Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут сцинтиляційних матеріалів Національної академії наук України |
Код ЄДРПОУ: | 23756522 |
Місцезнаходження: | 61072, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Науки, будинок 60 |
Контактна особа: |
Аліна Зінов'єва Василівна 380573410408 dogovor@isma.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 747 544,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 737,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна – 100%.
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2020 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2020 17:03 |
ДОДАТОК 5 пр.docx | |
12 серпня 2020 16:59 |
ДОДАТОК 4 пр.docx | |
12 серпня 2020 16:58 |
ДОДАТОК 3 пр.docx | |
12 серпня 2020 16:57 |
ДОДАТОК 2 пр.docx | |
12 серпня 2020 16:56 |
ДОДАТОК 1 пр.docx | |
12 серпня 2020 16:56 |
ТД поточний ремонт приміщення 612 Лаб.виробн. корпус.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-17-000011 ● d424e878966e4e7f952b27407ee8ae5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 19:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2020 № 190
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
25 UA-2020-08-12-004868-b 12.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Прийнято рішення відмінити торги на закупівлю: Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту приміщення № 612 будівлі Лабораторно-виробничого корпусу, розташованого за адресою: м. Харків, пр. Науки, буд. 60)
2020-09-23 16:17:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМС БУД" #39556898 |
Переможець |
700 126,46
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 16:31
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2020 16:25 |
Кінець періоду оскарження: | 04 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 04 жовтня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, |
23 вересня 2020 16:24
|
Електронний підпис |
23 вересня 2020 16:23
|
3 Протокол_відміна торгів_пр 612.doc |