Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка та оформлення проектнокошторисної документації "Реконструкція будівлі боксів за адресою: вул. Судноремонтна 33, сел. Олександрівка, м. Чорноморськ, Одеська область (літ. Е, інв.№03170)"
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-08-12-005218-b efd16e8f5823452aa90b03659b5fe9f8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Карауш Миколайович

380487744240 r.karauh@sar.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Контактна особа: Роман Карауш Миколайович
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Більш детальна інформація (в т.ч. про строк, місце, обсяг виконання робіт) зазначена в Оголошенні про спрощену закупівлю, додатках до нього та в проекті договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка та оформлення проектнокошторисної документації "Реконструкція будівлі боксів за адресою: вул. Судноремонтна 33, сел. Олександрівка, м. Чорноморськ, Одеська область (літ. Е, інв.№03170)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів з дати початку виконання Робіт та отримання від Підрядника оригіналу рахунку, зобов’язується, з урахуванням положень п. 1.4. Договору, здійснити передоплату (аванс) у розмірі 30 % від загальної вартості Робіт, визначеної п. 2.1. Договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок здійснюється Замовником, на підставі оригіналу рахунку оформленого належним чином, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання Проектної документації за Актом приймання - передачі Проектної документації та підписання Акту приймання - передачі виконаних Робіт, за винятком обставин викладених у п.2.2.3. Договору. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання згідно з ТЗ
Дата подання: 14 серпня 2020 16:02
Дата відповіді: 17 серпня 2020 14:43
Доброго дня,згідно Додатку 2 ,до закупівлю п 3.2 "* Обов’язкова наявність ліцензійних розрахункових програмних комплексів AutoCAD, LIRA, АВК-5, або аналоги в яких враховані останні зміни в стандартах з ціноутворення." у вигляді довідки в довільній формі,буде важатися підтвердження?адже оприлюднювати лицензійний номер, є дискримінаційною вимогою.
Відповідь: Зазначена інформація надається учасниками у вигляді довідки за формою визначеною замовником, з документальним підтвердженням до неї. Форма довідки не передбачає оприлюднення інформації про ліцензійний номер програмного комплексу. Документальне підтвердження до довідки також не передбачає оприлюднення інформації про ліцензійний номер програмного комплексу, учасник лише повинен підтвердити право власності або користування матеріально-технічною базою, необхідною для виконання робіт що є предметом закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Матанцев Дмитро Ермінгельдович 125 000,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Матанцев Дмитро Ермінгельдович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Матанцев Дмитро Ермінгельдович
#2291200976
Переможець 125 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Матанцев Дмитро Ермінгельдович
#2291200976
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 10:11
Договір №112-В-20 від 07.09.2020.pdf укладений
08 вересня 2020 09:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 125 000,00
UAH