Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» по вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів»
Technical re-equipment of JV "Plant" Energy "KP" KYIVTEPLOENERGO "on the street. Kolektorna, 44 in Darnytskyi district of Kyiv in terms of flue gas cleaning system »
Очікувана вартість
874 230 754,00 UAH
UA-2020-08-12-005041-b 01e7024b57494d07bc0310f69b845a04
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVRADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) "KYYiVTEPLOENERGO"
National ID: 40538421
Contact point: Kononenko Larysa Alexeyevna
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 15:29
Очікувана вартість: 874 230 754,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 742 307,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4371153 UAH
Publication date: 12 серпня 2020 17:21
Enquiries until: 11 вересня 2020 10:00
Complaints submission until: до 17 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 вересня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 874 230 754 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 742 308 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов Тендерної документації.
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared, conditions for providing tender proposals: in accordance with the conditions of the Tender Documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» по вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45252000-8 — Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів

Technical re-equipment of JV "Plant" Energy "KP" KYIVTEPLOENERGO "on the street. Kolektorna, 44 in Darnytskyi district of Kyiv in terms of flue gas cleaning system »
CPV: 45252000-8
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за фактично та якісно виконані за Договором роботи здійснюється Замовником упродовж 45 банківських днів після підписання обома Сторонами відповідних Актів за формою № КБ-2в (далі – Акти КБ-2в) та Довідок за формою № КБ-3 (далі – Довідки КБ-3), у розмірі 80% від суми, зазначеної у відповідному Акті КБ-2в, з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.3.1. п. 4.3. грошових коштів (у разі погодження Сторонами такої оплати у відповідних додаткових угодах). Пiсляоплата 45 Банківські 80
Виконання робіт Остаточний розрахунок за фактично та якісно виконані за Договором роботи здійснюється після виконання і приймання усіх передбачених Договором робіт, упродовж 45 банківських днів після підписання Сторонами Актів КБ-2в, Довідок КБ-3 та Акта про прийняття пускового комплексу об’єкта в експлуатацію. Пiсляоплата 45 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 15:19
Перелік змін 10.09.2020_уточнено.docx
11 вересня 2020 15:19
Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія»- нова редакція.docx
11 вересня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 15:19
Перелік змін 10.09.2020_уточнено.docx
11 вересня 2020 13:53
Перелік змін 10.09.2020.docx
11 вересня 2020 15:19
Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія»- нова редакція.docx
11 вересня 2020 13:53
Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія»- нова редакція.docx
12 серпня 2020 17:18
Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія».doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Расход и состав дымовых газов
Дата подання: 20 серпня 2020 11:25
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:01
Расход дымовых газов после одного котлоагрегата 90 000 нм3/ч – это влажный или сухой газ? Какой минимальный расход дымовых газов после одного котлоагрегата? При каком содержании O2 (% об.)? Отсутствует состав дымовых газов (% об.) – O2, H2O, CO2, N2 – прежде всего необходимо знать O2 и H2O.
Відповідь: Підтверджуємо витрата димових вологих газів після одного котла 90 000 нм3/год. Розрахункова концентрація O2 – 11%. Вихідні дані складу димових газів наведені в таблиці 7.1.1 Додатку 4 до технічної документації «Технічна специфікація». Система очищення димових газів повинна працювати у всьому діапазоні навантаження котлоагрегатів
Входную концентрацию Hg и HCl
Дата подання: 20 серпня 2020 11:35
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:01
Просим подтвердить входную концентрацию Hg в «СОДГ» только 0,00014 мг/нм3 и входную концентрацию в «СОДГ» HCl только 72,66 мг/нм3. Такая величина нам кажется очень низкой для мусоросжигательного завода. Какое топливо будет сжигаться в котлоагрегатах № 1-4?
Відповідь: Підтверджуємо вхідну концентрацію Hg - 0,00014 мг/нм3, HCl - 72,66 мг/нм3
На Заводі «ЕНЕРГІЯ» термічно знешкоджуються (спалюються) тверді побутові відходи (ІV клас небезпеки), які утворюються в житлово-соціальній сфері міста Києва.
Генплан завода
Дата подання: 20 серпня 2020 11:43
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:02
Интересует, есть ли ограничения по площадке для инсталляции «СОДГ»? Можно получить генплан завода с указанием места монтажа или другие чертежи?
Відповідь: Відповідну інформацію Ви можете отримати безпосередньо на Заводі «ЕНЕРГІЯ» Для організації візиту необхідно звернутися до СП «ЗАВОД «ЕНЕРГІЯ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (відповідальна особа від СП «ЗАВОД «ЕНЕРГІЯ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» - заступник директора з забезпечення виробництва та розвитку активів – Кобець Олександр Іванович, тел (067) 544 74 08, Kobecz.oi@kte.kmda.gov.ua).
Охлаждение дымовых газов
Дата подання: 20 серпня 2020 12:06
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:03
Просим подтвердить необходимость требования на инсталляцию самостоятельного оборудования «Колонна охладитель котлоагрегата»? Наша технология предусматривает охлаждение дымовых газов прямо в Абсорбере.
Відповідь: Відповідно розробленого Робочого проекту в технологічній схемі СОДГ має бути - Колони охолоджувачі для забезпечення стабільної температури перед рукавними фільтрами, а також для унеможливлювано злипання хімічних реагентів в адсорбері.
Требование на количество компрессоров
Дата подання: 20 серпня 2020 12:09
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:04
Какое требование на количество компрессоров (в работе + запас) в компрессорной станции?
Відповідь: Відповідно до Робочого проекту перебачено встановлення модульної компресорної станції по одному компресору в кожному модулі. Вимоги до компресорної, комплектація модулів та ін. зазначено в Робочому проекті, з яким можливо ознайомитися безпосередньо на Заводі «Енергія»
Плановые режимы работы
Дата подання: 20 серпня 2020 12:21
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:05
Как планируется работа отдельных котлоагрегатов (их совместная работа) в течение года?
Відповідь: В середньому по року працюють 2-3 котлоагрегати (середньорічний коефіцієнт напрацювання котлоагрегатів – 2,7)
Дымовая труба
Дата подання: 20 серпня 2020 12:23
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:05
Требуется ли «bypass» технологии «СОДГ» в дымовую трубу?
Відповідь: Технологія «bypass» не застосовується в даному проекті. Технологічний процес СОДГ зазначено в Робочому проекті, з яким можливо ознайомитися безпосередньо на Заводі «Енергія»
Объем силосов
Дата подання: 20 серпня 2020 12:29
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:05
Какой требуемый объем силосов? Сколько дней?
Відповідь: Обсяги силосів враховані на 15 діб безперервної роботи котлоагрегатів. Вимоги до силосів зазначені в Робочому проекті, з яким можливо ознайомитися безпосередньо на Заводі «Енергія»
Можливість участі Компанії нерезидента
Дата подання: 21 серпня 2020 17:05
Дата відповіді: 26 серпня 2020 18:14
У зв'язку з тим, що заявлені торги є відкритими торгами з публікацією англійською, Компанія - нерезидент планує взяти участь у них. Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» передбачено: 122. У разі укладення зовнішньоекономічного договору підряду на виконання робіт, що фінансуються за рахунок державних коштів, оголошення про відкриті торги чи попередню кваліфікацію підрядників розміщується у відповідних національних та міжнародних друкованих засобах масової інформації та міжнародній мережі електронного зв'язку. Текст оголошення, запрошення до участі в торгах, тендерна документація готуються українською та однією з іноземних мов, що використовується в міжнародній торгівлі. Тендерні пропозиції складаються мовами, зазначеними в тендерній документації. Однак об'явлені торги не містять тендерної документації англійською (чи іншої мовами), тому як нам так і іншим потенційним учасникам необхідно зробити переклад на англійську/іншу мову. Поверховий аналіз призвів до висновків, що, враховуючи об'єм та складність поставки, на переклад усієї документації та підготовку пропозиції потрібен значний час. Виходячи з вищевикладеного, та керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі"), просимо Замовника подовжити строк подання тендерних пропозицій на 30 календарних днів. Це дозволить опрацювати документацію та підготувати пропозицію нерезиденту!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Організація та здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг замовником здійснюється у відповідності до закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з ч. 4 ст. 3 закону «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Постанова Кабінет Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 на яку здійснено посилання учасником приймалася для реалізації вимог закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» від 22.02.2000 № 1490-ІІІ, якими передбачено вимоги, щодо порядку публікації оголошення та термінологія щодо здійснення державних закупівель.
Требования на количество компрессоров
Дата подання: 28 серпня 2020 11:20
Дата відповіді: 31 серпня 2020 10:43
Количество насосов (2 рабочих + 1 резервный), которое приведено в основном проекте, не кажется оптимальным смотря на обеспечение максимальной и минимальной мощности для 4 установок. Возможна ли самостоятельная оптимизация количества и мощности насосов и допускает ли заказчик отклонения в области технического решения на основании опыта поставщика «СОДГ» (например вышеприведенное количество насосов и т.п.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кількість компресорів, їх технічні характеристики визначені проектом та розраховані на забезпечення безперебійної роботи СОДГ.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-02-000024 ● 32ed7029457340f1bfb44586c1960cdf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2020 14:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.11.2020 № 202

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.




Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2020 № 202
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-08-12-005041-b 12.08.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовником оскаржено висновок до суду
Дата публікації: 01 грудня 2020

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 вересня 2020
UA-2020-08-12-005041-b01e7024b57494d07bc0310f69b845a04
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Учасник Документи Рішення
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «ПРОГРЕС» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 вересня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
21 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:47
Технічна пропозиція.pdf
18 вересня 2020 16:47
Копія Статуту.pdf
18 вересня 2020 16:47
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
18 вересня 2020 16:47
Банківська гарантія.rar
18 вересня 2020 16:47
Фінансова спроможність.rar
18 вересня 2020 16:47
Ліцензії дозволи.rar
18 вересня 2020 16:47
реєстр акціонерів 01.04.2020.pdf
18 вересня 2020 16:47
Повноваження керівника.pdf
18 вересня 2020 16:47
Контактні дані.pdf

Документи

21 вересня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 жовтня 2020 21:52
Цінова пропозиція
16 жовтня 2020 09:12
Довідка про несудимість
15 жовтня 2020 08:15
Кошторис
21 вересня 2020 09:09
Електронний підпис
21 вересня 2020 09:08
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:07
104 с 0-ценами.imd
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_Портфолио.pdf
18 вересня 2020 17:07
103 с 0-ценами.imd
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_ПДВ витяг.pdf
18 вересня 2020 17:07
102 с 0-ценами.imd
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_Протокол директор.jpg
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_наказ_директор.pdf
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_Інформаційний лист.pdf
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_Статут.pdf
18 вересня 2020 17:07
ЗТЕП_лицензия дозвола.pdf
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_Портфолио-1.pdf
18 вересня 2020 17:07
ЗТЕП_Лист.pdf
18 вересня 2020 17:07
ЗТЕП_Довідка ст17.pdf
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_витяг з ЄДР 18 09 20.pdf
18 вересня 2020 17:07
ЗТЕП Статут.pdf
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_Виписка ЄДРПОУ.pdf
18 вересня 2020 17:07
Банківська гарантія.zip
18 вересня 2020 17:07
19Субпідрядники.pdf
18 вересня 2020 17:07
121Тех Пропозиція.pdf
18 вересня 2020 17:07
20Лист_Згода.pdf
18 вересня 2020 17:07
12Специфікація.pdf
18 вересня 2020 17:07
13Ліцензії_Дозволи.pdf
18 вересня 2020 17:07
11Лист_Акт.pdf
18 вересня 2020 17:07
10Стаття 17.pdf
18 вересня 2020 17:07
81Досвід Договори.pdf
18 вересня 2020 17:07
9Фін Документи.pdf
18 вересня 2020 17:07
8Досвід.pdf
18 вересня 2020 17:07
7Працівники.pdf
18 вересня 2020 17:07
82Досвід Договори.pdf
18 вересня 2020 17:07
6Наявність МТБ.pdf
18 вересня 2020 17:07
3Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 вересня 2020 17:07
2Статут.pdf
18 вересня 2020 17:06
Договірна ціна.pdf
18 вересня 2020 17:06
кошторис.zip
18 вересня 2020 17:06
16Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»

ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «ПРОГРЕС»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «ПРОГРЕС» 854 118 875,65
UAH з ПДВ
845 368 875,37
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО» 853 906 848,33
UAH з ПДВ
853 906 848,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 21:52
Цінова пропозиція
16 жовтня 2020 09:12
Довідка про несудимість
15 жовтня 2020 08:15
Кошторис
21 вересня 2020 09:09
Електронний підпис
21 вересня 2020 09:08
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:07
104 с 0-ценами.imd
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_Портфолио.pdf
18 вересня 2020 17:07
103 с 0-ценами.imd
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_ПДВ витяг.pdf
18 вересня 2020 17:07
102 с 0-ценами.imd
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_Протокол директор.jpg
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_наказ_директор.pdf
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_Інформаційний лист.pdf
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_Статут.pdf
18 вересня 2020 17:07
ЗТЕП_лицензия дозвола.pdf
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_Портфолио-1.pdf
18 вересня 2020 17:07
ЗТЕП_Лист.pdf
18 вересня 2020 17:07
ЗТЕП_Довідка ст17.pdf
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_витяг з ЄДР 18 09 20.pdf
18 вересня 2020 17:07
ЗТЕП Статут.pdf
18 вересня 2020 17:07
СІТІ_Виписка ЄДРПОУ.pdf
18 вересня 2020 17:07
Банківська гарантія.zip
18 вересня 2020 17:07
19Субпідрядники.pdf
18 вересня 2020 17:07
121Тех Пропозиція.pdf
18 вересня 2020 17:07
20Лист_Згода.pdf
18 вересня 2020 17:07
12Специфікація.pdf
18 вересня 2020 17:07
13Ліцензії_Дозволи.pdf
18 вересня 2020 17:07
11Лист_Акт.pdf
18 вересня 2020 17:07
10Стаття 17.pdf
18 вересня 2020 17:07
81Досвід Договори.pdf
18 вересня 2020 17:07
9Фін Документи.pdf
18 вересня 2020 17:07
8Досвід.pdf
18 вересня 2020 17:07
7Працівники.pdf
18 вересня 2020 17:07
82Досвід Договори.pdf
18 вересня 2020 17:07
6Наявність МТБ.pdf
18 вересня 2020 17:07
3Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 вересня 2020 17:07
2Статут.pdf
18 вересня 2020 17:06
Договірна ціна.pdf
18 вересня 2020 17:06
кошторис.zip
18 вересня 2020 17:06
16Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
21 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:47
Технічна пропозиція.pdf
18 вересня 2020 16:47
Копія Статуту.pdf
18 вересня 2020 16:47
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
18 вересня 2020 16:47
Банківська гарантія.rar
18 вересня 2020 16:47
Фінансова спроможність.rar
18 вересня 2020 16:47
Ліцензії дозволи.rar
18 вересня 2020 16:47
реєстр акціонерів 01.04.2020.pdf
18 вересня 2020 16:47
Повноваження керівника.pdf
18 вересня 2020 16:47
Контактні дані.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «ПРОГРЕС»

Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «ПРОГРЕС»
#39802167
Переможець 845 368 875,37
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «ПРОГРЕС»
#39802167
845 368 875,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2024 11:47
Додаткова угода 17.pdf зміни до договору
18 червня 2024 11:47
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2024 14:00
Додаткова угода 16.pdf зміни до договору
13 травня 2024 14:00
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2023 15:34
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2023 15:22
Du___15_vid_23_11_2023.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:21
Dodatok_4.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:21
Dodatok_2_4_(DC).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:21
Dodatok_2_3_(LK).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:21
Dodatok_2_3_(DC).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:21
Dodatok_2_2_(LK_PVR_chastina_3).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:21
Dodatok_2_2_(LK_chastina_2).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:21
Dodatok_2_2_(LK_chastina_1).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:21
Dodatok_2_2_(DC).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:21
Dodatok_2_1_(DC).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:21
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2023 10:31
Du___14_vid_13_07_2023.pdf зміни до договору
14 липня 2023 10:31
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2023 15:36
Ду № 13 від 23.05.2023.pdf зміни до договору
23 травня 2023 15:34
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2023 17:01
Ду № 12 від 27.03.2023.pdf зміни до договору
27 березня 2023 17:01
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2023 11:41
Ду № 11 від 09.02.23.pdf зміни до договору
10 лютого 2023 11:41
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2022 09:22
Scan002.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 09:21
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 23:53
ДУ № 9 від 10.11.22.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 23:53
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2022 13:42
DU___8_vid_13_09_22.pdf зміни до договору
15 вересня 2022 13:42
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2022 16:09
ДУ 7 Договір 1208_ЗЕ_20_.pdf зміни до договору
03 червня 2022 16:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:54
ДУ № 6 від 24.12.21.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 16:29
Зменшення (2 етап)6.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:29
Зменшення (2 етап)5.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:29
Зменшення (2 етап)4.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:29
Зменшення (2 етап)3.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:29
Зменшення (2 етап)2.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:29
Зменшення (2 етап)1.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:29
Зменшення (1 етап)4.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:29
Зменшення (1 етап)3.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:29
Зменшення (1 етап)2.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:29
Зменшення (1 етап)1.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:29
ДУ №5 від 01.12.2021.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:29
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 13:55
Покращення (2 етап)8.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:53
Покращення (2 етап)7.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:53
Покращення (2 етап)6.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:53
Покращення (2 етап)5.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:53
Покращення (2 етап)4.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:53
Покращення (2 етап)3.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:52
Покращення (2 етап)2.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:52
Покращення (2 етап)1.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:52
Покращення (1 етап)7.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:52
Покращення (1 етап)6.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:52
Покращення (1 етап)5.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:52
Покращення (1 етап)4.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:52
Покращення (1 етап)3.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:52
Покращення (1 етап)2.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:52
Покращення (1 етап)1.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:52
ДУ №4 від 01.12.2021.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 16:27
Ду №3 від 23.10.21.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 09:49
doc01926620210702084553 (1).pdf зміни до договору
02 липня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 16:24
ДУ1 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 20:10
Договір хімочистка.pdf укладений
19 жовтня 2020 20:09
ТЗ 2 частина хімочистка.pdf укладений
19 жовтня 2020 20:09
ТЗ 1 частина хімочистка.pdf укладений
19 жовтня 2020 20:09
кошториси хімочистка.rar укладений
19 жовтня 2020 20:09
Графік виконання робіт хімочистка.pdf укладений
19 жовтня 2020 20:09
ДЦ 2 етап хімочистка.pdf укладений
19 жовтня 2020 20:09
ДЦ Загальна ціна хімочистка.pdf укладений
19 жовтня 2020 20:09
ДЦ 1-й етап хімочистка.pdf укладений
19 жовтня 2020 20:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п. 4.3.1. та 4.3.2. Договору, постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070, постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22.07.2020 № 641 (зі змінами від 16.12.2020 № 1258) та Положення про здійснення у 2020 - 2021 роках попередньої оплати за рахунок бюджетних коштів за договором №1208/ЗЕ-20 від 19.10.2020 по об’єкту «Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «Київтеплоенерго» на вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів»
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): па підставі пунктів 3 і 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 1 частини п'ятої статті 41 Закону України «І Іро публічні закупівлі» та керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного Кодексу України та відповідно до абзацу 3 пункту 3.1 Договору про закупівлю робіт № 1208/ЗЕ-20 від 19.10.2020
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного Кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, Законом України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Розпорядження Київської міської військової адміністрації «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради на 2022 рік» №689 від 07.10.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею188 Господарського кодексу України, Законом України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Рішення Київської міської ради «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» №5659/5700 від 24.11.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, Законом України "Про публічні закупівлі" , а також з урахуванням закону України "Про затвердження Указу Президента України " Про продовження строку дії воєнного стану в Україні".
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та, відповідно до Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 12.04.2023 р. № 187 «Про внесення змін до розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 13 січня 2023 року №16»
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України та статтею 188 Господарського кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 1 частини п'ятої ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу та статтею 188 Господарського кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): необхідність уточнення інформації
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15 (технічна функція)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п. 4 частини п’ятої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, та відповідно до Рішення Київської міської ради «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» №356/8322 від 11.04.2024
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1208/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML