Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту приміщення № 612 будівлі Лабораторно-виробничого корпусу, розташованого за адресою: м. Харків, пр. Науки, буд. 60)
Очікувана вартість
747 544,00 UAH
UA-2020-08-12-004868-b 1099f7cf655743bfb9285c8a43ef440b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Зінов'єва Василівна

380573410408 dogovor@isma.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут сцинтиляційних матеріалів Національної академії наук України
Код ЄДРПОУ: 23756522
Місцезнаходження: 61072, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Науки, будинок 60
Контактна особа: Аліна Зінов'єва Василівна
380573410408
dogovor@isma.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 13:45
Очікувана вартість: 747 544,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 737,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна – 100%.
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщення № 612 будівлі Лабораторно-виробничого корпусу, розташованого за адресою: м. Харків, пр. Науки, буд. 60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, Харків, пр. Науки, буд. 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 17:03
ДОДАТОК 5 пр.docx
12 серпня 2020 16:59
ДОДАТОК 4 пр.docx
12 серпня 2020 16:58
ДОДАТОК 3 пр.docx
12 серпня 2020 16:57
ДОДАТОК 2 пр.docx
12 серпня 2020 16:56
ДОДАТОК 1 пр.docx
12 серпня 2020 16:56
ТД поточний ремонт приміщення 612 Лаб.виробн. корпус.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000011 ● d424e878966e4e7f952b27407ee8ae5a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 19:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2020 № 190
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

25 UA-2020-08-12-004868-b 12.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийнято рішення відмінити торги на закупівлю: Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту приміщення № 612 будівлі Лабораторно-виробничого корпусу, розташованого за адресою: м. Харків, пр. Науки, буд. 60)

2020-09-23 16:17:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМС БУД" 700 126,46
UAH з ПДВ
700 126,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД ВКЛАД" 720 531,77
UAH з ПДВ
720 531,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:10
Статут БУДВКЛАД.PDF
27 серпня 2020 10:10
Проект договору.PDF
27 серпня 2020 10:10
Кошторис.rar
27 серпня 2020 10:10
Витяг ПДВ БУДВКЛАД.PDF
27 серпня 2020 10:10
_нформац_йна дов_дка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМС БУД"

ТОВ "БУД ВКЛАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМС БУД"
#39556898
Переможець 700 126,46
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМС БУД"
#39556898
700 126,46
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 16:25
Кінець періоду оскарження: 04 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 04 жовтня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель,
Документи:
23 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:23
3 Протокол_відміна торгів_пр 612.doc