Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Світловодська центральна районна лікарня" Світловодської міської ради, за адресою: вул. Павлова, 16, м. Світловодськ" (хірургічний корпус, який знаходиться за адресою: м. Світловодськ, вул. Героїв України, 110)
Очікувана вартість
12 248 009,60 UAH
UA-2020-08-12-006847-a 76d60a3112f748c1a60bcd17913290ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380994574461 umakb_kiroda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43504992
Вебсайт: http://ukb.kr-admin.gov.ua
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. ДВОРЦОВА, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380994574461
umakb_kiroda@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 19:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 14:30
Очікувана вартість: 12 248 009,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 241,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61240 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Світловодська центральна районна лікарня" Світловодської міської ради, за адресою: вул. Павлова, 16, м. Світловодськ" (хірургічний корпус, який знаходиться за адресою: м. Світловодськ, вул. Героїв України, 110)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27500, Україна, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Героїв України, 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 15%
меньше 180 днів: 15%
від 180 до 260 днів: 5%
більше 260 днів: 0%
Термін оплати: 15%
відтермінування платежу - до 30 днів: 15%
відтермінування платежу - до 15 днів: 5%
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 дні: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000047 ● 0e251d3f6d834a52a23cbc224cc815b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

21.01.2021 № 5

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.01.2021 № 5

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг відповідно до доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 №003100-3100-18/696-2021 «Про надання доручення».

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

5
UA-2020-08-12-006847-а
12.08.2020 УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (код за ЄДРПОУ 43504992) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо усунення порушень виявлених моніторингом Східного офісу держаудитслужби

2021-02-15 16:09:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" 9 796 788,00
UAH з ПДВ
9 796 788,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 6 857 751.60 Документи
ТОВ Монтажні системи 11 483 176,21
UAH з ПДВ
11 483 176,21
UAH з ПДВ
1.4285714286 8 038 223.35 Документи
ПП "ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО КІРОВОГРАД - ТРАНСГАЗБУД" 12 233 295,25
UAH з ПДВ
12 233 295,25
UAH з ПДВ
1 12 233 295.25 Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 15:49
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:36
Календарний графік.pdf
04 вересня 2020 15:36
Реєстр.pdf
04 вересня 2020 13:45
Додаток4_Субпідряд.pdf
04 вересня 2020 13:45
Додаток5_Лист-згода.pdf
04 вересня 2020 13:45
Документи по АВК.pdf
04 вересня 2020 13:45
Додаток6_Тех.вимоги.pdf
04 вересня 2020 13:45
Додаток6_Щодо прайсів.pdf
04 вересня 2020 13:45
Додаток6_Кошторис.zip
04 вересня 2020 13:45
Додаток6_Прайс - AEROC_ perem.pdf
04 вересня 2020 13:45
Додаток6_ЗП+Адмін.pdf
04 вересня 2020 13:45
Додаток3_4_Фінзвіт 2019-2018.PDF
04 вересня 2020 13:45
Додаток6_Прайс - peremichki.pdf
04 вересня 2020 13:45
Додаток4_1_Статут.pdf
04 вересня 2020 13:45
Гарантія.rar
04 вересня 2020 13:45
Додаток3_4_1ДФ 2кв 2020.PDF
04 вересня 2020 13:45
Додаток4_2_Витяг ПДВ.pdf
04 вересня 2020 13:45
Довідки.pdf
04 вересня 2020 13:45
Довідки_санкції.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 19:43
Електронний підпис
18 вересня 2020 19:40
Документи переможця
11 вересня 2020 16:47
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:41
Кошторис
04 вересня 2020 15:16
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:12
Підписаний_ГАРАНТІЯ 2310.pdf
04 вересня 2020 15:12
Светловодск.rar
04 вересня 2020 15:12
Реєстр документів.pdf
04 вересня 2020 15:12
Інші документи ч.2.pdf
04 вересня 2020 15:12
Інші документи ч.1.pdf
04 вересня 2020 15:12
Додаток 7.pdf
04 вересня 2020 15:12
Додаток 6.pdf
04 вересня 2020 15:12
Додаток 5.pdf
04 вересня 2020 15:12
Додаток 4.pdf
04 вересня 2020 15:12
Додаток 3 ч.13.pdf
04 вересня 2020 15:12
Додаток 3 ч.12.pdf
04 вересня 2020 15:12
Додаток 3 ч.10.pdf
04 вересня 2020 15:12
Додаток 3 ч.11.pdf
04 вересня 2020 15:12
Додаток 3 ч.9.pdf
04 вересня 2020 15:12
Додаток 3 ч.8.pdf
04 вересня 2020 15:12
Додаток 3 ч.7.pdf
04 вересня 2020 15:11
Додаток 3 ч.6.pdf
04 вересня 2020 15:11
Додаток 3 ч.5.pdf
04 вересня 2020 15:11
Додаток 3 ч.4.pdf
04 вересня 2020 15:10
Додаток 3 ч.3.pdf
04 вересня 2020 15:10
Додаток 3 ч.2.pdf
04 вересня 2020 15:10
Додаток 3 ч.1.pdf
04 вересня 2020 15:10
Додаток 2.pdf
04 вересня 2020 15:10
Додаток 1.pdf
04 вересня 2020 15:10
0000001921587456.1.0.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 13:16
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:13
Розрахунки ДЦ.rar
04 вересня 2020 13:13
Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

ТОВ Монтажні системи

ПП "ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО КІРОВОГРАД - ТРАНСГАЗБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"
#13767430
Відхилено 9 796 788,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 08:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 13:25
ТОВ Монтажні системи
#40303510
Переможець 11 483 176,21
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 08:46

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (у порядку п. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі) 1) Перелік виявлених невідповідностей; У відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 зазначено трамбівку пневматичну при роботі від компресора. Проте, вона відсутня у таблиці № 1.1. Додатку 3 до тендерної документації. Це також у повній мірі стосується вібраторів глибинних і шуруповертів. Крім цього, у зазначеній таблиці відсутня технічна характеристика обладнання. Учасник листом № 1 ПР – від 02.09.2020 року надав посилання на прайс-листи з мережі Інтернет. Учасник надав у якості аналогічного договору, договір укладений у 2020 році. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації щодо яких виявлені невідповідності; Довідка у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів). У довідці про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів) повинні бути зазначені усі наявні в Учасника будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт згідно з технічним завданням (додаток 6) та відповідати розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надається Учасниками в якості підтверджуючого розрахунку за складеного у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про орендовані або іншим чином залучені будівельні машини (механізми), Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції завірені копії договорів оренди/лізингу/послуг, на запропоновані будівельні машини (механізми), які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, а також які повинні бути діючі на весь період виконання робіт. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про власну техніку, Учасник повинен надати свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з економічним обґрунтуванням змін, а саме копія документів (прайс-листи), які підтверджують можливість придбання необхідних будівельних матеріалів, за цінами, які використовувалися для розрахунку ціни тендерної пропозиції). Довідка у формі табл. 1.3, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів на будівництво, капітальний ремонт, реконструкцію. Аналогічним договором вважаються роботи з будівництва або капітального ремонту, або реконструкції об’єктів соціальної інфраструктури, який був предметом закупівлі. Учасники мають надати копії аналогічних договорів (кількість - за бажанням Учасника), указаних в довідці (з періодом виконання 2018 – 2019 роки, з копіями додатків до них у разі наявності таких). Учасники повинні надати відгуки про належне виконання договорів, визначених у табл. 1.3., у кольоровому зображенні, зробленому з оригіналів таких відгуків. У зазначеному відгуку має бути зазначена інформація щодо відсутності факту застосування оперативно-господарських санкцій, передбачених Господарським кодексом України Замовником до Учасника по аналогічному договору. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Усунути невідповідності та надати таблицю 1.1. Додатку 3 до тендерної документації, яка відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі надати в складі тендерної пропозиції завірені копії договорів оренди/лізингу/послуг, на запропоновані будівельні машини (механізми), які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, а також, які повинні бути діючі на весь період виконання робіт. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про власну техніку, Учасник повинен надати свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Копії документів (прайс-листи), які підтверджують можливість придбання необхідних будівельних матеріалів, за цінами, які використовувалися для розрахунку ціни тендерної пропозиції). Копії аналогічних договорів по роботах з будівництва або капітального ремонту, або реконструкції об’єктів соціальної інфраструктури (кількість - за бажанням Учасника), указаних в довідці (з періодом виконання 2018 – 2019 роки, з копіями додатків до них у разі наявності таких), довідку, визначену умовами тендерної документації, а також відгук(и) у кольоровому зображенні, зробленому з оригіналу(ів) такого(их) відгука(ів). У зазначеному(их) відгуку(ах) має бути зазначена інформація щодо відсутності факту застосування оперативно-господарських санкцій, передбачених Господарським кодексом України Замовником до Учасника по аналогічному договору.

Документи

11 вересня 2020 08:43
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 08:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Монтажні системи
#40303510
11 483 176,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 13:47
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 18:10
Договор Світловоськ ЦРЛ.PDF зміни до договору
16 березня 2021 18:09
Світлов ЦРЛ дог цена+граф.PDF зміни до договору
16 березня 2021 18:09
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 15:11
Світлов ЦРЛ 3х стор угода.PDF зміни до договору
24 лютого 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:00
Светловодск ЦРЛ Дод угода.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 11:59
Светловодск ЦРЛ додатки.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:58
Світловодська ЦРЛ Дод угода зменш.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 17:36
Доп уг ПВ Світл.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 17:32
ДЦ 2 до допуг ПВ Світл.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 17:32
ДЦ до допуг ПВ Світл.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 11:08
ДЦ + Гр к дог ПВ Світл ЦРЛ.pdf укладений
24 вересня 2020 11:06
Дог ПВ Світл ЦРЛ.pdf укладений
24 вересня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування на 2020 р., зміна локальних кошторисів
Номер договору про закупівлю: 83/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 83/2020/109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення суми фінансування у поточному році
Номер договору про закупівлю: 83/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 83/2020/118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми фінансування у поточному році
Номер договору про закупівлю: 83/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 83/2020/135
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна замовника робіт
Номер договору про закупівлю: 83/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 83/2020/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення обсягу фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 83/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 83/2020/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 483 176,21
UAH (в тому числі ПДВ 1 913 862,70 UAH)