Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будинку народної творчості в смт. Мала Дівиця по вул. Слобідська,16 Прилуцького району Чернігівської області», І черга: Зовнішнє оздоблення з заміною вікон та дверей, ІІ черга: Внутрішнє оздоблення приміщень з заміною підлог, дверей та улаштуванням санвузлів. ( ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
7 225 842,60 UAH
UA-2020-08-12-005990-a 6782ab1898074ca9aa3e56d17462d93b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Демченко

+380984125543 04412490@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Малодівицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04412490
Місцезнаходження: 17523, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький р-н, смт. Мала Дівиця, вул. Слобідська, 3
Контактна особа: Валентина Демченко
+380984125543
04412490@mail.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:31
Очікувана вартість: 7 225 842,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 129,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32516.29 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Малодівицька селищна рада. 2. Категорія замовника: Категорія замовника «1» - органи державної влади( органи законодавчої, органи виконавчої, судової влади (органи законодавчої, органи виконавчої, судової влади) та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, обєднання територіальних громад 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04412490. 4. Місцезнаходження замовника: 17523 Чернігівська область, Прилуцький район, смт. Мала Дівиця вул. Слобідська, 3 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Демченко Валентина Іванівна, начальник відділу фінансів, голова тендерного комітету. Адреса: вул. Слобідська, 3, смт. Мала Дівиця, Прилуцький район Чернігівська область, 17523. Тел.: 098 412 55 43 Тел./факс: (04637) 6-75-32 E-mail: md04412490@gmail.com 6. Вид предмета закупівлі: роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі:«Капітальний ремонт будинку народної творчості в смт. Мала Дівиця по вул. Слобідська,16 Прилуцького району Чернігівської області», І черга: Зовнішнє оздоблення з заміною вікон та дверей,ІІ черга: Внутрішнє оздоблення приміщень з заміною підлог, дверей та улаштуванням санвузлів. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17523, Україна Чернігівська область Прилуцький район смт. Мала Дівиця вул. Слобідська 16 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2021 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7225842,60 грн. (сім мільйонів двісті двадцять п’ять тисяч вісімсот сорок дві грн. 60 коп.) з ПДВ. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету – 264000,00 грн. ( двісті шістдесят чотири тисячі грн. 00 коп.), кошти місцевого бюджету – 6961842,60 грн. (шість мільйонів девятсот шістдесят одна тисяча свісімсот сорок дві грн. 60 коп.) 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 129,21 грн. (тридцять шість тисяч сто двадцять дев’ять грн. 21 коп.) – 0,5 %. 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 17. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «28» серпня 2020 року час 10 год. 00хв 19. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 32 516,29 грн. (тридцять дві тисячі пятсот шістнадцять грн. 29 коп.). 20. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна банківська гарантія. 21. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання учасником забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Електронна банківська гарантія - оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 із змінами, внесеними згідно з Постановами Національного банку № 8 від 09.02.2017, № 5 від 25.01.2018 ) Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара – Малодівицька селищна рада, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 04412490, місцезнаходження вул. Слобідська, 3, смт. Мала Дівиця, Прилуцький район, Чернігівська область, 17523, банківські реквізити – р/р UA938201720355169001000036144, ГУДКСУ у Чернігівській області; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 201__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 32516,29 грн. (тридцять дві тисячі пятсот шістнадціть гривень 29 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації та будуть відхилені. . Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будинку народної творчості в смт. Мала Дівиця по вул. Слобідська,16 Прилуцького району Чернігівської області», І черга: Зовнішнє оздоблення з заміною вікон та дверей, ІІ черга: Внутрішнє оздоблення приміщень з заміною підлог, дверей та улаштуванням санвузлів. ( ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17523, Україна, Чернігівська область, смт. Мала Дівиця, вул. Слобідська 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 14:58
оголошення.docx
12 серпня 2020 14:58
Тендерна документація будинок культури 11.08 .2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ" 5 828 982,30
UAH з ПДВ
5 707 715,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» 6 293 481,41
UAH з ПДВ
5 707 716,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМБУД КОМ" 6 300 009,00
UAH з ПДВ
6 300 009,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 12:33
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:32
Dovidka_20254415480240386216.pdf.p7s
10 вересня 2020 12:32
Dovidka_20254415480240386216.pdf
07 вересня 2020 11:50
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:49
Довідка ДПІ.rar
03 вересня 2020 15:04
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:02
Модель АВК-5 оновлена.imd
03 вересня 2020 15:02
Оновлений кошторис.rar
28 серпня 2020 08:53
Електронний підпис
28 серпня 2020 08:45
ЦПХ2.rar
28 серпня 2020 08:45
ЦПХ.rar
28 серпня 2020 08:45
Ф1, Ф2.pdf
28 серпня 2020 08:45
Установчі документи.pdf
28 серпня 2020 08:45
Спецтранс Логістик.pdf
28 серпня 2020 08:45
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 08:45
Посвідчення Рябченко.pdf
28 серпня 2020 08:45
Повноваження.pdf
28 серпня 2020 08:45
Пирко посвідчення.pdf
28 серпня 2020 08:45
Паспорт, ІПН.pdf
28 серпня 2020 08:45
Накази.pdf
28 серпня 2020 08:45
Модель АВК-5.imd
28 серпня 2020 08:45
Магро-Лайн.pdf
28 серпня 2020 08:45
Ліцензія АВК.pdf
28 серпня 2020 08:45
Лист-роз'яснення.pdf
28 серпня 2020 08:45
Лист – згода.pdf
28 серпня 2020 08:45
Кошторис2.rar
28 серпня 2020 08:45
Кошторис.rar
28 серпня 2020 08:45
Згода щодо умов.pdf
28 серпня 2020 08:45
Договір Магро-лайн.pdf
28 серпня 2020 08:45
Диплом Пирко.pdf
28 серпня 2020 08:45
Відомості з ЄДР.pdf
28 серпня 2020 08:45
Витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2020 08:45
Витяг з ЄДР.pdf
28 серпня 2020 08:45
Виписка.pdf
28 серпня 2020 08:45
Адмінка.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 23:25
Електронний підпис
27 серпня 2020 23:24
Договірна ціна.pdf
27 серпня 2020 23:24
Локальні кошториси.pdf
27 серпня 2020 23:24
Кваліфікація.pdf
27 серпня 2020 23:24
Установчі.pdf
27 серпня 2020 23:24
Довідки та листи.pdf
27 серпня 2020 23:24
Забезпечення.zip

Публічні документи

28 серпня 2020 06:43
Електронний підпис
28 серпня 2020 06:41
36) Довідки.pdf
28 серпня 2020 06:41
35) Довідка.pdf
28 серпня 2020 06:41
33) Довідка.pdf
28 серпня 2020 06:41
32) Довідка.pdf
28 серпня 2020 06:41
31) Довідка.pdf
28 серпня 2020 06:41
30) Гарантійний лист.pdf
28 серпня 2020 06:41
29) Захист довкілля.pdf
28 серпня 2020 06:41
27) Відповідність ст.17.PDF
28 серпня 2020 06:41
25) Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 серпня 2020 06:41
24) Довідка щодо витрат.PDF
28 серпня 2020 06:41
23) Довідка щодо ціни.PDF
28 серпня 2020 06:41
18) Гарантійний лист.PDF
28 серпня 2020 06:41
14) гарантійний лист.PDF
28 серпня 2020 06:41
13)Ліцензія, дозволи.pdf
28 серпня 2020 06:41
12) Згода щодо умов.PDF
28 серпня 2020 06:41
10) Витяг ПДВ.PDF
28 серпня 2020 06:41
9) СТАТУТ.PDF
28 серпня 2020 06:41
9) Завірений СТАТУТ.pdf
28 серпня 2020 06:41
3.1) Договірна ціна.PDF
28 серпня 2020 06:41
2) Ст.17.PDF
28 серпня 2020 06:41
1.4) Лист відгук Нотеус.pdf
28 серпня 2020 06:41
1.2) гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»

ТОВ "РЕМБУД КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ"
#41198044
Переможець 5 707 715,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ"
#41198044
5 707 715,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2023 09:36
дод Тов юніком №7.PDF укладений
17 лютого 2023 09:28
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 16:05
SCAN_20210614_160306957.pdf зміни до договору
14 червня 2021 16:04
SCAN_20210614_155508856.pdf зміни до договору
14 червня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 15:28
SCAN_20210415_151406357.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 15:23
SCAN_20210415_151330149.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 09:59
календарний графік.pdf зміни до договору
22 березня 2021 09:57
графік фінансування робіт.pdf зміни до договору
22 березня 2021 09:57
додаткова угода 5 (2).pdf зміни до договору
22 березня 2021 09:57
договірна ціна 2020-2022.pdf зміни до договору
22 березня 2021 09:57
договірна ціна 2021.pdf зміни до договору
22 березня 2021 09:57
договірна ціна 2020 рік.pdf зміни до договору
22 березня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 15:13
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
10 березня 2021 15:04
додаток 2.pdf зміни до договору
10 березня 2021 15:04
додаток 3.pdf зміни до договору
10 березня 2021 15:04
договірна ціна 2021.pdf зміни до договору
10 березня 2021 15:04
договірна ціна 2020 рік.pdf зміни до договору
10 березня 2021 15:04
договірна ціна 2020-2022.pdf зміни до договору
10 березня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:32
додаток 3 від 28.12.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 14:30
додаток від 28.12.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 14:30
додаткова угода від 28.12.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 12:02
додаток 2 (1).PDF зміни до договору
30 вересня 2020 11:59
додаткова угода 2 (3).PDF зміни до договору
30 вересня 2020 11:59
додаток 3 (2).PDF зміни до договору
30 вересня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 10:08
додаткова угода (4).PDF зміни до договору
28 вересня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 16:52
графік фінансування.PDF укладений
23 вересня 2020 16:50
договірна ціна (1).PDF укладений
23 вересня 2020 16:50
календарний графік (1).PDF укладений
23 вересня 2020 16:50
договір (9).PDF укладений
23 вересня 2020 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з технічною помилкою сторони дійшли згоди внести зміни до договору а саме: МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН та викласти в такій редакції : МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник: Малодівицька селищна рада Код за ЄДРПОУ: 04412490 Україна, 17523, Чернігівська обл. Прилуцький район смт. Мала Дівиця, вул. Слобідська, 3. р/р UA058201720344211014105036144 UA738201720344261014100036144 в ГУДКСУ у Чернігівській області, Виконавець :ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» Код за ЄДРПОУ: 41198044 Україна, 14037, м. Чернігів, вул. Академіка Павлова буд. 1 р/р UA9235100500000260028789297 ПАТ «УКРСИББАНК» м. Київ МФО 351005
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони дійшли згоди доповнити пункт 3.1 та 4.1 договору та викласти в такій редакції : «3.1 Ціна цього договору становить 5707715,00 гривень, з ПДВ (пять мільйонів сімсот сім тисяч сімсот п'ятнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 951285,83 грн. Ціна договору у 2020 році становить 271920,00 грн. (двісті сімдесят одна тисяча дев’ятсот двадцять гривень) у тому числі ПДВ 45320,00грн., у 2021 році становить 5435795,00 грн. (п’ять мільйонів чотириста тридцять п’ять тисяч сімсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок) у т. ч. ПДВ 905965,83 грн. Ціна є твердою та не підлягає перегляду, за винятком випадків, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.» «4.1 Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Фінансування у 2020 році здійснюється за рахунок залишку коштів КБКД 41034500 «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 264000,00 грн. (в т ч. ПДВ 44000,00грн) та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 7920,00 грн.(в т ч. ПДВ 1320,00грн.) у 2021 році співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 5435795,00 грн.(в т ч. ПДВ 905965,83грн.) Викласти додаток 2 та додаток 3 в новій редакції, що додається до додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «3.1 Ціна цього договору становить 5707715,00 гривень, з ПДВ (пять мільйонів сімсот сім тисяч сімсот п'ятнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 951285,83 грн. Ціна договору у 2020 році становить 271919,71 грн. (двісті сімдесят одна тисяча дев’ятсот дев’ятнадцять гривень 71 копійка) у тому числі ПДВ 45319,95грн., у 2021 році становить 5435795,29 грн. (п’ять мільйонів чотириста тридцять п’ять тисяч сімсот дев’яносто п’ять гривень 29 копійок) у т. ч. ПДВ 905965,88 грн. Ціна є твердою та не підлягає перегляду, за винятком випадків, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.» «4.1 Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Фінансування у 2020 році здійснюється за рахунок залишку коштів КБКД 41034500 «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 263999,73 грн. (в т ч. ПДВ 43999,95грн) та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 7919,98 грн.(в т ч. ПДВ 1320,00грн.) у 2021 році співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 5435795,29 грн.(в т ч. ПДВ 905965,88грн.)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «3.1 Ціна цього договору становить 5707715,00 гривень, з ПДВ (пять мільйонів сімсот сім тисяч сімсот п'ятнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 951285,83 грн. Ціна договору у 2020 році становить 271919,71 грн. (двісті сімдесят одна тисяча дев’ятсот дев’ятнадцять гривень 71 коп.) у тому числі ПДВ 43999,95грн.,у 2021 році становить 96766,44грн (Девяносто шість тисяч сімсот шістдесят шість гривень 44 копійок) у т. ч. ПДВ 16127,74 грн, у 2022 році становить 5339028,85 грн. (п’ять мільйонів триста тридцять дев’ять тисяч двадцять вісім гривень 85 копійок) у т. ч. ПДВ 889838,14 грн. Ціна є твердою та не підлягає перегляду, за винятком випадків, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.» «4.1 Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Фінансування у 2020 році здійснюється за рахунок залишку коштів КБКД 41034500 «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 263999,73 грн. (в т ч. ПДВ 43999,95грн) та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 7919,98 грн.(в т ч. ПДВ 1320,00грн.), у 2021 році за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 96766,44 грн (в т. ч. ПДВ 16127,74 грн.) у 2022 році за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 5339028,859 грн.(в т ч. ПДВ 889838,14грн.) «5.1 Строк виконання робіт відповідно до графіка до 31 жовтня 2022 року, строк виконання робіт в 2021 році до 31 березня 2021 року» «10.1 Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року, а у разі невиконання Сторонами зобов’язань, передбачених Договором-діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Припинення дії цього договору не звільняє Сторони від відповідальності за порушення своїх зобов’язань, вчинених під час дії цього Договору. Викласти додаток 2 та додаток 3 в новій редакції, що додається до додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в договір а саме: «3.1 Ціна цього договору становить 5707715,00 гривень, з ПДВ (пять мільйонів сімсот сім тисяч сімсот п'ятнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 951285,83 грн. Ціна договору у 2020 році становить 271919,71 грн. (двісті сімдесят одна тисяча дев’ятсот дев’ятнадцять гривень 71 коп.) у тому числі ПДВ 43999,95грн.,у 2021 році становить 96766,44грн (Девяносто шість тисяч сімсот шістдесят шість гривень 44 копійок) у т. ч. ПДВ 16127,74 грн, у 2022 році становить 5339028,85 грн. (п’ять мільйонів триста тридцять дев’ять тисяч двадцять вісім гривень 85 копійок) у т. ч. ПДВ 889838,14 грн. Ціна є твердою та не підлягає перегляду, за винятком випадків, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.» «4.1 Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Фінансування у 2020 році здійснюється за рахунок залишку коштів КБКД 41034500 «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 263999,73 грн. (в т ч. ПДВ 43999,95грн) та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 7919,98 грн.(в т ч. ПДВ 1320,00грн.), у 2021 році за рахунок коштів місцевого бюджнту в сумі 96766,44 грн (в т. ч. ПДВ 16127,74 грн.) у 2022 році за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 5339028,859 грн.(в т ч. ПДВ 889838,14грн.) «5.1 Строк виконання робіт відповідно до графіка до 31 жовтня 2022 року, строк виконання робіт в 2021 році до 31 березня 2021 року» «10.1 Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року, а у разі невиконання Сторонами зобов’язань, передбачених Договором діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Припинення дії цього договору не звільняє Сторони від відповідальності за порушення своїх зобов’язань, вчинених під час дії цього Договору.» Також внести зміни в пункт місцезнаходження та реквізити сторін. Викласти додаток 2 та додаток 3 в новій редакції, що додається до додаткової угоди та договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 5.1 договору та викласти в такій редакції: "5.1 Строк виконання робіт відповідно до графіка до 31 жовтня 2022 року, строк виконання робіт в 2021 році до 31 травня 2021 року"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 5.1 договору та викласти в такій редакції: "5.1 Строк виконання робіт відповідно до графіка до 31 жовтня 2022 року, строк виконання робіт в 2021 році до 30 червня 2021 року"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 368 686,15
UAH (в тому числі ПДВ 60 127,69 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін