Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іринотекан 100 мг, Іринотекан 300 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Irinotecan 100 mg, Irinotecan 300 mg)
Очікувана вартість
16 411 320,51 UAH
UA-2020-08-12-006756-a 61f2e46c02f64ed999f701377a84749d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 14:18
Очікувана вартість: 16 411 320,51 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 056,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 серпня 2020 15:26
Enquiries until: 02 вересня 2020 11:00
Complaints submission until: до 08 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 вересня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 16 411 321 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 82 057 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18573 одиниця
Іринотекан 100 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Irinotecan

Irinotecan 100 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020
11193 одиниця
Іринотекан 300 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Irinotecan

Irinotecan 300 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 жовтня 2020
UA-2020-08-12-006756-a61f2e46c02f64ed999f701377a84749d
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БаДМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED Документи
Допущено до аукціону
ТОВ "МЕДІТЕК ФАРМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Medac Gesellschaft fur klinische Spezialpraparate mbH Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 09:06
ТОВ "Амікум Фарма"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 вересня 2020 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2020 12:26
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:26
Електронний підпис
11 вересня 2020 11:24
ТЧ.pdf
11 вересня 2020 11:24
ТЧ.7z
11 вересня 2020 11:24
КЧ_p121-175.pdf
11 вересня 2020 11:24
КЧ_p061-120.pdf
11 вересня 2020 11:24
КЧ_p001-060.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 16:32
MCM Article 17 Oct 16.pdf
11 вересня 2020 12:26
MCM Irinotecan.pdf

Документи

12 вересня 2020 11:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

- ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано Контракт від 15.07.2019 № СА/109096D/0001/018 з Crown Agents, який, окрім додатків A,B,C,D,E відповідно до змісту контракту, має містити: • Заповнену анкету Ділових партнерів разом з усіма підтверджуючими документами, поданими разом із заявкою; • Формою Торгів, включаючи специфікації ставок та заяви про відповідність. (стор. 3 файлу «CONTRACT CROWN_MEDAC_UA»); - ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 1 розділу І додатку 2 до тендерної документації (Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*. *такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки); - ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Документи, що вважаються складовими наданого Контракту від 15.07.2019 № СА/109096D/0001/018 з Crown, а саме: • Заповнена анкета Ділових партнерів разом з усіма підтверджуючими документами, поданими разом із заявкою • Форма Торгів, включаючи специфікації ставок та заяви про відповідність.

Публічні документи

11 вересня 2020 17:32
додаток 2-а ст.17_signed.pdf
11 вересня 2020 17:32
Reference letter from UNDP_UA.pdf
11 вересня 2020 17:32
Reference letter from UNDP.pdf
11 вересня 2020 17:32
RC_Irinotecan medac_signed.pdf
11 вересня 2020 17:32
PoA_MEDAC_Katja Schmidt_UA_signed.pdf
11 вересня 2020 17:32
PoA_MEDAC_Katja Schmidt_signed.pdf
11 вересня 2020 17:32
IMU_Irinotecan medac_signed.pdf
11 вересня 2020 17:32
HRB_MEDAC_UA_signed.pdf
11 вересня 2020 17:32
HRB_MEDAC_signed.pdf
11 вересня 2020 17:32
GMP CERTIFICATE MEDAC_UA_signed.pdf
11 вересня 2020 17:32
GMP CERTIFICATE MEDAC_signed.pdf
11 вересня 2020 17:32
Explanation letter PoA Katja Schmidt_UA.pdf
11 вересня 2020 17:32
Explanation letter PoA Katja Schmidt_EN.pdf
11 вересня 2020 17:32
DELIVERY-CERTIFICATE_ANNEX D_UA_signed.pdf
11 вересня 2020 17:32
DELIVERY CERTIFICATE_signed.pdf
11 вересня 2020 17:32
CONTRACT CROWN_MEDAC_UA_signed.pdf
11 вересня 2020 17:32
CONTRACT CROWN_MEDAC_signed.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Амікум Фарма" #40866700

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

12 вересня 2020 11:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2020 20:08
Електронний підпис
11 вересня 2020 20:08
Електронний підпис
11 вересня 2020 20:07
3.Технічна частина.pdf
11 вересня 2020 17:40
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:40
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:38
4.Інші.pdf
11 вересня 2020 17:38
3.Технічна частина.pdf
11 вересня 2020 17:38
2.Вимоги ст 17.pdf
11 вересня 2020 17:38
1.Вимоги ст 16.pdf

Документи

12 вересня 2020 11:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2020 18:22
Електронний підпис
11 вересня 2020 18:22
Електронний підпис
11 вересня 2020 18:21
Технічна частина.pdf
11 вересня 2020 18:21
Комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED

ТОВ "МЕДІТЕК ФАРМ"

Medac Gesellschaft fur klinische Spezialpraparate mbH

ТОВ "Амікум Фарма"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED 12 289 249,80
UAH
12 289 249,80
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 12 612 913,85
UAH
12 612 913,85
UAH
Документи
ТОВ "БаДМ" 16 363 190,61
UAH
15 000 000,00
UAH
Документи
ТОВ "МЕДІТЕК ФАРМ" 16 234 477,00
UAH
16 234 477,00
UAH
Документи
ТОВ "Амікум Фарма" 16 246 477,00
UAH
16 246 477,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 16:32
MCM Article 17 Oct 16.pdf
11 вересня 2020 12:26
MCM Irinotecan.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 18:22
Електронний підпис
11 вересня 2020 18:22
Електронний підпис
11 вересня 2020 18:21
Технічна частина.pdf
11 вересня 2020 18:21
Комерційна частина.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 12:26
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:26
Електронний підпис
11 вересня 2020 11:24
ТЧ.pdf
11 вересня 2020 11:24
ТЧ.7z
11 вересня 2020 11:24
КЧ_p121-175.pdf
11 вересня 2020 11:24
КЧ_p061-120.pdf
11 вересня 2020 11:24
КЧ_p001-060.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 20:08
Електронний підпис
11 вересня 2020 20:08
Електронний підпис
11 вересня 2020 20:07
3.Технічна частина.pdf
11 вересня 2020 17:40
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:40
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:38
4.Інші.pdf
11 вересня 2020 17:38
3.Технічна частина.pdf
11 вересня 2020 17:38
2.Вимоги ст 17.pdf
11 вересня 2020 17:38
1.Вимоги ст 16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "БаДМ"

ТОВ "МЕДІТЕК ФАРМ"

ТОВ "Амікум Фарма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED
#06686834
Переможець 12 289 249,80
UAH
15 жовтня 2020 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED
#06686834
12 289 249,80
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 09:22
!ДУ №4 до 09-174_11-2020.pdf зміни до договору
02 червня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 11:33
!ДУ №3 до 09-174_11-2020.pdf зміни до договору
31 березня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 10:04
ДУ 2 до 09-174-11-2020.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 10:47
ДУ №1 до 09-174_11-2020 (UA-2020-08-12-006756-a).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 17:05
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
12 листопада 2020 17:04
!Договір №09-174_11-2020 від 12.11.2020 р. (UA-2020-08-12-006756-a).pdf укладений
12 листопада 2020 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції, зміна реквізитів Замовника та Постачальника
Номер договору про закупівлю: 09/174-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/174-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/174-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/174-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 липня 2021
Сума оплати за договором: 12 289 249,80
UAH