Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 "44110000-4 Конструкційні матеріали" «Асфальт холодний».
DK 021: 2015 «44110000-4 Construction materials» "Cold asphalt"
DK 021: 2015 «44110000-4 Construction materials» "Cold asphalt"
Очікувана вартість
769 600,00 UAH
UA-2020-08-12-007271-a ● 3f552b1f7d4141149ce33ff150c7ab6a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 40940113 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька область обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5 |
Контактна особа: |
Ганна Потічна +380987610864 mariupolavtodor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE KOMERTSIYNE PIDPRIEMSTVO "MARIUPOLAVTODOR" |
National ID: | 40940113 |
Contact point: |
Potichna Hanna +380987610864 mariupolavtodor@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 12:55 |
Очікувана вартість: | 769 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 696,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 12 серпня 2020 15:50 |
Enquiries until: | 04 вересня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 10 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 вересня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 769 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 7 696 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Scope of the procurement
ДК 021:2015 "44110000-4 Конструкційні матеріали" «Асфальт холодний».
DK 021: 2015 «44110000-4 Construction materials» "Cold asphalt"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148 тонни
ДК 021:2015 "44110000-4 Конструкційні матеріали" «Асфальт холодний».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, провулок Банний, 5
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
DK 021: 2015 «44110000-4 Construction materials» "Cold asphalt"
CPV: 44110000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2020 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2020 15:50 |
Оголошення про проведення на английском.doc | |
12 серпня 2020 15:50 |
ТД холодний асфальт.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
постачання
Дата подання: 13 серпня 2020 09:39
Дата відповіді: 17 серпня 2020 09:35
Яку кількість партій заплановано?
Відповідь: Згідно заявок Покупця.
постачання
Дата подання: 13 серпня 2020 09:40
Дата відповіді: 17 серпня 2020 09:33
Мінімальний об'єм партіі?
Відповідь: Мінімальний об'єм партії 22т
постачання
Дата подання: 13 серпня 2020 09:41
Дата відповіді: 17 серпня 2020 09:35
Можоиве разове відвантаження всього об'єму одразу?
Відповідь: Так
постачання
Дата подання: 13 серпня 2020 09:44
Дата відповіді: 13 серпня 2020 10:58
Розвантаження Замовником?
Відповідь: Розвантаження Постачальником.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-12-007271-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП", Код ЄДРПОУ:39868914
Дата подання: 01 вересня 2020 17:21
Пропозиція про внесення змін до тендерної документації щодо підготовки тендерних пропозицій для участі в процедурі відкритих торгів з публікацією на англійській мові на закупівлю: ДК 021:2015 "44110000-4 Конструкційні матеріали"«Асфальт холодний» UA-2020-08-12-007271-a
У зв’язку з тим, що ККП "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" є замовником процедури закупівлі товару – «Асфальт холодний», ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-007271-a, ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» (офіційний представник ТОВ «РОКФАЛЬТ») звертається з пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації щодо підготовки тендерних пропозицій для участі в процедурі відкритих торгів з публікацією на англійській мові на закупівлю: ДК 021:2015 "44110000-4 Конструкційні матеріали"«Асфальт холодний».
Зауважимо, що у цього виду товару відсутнє будь-яке нормативне та законодавче регулювання, відсутні стандарти ДСТУ для фасованих холодних сумішей, а тому, нажаль, існують учасники публічних закупівель на майданчику Prozorro, які, у разі визнання їх переможцями, відвантажують неякісну продукцію, що для Замовника означає часткову або повну втрату коштів. Все це приводить до того, що Замовники можуть неефективно використати кошти. Достатньо великий обсяг даної закупівлі і відсутність власних технічних вимог щодо якості товару дає ризик отримати учасників тендеру з неперевіреною продукцією і відповідними наслідками від цього. Попереджаємо, що Ви, як Замовник, у подальшому не зможете навіть оскаржити придбану продукцію. Враховуючи наведене вище, пропонуємо Вам внести зміни, які захистять закупівлю від неякісної продукції і піднімуть рівень професійності учасників.
Одним із доказів необхідного рівня якості товарів і послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товарів і послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
Щоб бути переконаними, що перевірка продукції відбулася і має протокол з оцінки відповідності, також пропонуємо додати до тендерної документацію вимогу щодо наявності сертифікату. Згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» роботу органів з оцінки відповідності (сертифікації) може регулювати Національне агентство з акредитації України (далі - НААУ). НААУ перевіряє органи з оцінки відповідності, перевіряє калібровку їх приборів і дає атестати.
Отже, забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності здійснюється за допомогою акредитації органів з оцінки відповідності та з сертифікації Національним органом України з акредитації (НААУ). Тож документи про відповідність, видані органами з сертифікації, що акредитовані в НААУ, можуть бути належним підтвердженням відповідності запропонованого учасниками товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Також, згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» Замовник вправі вимагати висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ) на товар, що підтвердить безпечність фасованої продукції.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту від низької відповідальності учасників процедури закупівлі за якість товару, у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо внести до тендерної документації додаткові технічні вимоги щодо предмету закупівлі "холодного асфальту", а саме:
1. Продукція (товар), що пропонується учасником повинна пройти сертифікацію на відповідність ТУ, згідно яких вона виготовлена. Сертифікат відповідності повинен бути виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, і мати відповідні ознаки. Перевірка продукції під час сертифікації повинна проходити в лабораторії, яка також має акредитацію НААУ.
2. Продукція (товар), що пропонується учасником повинна мати чинний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ) згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення». Висновок підтверджує, що товар відповідає встановленим критеріям безпеки.
Дані вимоги не є дискримінаційними, тому що відповідно до пунктів 5-6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон від 25.12.2015 № 922-VIII (Редакція станом на 15.08.2020): Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Розгорнути
Згорнути
Зауважимо, що у цього виду товару відсутнє будь-яке нормативне та законодавче регулювання, відсутні стандарти ДСТУ для фасованих холодних сумішей, а тому, нажаль, існують учасники публічних закупівель на майданчику Prozorro, які, у разі визнання їх переможцями, відвантажують неякісну продукцію, що для Замовника означає часткову або повну втрату коштів. Все це приводить до того, що Замовники можуть неефективно використати кошти. Достатньо великий обсяг даної закупівлі і відсутність власних технічних вимог щодо якості товару дає ризик отримати учасників тендеру з неперевіреною продукцією і відповідними наслідками від цього. Попереджаємо, що Ви, як Замовник, у подальшому не зможете навіть оскаржити придбану продукцію. Враховуючи наведене вище, пропонуємо Вам внести зміни, які захистять закупівлю від неякісної продукції і піднімуть рівень професійності учасників.
Одним із доказів необхідного рівня якості товарів і послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товарів і послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
Щоб бути переконаними, що перевірка продукції відбулася і має протокол з оцінки відповідності, також пропонуємо додати до тендерної документацію вимогу щодо наявності сертифікату. Згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» роботу органів з оцінки відповідності (сертифікації) може регулювати Національне агентство з акредитації України (далі - НААУ). НААУ перевіряє органи з оцінки відповідності, перевіряє калібровку їх приборів і дає атестати.
Отже, забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності здійснюється за допомогою акредитації органів з оцінки відповідності та з сертифікації Національним органом України з акредитації (НААУ). Тож документи про відповідність, видані органами з сертифікації, що акредитовані в НААУ, можуть бути належним підтвердженням відповідності запропонованого учасниками товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Також, згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» Замовник вправі вимагати висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ) на товар, що підтвердить безпечність фасованої продукції.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту від низької відповідальності учасників процедури закупівлі за якість товару, у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо внести до тендерної документації додаткові технічні вимоги щодо предмету закупівлі "холодного асфальту", а саме:
1. Продукція (товар), що пропонується учасником повинна пройти сертифікацію на відповідність ТУ, згідно яких вона виготовлена. Сертифікат відповідності повинен бути виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, і мати відповідні ознаки. Перевірка продукції під час сертифікації повинна проходити в лабораторії, яка також має акредитацію НААУ.
2. Продукція (товар), що пропонується учасником повинна мати чинний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ) згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення». Висновок підтверджує, що товар відповідає встановленим критеріям безпеки.
Дані вимоги не є дискримінаційними, тому що відповідно до пунктів 5-6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон від 25.12.2015 № 922-VIII (Редакція станом на 15.08.2020): Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 14:34
відсутність потреби внесення змін
Номер вимоги: UA-2020-08-12-007271-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП", Код ЄДРПОУ:39868914
Дата подання: 03 жовтня 2020 18:55
Вимога про усунення порушень в закупівлі UA-2020-08-12-007271-a
Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» (далі – ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП»), як учасник процедури відкритих торгів з публікацією на англійській мові на закупівлю за предметом ДК 021:2015 "44110000-4 Конструкційні матеріали"«Асфальт холодний», ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-007271-a, проаналізувавши документи учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого згідно Протоколу № 748/20 від 29.09.2020 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (далі – Протокол № 748/20) вибрана переможцем, а саме - Товариства з обмеженою відповідальністю «Аріал Альянс» (далі – ТОВ «Аріал Альянс»), на їх відповідність вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету № 666/20 від «12» серпня 2020 року (далі – ТД), звертає Вашу увагу на наступне:
ТОВ «Аріал Альянс» не відповідає технічним вимогам, містить недостовірну інформацію і повинна бути відхилена Замовником згідно пункту 4 Розділу V ТД:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
учасник процедури закупівлі:
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
Додатково зазначимо, що на підставі недостовірної інформації, яку виклав учасник, можна припустити , що інші документи і листи учасника можуть містити недостовірну інформацію, що потребує окремого аналізу.
Окремо зауважимо, як і раніше наше підприємство попереджало Замовника, що нажаль існують учасники публічних закупівель на майданчику Prozorro, які відвантажують неякісну продукцію, що для Замовника означає часткову або повну втрату коштів. Все це приводить до того, що Замовники можуть неефективно використати кошти. Достатньо великий обсяг даної закупівлі і відсутність власних кваліфікаційних вимог щодо якості дає ризик отримати учасників тендеру з неперевіреною продукцією і наслідками від цього.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконало вимоги підпункту 11 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги підпункту 9 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги пункту 1 розділу ІІІ ТД.
Таким чином, на підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Аріал Альянс» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; а також не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому повинна бути відхилена Замовником згідно вимог, визначених в абзацах 2, 3 пункту 1 та абзаці 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у пункті 4 розділу 5 ТД, інакше наше підприємство повинно буде звернутися до АМКУ і суду.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Аріал Альянс» не відповідає технічним вимогам, містить недостовірну інформацію і повинна бути відхилена Замовником згідно пункту 4 Розділу V ТД:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
учасник процедури закупівлі:
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
Додатково зазначимо, що на підставі недостовірної інформації, яку виклав учасник, можна припустити , що інші документи і листи учасника можуть містити недостовірну інформацію, що потребує окремого аналізу.
Окремо зауважимо, як і раніше наше підприємство попереджало Замовника, що нажаль існують учасники публічних закупівель на майданчику Prozorro, які відвантажують неякісну продукцію, що для Замовника означає часткову або повну втрату коштів. Все це приводить до того, що Замовники можуть неефективно використати кошти. Достатньо великий обсяг даної закупівлі і відсутність власних кваліфікаційних вимог щодо якості дає ризик отримати учасників тендеру з неперевіреною продукцією і наслідками від цього.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконало вимоги підпункту 11 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги підпункту 9 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги пункту 1 розділу ІІІ ТД.
Таким чином, на підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Аріал Альянс» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; а також не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому повинна бути відхилена Замовником згідно вимог, визначених в абзацах 2, 3 пункту 1 та абзаці 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у пункті 4 розділу 5 ТД, інакше наше підприємство повинно буде звернутися до АМКУ і суду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 14:54
Відхилити вимогу згідно протоколу №764/20 від 07.10.2020р.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-12-007271-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП", Код ЄДРПОУ:39868914
Дата подання: 08 жовтня 2020 17:48
Дата подання: 08 жовтня 2020 17:48
Скарга про усунення порушень в закупівлі UA-2020-08-12-007271-a
Замовником торгів - Комунальним комерційним підприємством «Маріупольавтодор» (далі - ККП «Маріупольавтодор», Замовник) 12 серпня 2020 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією на англійській мові), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-12-007271-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» (надалі –ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП», Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації (надалі – ТД), затвердженої рішенням тендерного комітету № 666/20 від «12» серпня 2020 року, подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015 «44110000-4 Конструкційні матеріали» «Асфальт холодний».
29.09.2020 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол № 748/20 від 29.09.2020 засідання тендерного комітету ККП «Маріупольавтодор» щодо розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (далі – Протокол № 748/20), згідно якого Товариство з обмеженою відповідальністю «Аріал Альянс» (далі – ТОВ «Аріал Альянс») визнано переможцем процедури закупівлі UA-2020-08-12-007271-a за предметом ДК 021:2015 «44110000-4 Конструкційні матеріали» «Асфальт холодний», а також розміщено повідомлення від 29.09.2020 про намір укласти договір з ТОВ «Аріал Альянс».
Разом з тим, Замовником при прийнятті вищезазначеного рішення не було враховано наступне:
ТОВ «Аріал Альянс» подано недостовірну інформацією в Додатку 4 пропозиції.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконало вимоги підпункту 11 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги підпункту 9 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги пункту 1 розділу ІІІ ТД.
Таким чином, на підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Аріал Альянс» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; а також не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому повинна бути відхилена Замовником згідно вимог, визначених в абзацах 2, 3 пункту 1 та абзаці 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у пункті 4 розділу 5 ТД.
Вважаємо також необхідним звернути увагу, що Скаржник як учасник процедури закупівлі UA-2020-08-12-007271-a, проаналізувавши документи учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «Аріал Альянс», направив на адресу Замовника відповідну вимогу про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
UA-2020-08-12-007271-a та скасування рішення Замовника згідно Протоколу № 748/20, де звернув увагу Замовника на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Аріал Альянс» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; а також не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Але при розгляді вимоги Скаржника, Замовником було порушено принципи здійснення закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників.
Отже, при розгляді тендерних пропозицій Замовник застосовує непрозорий, необ’єктивний підхід, вибіркове судження до окремого учасника і таким чином дискримінує інших учасників процедури закупівлі, які чітко виконують вимоги ТД при підготовці своїх пропозицій.
Визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю UA-2020-08-12-007271-a ТОВ «Аріал Альянс», пропозиція якого не відповідає вимогам ТД, є безпідставним та неправомірним, що порушує Замовником статтю 5 та статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 «44110000-4 Конструкційні матеріали» «Асфальт холодний», ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-007271-a.
3 Зобов’язати Замовника - ККП «Маріупольавтодор» скасувати своє рішення, зазначене у Протоколі № 748/20 від 29.09.2020, яким ТОВ «Аріал Альянс» визнано переможцем процедури закупівлі UA-2020-08-12-007271-a за предметом ДК 021:2015 «44110000-4 Конструкційні матеріали» «Асфальт холодний» та скасувати повідомлення від 29.09.2020 про намір укласти договір з ТОВ «Аріал Альянс».
Додатки:
1. Скарга ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП».
2. Протокол № 748/20 від 29.09.2020 засідання тендерного комітету ККП «Маріупольавтодор» щодо розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
3. Тендерна документація.
4. Файл «11. Сертифікат відповідності (оригінал).pdf», наданий ТОВ «Аріал Альянс» у складі своєї ТП.
5. ТУ У В.2.7-14.2-33629017-002:2009.
6. Файл «21. Додаток №5 Проект Договору.PDF», наданий ТОВ «Аріал Альянс» у складі своєї ТП.
7. Файл «17. Статут АРИАЛ АЛЬЯНС (оригінал).pdf», наданий ТОВ «Аріал Альянс» у складі своєї ТП.
8. Файл «18. Протокол (оригінал).pdf», наданий ТОВ «Аріал Альянс» у складі своєї ТП.
9. Файл «19. Наказ на директора (оригінал).pdf», наданий ТОВ «Аріал Альянс» у складі своєї ТП.
10. Файл «1. Реєстр наданих документів1.PDF», наданий ТОВ «Аріал Альянс» у складі своєї ТП.
11. Протокол № 764/20 від 07.10.2020 засідання тендерного комітету ККП «Маріупольавтодор».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 10:51
рішення від 12.10.2020№19104+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 10:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2020№19735.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 16:31
рішення від 22.10.2020№19735.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 19:11
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 вересня 2020
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 40940113 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВАС-ТРЕЙД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" |
725 200,00
UAH з ПДВ
|
570 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП" |
692 640,00
UAH з ПДВ
|
639 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" #39376931 |
Переможець |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 19:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 09:57
|
ДС 1.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 09:56
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 11:10
|
Договір № 380 від 30.10.2020р. асфальт холодний.pdf | укладений |
30 жовтня 2020 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 380 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |