Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти мультимедійного обладнання для початкової школи закладів освіти Богуславського району)
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2020-08-12-006971-a ● 5b101c02b25e4319b139e6da5dc6d3d1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНЕ УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43723123 |
Місцезнаходження: | 09701, Україна , Київська обл., Богуславський район, місто Богуслав, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 40 |
Контактна особа: |
Антоніна Євтушенко +380456151548 cgy_yo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 07:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 132 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Код за ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти мультимедійного обладнання для початкової школи закладів освіти Богуславського району)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09700, Україна, Київська область, Богуславської міської ради, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2020 08:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2020 08:43 |
Перелік змін 17.08. по закупівлі Мультимедія НУШ ОТГ.docx | |
17 серпня 2020 08:43 |
ТД зі змінами 17.08. Мультимедія ОТГ НУШ.doc | |
12 серпня 2020 15:36 |
ДОДАТОК 3 кваліф критерії.docx | |
12 серпня 2020 15:36 |
ДОДАТОК 2 тенд пропоз.docx | |
12 серпня 2020 15:36 |
ДОДАТОК 4 проект дог.docx | |
12 серпня 2020 15:36 |
ДОДАТОК 1 технічні характ.docx |
17 серпня 2020 08:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 серпня 2020 08:43 |
Перелік змін 17.08. по закупівлі Мультимедія НУШ ОТГ.docx
|
|||||||||
17 серпня 2020 08:43 |
ТД зі змінами 17.08. Мультимедія ОТГ НУШ.doc
|
|||||||||
12 серпня 2020 15:36 |
ДОДАТОК 3 кваліф критерії.docx
|
|||||||||
12 серпня 2020 15:36 |
ДОДАТОК 2 тенд пропоз.docx
|
|||||||||
12 серпня 2020 15:36 |
ДОДАТОК 4 проект дог.docx
|
|||||||||
12 серпня 2020 15:36 |
ДОДАТОК 1 технічні характ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 13 серпня 2020 16:44
Дата відповіді: 13 серпня 2020 16:52
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до пункту 8 Додатку №1 до тендерної документації учасник надає гарантійний лист про те, що учасником власними силами та засобами буде проведено доставку, розвантаження, занесення, встановлення, налаштування та введення в експлуатацію даного обладнання у приміщеннях закладів Замовника. Монтаж всіх кабельних мереж повинен бути проведений у відповідних коробах та виведений від обладнання до робочого місця вчителя та джерела живлення.
Тендер
Дата подання: 13 серпня 2020 16:49
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:09
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить наступні вимоги:
1) строк поставки товарів, робіт і послуг З моменту підписання Договору шляхом поставки товару, згідно заявок замовника до 20-днів, але не пізніше 30.08.2020 року
2) Строк поставки товарів,виконання робіт, надання послуг До 30 вересня 2020 року
Надайте роз'яснення та внесіть відповідні зміни.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так термін поставки товару не пізніше 30.09.2020 року, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-12-006971-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 14 серпня 2020 17:47
Щодо внесення змін до Оголошення
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 1 до Оголошення про проведення закупівлі Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Копію листа про надання грифу уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗЗСО) про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивні дошки та проектори. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених документів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Копії листа про надання грифу уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗЗСО) про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивні дошки та проектори..
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2020 08:42
Шановний учаснику , вашу вимогу буде враховано та внесено зміни до тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
83 076,01
UAH
|
28 серпня 2020 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 14:52
|
ІнтерСистем Мультимедія НУШ ОТГ.pdf | укладений |
03 вересня 2020 14:51
|