного автомобіля Камаз і екскаватора, які зазначені даним учасником у довідці у підсумковій відомості ресурсів у розрахунок вартості будівельних робіт учасником ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»» включені техніка та обладнання, які не зазначені ним у довідці про наявність матеріально-технічної бази як наявні чи орендовані, суперечить вимогам діючого законодавства зазначеного у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципам здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників.

Документи подані скаржником

18 вересня 2020 16:54
Вимога 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" 1 109 376,00
UAH з ПДВ
1 109 376,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАБІЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 1 416 936,00
UAH з ПДВ
1 416 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 07:23
Електронний підпис
22 вересня 2020 07:22
гарантії.pdf
19 вересня 2020 14:32
Електронний підпис
19 вересня 2020 14:31
довідканесуд.pdf
19 вересня 2020 14:31
Довідказаборгованість.pdf
10 вересня 2020 14:50
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:49
дод 1.pdf
10 вересня 2020 12:53
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:50
дод.pdf
10 вересня 2020 12:50
договір.pdf
10 вересня 2020 12:50
ВИТЯГ.pdf
10 вересня 2020 12:50
Документ_ЄДР_1004735384.zip
03 вересня 2020 17:52
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:50
Статут 2.pdf
03 вересня 2020 17:50
Наказ на директора.pdf
03 вересня 2020 17:50
Документи.pdf
03 вересня 2020 17:50
договора оренди.pdf
03 вересня 2020 17:50
Договір 146.pdf
03 вересня 2020 17:50
Договір 46.pdf
03 вересня 2020 17:50
Акт огляду.pdf
03 вересня 2020 17:50
Кошторис.pdf
03 вересня 2020 17:50
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:12
30. Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 17:12
29. Витяг з ПДВ.pdf
27 серпня 2020 17:12
26.1. Витяг з ЄДР.pdf
27 серпня 2020 17:12
26. Виписка.pdf
27 серпня 2020 17:12
25. Ліцензія.pdf
27 серпня 2020 17:12
23.11.Акт №4 Монтекс.pdf
27 серпня 2020 17:12
23.10.Акт №3 Монтекс.pdf
27 серпня 2020 17:12
23.9.Акт №2 Монтекс.pdf
27 серпня 2020 17:12
23.8.Акт№1 Монтекс.pdf
27 серпня 2020 17:12
23.7. Договір МОНТЕКС.rar
27 серпня 2020 17:12
23.6.Акт Красноїльськ.pdf
27 серпня 2020 17:12
23.4Акт №2 Євродор.pdf
27 серпня 2020 17:12
23.3.Акт №1 Євродор.pdf
27 серпня 2020 17:12
23.2.Договір Євродор.pdf
27 серпня 2020 17:12
23. Довідка про досвід.pdf
27 серпня 2020 17:12
21.6. Оборотно-сальдова.pdf
27 серпня 2020 17:12
19. Відповідність ДСТУ.pdf
27 серпня 2020 17:12
15.1 Календарний графік.pdf
27 серпня 2020 17:12
15. Проект договору.pdf
27 серпня 2020 17:12
10. Акт огляду .pdf
27 серпня 2020 17:12
7.6. Дефектні акти.pdf
27 серпня 2020 17:12
7.3. ЗКР.pdf
27 серпня 2020 17:12
7.2. Договірна ціна.pdf
27 серпня 2020 17:12
7. Додаток 1.pdf
27 серпня 2020 17:12
6. Відповідність ТЗ.pdf
27 серпня 2020 17:12
5. Ст.pdf
27 серпня 2020 17:12
5. Ст. 17 розширена.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ""

ФОП "БАБІЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ""
#25081198
Переможець 1 109 376,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 09:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 16:08

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник, відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" (надалі – Учасник ), на закупівлю «Реконструкція спортивного майданчика зі встановленням штучного покриття на території опорного закладу «Вікнянський ЗЗСО І-ІІІ ст.» в с.Вікно Заставнівського району Чернівецької області» (з дотриманням вимог щодо безперешкодного доступу маломобільних груп населення), процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-12-007668-a. Керуючись ч.16 ст.29 Закону, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі Вашої пропозиції, а саме: невідповідності в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. На підставі вище викладеного керуючись ч.16 ст. 29 Закону пропонується учаснику усунути невідповідності виявлені в тендерній пропозиції, шляхом надання документів згідно вищевказаних вимог в розділі 2 Додатку № 2 до Тендерної документації (документи підтверджуючі правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції), зокрема 1. Копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників та наказ про призначення; довіреність або доручення, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 2. Завірена копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. 2. Витяг/Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що видані уповноваженим органом. Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ""
#25081198
1 109 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2021 19:19
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 16:11
Договір 112.pdf укладений
25 вересня 2020 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 109 376,00
UAH