Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2020-08-12-006846-a e487bb29eb0f4a598eb3155becb3fd24
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипченко Яна Іванівна

+380612397336 yanina1406@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611443
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Радіаторна, 49
Контактна особа: Скрипченко Яна Іванівна
+380612397336
yanina1406@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 15:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 15:35
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: 32322000-6 Мультимедійне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Історична,67а; Історична,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 90 банківських днів з моменту поставки товару. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
12 серпня 2020 15:32
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 13 серпня 2020 09:42
Дата відповіді: 13 серпня 2020 16:01
Шановний Замовник! Згідно з технічними вимогами до інтерактивної дошки: Розмір електронної дошки не більше : 1730x1260 мм Розмір активної області не менше 1675х1175 мм Чи будете ви розглядати пропозицію учасника, що запропонує інтерактивну дошку з розмірами що більші 1730x1260 мм?
Відповідь: Добрий день. Ні.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 13 серпня 2020 09:43
Дата відповіді: 13 серпня 2020 16:03
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
1.Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника вимагається Додатком 2 Таблицей 2 п.7 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2.Свідоцтво про визначення відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення не вимагається, так як інтерактивна дошка не призначена для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів.
3.Замовник вимагає Лист-довідку в довільній формі щодо надання гарантійного обслуговування на термін не менше 12 місяців та більше, якщо це передбачено виробником, або копія договору Учасника з сервісним центром, що виконує гарантійний і післягарантійний ремонт товару, придбаного в результаті цієї закупівлі, або відповідно оформлений гарантійний талон від підприємства – виробника товару, що зобов’язує постачальника виконати свої гарантійні зобов’язання продовж гарантійного строку.
Внсеення змін
Дата подання: 13 серпня 2020 09:44
Дата відповіді: 13 серпня 2020 16:09
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням. Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту; бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини; можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн. Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів. Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка/панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Інтерактивна дошка не призначена для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника вимагається Додатком 2 Таблицей 2 п.7 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пархоменко Роман Миколайович 40 000,00
UAH з ПДВ
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 08:47
Електронний підпис
19 серпня 2020 08:40
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 08:32
Електронний підпис
18 серпня 2020 09:45
Паспорт_ІПН.pdf
18 серпня 2020 09:45
Витяг .pdf
18 серпня 2020 09:45
Витяг єдиний податок.pdf
18 серпня 2020 09:45
Довідка співробітники.pdf
18 серпня 2020 09:45
Лист відгук.pdf
18 серпня 2020 09:45
Довідка повноваження.pdf
18 серпня 2020 09:45
СанГіг доска.pdf
18 серпня 2020 09:45
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Пархоменко Роман Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пархоменко Роман Миколайович
#2959206434
Переможець 40 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 13:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пархоменко Роман Миколайович
#2959206434
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 14:13
договір.pdf укладений
04 вересня 2020 14:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 жовтня 2020 10:10
20 000,00 UAH UA298201720344291002124078555
ТВО Заводського району
UA633133990000026008055734456
ФОП Пархоменко Р.М.
Оплачений
21 жовтня 2020 10:10
20 000,00 UAH UA298201720344291002124078555
ТВО Заводського району
UA633133990000026008055734456
ФОП Пархоменко Р.М.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 40 000,00
UAH