Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти мультимедійного обладнання для початкової школи закладів освіти Богуславського району)
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2020-08-12-006971-a 5b101c02b25e4319b139e6da5dc6d3d1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Євтушенко

+380456151548 cgy_yo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНЕ УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43723123
Місцезнаходження: 09701, Україна , Київська обл., Богуславський район, місто Богуслав, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 40
Контактна особа: Антоніна Євтушенко
+380456151548
cgy_yo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 132 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Код за ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти мультимедійного обладнання для початкової школи закладів освіти Богуславського району)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09700, Україна, Київська область, Богуславської міської ради, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 08:43
Перелік змін 17.08. по закупівлі Мультимедія НУШ ОТГ.docx
14 серпня 2020 14:55
Перелік змін по закупівлі Мультимедія НУШ ОТГ.docx
14 серпня 2020 08:44
Перелік змін по закупівлі Мультимедія НУШ ОТГ.docx
17 серпня 2020 08:43
ТД зі змінами 17.08. Мультимедія ОТГ НУШ.doc
14 серпня 2020 14:55
ТД зі змінами Мультимедія ОТГ НУШ.doc
14 серпня 2020 08:44
ТД зі змінами Мультимедія ОТГ НУШ.doc
12 серпня 2020 15:36
ТД Мультимедія ОТГ НУШ.doc
12 серпня 2020 15:36
ДОДАТОК 3 кваліф критерії.docx
12 серпня 2020 15:36
ДОДАТОК 2 тенд пропоз.docx
12 серпня 2020 15:36
ДОДАТОК 4 проект дог.docx
12 серпня 2020 15:36
ДОДАТОК 1 технічні характ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 13 серпня 2020 16:44
Дата відповіді: 13 серпня 2020 16:52
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до пункту 8 Додатку №1 до тендерної документації учасник надає гарантійний лист про те, що учасником власними силами та засобами буде проведено доставку, розвантаження, занесення, встановлення, налаштування та введення в експлуатацію даного обладнання у приміщеннях закладів Замовника. Монтаж всіх кабельних мереж повинен бути проведений у відповідних коробах та виведений від обладнання до робочого місця вчителя та джерела живлення.
Тендер
Дата подання: 13 серпня 2020 16:49
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:09
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить наступні вимоги: 1) строк поставки товарів, робіт і послуг З моменту підписання Договору шляхом поставки товару, згідно заявок замовника до 20-днів, але не пізніше 30.08.2020 року 2) Строк поставки товарів,виконання робіт, надання послуг До 30 вересня 2020 року Надайте роз'яснення та внесіть відповідні зміни. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так термін поставки товару не пізніше 30.09.2020 року, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-006971-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 14 серпня 2020 17:47
Щодо внесення змін до Оголошення
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 1 до Оголошення про проведення закупівлі Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Копію листа про надання грифу уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗЗСО) про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивні дошки та проектори. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених документів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Копії листа про надання грифу уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗЗСО) про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивні дошки та проектори..
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2020 08:42
Шановний учаснику , вашу вимогу буде враховано та внесено зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 83 076,01
UAH
83 076,01
UAH
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 17:31
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:31
Реєстр документів.pdf
21 серпня 2020 17:31
8. Інструкція на дошку.pdf
21 серпня 2020 17:31
5. Уповноважена особа.pdf
21 серпня 2020 17:31
30. Довідка МТБ.pdf
21 серпня 2020 17:31
3. Установчі документи.pdf
21 серпня 2020 17:31
29. Довідка досвід.pdf
21 серпня 2020 17:31
28. Довідка працівники.pdf
21 серпня 2020 17:31
27. Довідка кредити.pdf
21 серпня 2020 17:31
25. Довідка санкції.pdf
21 серпня 2020 17:31
24. Згода на обробку ПД.pdf
21 серпня 2020 17:31
20. Довідка податкова.rar
21 серпня 2020 17:31
18. Довідка стаття 17.pdf
21 серпня 2020 17:31
17. Фінансовий звіт.pdf
21 серпня 2020 17:31
16. Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 17:31
15. Проект договору.pdf
21 серпня 2020 17:31
14. Авторизаційний лист.pdf
21 серпня 2020 17:31
13. Технічний опис.pdf
21 серпня 2020 17:31
10. Технічні паспорти.pdf
21 серпня 2020 17:31
1. Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 83 076,01
UAH
28 серпня 2020 15:18

Документи

28 серпня 2020 15:18
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:16
Протокол 18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
83 076,01
UAH
Документи

Документи

28 серпня 2020 15:18
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:16
Протокол 18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:52
ІнтерСистем Мультимедія НУШ ОТГ.pdf укладений
03 вересня 2020 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 83 076,01
UAH (в тому числі ПДВ 13 846,00 UAH)