Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій (принтер/сканер/копір)
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2020-08-12-005288-b 6077097f7e5a40d0be0fc9bff12478ee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Зубко

309807480528 zubko1998@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147078
Місцезнаходження: 19402, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка,35
Контактна особа: Вікторія Зубко
309807480528
zubko1998@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 19:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:46
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до документації додається (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Багатофункціональний пристрій (принтер/сканер/копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, За адресами підпорядкованих закладів Замовнику.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Категорія замовника - Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Назва та код номенклатурної позиції предмета закупівлі: Багатофункціональний пристрій (принтер/сканер/копір) - (30232100-5 Принтери та плотери) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМУНЕНЕРГІЯ" 53 512,25
UAH з ПДВ
43 602,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 47 488,68
UAH з ПДВ
45 979,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 18:43
Електронний підпис
31 серпня 2020 18:42
Технiчна_специфiкацiя.pdf
31 серпня 2020 18:42
Сервiснi_центри.pdf
31 серпня 2020 18:42
Договор_з_МТI.pdf
31 серпня 2020 18:42
Гарантiя.pdf
31 серпня 2020 18:42
Висновок_СЕЕ.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 21:02
Електронний підпис
31 серпня 2020 20:33
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 20:33
СТАТУТ підприємства.pdf
31 серпня 2020 20:33
Довідка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМУНЕНЕРГІЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМУНЕНЕРГІЯ"
#31787629
Відхилено 43 602,57
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:15
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 45 979,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:18

Документи

02 вересня 2020 17:14
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:13
ВІДХИЛЕННЯ У 1.docx

Документи

02 вересня 2020 17:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
45 979,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2020 17:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 21:31
ДУ 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 21:22
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 13:18
ДУ 1.1.jpg зміни до договору
26 листопада 2020 13:17
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 16:32
додаткова угода 1 принтер.jpg зміни до договору
18 вересня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 16:26
Договір 288 від 17.09.2020.pdf укладений
18 вересня 2020 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 1 від 17.09.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 288
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 1/1 від 26.11.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 288
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 22.12.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 288
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 978,84
UAH (в тому числі ПДВ 7 663,14 UAH)