Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проведення інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічних паспортів. Код ДК 021:2015 - 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»
Очікувана вартість
267 622,95 UAH
UA-2020-08-12-005296-a ● 826ffb8ba16f40b6919aaa123eda5297
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Наталія Квіткіна +380442546680 tender@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 13:39 |
Очікувана вартість: | 267 622,95 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19925.11 метр квадратний
Проведення інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічних паспортів за адресою вул. Довженка,7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71245000-7 — Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження
10014.5 метр квадратний
Проведення інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічних паспортів за адресою вул. Народного ополчення,14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71245000-7 — Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження
8292.24 метр квадратний
Проведення інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічних паспортів за адресою вул. Сосніних сім'ї, 3/5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71245000-7 — Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 14:15 |
Перелік змін.docx | |
14 серпня 2020 14:15 |
Оголошення -інвентаризація та тех.паспорти зі змінами.docx |
14 серпня 2020 14:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2020 14:15 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 серпня 2020 14:15 |
Оголошення -інвентаризація та тех.паспорти зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 13 серпня 2020 16:42
Дата відповіді: 14 серпня 2020 11:48
Шановний Замовник. Просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо того, що експерт має перебувати у трудових відносинах "за основним місцем роботи" та вимогу щодо аналогічного досвіду у 2019 році, адже такі вимоги є дискримінаційними у розрізі ст. 16 і значно звужують коло учасників.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання!
1. Щодо вимоги, що експерт повинен перебувати в трудових відносинах "за основним місцем роботи", залишити без зміни, зважаючи на великий обсяг робіт, які необхідно виконати.
2. Щодо досвіду виконання аналогічних договорів за 2019р, замінити на «у 2019-2020 роках». Зазначені зміни будуть враховані в технічних умовах.
1. Щодо вимоги, що експерт повинен перебувати в трудових відносинах "за основним місцем роботи", залишити без зміни, зважаючи на великий обсяг робіт, які необхідно виконати.
2. Щодо досвіду виконання аналогічних договорів за 2019р, замінити на «у 2019-2020 роках». Зазначені зміни будуть враховані в технічних умовах.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 14 серпня 2020 15:44
Дата відповіді: 17 серпня 2020 15:27
Шановний Замовник. Ст. 39-3 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачено, що «технічна інвентаризація об’єкта нерухомого майна проводиться фізичною особою - підприємцем або юридичною особою, у складі якої ПРАЦЮЮТЬ один або більше відповідальних виконавців...» Чинним законодавством не передбачено, що Замовник може ставити обмеження, що стосуються трудових відносин між Учасником та його працівниками.
Щодо аналогічного договору. Практика АМКУ визначає, що вказання конкретних років виконання (а також певної площі/моделі/потужності) є дискримінаційною умовою. Законом "Про публічні закупівлі" не передбачено встановлення Замовником періоду виконання аналогічних договорів. Виходячи з Вашої логіки, Учасник з аналогічними договорами за 2001-2019 рік менш досвідчений, ніж той, що виконав роботи у 2019-2020 роках?
Просимо Вас дотримуватись норм чинного законодавства та виключити дискримінаційні умови із тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1. Вимога щодо наявності в учасника працівників передбачає наявність трудових відносин між учасником та його працівниками. Отже, вимога щодо перебування у трудових відносинах за основним місцем роботи відповідає нормам чинного законодавства України.
2. Щодо вимоги про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за період 2019-2020 роки зазначаємо, що дана вимога обґрунтована необхідністю наявності в учасника відповідних кваліфікацій та досвіду надання схожих послуг з урахуванням усіх вимог законодавства, що діє наразі та підтверджує діяльність у сфері інвентаризації протягом останніх періодів.
Враховуючи наведені вище обставини, залишити вимоги по зазначеній закупівлі без змін.
1. Вимога щодо наявності в учасника працівників передбачає наявність трудових відносин між учасником та його працівниками. Отже, вимога щодо перебування у трудових відносинах за основним місцем роботи відповідає нормам чинного законодавства України.
2. Щодо вимоги про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за період 2019-2020 роки зазначаємо, що дана вимога обґрунтована необхідністю наявності в учасника відповідних кваліфікацій та досвіду надання схожих послуг з урахуванням усіх вимог законодавства, що діє наразі та підтверджує діяльність у сфері інвентаризації протягом останніх періодів.
Враховуючи наведені вище обставини, залишити вимоги по зазначеній закупівлі без змін.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-12-005296-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОДЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:37734085
Дата подання: 17 серпня 2020 16:02
Дискримінація учасників
Замовник порушує принципи публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Так, згідно ст. 39-3 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачено, що «технічна інвентаризація об’єкта нерухомого майна проводиться фізичною особою - підприємцем або юридичною особою, у складі якої ПРАЦЮЮТЬ один або більше відповідальних виконавців...» Чинним законодавством не передбачено, що Замовник може ставити обмеження, що стосуються трудових відносин між Учасником та його працівниками.
Вимога щодо працевлаштування «за основним місцем роботи» звужує коло учасників, що протирічить ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Практика АМКУ визначає, що вказання конкретних років виконання (а також певної площі/моделі/потужності) є дискримінаційною умовою. Законом "Про публічні закупівлі" не передбачено встановлення Замовником періоду виконання аналогічних договорів. Виходячи з Вашої логіки, Учасник з аналогічними договорами за 2001-2019 рік менш досвідчений, ніж той, що виконав роботи у 2019-2020 роках?
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу з тендерної документації та не порушувати чинне законодавство України.
Розгорнути
Згорнути
Так, згідно ст. 39-3 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачено, що «технічна інвентаризація об’єкта нерухомого майна проводиться фізичною особою - підприємцем або юридичною особою, у складі якої ПРАЦЮЮТЬ один або більше відповідальних виконавців...» Чинним законодавством не передбачено, що Замовник може ставити обмеження, що стосуються трудових відносин між Учасником та його працівниками.
Вимога щодо працевлаштування «за основним місцем роботи» звужує коло учасників, що протирічить ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Практика АМКУ визначає, що вказання конкретних років виконання (а також певної площі/моделі/потужності) є дискримінаційною умовою. Законом "Про публічні закупівлі" не передбачено встановлення Замовником періоду виконання аналогічних договорів. Виходячи з Вашої логіки, Учасник з аналогічними договорами за 2001-2019 рік менш досвідчений, ніж той, що виконав роботи у 2019-2020 роках?
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу з тендерної документації та не порушувати чинне законодавство України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 10:07
Відсутність підстав для задоволення скарги у повному обсязі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Агенція консалтингових послуг #36557752 |
Очікує рішення |
260 300,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 10:38
|
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" #39403451 |
Відхилено |
84 100,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 10:38
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 вересня 2020 12:49 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | відповідно до п.2 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме з необхідністю внесення змін до закупівлі, що є неможливим на даному етапі. |
Документи:
08 вересня 2020 12:49
|
Електронний підпис |
08 вересня 2020 12:47
|
Повідомлення про відміну спрощеної закупівлі.docx |