Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медична документація (бланки , код за ДК 021:2015 – 22820000-4) , м. Київ, проспект Визволителів,6, амбулаторнй кабінет замісної підтримуючої терапії
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2020-08-12-005152-a 59cacc077db94a2c83b57dd78a19898f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Квітко

+380442581266 plan111@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА НАРКОЛОГІЧНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "СОЦІОТЕРАПІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496862
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ПРОВУЛОК ДЕМІЇВСЬКИЙ, будинок 5 А
Контактна особа: Ілона Квітко
+380442581266
plan111@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 14:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 14:10
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:59
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 штуки
Листки призначень наркотичних лікарських засобів (для 3-х лікарів на 2 види препаратів кожному) , офсет 65, (медична документація, форма первинної облікової документації №129-11/о, затверджено Наказ МОЗ України 07.08.2015 № 494
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська область, Київ, проспект Визволителів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Вимога № - Накладна №, газетна, А-4, форма №16-АП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська область, Київ, проспект Визволителів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
. Отримано на пост (у маніпуляцій ну кімнату)- Використано на посту (у маніпуляційну кімнату), форма за Наказом №635 , додаток №7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська область, Київ, проспект Визволителів ,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по факту поставки товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість - 9900 шт замість 10000
Дата подання: 12 серпня 2020 14:31
Дата відповіді: 12 серпня 2020 15:11
Доброго дня! 1. Листки призначень наркотичних лікарських засобів (для 3-х лікарів на 2 види препаратів кожному) - Виходить по 1665 бланків кожному лікарю. Загальна кількість - 9900 шт (замість 10000) !!! Ми ж не можемо віддрукувати бланків 1666,6666666 шт??? Внесіть зміни до Тендерної документації, будь ласка!
Відповідь: Доброго дня У кожного лікаря різна кількість листків призначень. Загальна кількість - 10000 штук. Для 3-х лікарів друкується листок на 2 види препарату. Але кількість для кожного лікаря -своя, індивідуальна. У когось по 2000 тисячі кожного виду у когось - по 1000 тисячі. Загальна все одно 10000 штук.т

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Бланкодрук 2 625,00
UAH з ПДВ
2 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 2 925,00
UAH з ПДВ
2 624,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Приватна Друкарня" 3 552,00
UAH з ПДВ
2 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 3 120,00
UAH з ПДВ
3 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

18 серпня 2020 18:27
Електронний підпис
18 серпня 2020 18:25
Витяг з ЄДРПОУ 11.02.2020р..PDF
18 серпня 2020 18:25
Довідка ст.17.PDF
18 серпня 2020 18:25
Лист про підпис 2020р..PDF
18 серпня 2020 18:25
Лист по ЕЦП 2020р..PDF
18 серпня 2020 18:25
Лист про ліцензію.PDF
18 серпня 2020 18:25
Довідка санкції.PDF
18 серпня 2020 18:25
Цінова.PDF
18 серпня 2020 18:25
Проект договір0001.PDF

Публічні документи

21 серпня 2020 13:55
Дов.про наявн. стор2.jpeg
21 серпня 2020 13:55
Дов.про наявн. стор1.jpeg
21 серпня 2020 13:55
Дов.прац.jpeg
21 серпня 2020 13:55
Дов.пез.jpeg
21 серпня 2020 13:55
Витяг 17.06.2020.rtf

Публічні документи

18 серпня 2020 16:31
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:29
2 Проект договору.pdf
18 серпня 2020 16:29
2 Пропозиция_2020.pdf
18 серпня 2020 16:29
Довидки.zip
18 серпня 2020 16:29
Витяги.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Бланкодрук

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ПП "Приватна друкарня"

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Бланкодрук
#30552319
Переможець 2 590,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Бланкодрук
#30552319
2 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 13:24
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 15:56
Договір 258 ПП БЛАНКОДРУК 2590,00 ГРН..pdf укладений
01 вересня 2020 15:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 590,00
UAH