Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний (дрібний, середній) ремонт дорожнього покриття (ремонт основ та покриття тротуару, ремонт люків оглядових колодязів, ремонт бортового каменю) за адресою: вул. Пилипа Орлика ріг вул. Липська у Печерському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв′язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг)
Очікувана вартість
1 010 366,00 UAH
UA-2020-08-12-005251-b 62f36099de704123b7b1fcfafbe08436
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Країнський Ігорович

080442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359115
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, Бутишів провулок, 19
Контактна особа: Олег Країнський Ігорович
080442800391
tender_deu_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 18:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 13:40
Очікувана вартість: 1 010 366,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний (дрібний, середній) ремонт дорожнього покриття (ремонт основ та покриття тротуару, ремонт люків оглядових колодязів, ремонт бортового каменю) за адресою: вул. Пилипа Орлика ріг вул. Липська у Печерському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пилипа Орлика ріг вул. Липська у Печерському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233253-7 — Влаштування тротуарного покриття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Виконавцем послуг та оформлення належним чином і підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3), які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику. При цьому оплата Виконавцю за надані послуги проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів фінансування бюджетних коштів. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕНЕРГО" 1 009 860,00
UAH з ПДВ
1 009 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" 1 010 000,00
UAH з ПДВ
1 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОСТРІМ" 1 010 360,00
UAH з ПДВ
1 010 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 18:11
Електронний підпис
11 вересня 2020 18:11
188.imd
11 вересня 2020 18:11
Договірна ціна (1).PDF
11 вересня 2020 18:03
Договірна ціна.pdf
09 вересня 2020 17:36
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:36
Dovidka_20251339760220128503-2.pdf
09 вересня 2020 17:36
Dovidka_20251339760220128503.pdf
09 вересня 2020 06:54
Електронний підпис
09 вересня 2020 06:53
187.imd
08 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:52
Тендерна пропозиція.pdf
08 вересня 2020 16:52
Dovidka2_20251339760220128503.pdf.p7s
08 вересня 2020 16:51
Довідка МВС2.pdf
08 вересня 2020 16:51
Пояснювальна записка.pdf
08 вересня 2020 16:51
Локальний кошторис.pdf
08 вересня 2020 16:51
Договірна ціна.pdf
08 вересня 2020 16:51
Ліцензія.pdf
08 вересня 2020 16:51
Лист СТ17.pdf
08 вересня 2020 16:51
Лист п.4, ст.236.pdf
08 вересня 2020 16:51
Dovidka_20251339760220128503.pdf.p7s
08 вересня 2020 16:51
Довідка МВС.pdf
03 вересня 2020 11:34
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:32
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:32
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:31
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:30
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:55
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:53
Статут.pdf
27 серпня 2020 18:53
Ліцензія.pdf
27 серпня 2020 18:53
Лист -відгук.pdf
27 серпня 2020 18:53
Договір оренди склади.pdf
27 серпня 2020 18:53
Довідка субпідряд.pdf
27 серпня 2020 18:53
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:03
3.7. Свідоцтво ПДВ.pdf
27 серпня 2020 17:03
3.3. Копія статуту.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:57
22. Проект Договору.pdf
27 серпня 2020 17:57
21. Лист згода договір.pdf
27 серпня 2020 17:57
17. Витяг платника ПДВ.pdf
27 серпня 2020 17:57
11. Паспорт директора.pdf
27 серпня 2020 17:57
9. Довідка СТ.17.pdf
27 серпня 2020 17:57
7. Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕНЕРГО"

ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОСТРІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕНЕРГО"
#40836016
Переможець 1 009 860,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 14:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 12:01

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» , зокрема для документального підтвердження наявності складу (виробничої бази ) Учасником у складі пропозиції було надано договір суборенди нежилих приміщень № -ОР 01/04/20 від 01 квітня 2020 року без відповідного акту приймання-передачі приміщення в оренду у відповідності до умов вищезазначеного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.3. пункту 1 «Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання у складі пропозиції документу, який посвідчує право власності або право господарського відання, у разі оренди – чинний договір оренди. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати акт приймання-передачі приміщення в оренду у відповідності до договору суборенди нежилих приміщень № - ОР 01/04/20 від 01 квітня 2020 року, який посвідчує передачу приміщення в оренду Учаснику.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕНЕРГО"
#40836016
1 009 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 21:30
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 14:31
Лінійний графік додаток 3 до договору.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 16:38
ЕЛ договір 51 Т від 16.09.2020 улаштування фем тов гарант енерго.pdf укладений
16 вересня 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до умов договору Сторони домовилися підписати додаток 3 до договору "Лінійний графік"
Номер договору про закупівлю: 51 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 612 048,80
UAH (в тому числі ПДВ 102 008,13 UAH)